abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 2 april 2010 @ 20:28:27 #151
5428 crew  miss_sly
pi_79881513
Nee, het zal in gebruik niet heel veel uitmaken, maar te kort vind ik dan ook weer neit mooi. Dus logischerwijs zou ik dan idd op een maat 1 uitkomen, he?

Jammer wel dat ze maar een beperkt aanbod hebben van de diverse stoffen en patronen. Kun je net niet kiezen wat je echt wil, maar moet je kiezen uit wat er aangeboden wordt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79881606
Ja, ik had ook al zitten kijken gister, gewoon nieuwsgierig, maar ik vond het aanbod ook niet geweldig.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79881665
whaaaaaah men, ik ben nu officieel besmet met het draagvirus....nu ik merk dat ik liever de doek pak als de wagen! Het is zo knus en gezellig!
Lekker wandelen, en Lars maakt alleen maar gezellige geluidjes en produceert de liefste lachjes....wat heerlijk is het toch!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_79884488
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:59 schreef Cantare het volgende:

[..]

Ik zit ook nog steeds te twijfelen tussen een rekbare (Hoppediz) doek en een geweven doek. Ik ben een beginner, dus een rekbare is misschien makkelijker, maar aan de andere kant wil ik er ook één die nog lang meegaat. Ook zit ik met het seizoen: ik ben eind augustus uitgerekend, dus het kan nog heel warm zijn, maar de herfst komt er ook bijna weer aan.

Welke geweven doeken zouden (volgens de ervaringsdeskundigen) nou fijn zijn voor een pasgeboren babietje (verwacht eind augustus)?
handig die vragen (en die van smeej)
zat t me namelijk ook al af te vragen

maar wat zijn dan precies de dunne geweven doeken?? (en waar kan ik dat vinden )
(of heb ik daar nou overheen zitten lezen??)
  Moderator vrijdag 2 april 2010 @ 21:37:06 #155
5428 crew  miss_sly
pi_79884534
Pvoesss, hoe kom jij eigenlijk aan de lelietjes-sling? Is dat dan een LE die een keer wordt uitgebracht?

Ik wil zo graag nu bestellen, maar de maten 1 waaruit ik nu kan kiezen, zijn niet mijn eerste keus. En ik wil niet "doe dan maar die" doen
  vrijdag 2 april 2010 @ 21:51:06 #156
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79885138
Miss sly kun je niet mailen naar Didymos om te vragen of er meer mogelijkheden zijn?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:03:51 #157
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79885645
Ik kreeg vandaag mijn zomerdoek binnen Een Didymos Indio Lila Royal met linnen

Ik heb de hele dag met Elyas in de ('oude') draagdoek gelopen (dagje winkelen met de oudste meiden), dus bij thuiskomst lag de nieuwe doek klaar, maar was hij moe, dus ik heb maar even heel snel een actiefoto gemaakt. Morgen de doek beter uit proberen, wat een verschil zeg!

Moet zeggen dat de Hopp wel veel zachter is, maar deze is duidelijk veel koeler.

Volgens mij moet je deze doek wel heel secuur knopen omdat je anders knelpunten krijgt (sneller dan bij de hopp die ik heb), of valt dat mee?
  Moderator vrijdag 2 april 2010 @ 22:04:01 #158
5428 crew  miss_sly
pi_79885650
Ik keek wat verder om te zoeken of en hoe te mailen, en ineens zie ik dat je dus gewoon een sling xustomized kunt bestellen en zelf stof enzo kunt uitzoeken.

*even verder zoeken gaat!
pi_79886288
Ik heb nog geld gekregen voor mijn verjaardag en heb besloten er toch nog een doek voor te kopen!! Wat voor één, geen idee.. ik ga in elk geval weer even goed neuzen overal!

Oh, en mijn schoonouders waren hier net en ik liet even mijn doeken zien en de kat was zo aan het zeuren dat ik hem even in mijn korte Afrikaanse doek heb gepropt hij vond het zowaar fijn

[ Bericht 9% gewijzigd door Orea op 02-04-2010 23:07:22 ]
pi_79886328
haha Orea
Die kat *lol* Die van mij zouden gek worden denk ik

hoeveel doeken heb je nou al niet trouwens?!
  Moderator vrijdag 2 april 2010 @ 22:23:20 #161
5428 crew  miss_sly
pi_79886331
Die kat
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:25:00 #162
108648 cattie
lieve moeder
pi_79886386
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:37 schreef miss_sly het volgende:
Pvoesss, hoe kom jij eigenlijk aan de lelietjes-sling? Is dat dan een LE die een keer wordt uitgebracht?

Ik wil zo graag nu bestellen, maar de maten 1 waaruit ik nu kan kiezen, zijn niet mijn eerste keus. En ik wil niet "doe dan maar die" doen
Je kan alle (reguliere) modellen kiezen die er zijn hoor! Maar als ze niet op de lijst staan, dan moeten ze voor je gemaakt worden en duurt het 2 weken. Ik heb bijvoorbeeld een Katja met wol Didysling laten maken. Als je een LE wil, dan moet je even mailen, dan is het ook nog wel eens mogelijk.
pi_79886507
Ja hij lag me een partij te spinnen mafkees!!

Son, ik heb nu 2 doeken, een EllaRoo en een Didy, een Mei Tai en deze korte doek
pi_79886745
das al best veel dan orea
ik moet me er maar eens goed op gaan orienteren denk ik...
pi_79886760
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:37 schreef miss_sly het volgende:

Ik heb hem uit het lijstje idd wat op de site staat.
Daar stond hij tussen als maatje 0
  Moderator vrijdag 2 april 2010 @ 22:49:47 #166
5428 crew  miss_sly
pi_79887220
ik wilde net verder gaan kijken nav de post van cattie, maar nu ligt de site eruit
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:51:44 #167
143848 huuphuup
Dorksided
pi_79887284
hahaha Orea die kat
ik heb die doek ook, heb er een sling van gemaakt, bevalt me erg goed, lekker dun voor de zomer

Mooie doek Tan!
En alle nieuwe doeken zijn wat stug toch? Moet ie niet gewoon nog een beetje ingedragen worden enzo? Of is je hopp ook nieuw?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79887620
Oh cool!! ik heb de ringen erbij, maar weet niet echt hoe ik ze handig kan vastmaken... vastnaaien? (heb geen naaimachien enzo!)

En die foto haal ik zo wel weer weg hoor, ik lijk niet eens op mezelf ik lijk daar wel zwanger van een drieling
  vrijdag 2 april 2010 @ 23:21:44 #169
143848 huuphuup
Dorksided
pi_79888364
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:02 schreef Orea het volgende:
Oh cool!! ik heb de ringen erbij, maar weet niet echt hoe ik ze handig kan vastmaken... vastnaaien? (heb geen naaimachien enzo!)

En die foto haal ik zo wel weer weg hoor, ik lijk niet eens op mezelf ik lijk daar wel zwanger van een drieling
nee joh niet zo gek doen ik vind het een leuke foto, en je kat is geniaal

je kunt even googelen op no-sew sling of no-sew ringsling. Dat is vrij stevig en zit echt als een huis. Daar hoef je dus niet voor te naaien. Ik heb ze zelf vastgezet omdat ik mezelf ken dan wil ik hem straks een keer gebruiken en dan ben k 1 van die ringen kwijt ofzo
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79888480
Hier staat een handig uitleg méf filmpje
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79889246
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:24 schreef tessie het volgende:
Hier staat een handig uitleg méf filmpje
Dank voor deze link! Misschien dat ik zelf wel een sling ga maken. Ik vind alleen de stoffen van die kits er zo stug uitzien..
  vrijdag 2 april 2010 @ 23:45:32 #172
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79889305
Mooi Tan!
Doeken met linnen zijn altijd net iets stugge in het begin. Maar kunnen ook heel zacht worden. Jouwe is dun, dus zal niet zo heel lang duren voordat ie zacht wordt. Heb je hem sl gewassen? Dat scheelt al enorm.

Doordat de doek zo dun is, moet je idd wat secuurder knopen dan met je (dikke) Hopp.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 3 april 2010 @ 08:53:11 #173
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79894308
@Huup en Tex, bedankt voor de tips! De doek is tweedehands, maar volgens de vorige eigenaresse twee keer gebruikt en daarna nooit meer. Zo ziet en voelt de doek ook wel. Ook nog niet gewassen.
Mijn hopp was eigenlijk meteen al wel zacht, althans, vergeleken met deze zeker.

Ik zal hem vandaag eens echt in gebruik nemen, ben benieuwd hoe hij bevalt.
pi_79894345
Waarom doet de Didymos-site het niet? Toch niet vanwege de kersenbloesems die eindelijk te koop zijn he? En dat ik er nu niet bij kan.

Mooie doek hoor, Tan.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator zaterdag 3 april 2010 @ 09:04:59 #175
5428 crew  miss_sly
pi_79894382
die doet het al sinds gisteravond niet
  Moderator zaterdag 3 april 2010 @ 09:06:17 #176
5428 crew  miss_sly
pi_79894389
Tan, mooie doek! ik vind de kleur echt geweldig mooi
pi_79902278
quote:
IN JUST A FEW DAYS WE WILL PRESENT
ELLEVILL KARMA WITH A TOTALLY NEW DESIGN.

A NEW WRAP IN 100 % BAMBOO, ELLEVILL PAISLEY
SILKSOFT AND CLASSY!
Die Paisley is volgens mij wel erg mooi
pi_79904374
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 08:59 schreef oeke het volgende:
Waarom doet de Didymos-site het niet? Toch niet vanwege de kersenbloesems die eindelijk te koop zijn he? En dat ik er nu niet bij kan.

Mooie doek hoor, Tan.
Haha toen hij gisteravond offline was, hoopte ik ook al dat ze die kersenbloesem erop aan het zetten waren en er eventjes iets mis was gegaan. En dat ik dan daarna met mijn ge-F5 de eerste was om hem te kopen.
Ja ja, erg logisch om kwart voor 11 op vrijdagavond, I know
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 3 april 2010 @ 16:30:18 #179
100412 mefke79
komt goed!
pi_79905709
De mei-tai is meegeweest op vakantie, zie hier een actiefoto op 2100 meter. Ik word er steeds handiger in en Driekus vindt alles best. Tis wel heel snel warm, maar daar zullen alle mei-tais wel last van hebben denk ik zo.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator zaterdag 3 april 2010 @ 17:57:12 #180
5428 crew  miss_sly
pi_79908471
Ringsling besteld, het is Wellen silver geworden, die vond schaap ook erg mooi. als hij goed bevalt, ga ik nog een mooie uitzoeken die ik alleen mooi vind. hebben we een eigen ringsling allebei
  zaterdag 3 april 2010 @ 22:06:16 #181
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_79916347
Ik ga binnenkort m'n eerste doek en/of ringsling kopen. Ik ben aangestoken door m'n vriend
  zondag 4 april 2010 @ 11:34:15 #182
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79927504
Leuke foto Mefke!

En Miss_Sly, chill, allebei een eigen ringsling! Lijkt me hip (Ik was eigenlijk totally verliefd op de valentijnseditie Didymos Papillon, maar daar gaat mijn lief dus écht niet mee lopen.. En hem ervan overtuigen dat we best allebei een doek konden gebruiken kwam er ook niet doorheen zeg maar )

Nouja, wij zijn gisteren voor het eerst echt op pad geweest met de Didymos:

(Enórm slechte foto, sorry..) En dat ging een beetje gemengd zeg maar. Thuis had ik de knoop echt helemaal goed zitten en het ging echt helemaal top, maar eenmaal op pad had ik de knoop eerst toch iets te strak zitten ofzo, terwijl later toen we op stap waren Stef op een gegeven moment helemaal scheef zakte en toen bleek één van de twee banden onder zijn kont/been helemaal opgekruld te zijn, terwijl ik die heel mooi onder hem uitgespreid had Weer uitspreiden hielp niet meer en toen gin hij ook nog huilen, dus toen zijn we maar weer naar huis gegaan, en nu heb ik echt een beetje een FAIL-gevoel zeg maar.. Misschien was ik een beetje te voorbarig met op pad gaan, maar echt, anders komt het er toch nooit van? Vond het echt heel jammer.. Misschien toch meer oefenen met die knoop andersom (met de rugband onderop, dan kind erin, dan kruisbanden om het kind heenslaan), dan kan 'ie niet te strak zitten denk ik.
3!
  zondag 4 april 2010 @ 11:43:12 #183
100412 mefke79
komt goed!
pi_79927689
Als je zelf een mei-tai maakt, zou je em dan ook van linnen kunnen maken? Of zou dat niet sterk genoeg zijn? Die van mij is nu in ribstof (beide zijden) en dat bleek op Tenerife best warm. Zou een linnen lijfje dat beter maken?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator zondag 4 april 2010 @ 11:50:10 #184
5428 crew  miss_sly
pi_79927851
incantrix, schaap weet nog niet dat ik als het goed bevalt een mooie, eigen, echt meisjessling wil maar dat zal hij geen probleem vinden, vermoed ik. hij doet err meestal niet moeilijk over, zolang het niet te gek wordt.

wat betreft het knopen: het zit niet snel te strak, volgens mij. dat denk je snel, maar te los is een groter probleem. gewoon blijven proberen en wel op pad blijven gaan en verschillende knopen proberen, iedereen heeft zijn eigen voorkeur en daar kom je het beste achter door wat uit te proberen.

mefke, een stevige linnen stof en dan gevoerd zal toch wel kunnen? je hebt linnen natuurlijk ook in verschillende dikten. een heel dun stofje waar je een rok van zou maken, zal niet zo eschikt zijn, denk ik.
pi_79927887
Volgens mij kan dat prima, mefke. Linnen is sterk.
Ik heb een zelfgemaakte mei tai (niet door mij gemaakt trouwens) van katoen. Luchtig maar ook sterk.
pi_79927965
Trix, als je eens weet hoevaak ik met een kind in de draagdoek scheefgezakt tot op m'n knieen heb lopen foeteren op dat rotding! En N. die dan ook nog zei: "neem nou toch gewoon de kinderwagen, joh". Grmbl!

Maar het komt goed, echt waar. Gewoon stug blijven oefenen en samen op pad gaan. Echt, het duurt niet lang voordat je merkt wat voor jou het prettigst zit en werkt.
pi_79927971
Ik zou het linnen wel vantevoren wassen. Het krimpt heel erg.

Jouw stukje komt me wel bekend voor, Incantrix. Ik ben ook nog aan het klungelen waardoor Leah soms gaat huilen enzo...bweh.
Maar oefening baart kunst!
pi_79928027
quote:
Op zondag 4 april 2010 11:55 schreef Ssserpente het volgende:
En N. die dan ook nog zei: "neem nou toch gewoon de kinderwagen, joh". Grmbl!
Ja, hier ook die opmerking..

Mijn snapt er nog niet veel van in ieder geval. Hij wil het ook nog niet proberen (maar dat komt wel hoor).
pi_79928223
Komt idd wel demk ik. N. is ook helemaal om. Voornamelijk doordat ie ziet hoe fijn Lente het vindt.

O ja, je zei in het fototopic dat je aan Leah moet denken als je Lente ziet. Heb ik ook. Wilde ik je al een tijdje zeggen.
  zondag 4 april 2010 @ 12:22:54 #190
95408 Incantrix
pi_79928545
Miss_Sly, te strak betekent in dit geval zó strak dat we met z'n tweeën heel hard ons best moesten doen om Stef ertussen te krijgen (incl. klagende baby)

Maar thnx voor de support dames, fijn dat het niet aan mij ligt.. Heb wel het geluk dat mijn lief al meteen ook voorstander was en is. (Al is het dan wel vechten om de baby en de doek bij tijd en wijle )
3!
pi_79928668
Trix, met een geweven doek is het idd handiger om de doek om Stef heen te knopen . Dan doe je 'm dus eerst in de horizontale band en dan kruis je de rest er omheen.
  zondag 4 april 2010 @ 12:35:48 #192
95408 Incantrix
pi_79928888
Dat idee had ik ook al, dus die gaan we nu maar oefenen Thnx voor de bevestiging
3!
pi_79931374
Ik heb 2 tegelijk gedragen

Florian op mijn buik en toen vroeg iemand in de kerk tot hoe zwaar dat kan, dat dragen.
En we hadden ook een doek mee voor TARA en Leander. En toen heb ik Leander achterop gezwaaid Ging prima
  zondag 4 april 2010 @ 16:38:34 #194
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79937146
Afgelopen dinsdag is DL 1 jaar geworden En dus ben ik ook al 1 jaar bezig met dragen (okay begon pas toen ze een week was maar toch). 1 jaar bijna elke dag minstens 1 keer in de draagdoek En voorlopig gaan we nog wel even door.

[/emopost]
©Dumbo
  zondag 4 april 2010 @ 16:43:54 #195
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79937288
Mooi overzicht Tex!
I`m not weird. I`m limited edition.
  Moderator zondag 4 april 2010 @ 16:58:51 #196
5428 crew  miss_sly
pi_79937762
tex
pi_79938577
Tex Geweldig. Die ene met dat handje (tweede rij van onderen rechts)

Hier vandaag in de kerk:

Tukken:

Twee tegelijk! (ja, ik heb kringen Nog aant beter worden )

Haha!

Na die laatste foto had ik door dat zijn knieën niet hoog genoeg zaten en heb ik het aangepast
  zondag 4 april 2010 @ 17:44:58 #198
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_79939124
free! hoe gaaf!

vraagje: die leo's van storchenwiege, zit daar nog een verschil in hoe snel ze zacht worden bij de verschillende kleurtjes? ik had nl gehoord dat het eht draken zijn in het begin, maar de leo grun van octo is al superzacht en fluffy...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_79939179
Prachtig Free en veel beterschap!

Tex, mooi overzicht! Draag je echt elke dag?
  zondag 4 april 2010 @ 17:46:46 #200
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79939184
Wat een leuke fotos free. Met welke doek heb je Leander op je rug zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')