zichzelf uitgezonderd wat is dat een misselijke vent gewordenquote:Op zondag 28 maart 2010 01:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Johan stelt geen prijs op columnisten die louter onzin uitkramen.
Johan verkondigt alleen hele realistische en verstandige taal hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:43 schreef maril het volgende:
[..]
zichzelf uitgezonderd wat is dat een misselijke vent geworden
Oh nee alsjeblieft niet nóg eenquote:Op zondag 28 maart 2010 01:27 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Heb je al eens aan een baantje als columnist gedacht?
Aanstormende fokloser.quote:Op zondag 28 maart 2010 03:55 schreef joop_de_papegaai het volgende:
[..]
niet wijs, ik ben pas 17 net oud genoeg om te joyrijden met een scootmobiel. Maar je kan me in de verte wel een aanstormend iets noemen.
quote:
Nou dan kijk je lekker niet, ik zal je niet missen!quote:Op maandag 29 maart 2010 15:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Johan Derksen zegt He wilfred je haar is geverd hahahahahahah
Genee ja jij zit hier omdat je alimentatie moet je betalen aan je 3 exvrouwen hahahaha
Van der Gijp: HE HANS HE HANS HE HANSIE HE IEMAND GEEF ME AANDACHT WANT IK SCHREEUW
Kraay:![]()
Kansloos programma waar per week miss 4 zinnen inhoudelijk over voetbal gepraat wordt.
hij ging met de selectie van 010 naar de bios idsquote:Op maandag 29 maart 2010 14:13 schreef HenkieVdV het volgende:
Inderdaad, hoe hij erbij komt dat Genee zo pro Feyenoord is heb ik ook geen idee van.Gijp is wel een echte Feyenoorder toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |