Dat ze het ook gewoon niet even via de site laten weten aan de kijkers begrijp ik ook niet. Er is ook nog geen programmagids voor de komende week, de workaholic heeft het kennelijk te druk gehad met nieuwe kleertjes kopen.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:55 schreef Disana het volgende:
En nu echt weer on-topic. Ik vind het zo'n enorm zwaktebod de kijkers de hele dag die weg en dat huis voor te schotelen. Dat getuigt toch van een enorme laksheid? Ik weet bijna zeker dat ze vinden dat ze gisteren hard genoeg gewerkt hebben en dat het daarom voor vandaag wel weer even genoeg was.
Inderdaad zeg, geen programma te bekennen.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat ze het ook gewoon niet even via de site laten weten aan de kijkers begrijp ik ook niet. Er is ook nog geen programmagids voor de komende week, de workaholic heeft het kennelijk te druk gehad met nieuwe kleertjes kopen.
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Het kleine Benzje met de grote wielen is het parkeerterrein opgereden. Johan komt thuis.
Ik lach als een boer met kiespijn. Het is toch echt droevig daar.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Slaap maar Raak! Een nieuw programma is geboren
Volgens mij noemt hij z'n bami nasi. Het is z'n ontbijt.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:17 schreef beequeen het volgende:
Johan snijdt zijn nasi? Oh wacht, het is ouwe zooi. Aanbieding?
Hij heeft een paar keer geschakeld van Huissen naar het hek. Hij zal wel een wekker gezet hebben.quote:
Als Els daar niet komt koken hebben ze volgens mij nooit iets fatsoenlijks te eten. Liesbeth probeerde laatst iets maar toen zei ze achteraf dat het vlees nog behoorlijk rauw was.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft een paar keer geschakeld van Huissen naar het hek. Hij zal wel een wekker gezet hebben.
Wat een armoede eigenlijk. Verrotte nasi met Lidl Sinas.
Misschien is hij onderweg Walter van H tegen gekomen???quote:Op zondag 28 maart 2010 20:40 schreef Chanel5 het volgende:
Er is iets gebeurd maar hij zegt niet wat, wil dat niet on stream.
Hij ziet er niet blij uit.
Ik heb ze in alle gradaties meegemaakt, maar met een zware migraine lig je gewoon in je nest te kotsen (of je zit met een teiltje op je schoot op de wc omdat het er aan alle kanten uitkomt), kan je soms half blind zijn en uitvalsverschijnselen hebben. Hij zal best migraine hebben hoor, dat zou kunnen, maar dan zeker geen zware aanval.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:48 schreef Jian het volgende:
Johan heeft op het moment hele zware migraine zegt ie tegen Alsido. Nou heb ik dat nog nooit gehad gelukkig, maar dan zit je volgens mij niet met een laptop voor je neus je post nog even te verwerken ........
Ik heb wel eens zware migraine gehad en echt als je dat hebt verdraag je geen enkel geluid en ook geen licht! Dan wil je maar 1 ding: volledige stilte en volledige duisternis!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:48 schreef Jian het volgende:
Johan heeft op het moment hele zware migraine zegt ie tegen Alsido. Nou heb ik dat nog nooit gehad gelukkig, maar dan zit je volgens mij niet met een laptop voor je neus je post nog even te verwerken ........
echt hij zal wel een beetje hoofdpijn hebben van gisteren, maar dat heeft hij toch alleen maar aan zich zelf te danken, zag je hem gisteren stuiteren door de Toko,ja logies dat hij vandaag een beetje belabberd er aan toe is, hoofdpijn, ach een kindersinassprilletje en het verdwijnd weer als sneeuw voor de zonquote:Op zondag 28 maart 2010 20:48 schreef Jian het volgende:
Ach, morgenochtend komt Johan fris en fruitig het nieuws van twee dagen geleden weer voor stotteren. En legt hij en passant even uit waarom er vandaag geen VMR was. Een personeelsuitje vanwege het overweldigende succes van gisteren. Of gebrek aan iemand die de VMR wilde doen.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt hij zal wel een beetje hoofdpijn hebben van gisteren, maar dat heeft hij toch alleen maar aan zich zelf te danken, zag je hem gisteren stuiteren door de Toko,ja logies dat hij vandaag een beetje belabberd er aan toe is, hoofdpijn, ach een kindersinassprilletje en het verdwijnd weer als sneeuw voor de zon
quote:Op maandag 29 maart 2010 01:02 schreef Disana het volgende:
En ik vraag me af waarom jullie ons nog lezen als we niets goed kunnen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |