Onder welke steen leef jij?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De huizenmarkt is súper gezond
Mee eens, genoeg vet op de botten. Daarom komt de markt gezond slank uit de crisisquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De huizenmarkt is súper gezond
Geen idee, misschien kunnen we beter zoeken naar de pyramide die boven op de steen staatquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Onder welke steen leef jij?
spuit 11 geeft gasquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Onder welke steen leef jij?
Que? Je leeft niet onder een steen? Maar ik neem aan dat je ook niet in zoiets woont?quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:20 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Geen idee, misschien kunnen we beter zoeken naar de pyramide die boven op de steen staat
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Que? Je leeft niet onder een steen? Maar ik neem aan dat je ook niet in zoiets woont?
[ afbeelding ]
spuit 11 geeft nog steeds gasquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]W
Que? Je leeft niet onder een steen? Maar ik neem aan dat je ook niet in zoiets woont?
[ afbeelding ]
Anders is het leven ook zo saaiquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
spuit 11 geeft nog steeds gas
En weer een personelijke aanval. Get à lifequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:40 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Je collega's (als je die al hebt) moeten je echt wel super irritant vinden. Ik denk zelfs de mensen die dicht om je heen staan. Je hebt eigenwijsheid tot een nieuw niveau gebracht. Dat is verder ook niet erg, die mensen die moeten er ook zijn. Anders is het leven ook zo saai
Vier van de vijf zaken die jij noemt hebben helemaal niks met de markt te maken. Alleen punt 2.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
1: meer huizenbezit dan huur
2: starters blijven kopen
3: kopen is in 99 van de 100 gevallen goedkoper
4: stimuleer kopendoor scheefhuurders uit hun huis te jagen
5: vrijwel niemand wordt zijn huis uitgezet
nu de argumenten voor
1: de huizenprijzen vind ik te duur
2: ik kan geen huis kopen
Ik dacht dat je het over de redenen had waarom de Nlse huizenmarkt gezond zou zijn!quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Punt 1 2 3 en 5 zijn een direct gevolg van de hra dat jij de verstandelijke vermogens mist om dat te begrijpen zat er dik in dus hier laat ik het bij. Punt 4 is de beste eerlijkste en goedkoopste manier om de huizenmarkt aan te jagen
je mag toch best zeggen dat je iemand dom vindt en daarom niet meer op hem reageert?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Punt 1 2 3 en 5 zijn een direct gevolg van de hra. Punt 4 is de beste eerlijkste en goedkoopste manier om de huizenmarkt aan te jagen
Je reageert wel, dommie!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
je mag toch best zeggen dat je iemand dom vindt en daarom niet meer op hem reageert?
Ik acht jou intelligent genoeg om met argumenten te komen, en niet met persoonlijke aanvallen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
je mag toch best zeggen dat je iemand dom vindt en daarom niet meer op hem reageert?
Ik huur liever dan dat ik zou moeten kopenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is mijn plan en de overheid kan gewoon dwingen om een marktconforme prijs te laten betalen aan iemand die het kan betalen en daarmee stimuleer je huizenbeZit want niemand met normale verstandelijke vermogens gaat liever particulier huren dan kopen
Waarom huren er dan zoveel mensen particulier? Of zijn er zoveel zwakzinnigen in Nederland. Je kunt particulier huren omdat:quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is mijn plan en de overheid kan gewoon dwingen om een marktconforme prijs te laten betalen aan iemand die het kan betalen en daarmee stimuleer je huizenbeZit want niemand met normale verstandelijke vermogens gaat liever particulier huren dan kopen
Hear hear!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:02 schreef LXIV het volgende:
Punt 4 begint op maffia-communisme te lijken. Mensen te dwingen in te stappen in het pyramidespel dat huizenmarkt heet! Ze moeten wel heel wanhopig zijn bij de VEH om zoiets te eisen.
Enfin, zolang de grenzen nog niet dicht gaan voor de mensen die goed verdienen is er niks aan de hand. Want ik vertik het gewoon om tegen beter weten in te gaan instappen in de failliete huizenmarkt.
Al die maatregelen van de staat hebben een enorm dempend effect gehad. Maar ook ervoor gezorgd dat de weg naar herstel nog heel lang is. Want de pijn moet toch uit de markt. Ik denk niet dat we al op het keerpunt zijn. De fundateller heeft vandaag een nieuw record gezet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:13 schreef du_ke het volgende:
Het is natuurlijk wel duidelijk dat veel van de op dit forum populaire doemscenario's weinig of geen grond hadden.
De markt heeft een knauw gekregen maar dramatisch is het allemaal nog lang niet. Dan moet er echt nog meer gebeuren.
ben er trota op zou ik zeggenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik huur liever dan dat ik zou moeten kopenIk kijk wel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |