Och dat jochie ook ja. Brrrrrr. Vréselijk irritant kereltje met een naar hoofdquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
OMG JE BENT DE EERSTE DIE IK TEGENKOM (die op mannen valt) DIE HEM IN DIE FILM OOK STOM VINDT!
Maar sowieso vind ik die film stom, ook door het jongetje(wel goed gecast daardoor
). Alleen Rachel Weisz
is tof.
Oh die zal ik binnenkort wel weer eens aangooien ja!quote:Doe je nog ooit msn?
Oh ben benieuwd wat je er dan achteraf van vindtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit op 40 minuten, tja... vind het een beetje kneuterig en hun leeftijden....en er gebeurd ook geen drol
Kijk hem wel gewoon af
quote:
Sure!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
Oh die zal ik binnenkort wel weer eens aangooien ja!
Gaan we dan weer recappen?Vanavond ff niet, want anders kan ik de film niet volgen, zelfs niet met een half oog
Nouja, het is altijd fijn om naar Clive te kijken natuurlijk. En de film was ook niet slecht, maar ik weet nog dat ik hem ook niet heel erg bijzonder vondquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ben benieuwd wat je er dan achteraf van vindt
Kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die het niets vinden hoor, maar ik hou wel van dat soort films.
[..]![]()
Niet? Ook niet met Clive?
Clive is wel sekseh!quote:
Jij die daar roept dat je de reacties niet gaat lezen en vervolgens in je volgende post reageert op een reactie.quote:
Ja... ik zag dat staan en moest natuurlijk reageren. Bite me!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij die daar roept dat je de reacties niet gaat lezen en vervolgens in je volgende post reageert op een reactie.
Careful what you wish forquote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ben benieuwd wat je er dan achteraf van vindt
Kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die het niets vinden hoor, maar ik hou wel van dat soort films.
Weltrusten Pisces, dat jij dat kan. Een film aan de kant leggen en denken: Die kijk ik morgen wel.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Precies na m'n post begonnen er eindelijk wat dialogen te komen![]()
Ik ga hem morgen afkijken, duik nu bed in.![]()
Welterusten voor straks allemaal![]()
En niet de klokjes vergeten.
Details, details. Ik zie een opening en ga er voor.quote:
Dat klinkt vunziger dan dat ik het bedoeldequote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Details, details. Ik zie een opening en ga er voor.
Wel eerst ff op spugen als je wil.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Details, details. Ik zie een opening en ga er voor.
Nee hoor, ik begreep precies wat je bedoelde.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat klinkt vunziger dan dat ik het bedoelde.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat klinkt vunziger dan dat ik het bedoelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |