handig die vragenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:59 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ik zit ook nog steeds te twijfelen tussen een rekbare (Hoppediz) doek en een geweven doek. Ik ben een beginner, dus een rekbare is misschien makkelijker, maar aan de andere kant wil ik er ook één die nog lang meegaat. Ook zit ik met het seizoen: ik ben eind augustus uitgerekend, dus het kan nog heel warm zijn, maar de herfst komt er ook bijna weer aan.
Welke geweven doeken zouden (volgens de ervaringsdeskundigen) nou fijn zijn voor een pasgeboren babietje (verwacht eind augustus)?
Je kan alle (reguliere) modellen kiezen die er zijn hoor! Maar als ze niet op de lijst staan, dan moeten ze voor je gemaakt worden en duurt het 2 weken. Ik heb bijvoorbeeld een Katja met wol Didysling laten maken. Als je een LE wil, dan moet je even mailen, dan is het ook nog wel eens mogelijk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:37 schreef miss_sly het volgende:
Pvoesss, hoe kom jij eigenlijk aan de lelietjes-sling? Is dat dan een LE die een keer wordt uitgebracht?
Ik wil zo graag nu bestellen, maar de maten 1 waaruit ik nu kan kiezen, zijn niet mijn eerste keus. En ik wil niet "doe dan maar die" doen
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:37 schreef miss_sly het volgende:
Pvoesss, hoe kom jij eigenlijk aan de lelietjes-sling? Is dat dan een LE die een keer wordt uitgebracht?
Ik wil zo graag nu bestellen, maar de maten 1 waaruit ik nu kan kiezen, zijn niet mijn eerste keus. En ik wil niet "doe dan maar die" doen
nee joh niet zo gek doenquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:02 schreef Orea het volgende:
Oh cool!!ik heb de ringen erbij, maar weet niet echt hoe ik ze handig kan vastmaken...
vastnaaien? (heb geen naaimachien enzo!)
En die foto haal ik zo wel weer weg hoor, ik lijk niet eens op mezelfik lijk daar wel zwanger van een drieling
Dank voor deze link! Misschien dat ik zelf wel een sling ga maken. Ik vind alleen de stoffen van die kits er zo stug uitzien..quote:
Die Paisley is volgens mij wel erg mooiquote:IN JUST A FEW DAYS WE WILL PRESENT
ELLEVILL KARMA WITH A TOTALLY NEW DESIGN.
A NEW WRAP IN 100 % BAMBOO, ELLEVILL PAISLEY
SILKSOFT AND CLASSY!
Haha toen hij gisteravond offline was, hoopte ik ook al dat ze die kersenbloesem erop aan het zetten waren en er eventjes iets mis was gegaan. En dat ik dan daarna met mijn ge-F5 de eerste was om hem te kopen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:59 schreef oeke het volgende:
Waarom doet de Didymos-site het niet? Toch niet vanwege de kersenbloesems die eindelijk te koop zijn he? En dat ik er nu niet bij kan.![]()
Mooie doek hoor, Tan.
Ja, hier ook die opmerking..quote:Op zondag 4 april 2010 11:55 schreef Ssserpente het volgende:
En N. die dan ook nog zei: "neem nou toch gewoon de kinderwagen, joh". Grmbl!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |