quote:Op maandag 29 maart 2010 10:58 schreef De_Hertog het volgende:
Van het weekend naar een boekenmarkt geweest. Was erg mooie score: [knip]
Voor in totaal 12 euro.
Met de hoeveelheid boeken die ik aanschaf zijn dat soort prijzen wel eens prettig.quote:
Ik heb dat probleem opgelost door binnenkort te gaan verhuizenquote:Op maandag 29 maart 2010 11:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan ondertussen zelf wel een boekenverkoop houden.
De kasten thuis puilen uit...
Doe maar 3 potjes...quote:Op maandag 29 maart 2010 11:19 schreef Whiteguy het volgende:
Uit het KLB topic 'mensen die voor 50 cent dingen verkopen op marktplaats' het volgende pareltje:
[ afbeelding ]
Liefhebbers ?
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:19 schreef Whiteguy het volgende:
Uit het KLB topic 'mensen die voor 50 cent dingen verkopen op marktplaats' het volgende pareltje:
[ afbeelding ]
Liefhebbers ?
Ik mag van mezelf nog maar 1 nieuw boek per maand kopenquote:Op maandag 29 maart 2010 11:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Met de hoeveelheid boeken die ik aanschaf zijn dat soort prijzen wel eens prettig.Maar het was inderdaad erg voordelig, vijf pockets voor een euro en gebonden boeken twee euro per stuk. Volgend jaar ben ik er zeker weer
Dat is een flauwe regelquote:Op maandag 29 maart 2010 11:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik mag van mezelf nog maar 1 nieuw boek per maand kopen![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:19 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Liefhebbers ?
De boeken die ik momenteel koop zijn zo'n 17 euro per stukquote:Op maandag 29 maart 2010 11:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is een flauwe regelAls ik bij play.com in de uitverkoop of bij bookdepository boeken bestel ben ik meestal een euro of zes kwijt, nieuwe boeken in de boekhandel of speciale dingen zijn een stuk duurder. Ik zou gewoon een budget doen, bijvoorbeeld max 15 euro per maand aan boeken
Nederlandstalig zeker? Die zijn duur ja. Ik kan www.boekenfestijn.com aanradenquote:Op maandag 29 maart 2010 11:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De boeken die ik momenteel koop zijn zo'n 17 euro per stukDus dat is mijn budget ook wel zo ongeveer
Die zijn pas in november in de buurt hierquote:Op maandag 29 maart 2010 11:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nederlandstalig zeker? Die zijn duur ja. Ik kan www.boekenfestijn.com aanraden
Moet je ook niet in zo'n uithoek gaan wonenquote:Op maandag 29 maart 2010 11:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die zijn pas in november in de buurt hier
Jazeker. Is even een tijdje uit de roulatie geweest omdat de brouwer failliet was. Is nu overgenomen door brouwerij De Halve Maan. De smaak is iets veranderd sindsdien.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:58 schreef MadMaster het volgende:
@ nembrionic:
Ken jij het bier (triple) 'Straffe Hendrik'?
Lastig te omschrijven want het is een tijdje geleden dat ik 'm gedronken heb(half jaar ofzo). Ik weet wel dat ik er niet echt gek meer op was en dat ik 'm niet snel weer zou bestellen. Maarja, dat zeg natuurlijk niet zoveel.quote:Zo ja, kan jij omschrijven wat dit voor een bier is?
Gezien het feit dat jij geen bierdrinker bent zou ik zeggen: probeer er 1. Als je het niets vindt, geef je die andere weg.quote:Heb afgelopen weekend 2 anderhalf liter flessen meegenomen uit België, maar weet niet of ik ze zelf moet houden of beter weg kan geven...
Ik vond het ook niet echt een briljant bier. Ik zou eerder wat anders bestellenquote:Op maandag 29 maart 2010 12:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lastig te omschrijven want het is een tijdje geleden dat ik 'm gedronken heb(half jaar ofzo). Ik weet wel dat ik er niet echt gek meer op was en dat ik 'm niet snel weer zou bestellen. Maarja, dat zeg natuurlijk niet zoveel.
Wat misschien een beter idee is: kijk of je bij de slijter een normaal flesje kunt vinden (van rond de 0,3 L). Als je het dan lekker vindt kan je de grote flessen zelf houden, vindt je het niks dan heb je nog twee grote flessen die je weg kan geven. En dan heb je ook niet dat je ruim een liter bier moet weggooienquote:[..]
Gezien het feit dat jij geen bierdrinker bent zou ik zeggen: probeer er 1. Als je het niets vindt, geef je die andere weg.
Ik vond ze leuk om te horen, maar teveel begint me te vervelen, heb ik gemerkt...quote:Op maandag 29 maart 2010 12:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
The Baseballs zijn trouwens echt briljant. Gaat dè auto-cd van deze zomer worden
Je moet ze ook een beetje afwisselen. Met, bijvoorbeeld Kitty, Daisy & Lewis.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond ze leuk om te horen, maar teveel begint me te vervelen, heb ik gemerkt...
Die stonden op LL afgelopen jaar. Die waren best leukquote:Op maandag 29 maart 2010 12:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je moet ze ook een beetje afwisselen. Met, bijvoorbeeld Kitty, Daisy & Lewis.
Ik luister ze ook niet achter elkaar, maar ik merk dat ik het in het begin leuk vond om ze te horen en nu eigenlijk niet meer als ik ze hoor op de radio.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je moet ze ook een beetje afwisselen. Met, bijvoorbeeld Kitty, Daisy & Lewis.
Ik zag ze laatst bij een tv-optreden, ik meen bij de laatste show. Had de cd maar eens gedownload en hij bevalt goed, ga hem ook maar eens kopenquote:Op maandag 29 maart 2010 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die stonden op LL afgelopen jaar. Die waren best leuk
Radio zat ik eigenlijk zelden aan, alleen op m'n werk ontkom ik er niet altijd aan. Zodra een liedje een beetje leuk is wordt het daar inderdaad doodgedraaid, dan is de lol er snel af.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik luister ze ook niet achter elkaar, maar ik merk dat ik het in het begin leuk vond om ze te horen en nu eigenlijk niet meer als ik ze hoor op de radio.
Dat had ik precies hetzelfde. Die hele cd geluisterd maar 't wordt na een tijdje wat saai...quote:Op maandag 29 maart 2010 12:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond ze leuk om te horen, maar teveel begint me te vervelen, heb ik gemerkt...
Bij mij niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:04 schreef De_Hertog het volgende:
The Baseballs zijn trouwens echt briljant. Gaat dè auto-cd van deze zomer worden
Oh, in dat geval kan ik best beginnen met coke en heroine. Junkfood kan ik immers prima laten staan.quote:Junk food 'is as addictive as heroin and cigarettes'
By DAVID DERBYSHIRE
Last updated at 4:01 AM on 29th March 2010
Comments (45)
Add to My Stories
Juunk food may be as addictive as heroin and tobacco, a study has shown.
Obesity researchers found fatty and sugary snacks trigger the same 'pleasure centres' in the brain that drive people into drug addiction - making them binge on unhealthy food.
The findings could partly explain the soaring obesity rates in Britain and the success of fast food outlets.
Junk: Britons are the world's biggest junk food addicts (file photo)
Experts studied rats fed on cheesecake, bacon and sausages. Soon after the experiments began the animals began to bulk up and show signs of addiction.
'It presents the most thorough and compelling evidence that drug addiction and obesity are based on the same underlying neurobiological mechanisms,' Professor Paul Kenny said.
More...
The calorie conqueror: Herbal pill 'can cut your appetite by a fifth ... and even cure a sweet tooth'
Water CAN make you fat: How chemicals in drink can trigger weight gain and fertility problems
Crunch your chances of cancer with an apple a day
'In the study, the animals completely lost control over their eating behaviour and continued to over-eat even when they anticipated receiving electric shocks, highlighting just how motivated they were to consume the palatable food.'
During the trial the animals were rewarded with a pleasurable electrical stimulation.
The rats could control how much of the stimulation they got by running on a wheel. Animals living on junk food ran far more - suggesting they needed more brain stimulation to feel good, the researchers found.
The scientists at the Scripps Research Institute in Jupiter, Florida, also gave rats electric shocks on their feet when they ate high-fat food.
Rats on a normal diet quickly learned to avoid the unhealthy food. But those used to junk food refused to let the shock get in their way of their high calorie food.
'They always went for the worst types of food,' said Professor Kenny, who published his findings in the journal Nature Neuroscience.
'When we removed the junk food and tried to put them on a nutritious diet they simply refused to eat.'
The researchers found junk food altered the chemical balance in the brain's 'reward circuits' - the parts of the brain that handle the feel-good chemical dopamine.
Identical changes happen in the brains of rats given cocaine or heroin and are thought to play a key role in drug addiction.
Britons are the world's biggest junk food addicts. At the same time, the average adult eats just over three portions of fruit and vegetables a day - the recommended number is five.
We will also get through 22,000 ready meals, sandwiches and sweet snacks in a lifetime - just under one a day.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)s.html#ixzz0jYvnAL0l
Ik zou, als ik jou was, eerst eens beginnen met sigaretten.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oh, in dat geval kan ik best beginnen met coke en heroine. Junkfood kan ik immers prima laten staan.
Als ik zo vluchtig de wiki travel doorlees... niet echt...quote:Op maandag 29 maart 2010 14:52 schreef MadMaster het volgende:
Zeg maar gerust uitgestorven...
Iemand hier ooit in Houston, Texas geweest?
Is daar iets anders interessants dan het ruimtevaartcentrum?
Vlieg ws. in oktober op Houston om daar vandaan richting New Orleans en Memphis te gaan.
De laatste 2 ken ik, Houston niet...
Zover was ik zelf ook al en ik was tot dezelfde conclusie gekomen.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ik zo vluchtig de wiki travel doorlees... niet echt...
http://wikitravel.org/en/Houston
misschien dat er een museum voor je tussen zit...
Een vriend van me is er een paar maanden geleden geweest en volgens hem is er weinig te vinden. Hooguit nog een bluesbar o.i.d. maar dan houdt het wel op.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:52 schreef MadMaster het volgende:
Zeg maar gerust uitgestorven...
Iemand hier ooit in Houston, Texas geweest?
Is daar iets anders interessants dan het ruimtevaartcentrum?
Vlieg ws. in oktober op Houston om daar vandaan richting New Orleans en Memphis te gaan.
De laatste 2 ken ik, Houston niet...
Voor een bluesbar reis ik dan zeker wel af richting New Orleans, daar heb je keuze genoeg.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een vriend van me is er een paar maanden geleden geweest en volgens hem is er weinig te vinden. Hooguit nog een bluesbar o.i.d. maar dan houdt het wel op.
Precies, er zijn een miljard andere, betere plekken voor bluesquote:Op maandag 29 maart 2010 15:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor een bluesbar reis ik dan zeker wel af richting New Orleans, daar heb je keuze genoeg.
Het wordt, denk ik, aankomen in Houston, daar overnachten en dan de volgende dag richting het oosten...
Ik wil er ook graag nog eens naartoe..maar ik vraag me werkelijk af hoeveel verschil is met "vroeger", voordat Katrina toegeslagen heeft. Een hele bende oude inwoners zijn nooit meer teruggekomen.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:33 schreef MadMaster het volgende:
Het is de bedoeling dat we met halloween in New Orleans zijn.
Lijkt me wel apart in het French Quarter...
Je bedoelt Fok of de site op je werk?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:36 schreef Etcetera het volgende:
Hmm de site hier heeft net de 3-minuten-usability-test gefaald
Ik heb er bekenden wonen (eigenaars van de B&B waar ik ooit overnacht heb en waar we nu ook weer gaan overnachten: http://www.chimesneworleans.com/ ) en die beweren dat het oude centrum weer geheel intact is. De omgeving van New Orleans schijnt nog wel een puinhoop te zijn op een hoop plekken...quote:Op maandag 29 maart 2010 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wil er ook graag nog eens naartoe..maar ik vraag me werkelijk af hoeveel verschil is met "vroeger", voordat Katrina toegeslagen heeft. Een hele bende oude inwoners zijn nooit meer teruggekomen.
Dan wil ik zeker wel een keer gaan kijkenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er bekenden wonen (eigenaars van de B&B waar ik ooit overnacht heb en waar we nu ook weer gaan overnachten: http://www.chimesneworleans.com/ ) en die beweren dat het oude centrum weer geheel intact is. De omgeving van New Orleans schijnt nog wel een puinhoop te zijn op een hoop plekken...
bwehehehe die zag ik niet aankomenquote:
Gaat nog wel even duren voordat deze vlag uit kan danquote:ROTTERDAM - Slechts enkele uren na het verrassingsbezoek van de Amerikaanse president Barack Obama in Afghanistan hebben de taliban de Amerikaanse militaire basis Bagram met een raket bestookt. Kort daarvoor had Obama daar een toespraak voor 2.000 soldaten gehouden.
Volgens een woordvoerder van de internationale troepenmacht ISAF sloeg het gevaarte in de omgeving van het terrein ten noorden van de hoofdstad Kabul in, zonder schade aan te richten. De opstandelingen eisten de verantwoordelijkheid op voor de aanslag op het grootste militaire steunpunt van het Amerikaans leger in Afghanistan. (DPA/BVDL)
Hij is goed...quote:
Ach, Patty is gek. Zou ze zo gereageerd hebben?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:33 schreef MadMaster het volgende:
Maar ze vangen er zo toch wel bijna 10.000 Euro voor.
Ik zou iemand inhuren die altijd met bier smijt.
Snel verdiend dan voor 20 seconden playbacken...
had je aan kunnen zien komen, is hetzelfde als in een nieuw shirt naar een concert van normaal gaanquote:Op maandag 29 maart 2010 18:20 schreef MadMaster het volgende:
LUV-dames met bier bekogeld
AMSTERDAM - VIDEO - Het optreden van LUV in het dorpje Ulft afgelopen weekend was van korte duur. Patty Brard, Marga Scheide en José Hoebee dropen letterlijk af toen ze bier naar het hoofd kregen geslingerd.
De dames traden op in de Achterhoek ter ere van het 'Kolde Kermis'-evenement. Het aanwezige publiek was echter niet zo gecharmeerd van het shala-la-repertoire en begon met bier te smijten. Na twintig seconden verlieten Patty, José en Marga het podium.
Als dat een shirt van Normaal is, overleeft die het wel hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 18:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
had je aan kunnen zien komen, is hetzelfde als in een nieuw shirt naar een concert van normaal gaan
quote:
Die is nog leuker...quote:Op maandag 29 maart 2010 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, Patty is gek. Zou ze zo gereageerd hebben?
Vroeger had je op de achterkant van de "Grasduinen"(of was het nou de Kijk?) altijd zo'n soort foto. Helaas zijn ze daar JAREN geleden mee gestopt en dat vind ik echt jammer want dat waren altijd hele gave fotos.quote:
Nico Dijkshoorn is inderdaad een held. Lekker schoppen tegen iedereen die zich beter voordoet dan hij/zij is.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is nog leuker...![]()
Hysterisch wijf...
Ik vind Dijkshoorn een enorme kwal maar dit vond ik wel grappigquote:Op maandag 29 maart 2010 19:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nico Dijkshoorn is inderdaad een held. Lekker schoppen tegen iedereen die zich beter voordoet dan hij/zij is.
De toeschouwers hadden bier en tieten, meer kun je niet wensen lijkt me.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:20 schreef MadMaster het volgende:
LUV-dames met bier bekogeld
AMSTERDAM - VIDEO - Het optreden van LUV in het dorpje Ulft afgelopen weekend was van korte duur. Patty Brard, Marga Scheide en José Hoebee dropen letterlijk af toen ze bier naar het hoofd kregen geslingerd.
De dames traden op in de Achterhoek ter ere van het 'Kolde Kermis'-evenement. Het aanwezige publiek was echter niet zo gecharmeerd van het shala-la-repertoire en begon met bier te smijten. Na twintig seconden verlieten Patty, José en Marga het podium.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |