Het is al weer over. For nowquote:Op zondag 28 maart 2010 19:29 schreef Disana het volgende:
Lezen we wel dezelfde chat? Op de chat die ik zie gaat het over stoplichten en waarom er geen Vraag maar Raak is.
Ja maar waar staat dat dan. Ik lees heel andere dingen. Jullie doen het voorkomen alsof dat allemaal zojuist is geschreven maar ik heb dat niet gezien. Ah okee Scrute.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat we gisteren Angela onheus bejegend hebben.
Die chat is momenteel echt "Jantje lacht, Jantje huilt" En de vijanden zijn de Fok! mensen waar ze niet bij willen horen, maar maar al te graag lezen?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar waar staat dat dan. Ik lees heel andere dingen. Jullie doen het voorkomen alsof dat allemaal zojuist is geschreven maar ik heb dat niet gezien. Ah okee Scrute.
En ach, ze klagen omdat ze zich solidair met elkaar voelen. Al dat leed, al die ziektes, dat schept een band. En voor het in stand houden van de band heb je nu eenmaal een vijand nodig
Het zal de verveling van de zondag zijn en een stream die niets biedt.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die chat is momenteel echt "Jantje lacht, Jantje huilt" En de vijanden zijn de Fok! mensen waar ze niet bij willen horen, maar maar al te graag lezen?
he verdorrie Disana en nu, heftigquote:Op zondag 28 maart 2010 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal de verveling van de zondag zijn en een stream die niets biedt.
Scrute, mij overkomt altijd van alles. Ik vond vanochtend nog een stervende kat in mijn slaapkamer, geen grap.
was niet een van de mijne maar een kat die ik wel eens buiten zag lopen. die is kennelijk mijn slaapkamer ingelopen om daar te sterven. jammer genoeg weet niemand van wie hij was.quote:
mij overkomt ook altijd van alles, niets gaat normaal in mijn levenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:40 schreef Disana het volgende:
Scrute, mij overkomt altijd van alles. Ik vond vanochtend nog een stervende kat in mijn slaapkamer, geen grap.
oh wat zielig, maar wat lief van je dat hij bij jou mocht sterven, gut krijg er helemaal kippen vel van.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
was niet een van de mijne maar een kat die ik wel eens buiten zag lopen. die is kennelijk mijn slaapkamer ingelopen om daar te sterven. jammer genoeg weet niemand van wie hij was.
Dat denk ik dus ook. Maar wat een leeg bestaan heb je dan als je humeur afhangt van SV.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:40 schreef Disana het volgende:
Het zal de verveling van de zondag zijn en een stream die niets biedt.
Nou, das dan geen leuke dag voor je.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
was niet een van de mijne maar een kat die ik wel eens buiten zag lopen. die is kennelijk mijn slaapkamer ingelopen om daar te sterven. jammer genoeg weet niemand van wie hij was.
En dan maakte ik nog een grapje ookquote:Op zondag 28 maart 2010 19:46 schreef Disana het volgende:
Scrute zei dat hem nooit iets overkomt,
Ha, dat ken ik.quote:ik heb hierbij het gevoel 'ik weer'
Scrute herstelde het al.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:46 schreef Disana het volgende:
Sorry voor de OT. Scrute zei dat hem nooit iets overkomt, ik heb hierbij het gevoel 'ik weer'
Ik vind het goed hoor, dat het beestje een donker plekje in mijn huis uitzocht voor zijn laatste nacht. Jammer alleen dat ik niet meer kon doen.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan maakte ik nog een grapje ook![]()
[..]
Ha, dat ken ik.
Dat ze het ook gewoon niet even via de site laten weten aan de kijkers begrijp ik ook niet. Er is ook nog geen programmagids voor de komende week, de workaholic heeft het kennelijk te druk gehad met nieuwe kleertjes kopen.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:55 schreef Disana het volgende:
En nu echt weer on-topic. Ik vind het zo'n enorm zwaktebod de kijkers de hele dag die weg en dat huis voor te schotelen. Dat getuigt toch van een enorme laksheid? Ik weet bijna zeker dat ze vinden dat ze gisteren hard genoeg gewerkt hebben en dat het daarom voor vandaag wel weer even genoeg was.
Inderdaad zeg, geen programma te bekennen.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat ze het ook gewoon niet even via de site laten weten aan de kijkers begrijp ik ook niet. Er is ook nog geen programmagids voor de komende week, de workaholic heeft het kennelijk te druk gehad met nieuwe kleertjes kopen.
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Het kleine Benzje met de grote wielen is het parkeerterrein opgereden. Johan komt thuis.
Ik lach als een boer met kiespijn. Het is toch echt droevig daar.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Slaap maar Raak! Een nieuw programma is geboren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |