quote:Op donderdag 1 april 2010 19:51 schreef Tan het volgende:
[..]Ik denk OMDAT HET 1 APRIL IS Hahahahaha dames, sorry, ik ben in een flauwe bui
Tuuuuuuurlijk scheurt zo'n doek niet!!
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:18 schreef Macka66 het volgende:
Ik vond het een leuke tip, dus ik heb bij 'de buren' meteen even gevraagd of iemand er al ervaring mee heeft.
Ik zit ook nog steeds te twijfelen tussen een rekbare (Hoppediz) doek en een geweven doek. Ik ben een beginner, dus een rekbare is misschien makkelijker, maar aan de andere kant wil ik er ook één die nog lang meegaat. Ook zit ik met het seizoen: ik ben eind augustus uitgerekend, dus het kan nog heel warm zijn, maar de herfst komt er ook bijna weer aan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:26 schreef miss_sly het volgende:
Voor een heel kleintje kan beginnen met een rekbare doek heel fijnzijn, zoals een binana of een tricot slen. Zelf zou ik denk ik gaan voor een fijne, dunne, zachte geweven doek. Daar kan eenheel kleintje al in, maar ook een groter kindje, dus kan ze daar langer mee doen.
Je kan naar de borstvoedingsochtend (elke woensdag in la place winkelcentrum woensel) gaan. Het is geen echt draagmeet maar naar het schijnt komen er genoeg mamas met draagdoeken.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:49 schreef DeMajoor het volgende:
Zijn er ook wel eens draagmeets in de regio Eindhoven?
Ik ben zelf wegens onervaren enzo ook begonnen met een rekbare, maar the minute dat ik een geweven reisdoek heb gehad, was ik om en heb de rekbare niet meer gebruikt. Het draagt zoveel fijner!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:59 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ik zit ook nog steeds te twijfelen tussen een rekbare (Hoppediz) doek en een geweven doek. Ik ben een beginner, dus een rekbare is misschien makkelijker, maar aan de andere kant wil ik er ook één die nog lang meegaat. Ook zit ik met het seizoen: ik ben eind augustus uitgerekend, dus het kan nog heel warm zijn, maar de herfst komt er ook bijna weer aan.
Welke geweven doeken zouden (volgens de ervaringsdeskundigen) nou fijn zijn voor een pasgeboren babietje (verwacht eind augustus)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |