Johan Derksen is ook geen lieverdjequote:Op zondag 28 maart 2010 00:32 schreef Politiek het volgende:
Leg mij dat eens uit Johan Derksen ik vind namelijk dat u gelijk hebt. Zijn vader zat bij de NSB zijn moeder deed werk in de lichte zeden, kijk nou eens wat er van uw zoon is terecht gekomen.Tegenwoordig heeft hij een lullig baantje bij SBS6 en kunnen we zien hoe leuk het is als mensen op hun bek vallen.
Daarbij is hij nu vaste tafel gast bij RTL7, waar hij berichten uit de telegraaf voor leest.Beste meneer Derksen zou u vaker willlen vertellen dat Hans Kraay junior een kwal is.
En dat die dikke drol het liefst thuis zou willen blijven, want voetballen kan die ook niet.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 maart 2010 00:36 schreef RooieVanGestel het volgende:
Johan Derksen heeft een brute snor.
En verder voel je je wel lekker?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:32 schreef Politiek het volgende:
Leg mij dat eens uit Johan Derksen ik vind namelijk dat u gelijk hebt. Zijn vader zat bij de NSB zijn moeder deed werk in de lichte zeden, kijk nou eens wat er van uw zoon is terecht gekomen.
quote:Op zondag 28 maart 2010 00:38 schreef Delta09 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En leeft niet lang meer,
Wat zit je nou weer te praten dan, hou je bek vrouw doe je werk.quote:
Heb je al eens aan een baantje als columnist gedacht?quote:Op zondag 28 maart 2010 01:20 schreef joop_de_papegaai het volgende:
Dat hele programma is een geilneverijende voetjevrij egomasturbatiesessie die zijn platform alleen kent bij de gratie van de viesbanale mentaliteit die Nederland rijk is. Moet je eens letten op die ongelofelijke losers die in het publiek zitten. Stuk voor stuk van het slag Amstel Bier zuipende overhemd op spijkerbroek mietjes met een 9 tot 5 kantooradministratieve functie. Dat soort figuren gaan werkelijk waar dood met de scores van Feyenoord Ajax in april, 2007 en of alle europacup standen. En dat het programma success heeft komt niet geheel uit de lucht vallen. Want wie zijn er naast 15,924,002 nederlanders op dit moment niet geslaagd in betaald voetbal? Juist, Hans Kraay jr. en Johan Derksen. Dat je toen nog sigaren kon roken in de spits zegt veel over het niveau.
ik heb gesolliciteerd bij Voetbal International.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:27 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Heb je al eens aan een baantje als columnist gedacht?
Johan stelt geen prijs op columnisten die louter onzin uitkramen.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:28 schreef joop_de_papegaai het volgende:
[..]
ik heb gesolliciteerd bij Voetbal International.
Kreeg nul op mijn rekest: ik "wist te veel"
jep, wel iets voor jou. Je Nederlandse woord keuzen spreken me aanquote:Op zondag 28 maart 2010 01:27 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
ik gebruik geen gel, ben even ijdel als hij is en het enige verschil met hem en mij is, is dat hij zijn dochter wel neukt.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Johan stelt geen prijs op columnisten die louter onzin uitkramen.
en jij er geen hebt om te neuken?quote:Op zondag 28 maart 2010 01:31 schreef joop_de_papegaai het volgende:
[..]
ik gebruik geen gel, ben even ijdel als hij is en het enige verschil met hem en mij is, is dat hij zijn dochter wel neukt.
Wat ben jij een kasthomo zeg.quote:
ok, welkom..als je gewoon je bek houdt is er niets aan de hand.quote:
Heldenpic.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:38 schreef Delta09 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En leeft niet lang meer,
niet wijs, ik ben pas 17 net oud genoeg om te joyrijden met een scootmobiel. Maar je kan me in de verte wel een aanstormend iets noemen.quote:Op zondag 28 maart 2010 03:53 schreef DoimeN het volgende:
Bedankt voor de tip, u bent vast een wijs man.
Een zelfingenomen blaag dus.quote:Op zondag 28 maart 2010 03:55 schreef joop_de_papegaai het volgende:
[..]
niet wijs, ik ben pas 17 net oud genoeg om te joyrijden met een scootmobiel. Maar je kan me in de verte wel een aanstormend iets noemen.
zichzelf uitgezonderd wat is dat een misselijke vent gewordenquote:Op zondag 28 maart 2010 01:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Johan stelt geen prijs op columnisten die louter onzin uitkramen.
Johan verkondigt alleen hele realistische en verstandige taal hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:43 schreef maril het volgende:
[..]
zichzelf uitgezonderd wat is dat een misselijke vent geworden
Oh nee alsjeblieft niet nóg eenquote:Op zondag 28 maart 2010 01:27 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Aanstormende fokloser.quote:Op zondag 28 maart 2010 03:55 schreef joop_de_papegaai het volgende:
[..]
niet wijs, ik ben pas 17 net oud genoeg om te joyrijden met een scootmobiel. Maar je kan me in de verte wel een aanstormend iets noemen.
quote:
Nou dan kijk je lekker niet, ik zal je niet missen!quote:Op maandag 29 maart 2010 15:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Johan Derksen zegt He wilfred je haar is geverd hahahahahahah
Genee ja jij zit hier omdat je alimentatie moet je betalen aan je 3 exvrouwen hahahaha
Van der Gijp: HE HANS HE HANS HE HANSIE HE IEMAND GEEF ME AANDACHT WANT IK SCHREEUW
Kraay:![]()
Kansloos programma waar per week miss 4 zinnen inhoudelijk over voetbal gepraat wordt.
hij ging met de selectie van 010 naar de bios idsquote:Op maandag 29 maart 2010 14:13 schreef HenkieVdV het volgende:
Inderdaad, hoe hij erbij komt dat Genee zo pro Feyenoord is heb ik ook geen idee van.Gijp is wel een echte Feyenoorder toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |