Wie kijkt er? Begint nu (9:35) op RTL4. Klinkt als een zoveelste ex-lama poging tot een programma, maar we zullen zien.quote:Entertainmentshow waarin rascomedians Ruben van der Meer en Tijl Beckand recht tegenover elkaar staan bij het overtuigen van het publiek in de studio. Onder leiding van Jack Spijkerman krijgen Tijl en Ruben in verschillende rondes vragen, humoristische stellingen en triviale kwesties voorgelegd, waarvan een aantal ook van kijkers afkomstig is. Op deze en andere vragen die knagen, formuleren Tijl en Ruben ieder steeds een eigen antwoord en brengen dat zó gepassioneerd en overtuigend, dat beide betogen even waarschijnlijk lijken. Maar slechts één verhaal is Echt waar?! Werkelijk alles wordt aangegrepen om de honderd mensen in het publiek om de tuin te leiden en om de beurt proberen Tijl en Ruben de honderd publieksleden weg te spelen. Voor de mensen die over weten te blijven, ligt er ¤10.000,- klaar om te verdelen.
Waarom precies in een schaatspakquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:59 schreef detulp050 het volgende:
Haha, een man in een rood strak pak. Hihi.
Dat dus, is het nou een quiz of stand up comedy?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:26 schreef Jivis het volgende:
Als ze het gewoon wat meer quiz gericht hielden was het aardig geweest, maar al dat gemaakte "stand up comedy" gedoe hadden ze er uit mogen laten. Hoewel het in de loop van het programma wel IETS leuker werd.
Ditquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:39 schreef Juicyhil het volgende:
Na Kopspijkers heeft hij alleen maar bagger geproduceerd.
Beetje Ik hou van Holland, alleen daar zijn de mannen wel grappig.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:45 schreef Ori het volgende:
Nee het was vooral heel erg geforceerd grappig doen
eh neequote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Beetje Ik hou van Holland, alleen daar zijn de mannen wel grappig.
Naja, dat is misschien ook wat overdreven. Maar kan wel lachen om Jeroen.quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ik ben groot ruben fan, maar zo laag als dit was die nog niet gezonken.. Wat geforceerd idd zeg..
Lees ik liever een tong topic, nou dan weet je t wel...
Ken je René van der Gijp ? Er zijn uitzonderingen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:14 schreef Bluezz het volgende:
Kijk dan ook niet naar dat soort zenders, tis gewoon een en al bagger, dat weet je toch zo langzamerhand wel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |