Canada; veel vuurwapens en weinig "schietdoden" Canada leek me nog wel eens aardig om eventueel naartoe te vertrekken. Verder heb ik de afgelopen twee jaar in Duitsland, Italie en Spanje gewerkt... niet echt landen waar ik zou willen wonen.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:44 schreef DoimeN het volgende:
Sommige punten heb je gelijk, maar er staan ook gewoon percepties en regelrechte onwaarheden in. Ik heb erg het idee dat je het te negatief inziet en/of ga je met de verkeerde mensen om. Zelf zie ik het anders en veel rooskleuriger in, hoewel ik na mijn studie wel naar het buitenland vertrek.
Waar vind je nog zulke goedkope opleidingen als in Nederland? En noem is een land waar het beter in elkaar zit?
In Nederland hebben we veel regels maar ook weinig extremiteiten. Amerika: wapens mogen = veel schietdoden. Japan: teveel werk = veel zelf dodingen enz.
Think positive
quote:Op zondag 28 maart 2010 00:43 schreef Armageddon het volgende:
whehehe mooi die reacties.
Het is niet mijn klaagtopic trouwens. Heb hem gewoon overgenomen van één of andere mamjo forum.
Lijkt het je niets? Die huizen?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:36 schreef Renesite het volgende:
Vrijstaand met zwembad voor onder de 400k
http://www.funda.nl/koop/(...)ande-woning/zwembad/
Geen dank.
Ik had flink aangedikt in ieder geval.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:46 schreef Armageddon het volgende:
Heb ik het nu te vroeg op gegeven. Ja hè?
Daar gaat je stormlooptopic.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:46 schreef Armageddon het volgende:
Je had het nog minimaal drie pagina's moeten uitmelken voor een topic van het jaar nominatie. Wel een van de betere KLB topics btw.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:46 schreef Armageddon het volgende:
Wat een faalhaas ben ik ook.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:47 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik had flink aangedikt in ieder geval.
En jij leest nietquote:Op zondag 28 maart 2010 00:48 schreef elfzesendertig het volgende:
TS is kortzichtig, generaliserend en een Amerika-fanboy
Dank je.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:48 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Je had het nog minimaal drie pagina's moeten uitmelken voor een topic van het jaar nominatie. Wel een van de betere KLB topics btw.
je bedoelt van Fok!quote:Op zondag 28 maart 2010 00:43 schreef Armageddon het volgende:
whehehe mooi die reacties.
Het is niet mijn klaagtopic trouwens. Heb hem gewoon overgenomen van één of andere mamjo forum.
Nou nee niet in KLB.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dank je.
Er zitten nu een paar mensen achter hun computer. Zo van.
![]()
Wedden dat er nog een paar een hele reactie aan het typen zijn op dit moment.
Nou gezien het hoge aantal 4chan wannabe's in KLB en ONZ is het wel weer eens fijn om zo'n topic te lezenquote:Op zondag 28 maart 2010 00:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dank je.
Er zitten nu een paar mensen achter hun computer. Zo van.
![]()
Wedden dat er nog een paar een hele reactie aan het typen zijn op dit moment.
quote:Op zondag 28 maart 2010 00:36 schreef Renesite het volgende:
Vrijstaand met zwembad voor onder de 400k
http://www.funda.nl/koop/(...)ande-woning/zwembad/
Geen dank.
Heeft iemand hier de OP gelezen?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:52 schreef Fortitude het volgende:
Je kan wel 3 pagina's aan reacties verwachten van mensen die alleen de OP lezen.
Er zijn wat kleine verschillen tussen de betere landen. Nederland heeft weinig ruimte bijvoorbeeld. Maar in grote lijnen ga je toch geen land vinden wat echt beter is. Nederland is inderdaad 1 van de beste landen om te wonen, tenzij je extreem rijk bent.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:52 schreef Ps2K het volgende:
Maar serieus... volgens mij zijn er maar weinig landen waar dingen zo goed zijn geregeld als in Nederland. Ik ben hard aan het nadenken over een land waar het beter wonen is en waar we dezelfde kwaliteit aan sociale voorzieningen hebben.
Ja ik.quote:
+1. En er zullen nog veel van zulke reakties volge, whehehehe.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:51 schreef Droomert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |