Ik weet het niet Kolonia... FF gaf in eerste instantie een verschrikkelijk hoge coverline (36.66) op "advanced", en CD 12 als ovudag, als ik FF echter op "research" zette dan werd de coverline vrij normaal (36.40) en CD 11 de ovudag.
Inmiddels heeft hij ook de coverline in advanced teruggebracht naar een normale hoogte (36.46), en wel vanaf de dag dat de temperatuur zo daalde (zaterdag de 27
ste).
Hoe dan ook was de ovulatie zo te zien 14 (advanced) of 15 (research) dagen geleden.
Ik zit al wel een beetje met ovutesten te klieren; die zijn niet overtuigend, maar goed, ik heb een langzame HCG-aanmaak, dus het is sowieso niet heel vreemd

Overigens zijn al die witte stippen temperaturen van dagen dat ik niet minimaal 3 uur geslapen had voor ik de temperatuur nam, en dat is niet te danken aan het feit dat ik young, hip and happening bezig ben en dus een onregelmatig leven zou leiden, maar doordat ik inmiddels al ruim een week geen nacht meer (door)slaap, en er dus geen moment is dat ik de temperatuur kan meten terwijl ik minimaal 3 uur geslapen heb
Daardoor was ik gisteravond al om 21.30 onderweg naar boven, zomertijd dus godzijdank, anders had ik moeten bekennen dat ik al om 20.30 naar bed was gegaan
Het rommelt overigens al dagen een beetje in m'n buik, vanaf donderdag al, maar er is vooralsnog geen enkel teken van een menstruatie. Mijn Lief heeft het me vanmorgen overigens verboden vandaag ongesteld te worden, dan zou hij boos worden