Dat is inderdaad misschien zo.....quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:18 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Ik denk dat niet iedereen daarvan op de hoogte is...
quote:
Tijdje geleden hebben we afgesproken om in de TT een verwijzing naar een historische gebeurtenis uit het jaar gelijk aan het topicnummer.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
.
Inderdaad. Licht eens nader toe.......
Ach, laat hem toch...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
.
Het is de bedoeling dat je een historische gebeurtenis uit het jaar 1927 in de TT zet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
.
Dat kan ik niet ruiken. Bovendien is er toch niets belangrijks gebeurd in dat jaar.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tijdje geleden hebben we afgesproken om in de TT een verwijzing naar een historische gebeurtenis uit het jaar gelijk aan het topicnummer.
Als je het niet wist dan zij het je vergeven.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat kan ik niet ruiken. Bovendien is er toch niets belangrijks gebeurd in dat jaar.
Ik wist het ook niet en kreeg ook een opdonder, laat toch manquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat kan ik niet ruiken. Bovendien is er toch niets belangrijks gebeurd in dat jaar.
Jij blijkbaarquote:
Houd jij je er nu eens buiten.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:27 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet en kreeg ook een opdonder, laat toch man
Ik weet redelijk veel van wielrennen, maar inderdaad van deze renners heb ik nog nooit gehoord.quote:
Jammer voor jequote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:30 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Ik weet redelijk veel van wielrennen, maar inderdaad van deze renners heb ik nog nooit gehoord.
zwerfkei?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:31 schreef banaantjeEE het volgende:
Eenis een steen of kei die door een gletsjer of ijskap is meegevoerd.
Wat is?
Het zijn ook bepaald niet de blikvangers. Maar goed het zal wel.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:30 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Ik weet redelijk veel van wielrennen, maar inderdaad van deze renners heb ik nog nooit gehoord.
Stand # 1927quote:
Kern heeft vorig jaar de bolletjestrui nog gedragen maar die andere twee ken ik echter ook niet...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:30 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Nope. Amateurbokser en boksleraar maar een hele bekende auteur.quote:
Het gaat niet om Alizee maar om de titel van het liedje......quote:
Maar nooit de naam van de Russisch Amerikaanse auteur onthouden? Sting zingt er zelfs over in Don't stand so close to me.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:08 schreef ScottTracy het volgende:
Ik weet wel wie 't boek heeft verfilmd
Nu wel op tijd!quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:31 schreef tomtomaat het volgende:
Brabantse Pijl Alsemberg
Gent-Wevelgem Kemmelberg
Luik-Bastenaken-Luik La redoute
Ronde van Vlaanderen muur van geraardsbergen
Waalse Pijl Muur van Huy
??
Toch nog niet vergeten..quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:35 schreef banaantjeEE het volgende:
Film komt me niet bekend voor al vind ik het liedje lekker klinken
Waarschijnlijk dat ik een och ja- gevoel krijg, maar ik kom er nu sowieso niet opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Stand # 1927quote:Op zondag 28 maart 2010 00:59 schreef Ofyles2 het volgende:
BMW?
Stand # 1927quote:
Dan heb ik geen idee, wat mooi is, want ik wilde toch gaan slapenquote:Op zondag 28 maart 2010 01:43 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Nee, die speelde ook een James Bond, maar ik vroeg de gepensioneerde Bond.
quote:
Ai, dat heb ik dan gemist.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:55 schreef ScottTracy het volgende:
Vraag was in een iets andere vorm afgelopen week nog langs geweest.
geen ideequote:Op zondag 28 maart 2010 04:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Welk eiland werd door Venetianen Candia genoemd?
akkoord, ik bedenk een andere. Geen idee wat betreft jou vraag. ogenblikjequote:Op zondag 28 maart 2010 04:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Misschien dat jij een andere vraag wilt stellen, dan houd ik de mijne open.
nope, denk alter ego'squote:Op zondag 28 maart 2010 04:35 schreef Ofyles2 het volgende:
Jon Cusack?
Stand # 1927quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Stand # 1927quote:Op zondag 28 maart 2010 06:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Pete Doherty en Kate Moss, in kennelijke staat.
Dank voor de waarneming, ik was slapen zoals je vast vermoeddequote:
Stand # 1927quote:
Stand # 1927quote:
quote:
Stand # 1927quote:
quote:
Krol, maar het lijkt erop. Ik reken het goed. nightcowboy +1quote:Op zondag 28 maart 2010 12:26 schreef nightcowboy het volgende:
De hoofdredacteur heet Henk Grol?
Wie?quote:Ajaciedmaakte ooit de snelste hattrick ooit, op 22 maart 1959 hij twee minuten nodig om driemaal te scoren voor Ajax tegen SHS.
Stand # 1927quote:
quote:
Stand # 1927quote:
Adelaar die het heet onder de voetjes krijgt had ik ook goed gerekend.quote:
Stand # 1927quote:
Stand # 1927quote:
Stand # 1927quote:
Stand # 1927quote:
quote:
Jazeker, dat doe ik ook inmiddelsquote:Op zondag 28 maart 2010 14:46 schreef ScottTracy het volgende:
Moet je geen Ajax - Groningen kijken Yankee?
quote:
ja, zoals gewoonlijkquote:Op zondag 28 maart 2010 17:01 schreef erkel het volgende:
van Petegem?
Sorry dat ik ineens weg was vanmiddag
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:10 schreef erkel het volgende:
[..]
![]()
Ah Banaantje, probeer je de focus op iemand anders te leggen
quote:
Nee die scoort juist goed.quote:
Hoe heet het ?quote:
Warmquote:Op zondag 28 maart 2010 17:42 schreef EauDeToilette het volgende:
Who is the next michael jackson?
het had in ieder geval iets met michael jackson te maken en dansen
Yep, vandaag Gent-Wevelgem gewonnen.quote:
tong +1quote:
cowboy +1quote:
Hm, vreemd soort scheikunde krijg jij dan.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:25 schreef EauDeToilette het volgende:
[..]
waar komt deze vraag vandaan want mijn Scheikundeleraar vroeg 'm ook al aan mij .
Stand # 1927quote:
Gast is half gestoord , maar ook geniaal.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hm, vreemd soort scheikunde krijg jij dan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stand # 1927quote:
Stand # 1927quote:
gecheckt en goedquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:33 schreef Yankee het volgende:
jelle brandt corstius
quote:
quote:
Geen probleem, kan gebeurenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:01 schreef ScottTracy het volgende:
Thanks nog trouwens voor het waarnemen tom, was 't vergeten
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:05 schreef tomtomaat het volgende:
IKON?
Zeus en Apollo?quote:
quote:
Is dit nou echt een gok of doe je alsof?quote:
Gewoon de twee bekendste Griekse goden genoemd, hele serie nooit gezienquote:Op zondag 28 maart 2010 21:39 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Is dit nou echt een gok of doe je alsof?
Yankee +1quote:
Stand # 1927quote:
O2 +1quote:Op maandag 29 maart 2010 00:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Robert de Niro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |