Onderbouwing = verkoper maakt de vraagprijs dus die kan nooit te hoog zijnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:39 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
![]()
Oh, en ik mis je onderbouwing DAM.
Verkoper past vraagprijs aan. Huis wordt niet verkocht.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Onderbouwing = verkoper maakt de vraagprijs dus die kan nooit te hoog zijn
Moelijk he, logisch nadenken
Het enige wat ik doe met andermans vraagprijs, is er flink lager onder bieden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die logica gaat wel op, of jij moet de vraagprijzen voor andere mensen maken dan wel
Blijkbaar is de noodzaak niet om de vraagprijs te laten zakken omdat jij denkt dat ze minder waard zijn. Of denk je van wel?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:13 schreef inXs het volgende:
Naja nog steeds zie ik hier rijwoningen, met een opp van 100m2 en een tuin van 7m diep voor ruim 3 ton te koop staan.... Dan wil je toch ook gewoon niet dat je je huis verkoopt? Bij dit soort prijzen is het terecht als ze 20% dalen... Vooral omdat ik weet dat sommige bij oplevering (3jaar geleden nota bene) 2.3 ton gekost hebben.....
Ik denk als je woning al een jaar te koop staat en je met een 2e koophuis zit dat de noodzaak er wel is, maar dat er blijkbaar nog een soort verwachting heerst, cq. arrogantie misschien? Dat ze exorbitante winsten gaan maken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Blijkbaar is de noodzaak niet om de vraagprijs te laten zakken omdat jij denkt dat ze minder waard zijn. Of denk je van wel?
Maar ze moeten dus de vraagprijs aanpassen omdat jij vind dat huiseigenaren die hun vraagprijs niet verlagen arrogant zijn?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:27 schreef inXs het volgende:
[..]
Ik denk als je woning al een jaar te koop staat en je met een 2e koophuis zit dat de noodzaak er wel is, maar dat er blijkbaar nog een soort verwachting heerst, cq. arrogantie misschien? Dat ze exorbitante winsten gaan maken.
Ik vind nietsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar ze moeten dus de vraagprijs aanpassen omdat jij vind dat huiseigenaren die hun vraagprijs niet verlagen arrogant zijn?
In mijn straat staat ook een huis leeg v.p. was eerst 199k is nu verlaagd naar 189k (-5%). Blijft denk ik nog wel even leegstaan. Een straat verderop staan veel mooiere huizen + garage te koop voor 199k en die verkopen ook niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:09 schreef inXs het volgende:
[..]
Ik vind nietsHet zijn juist die personen die aan het zeuren zijn dat ze zoveel per maand kwijt zijn aan 2 huizen en ze hun toko slecht kwijtraken...
Waarom nemen die mensen jou niet aan als adviseur?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:25 schreef xenobinol het volgende:
[..]
In mijn straat staat ook een huis leeg v.p. was eerst 199k is nu verlaagd naar 189k (-5%). Blijft denk ik nog wel even leegstaan. Een straat verderop staan veel mooiere huizen + garage te koop voor 199k en die verkopen ook niet.
Dat kost ze teveel geldquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waarom nemen die mensen jou niet aan als adviseur?
Je weet het immers zo goed
Kwaliteit kost geldquote:
Nou... eigenlijk kost het leeglopen van de zeepbel geld. De SER zou daar blij van moeten worden toch?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kwaliteit kost geld
Als ik de SER was zou ik jou ook toevoegen
Als jij het zegt is dat zoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:56 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nou... eigenlijk kost het leeglopen van de zeepbel geld. De SER zou daar blij van moeten worden toch?
Zeker zolang de corporaties doorgaan met het verpatsen van ex-huurflatsquote:Op woensdag 31 maart 2010 07:53 schreef Vincentkemper het volgende:
De prijzen zullen blijven dalen de komende jaren, dat lijkt mij wel duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |