Dat soort dingen kan ik ook echt zo van balen. Mensen weten van je dat je iets van computers weet en DUS moet je alles maar voor ze doen/regelen/uitleggen. Van de week ook.. kwam mn pa aanzetten 'kan je even de cartridges vervangen van de printer'quote:Op maandag 29 maart 2010 19:54 schreef Etcetera het volgende:
Dat heb ik volgens mij nooit gehad
Nee m'n moeder wil leren Photoshoppen, wat betekend dat ik weer dingen mag installeren/regelen/fiksen waar ik écht geen zin in heb
quote:
Zevende hemelquote:
Je vindt het niet erg dat ik even gegoogled heb wat amigurumi is, he?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:31 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een amigurumiboek besteld. Ben benieuwd of het iets is, het is wel schattig
Nee ^^quote:Op maandag 29 maart 2010 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je vindt het niet erg dat ik even gegoogled heb wat amigurumi is, he?
Je hebt nog iets minder dan 12 uur om te beslissenquote:Op maandag 29 maart 2010 23:42 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie aanbieding... ik twijfel ...
Ik zat al te zoeken van hoe laat tot hoe laat de mediamarkt die dingen doet...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt nog iets minder dan 12 uur om te beslissen
1Dayfly en Dailymania wisselen om 12:00, iBood om 0:00. Er zijn nog wel meer sites maar die vind ik niet zo interessantquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zat al te zoeken van hoe laat tot hoe laat de mediamarkt die dingen doet...
Maar ik denk dat de meerwaarde ten opzichte van wat er nu hangt niet groot genoeg is. Nog maar even een nachtje over slapen
Gewoon lekker weer en de lente in mijn hoofdquote:
Ik dacht alquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, in het Lowlands-topic gepost met een zelfverzonnen gerucht
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, in het Lowlands-topic gepost met een zelfverzonnen gerucht
Ja ik ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:22 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
Ik voorzie al 2 teleurgestelde fokkers en een vader met dikke tranen van verdriet omdat Kiss toch niet komt
quote:
Wat ik me dan altijd af vraag, waarom ze bij die schattingen over de 100% uit komen. Je hebt natuurlijk een bepaalde variantie en toleranties / foutmarges. Maar bijvoorbeeld vrijdag 45% kans op zon en 80% kans op neerslag...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
Wij doen deze week dit:
[ afbeelding ]
Trek je conclusie.
Omdat je niet overal in Nedeland hetzelfde weer hebt EN omdat je op 1 dag zowel zon als neerslag kunt hebben.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat ik me dan altijd af vraag, waarom ze bij die schattingen over de 100% uit komen. Je hebt natuurlijk een bepaalde variantie en toleranties / foutmarges. Maar bijvoorbeeld vrijdag 45% kans op zon en 80% kans op neerslag...En dan achteraf zeggen dat ze het behoorlijk goed hadden voorspeld zeker
Zeg dan 30 % kans op zon en 70% kans op neerslag bij 80% nauwkeurigheid. En wijzig de nauwkeurigheid al naargelang de voorspelling beter gedaan kan worden.
Dat soort dingen schept dus onduidelijkheid. 90% vind ik niet ZEKER. 100% is zeker, 99% is bijna zeker.quote:Bij een neerslagkanspercentage van 90% gaat het zeker regenen.
Ja dat is een beetje kromquote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat soort dingen schept dus onduidelijkheid. 90% vind ik niet ZEKER. 100% is zeker, 99% is bijna zeker.
kans op zon staat los van de kans op regen, zie het probleem nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
Wij doen deze week dit:
[ afbeelding ]
Trek je conclusie.
Wat is er dan nog niet goed aan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:32 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Plan van Aanpak is wel een stuk beter maar nog steeds niet goed genoeg
Feli!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, net de koopovereenkomst getekend
Nicequote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga in elk geval m'n best doenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:55 schreef MadMaster het volgende:
Kortom, een beetje bijschaven hier en daar (veel stroop smeren...) en dan is dat ook weer geregeld...
Blij zijn als je eindelijk een keer een nacht fatsoenlijk hebt kunnen slapen... wat een omgekeerde wereld.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisterenavond/vannacht heeft Lennon wel goed geslapenik dus ook!!
Wat een waardeloze feedback. Die man heeft van feedback geven weinig begrepen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:48 schreef Etcetera het volgende:
Als conclusie staat er:
Hoofd/deelvragen niet gesnapt, plaats verkennend onderzoek niet gesnapt, verantwoording van de methode kan beter.
Het kan erger denk ik, maar ik ben er niet blij mee
Nee, hij heeft het niet gesnapt...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat een waardeloze feedback. Die man heeft van feedback geven weinig begrepen.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Da's de conclusie hoor, d'r staat nog wel meer tekst in, maar heb geen zin om alles over te typenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat een waardeloze feedback. Die man heeft van feedback geven weinig begrepen.
Zo, dat is dan al snel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Overdracht is zsm, maar dat ligt dus vooral aan hoe snel ik de hypotheek rond heb, ik gok op over een week of 4
Dat had ik inderdaad eerst geschreven, maar ik kreeg het niet voor elkaar om dat bericht in te voeren.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het niet gesnapt...
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Nou eigenlijk slapen we altijd wel fatsoenlijk hoor. Alleen afgelopen zondag was een drama... en dus blij dat het gisterenavond weer normaal was.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Blij zijn als je eindelijk een keer een nacht fatsoenlijk hebt kunnen slapen... wat een omgekeerde wereld.
ik hoef voorlopig nog geen kinderen![]()
TM congrats
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat had ik inderdaad eerst geschreven, maar ik kreeg het niet voor elkaar om dat bericht in te voeren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |