abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 april 2010 @ 19:56:22 #126
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79842932
Tan Ik schrok
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_79843120
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:51 schreef Tan het volgende:

[..]

Ik denk OMDAT HET 1 APRIL IS Hahahahaha dames, sorry, ik ben in een flauwe bui

Tuuuuuuurlijk scheurt zo'n doek niet!!

Je had me volledig
pi_79843187
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79843726
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79843890
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 1 april 2010 @ 20:21:32 #131
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79843905

Nog even een serieuze reactie... die doek van wickie (onder die link dus) is echt heel erg mooi

Maar ik hou me in met al die doeken... Ik hou het maar bij kwijlen
Ik heb vandaag een didymos lila royal gekocht als zomerdoek. Ik had eigenlijk al besloten de zara aubergine te kopen, maar moest wachten op de kb... en nu hadden ze 'm niet meer Maar ja, ik wilde ze allebei ongeveer even graag. Dus nu is het toch de didymos geworden... en nu maar hopen dat 'ie geen haaltjes geeft zoals sommigen zeggen. Ik denk dat dat mijn enige doeken zullen zijn, dus geen metershoge stash voor mij
  Moderator donderdag 1 april 2010 @ 20:45:04 #132
5428 crew  miss_sly
pi_79844923
Met de didysling van Pvoesss (de lelietjes) ging het eigenlijk best goed. Misschien omdat Senna wat groter is nu of omdat ik wat meer ervaring ermee heb, maar dit lukte wel. Dus nu wil ik toch een sling!

Ik vroeg me af of Elleville ook slings heeft? Ik kan het zo gauw niet vinden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator donderdag 1 april 2010 @ 20:45:36 #133
5428 crew  miss_sly
pi_79844946
ow en Tan ik zat hier ook van te lezen
pi_79845300
Ik kan maar niet kiezen..zucht...wat moeilijk (ik zit al 3 weken te speuren en kijken)

en kijk dan
  Moderator donderdag 1 april 2010 @ 20:56:49 #135
5428 crew  miss_sly
pi_79845445
Daarom zou je eigenlijk echt eens bij een meet moeten zijn, lily, dan kun je doeken voelen en zien en dan kun je beter kiezen!

Wat hebben sommige mensne er veel
pi_79845446
dank je

ik ben trouwens in de weer met draagdoekconsulente en fysio mbt de jongens en dragen. triodragen gaat hem niet worden, duodragen is voorlopig ook niet aan de orde. dit omdat kiro ws een lagere spierspanning heeft dan de meeste kindjes en dat toch wel een andere aanpak vereist. ik werk eraan

[ Bericht 31% gewijzigd door simmu op 01-04-2010 21:27:47 ]
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 1 april 2010 @ 21:27:20 #137
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79846868
Voor degenen die de vlinders zo mooi vonden, er zijn weer nieuwe: klik

Niet té lang twijfelen, want ze gaan vaak vrij hard volgens mij
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 1 april 2010 @ 21:31:14 #138
108648 cattie
lieve moeder
pi_79847080
Mijn vlinders zijn mooier, lekker puh.
  Moderator donderdag 1 april 2010 @ 21:35:31 #139
5428 crew  miss_sly
pi_79847310
http://www.pareldraagdoeken.nl/stoffen/

Hier staan ook wel mooie stoffen tussen ow jee, nu ik besloten heb dat ik een ringsling wil, kan ik natuuriljk weer niet kiezen Waarom zijn al die doeken en slings en mei tais nou zo ontzettend mooi.
pi_79847524
en nog even een vraagje tussendoor. ik heb gelezen over die draagkring in de randstad. is er ook zoiets in brabant of bij nijmegen dat jullie weten?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 2 april 2010 @ 00:08:00 #141
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_79854308
quote:
Op donderdag 1 april 2010 14:18 schreef Macka66 het volgende:
Ik vond het een leuke tip, dus ik heb bij 'de buren' meteen even gevraagd of iemand er al ervaring mee heeft.

Ik heb ff gereageerd en volgens mij trapt eentje er in nu..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_79856111
Hoi draagdoekdraagster

Mijn beste vriendin cq collega gaat over 2 maanden bevallen van een jochie.
Nu wil ik haar namens de collega's een draagdoek geven.
Ik heb dit eerst met haar gepolst en ze was helemaal enthousiast.
Nu is de vraag alleen, wat zijn goede begin doeken.
Ze is heel erg voorzicht ed.
Ze had het ook over een doek met stikkingsgevaar?

Kunnen jullie mij helpen bij het zoeken en kiezen van een goede beginnersdoek?
Kindje wordt eind juni geboren, en ze wil het liefst dan al gaan dragen.
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
  Moderator vrijdag 2 april 2010 @ 09:26:00 #143
5428 crew  miss_sly
pi_79859643
Smeej, ik denk dat ze met de doek met verstikkingsgevaar doeltop de draagzkken die onlangs in het nieuws waren. Dat zijn geen doeken, maar voorgevormde zakken, en dat is een wezenlijk verschil.

Voor een heel kleintje kan beginnen met een rekbare doek heel fijnzijn, zoals een binana of een tricot slen. Zelf zou ik denk ik gaan voor een fijne, dunne, zachte geweven doek. Daar kan eenheel kleintje al in, maar ook een groter kindje, dus kan ze daar langer mee doen.
pi_79867863
Gezien eind juni zou ik eerder gaan voor een dunne geweven doek dan een rekbare doek. Die laatste zijn toch vaak wat warmer/dikker
  † In Memoriam † vrijdag 2 april 2010 @ 13:56:48 #145
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_79868383
Smeej, stukje over hoe veilig te dragen: http://www.peuteren.nl/baby/veilig_dragen_met_verstand.php
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_79868496
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 09:26 schreef miss_sly het volgende:
Voor een heel kleintje kan beginnen met een rekbare doek heel fijnzijn, zoals een binana of een tricot slen. Zelf zou ik denk ik gaan voor een fijne, dunne, zachte geweven doek. Daar kan eenheel kleintje al in, maar ook een groter kindje, dus kan ze daar langer mee doen.
Ik zit ook nog steeds te twijfelen tussen een rekbare (Hoppediz) doek en een geweven doek. Ik ben een beginner, dus een rekbare is misschien makkelijker, maar aan de andere kant wil ik er ook één die nog lang meegaat. Ook zit ik met het seizoen: ik ben eind augustus uitgerekend, dus het kan nog heel warm zijn, maar de herfst komt er ook bijna weer aan.

Welke geweven doeken zouden (volgens de ervaringsdeskundigen) nou fijn zijn voor een pasgeboren babietje (verwacht eind augustus)?
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:06:01 #147
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79868721
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:49 schreef DeMajoor het volgende:
Zijn er ook wel eens draagmeets in de regio Eindhoven?
Je kan naar de borstvoedingsochtend (elke woensdag in la place winkelcentrum woensel) gaan. Het is geen echt draagmeet maar naar het schijnt komen er genoeg mamas met draagdoeken.
  Moderator vrijdag 2 april 2010 @ 14:10:31 #148
5428 crew  miss_sly
pi_79868877
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:59 schreef Cantare het volgende:

[..]

Ik zit ook nog steeds te twijfelen tussen een rekbare (Hoppediz) doek en een geweven doek. Ik ben een beginner, dus een rekbare is misschien makkelijker, maar aan de andere kant wil ik er ook één die nog lang meegaat. Ook zit ik met het seizoen: ik ben eind augustus uitgerekend, dus het kan nog heel warm zijn, maar de herfst komt er ook bijna weer aan.

Welke geweven doeken zouden (volgens de ervaringsdeskundigen) nou fijn zijn voor een pasgeboren babietje (verwacht eind augustus)?
Ik ben zelf wegens onervaren enzo ook begonnen met een rekbare, maar the minute dat ik een geweven reisdoek heb gehad, was ik om en heb de rekbare niet meer gebruikt. Het draagt zoveel fijner!

Ik weet niet waar je woont, maar je zou eens naar een meet kunnenkomen en wat doeken voelen, zoda je zelf weet wat je fijn vindt aanvoelen. Misschien kun je even oefenen met een aanwezige baby
  Moderator vrijdag 2 april 2010 @ 20:20:00 #149
5428 crew  miss_sly
pi_79881195
OK, ik wil even advies mbt de maat sling die ik het beste kan aanschaffen. Ik wil geen lange staart en ik wil een didysling om mee te beginnen. Maat 0, 1, of 2?
Als ik de aanwijzingen op de site van didy neem, en meet van schouder naar tegenoverliggende heup en terug, moet je boven de 135 cm een maat 2 hebben, zeggen zij. Ik heb de maat 1 van Pvoesss getest en voor zover ik me kan herinneren was die niet te klein/kort, maar daar heb ik eerlijk gezegd niet goed op gelet. Ik wist niet eens dat ze in verschillende maten te krijgen zijn. Als ik maar een korte staart wil, kom ik dan met een 1 ook weg?
pi_79881315
Die van Pvoess was toch een maat 0? Volgens mij zou je in dat geval met een 1 uit moeten komen. ik vond die van Pvoess iets te kort in mijn herinnering. Puur voor het evenwicht van het plaatje hoor, niet vanwege praktisch ofzo.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')