abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79808595
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De huizenmarkt is súper gezond
Onder welke steen leef jij?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_79808609
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De huizenmarkt is súper gezond
Mee eens, genoeg vet op de botten. Daarom komt de markt gezond slank uit de crisis
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_79808664
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:19 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Geen idee, misschien kunnen we beter zoeken naar de pyramide die boven op de steen staat
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_79808872
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:19 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

spuit 11 geeft gas
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79809039
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

spuit 11 geeft gas
Que? Je leeft niet onder een steen? Maar ik neem aan dat je ook niet in zoiets woont?

People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_79809048
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:20 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Geen idee, misschien kunnen we beter zoeken naar de pyramide die boven op de steen staat

10 procent Daling ña 2 jaar economische crisis. Het is me wat zeg
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79809111
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:27 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Que? Je leeft niet onder een steen? Maar ik neem aan dat je ook niet in zoiets woont?

[ afbeelding ]
pi_79809166
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:27 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]W

[ afbeelding ]
spuit 11 geeft nog steeds gas
pi_79809751
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

spuit 11 geeft nog steeds gas
Anders is het leven ook zo saai

[ Bericht 27% gewijzigd door capricia op 31-03-2010 23:03:30 (Kappen) ]
pi_79809985
1: meer huizenbezit dan huur
2: starters blijven kopen
3: kopen is in 99 van de 100 gevallen goedkoper
4: stimuleer kopendoor scheefhuurders uit hun huis te jagen
5: vrijwel niemand wordt zijn huis uitgezet

nu de argumenten voor

1: de huizenprijzen vind ik te duur
2: ik kan geen huis kopen
pi_79810087
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:40 schreef mierenfokker het volgende:

[..]

Je collega's (als je die al hebt) moeten je echt wel super irritant vinden. Ik denk zelfs de mensen die dicht om je heen staan. Je hebt eigenwijsheid tot een nieuw niveau gebracht . Dat is verder ook niet erg, die mensen die moeten er ook zijn. Anders is het leven ook zo saai
En weer een personelijke aanval. Get à life
  woensdag 31 maart 2010 @ 22:47:52 #237
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79810146
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
1: meer huizenbezit dan huur
2: starters blijven kopen
3: kopen is in 99 van de 100 gevallen goedkoper
4: stimuleer kopendoor scheefhuurders uit hun huis te jagen
5: vrijwel niemand wordt zijn huis uitgezet

nu de argumenten voor

1: de huizenprijzen vind ik te duur
2: ik kan geen huis kopen
Vier van de vijf zaken die jij noemt hebben helemaal niks met de markt te maken. Alleen punt 2.

Je kunt van een gezonde markt spreken als vraag en aanbod elkaar vinden, er genoeg omzet is en de markt niet verstoord wordt door de overheid. Dat geldt universeel en is niet van toepassing op de Nederlandse markt.
The End Times are wild
pi_79810526
Punt 1 2 3 en 5 zijn een direct gevolg van de hra. Punt 4 is de beste eerlijkste en goedkoopste manier om de huizenmarkt aan te jagen

[ Bericht 27% gewijzigd door capricia op 31-03-2010 23:01:20 (Geen persoonlijke aanval!!) ]
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:02:20 #239
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79810889
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Punt 1 2 3 en 5 zijn een direct gevolg van de hra dat jij de verstandelijke vermogens mist om dat te begrijpen zat er dik in dus hier laat ik het bij. Punt 4 is de beste eerlijkste en goedkoopste manier om de huizenmarkt aan te jagen
Ik dacht dat je het over de redenen had waarom de Nlse huizenmarkt gezond zou zijn!

Punt 4 begint op maffia-communisme te lijken. Mensen te dwingen in te stappen in het pyramidespel dat huizenmarkt heet! Ze moeten wel heel wanhopig zijn bij de VEH om zoiets te eisen.

Enfin, zolang de grenzen nog niet dicht gaan voor de mensen die goed verdienen is er niks aan de hand. Want ik vertik het gewoon om tegen beter weten in te gaan instappen in de failliete huizenmarkt. Idem voor een belastingpercentage van 60% vanaf een laag loon van 55K.
The End Times are wild
pi_79810937
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Punt 1 2 3 en 5 zijn een direct gevolg van de hra. Punt 4 is de beste eerlijkste en goedkoopste manier om de huizenmarkt aan te jagen
je mag toch best zeggen dat je iemand dom vindt en daarom niet meer op hem reageert?
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:03:36 #241
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79810959
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

je mag toch best zeggen dat je iemand dom vindt en daarom niet meer op hem reageert?
Je reageert wel, dommie!
The End Times are wild
  Moderator woensdag 31 maart 2010 @ 23:05:43 #242
236264 crew  capricia
pi_79811061
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik acht jou intelligent genoeg om met argumenten te komen, en niet met persoonlijke aanvallen.
En dat geldt voor alle posters hier.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_79811142
Het is mijn plan en de overheid kan gewoon dwingen om een marktconforme prijs te laten betalen aan iemand die het kan betalen en daarmee stimuleer je huizenbeZit want niemand met normale verstandelijke vermogens gaat liever particulier huren dan kopen
pi_79811257
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is mijn plan en de overheid kan gewoon dwingen om een marktconforme prijs te laten betalen aan iemand die het kan betalen en daarmee stimuleer je huizenbeZit want niemand met normale verstandelijke vermogens gaat liever particulier huren dan kopen
Ik huur liever dan dat ik zou moeten kopen Ik kijk wel uit.
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:09:24 #245
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79811262
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom huren er dan zoveel mensen particulier? Of zijn er zoveel zwakzinnigen in Nederland. Je kunt particulier huren omdat:
- Het goedkoper is
- Je flexibeler bent
- Je de huizenmarkt niet vertrouwt
- Je geregeld moet verhuizen (overdrachtsbelasting)
The End Times are wild
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:09:30 #246
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_79811268
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:02 schreef LXIV het volgende:

Punt 4 begint op maffia-communisme te lijken. Mensen te dwingen in te stappen in het pyramidespel dat huizenmarkt heet! Ze moeten wel heel wanhopig zijn bij de VEH om zoiets te eisen.

Enfin, zolang de grenzen nog niet dicht gaan voor de mensen die goed verdienen is er niks aan de hand. Want ik vertik het gewoon om tegen beter weten in te gaan instappen in de failliete huizenmarkt.
Hear hear!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_79811473
Het is natuurlijk wel duidelijk dat veel van de op dit forum populaire doemscenario's weinig of geen grond hadden .

De markt heeft een knauw gekregen maar dramatisch is het allemaal nog lang niet. Dan moet er echt nog meer gebeuren.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_79811598
Hoeve meneen zijn er dan die particulier huren?
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:16:37 #249
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79811664
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:13 schreef du_ke het volgende:
Het is natuurlijk wel duidelijk dat veel van de op dit forum populaire doemscenario's weinig of geen grond hadden .

De markt heeft een knauw gekregen maar dramatisch is het allemaal nog lang niet. Dan moet er echt nog meer gebeuren.
Al die maatregelen van de staat hebben een enorm dempend effect gehad. Maar ook ervoor gezorgd dat de weg naar herstel nog heel lang is. Want de pijn moet toch uit de markt. Ik denk niet dat we al op het keerpunt zijn. De fundateller heeft vandaag een nieuw record gezet.

Als je dit vergelijkt met de VS, waar de overheid zich veel minder met de markt bemoeit, zie je dat de klappen daar veel harder zijn. Maar als het herstel daar eenmaal inzet dan is de markt daarna weer gezond. In Nederland smeren ze dat proces over decennia uit als ze de kans krijgen.
The End Times are wild
pi_79811693
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:09 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik huur liever dan dat ik zou moeten kopen Ik kijk wel uit.
ben er trota op zou ik zeggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')