abonnement Unibet Coolblue
pi_79579080
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 01:53 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
Wat klopt er allemaal niet aan dit land?

Terwijl je in de VS al voor 150.000 euro een mooie alleenstaande villa met zwemband kunt kopen, kan je in dit ellendige land voor 400000 euro nog geen privacy kopen en zit je de rest van je leven te werken om een van die suffe Hollandse rijtjeshuizen af te betalen. Geen privacy, geen zwembad, geen sfeer, doch gewoon glorified Hollandse stront. Wil je in je tuin zitten? Dat kan, maar dan zitten dus tussen de 8 en 10 buren in je achtertuin te staren. En we weten allemaal hoe gek Nederlanders zijn op stiekem staren. Voortuin? Nee. In plaats daarvan hebben we de voorstoep. Close but no cigar.


En laat de auto liever thuis staan, er is altijd file. Vind je het gek als je 70 moet rijden op de snelweg, dan weer 50, dan weer 90, dan weer 70? Neem ook even een tweede hypotheek als je lekker door het land wilt cruisen, want de benzine is een luxe. Nee, de auto is TE AMERIKAANS voor de Hollanders. Een echte Hollander hoort de fiets te nemen naar de stad om daar als een aardappelmannetje gebak en koffie te vreten op een terras en dan als een willoze aardappelmannetje terug te fietsen.


Naar een andere stad voor de afwisseling? Vergeet het maar, want hoewel Paramaribo niet op Port of Spain lijkt en Las Vegas totaal anders is dan Miami, lijken alle Hollandse steden op elkaar. Je wordt schijtmisselijk van diezelfde klotewinkels overal. Waar is de fantasie? Waar is die unieke sfeer of unieke winkeltjes? Wat is er nou in godsnaam uniek aan een stad als Almere? Wat moet dat in fuck's name voorstellen?


Dan hebben we nog die klotementaliteit van Hollandse collega's waar je als allochtoon mee opgescheept zit. Een soort mix van luiheid die ze je willen opdringen, jaloezie op je betere kwalificaties en superioriteitsgevoelens die steeds moeilijker te rechtvaardigen zijn. Je moet je te kapot werken zodat een of andere Janneke die overspannen is geraakt of RSI heeft, weer 6 maanden thuis kan zitten op haar luie reet


TV aanzetten? Sla al die Hollandse zenders gelijk over als je leven je lief is. Er zijn maar drie soorten programmas op de Nederlandse tv: 1. Zeikprogrammas als Pauw en Witteman 2. immorele programmas als de Gouden Kooi 3. sex programmas (alles na 22:30). Of men is aan het discussiëren, of men is zich aan het verlagen naar een nieuw dieptepunt qua moraal, of een paar Hollandse sletjes smeken je om in hun bek klaar te komen en hun nummer te bellen. Kies maar uit.

Zit je lekker in je huis naar het EK voetbal te kijken; belt de buurman de politie want de TV staat te luid aan.

Denk je een dag vrij te nemen en in de stad te gaan wandelen. Word je aangesproken door mensen die je vragen waarom je niet op het werk zit, want ze zien je als een low life allochtoon die van de bijstand leeft en hun belastings geld op zit te maken, want je hebt donker haar en donkere ogen.

Heb je kinderen die alleen buiten spelen ? Heb je soms ruzie met je partner ? Pas dan op, want dan belt mevrouw de jeugdzorg. Die komen je kinderen dan binnen no-time ophalen.

Elke dag komt er wel ongewild een acceptgiro kaart binnen. Als het nou voor vuilophaal is, gedwongen verbouwing van een flatgebouw, portieklicht, allemaal van je koophuis. Noem maar op. Je kan potverdomme niet in de rust leven.


DE Nederlander:

*Relatief simpele zielen. De gemiddelde Nederlander denkt niet diep na over het leven, filosofeert niet. Nederland heeft geen Confufius, Plato, Decartes, Cicero, Ferdosi, Hume of Comte. Nederland heeft Gordon, de Toppers, Carlo en Irene.
*Lui. Ook al blijven ze zo erop hameren dat bepaalde allochtonen zo lui zijn, ik kan na veel internationale omzwervingen vaststellen dat Nederlanders werkelijk een van de luiste volkeren ter wereld zijn (afgezien van Zuid Europeanen want die zijn echt te erg).
*Laf. In WOII duurde het een kwartier voordat het land zich overgaf. In Afghanistan hebben Hollanders zowat het meest uber-veilige safe haven uitgekozen om te settlen. Doet me denken aan die serie 'daar komen de schutters'.
*Incompetent. Kijk maar naar het spoornetwerk. Zelfs armere landen lukt het om een spoornetwerk draaiende te houden in sneeuw, ijzel, storm, wind. In NL valt alles stil bij een paar herfstbladeren. Get a life man. Ga anders eens op cursus op Duitsland, daar hebben ze nog veel meer bomen dan die tweeënhalve eikenboom bij jullie. http://www.telegraaf.nl/b(...)_NS_te_helpen__.html
*Op vakantie ? Een Nederlander gaat op een camping in Frankrijk, MET Nederlanders.

M.a.w., Nederland is een drolland en als je hier trots op bent heb je psychische hulp nodig.

Gewoon de feiten onder ogen zien. Nederland is een strontland.

En ik denk dat alle allochtonen dit vinden, maar niet iedereen is zo eerlijk als ondergetekende.

PS: Voordat jullie gaan zeiken dat ik maar moet emigreren; Dat heb ik natuurlijk al lang gedaan.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_79579109
De plaatjesonzin eruit geknipt. Dat ging echt nergens over.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 25 maart 2010 @ 18:25:59 #3
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_79579183
Het is waar ik ga nu weg !
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_79579236
Mensa
Een vieze troll die opschept dat ie bij MENSA zit dus
  donderdag 25 maart 2010 @ 18:28:04 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_79579252
Waar is het, nu ik weg ga?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 25 maart 2010 @ 18:28:53 #6
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79579274
Tvp.

Zonet een (laten we het houden op) een getinte vent bijna vermoord, stond opeens op de binnentrap. Hij was helaas te snel weg toen hij me zag, vuile teringlijer. Ze moeten wegblijven uit andermans huis. En dan woon je nog in een goed gedeelte van Den Haag.

Dus de criminaliteit in vooral de grote steden, het totaal geen respect hebben voor elkaar, daarom is Nederland ook een strontland.
pi_79579294
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 18:27 schreef Blackf1re het volgende:
Mensa
Een vieze troll die opschept dat ie bij MENSA zit dus
Iedereen kan bij de mensa aangesloten raken. Het is juist een afgang als je uberhaupt lid wilt worden van zo'n organisatie.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_79579295
Wat een ontzettende pessisme en bullshit
Language is a dialect, with an army and a navy.
pi_79579315
Eerst maar even een tukkie doen, ga het zo wel lezen... Of morgen als ik aan het "werk" ben
;)
pi_79579371
Het kan altijd slechter.
pi_79579389
De conclusies van deel 1 zijn dat Nederland lang niet zo slecht is en dat Mensa--Allochtoon geobsedeerd is met uitwerpselen.

[ Bericht 4% gewijzigd door jaronsch op 25-03-2010 19:02:41 ]
pi_79579463
de TS van de oorspronkelijke lap tekst is idd. moeilijk serieus te nemen.

Nagenoeg alles van hem doet me denken aan de kreet "Obvious troll is obvious"
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_79579482
This is relevant to my interests.

Verkapte tvp. Eerst even eten, dan de OP lezen.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  donderdag 25 maart 2010 @ 18:38:10 #14
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_79579554
Ach, weer een rechtse rukker die zich voordoet als allochtoon, en door zoveel mogelijk door te prikken opmerkingen de bevolking probeert naar rechts te schuiven.

Nederlandse filosofen bijvoorbeeld; Spinoza en Erasmus.
Ach ja, en om over de rest nog maar te zwijgen...
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
pi_79579563
TS is overigens nog best mild. Hij kotst over de Nederlandse mentaliteit maar scheert ook consequent iedereen over één kam. Geen links, rechts, Wilders of Balkenende. Nee, het is allemaal even kut!
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  donderdag 25 maart 2010 @ 18:40:30 #16
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_79579621
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 18:27 schreef Blackf1re het volgende:
Mensa
Een vieze troll die opschept dat ie bij MENSA zit dus
Ach ja ik heb ook wel eens gegeten bij de mensa, goedkoop eten voor studenten en wie maar meer wil.
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
  donderdag 25 maart 2010 @ 18:50:28 #17
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79579923
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 18:35 schreef Chowi het volgende:
This is relevant to my interests.

Verkapte tvp. Eerst even eten, dan de OP lezen.
Dan moet je deel 1 ook even lezen eigenlijk.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 25 maart 2010 @ 18:51:02 #18
167595 mirved
Infobesitas
pi_79579945
Deels eens met sommige punten. Het niveau is ook laag. Waar meneer A. llochtoon faalt is dat hij vergelijkingen gaat maken met de VS. Daar is het niveau nog een stuk lager, daar zou hij zich als allochtoon beter niet kunnen vertonen op sommige plaatsen want dan zou hij simpelweg opgejaagd worden. Zo zijn er nog wel meer punten die niet kloppen. Had toch een intelligentere post verwacht van een MENSA lid.

[ Bericht 0% gewijzigd door mirved op 25-03-2010 18:59:47 ]
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  donderdag 25 maart 2010 @ 18:52:15 #19
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79579980
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 18:38 schreef Mendeljev het volgende:
TS is overigens nog best mild. Hij kotst over de Nederlandse mentaliteit maar scheert ook consequent iedereen over één kam. Geen links, rechts, Wilders of Balkenende. Nee, het is allemaal even kut!
Ik ben het met hem eens. L-R is maar een systeem om het volk te verdelen en erover te heersen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 25 maart 2010 @ 18:53:34 #20
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_79580028
Ga een heel stuk mee met het verhaal van Mensa--Allochtoon
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_79580135
Ik voel me geliefd
pi_79580136
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 18:52 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik ben het met hem eens. L-R is maar een systeem om het volk te verdelen en erover te heersen.
Dit is een voorbeeld van de waanideeën die je krijgt als je dag in dag uit thuis op de bank zelfmedelijden zit te hebben.
  donderdag 25 maart 2010 @ 19:00:44 #23
167595 mirved
Infobesitas
pi_79580273
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 18:56 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
Ik voel me geliefd
De eerste keer is altijd het beste dus koester het moment.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_79580404
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 19:00 schreef mirved het volgende:

[..]

De eerste keer is altijd het beste dus koester het moment.
Ik wil seks bet u bedrijven.
  donderdag 25 maart 2010 @ 19:05:11 #25
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_79580427
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 19:04 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:

[..]

Ik wil seks bet u bedrijven.
Pics?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')