Ja, we zijn al zeker van EL. Alleen nog niet in welke ronde we instromen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:09 schreef Siyara het volgende:
Hoezo zijn we eigenlijk al zeker door naar de EL? Omdat Ajax waarschijnlijk CL gaat halen en wij dus sowieso de EL ticket halen?
Boeiend, doel is behaald.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:47 schreef Ritmo het volgende:
Toch wel kut dat AZ nu zo dichtbij komt, dit is volledig aan jezelf te wijten. Als je Heracles thuis, ADO thuis en VVV uit maar 3 puntjes overhoudt faal je als Feyenoord zijnde. Achteraf toch weer best een kutseizoen geweest als je de bekerfinale verliest en 5e wordt.
Hij heeft 3 jaar nodig gehad bij AA Gent, waarom denken mensen altijd dat hij toen al dat niveau had...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:02 schreef Siyara het volgende:
Mijn god, wat Ruiz net uithaalt, laat je toch wel afvragen waarom hij niet bij ons gekomen is na z'n stage
Ja, klopt, maar als hij zich bij Feyenoord had kunnen ontwikkelen... Naja, wij hebben Castaignosquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:14 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Hij heeft 3 jaar nodig gehad bij AA Gent, waarom denken mensen altijd dat hij toen al dat niveau had...
Dat vind ik opzich vanzelfsprekend met de meest talentvolle selectie van Nederland en een prima trainer. Maar je moet het in perspectief zien: in de winterstop was die 4e plek vrijwel zeker, je mag hoe dan ook geen 15 punten weggeven op een club die achter je staat in 1 seizoenshelft.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:49 schreef Siyara het volgende:
Mjah eens Ritmo, maar het is wat mij betreft al heel mooi dat we naar de EL gaan...
Naja, vorig jaar hadden we ook een goede trainer (vind Verbeek nog steeds wel okay) en toen hadden we moeite in het linkerrijtje te blijven. Vanuit dat oogpunt vind ik het een hele verbetering op vorig seizoen.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat vind ik opzich vanzelfsprekend met de meest talentvolle selectie van Nederland en een prima trainer. Maar je moet het in perspectief zien: in de winterstop was die 4e plek vrijwel zeker, je mag hoe dan ook geen 15 punten weggeven op een club die achter je staat in 1 seizoenshelft.
Heb je die goal van Greene gezien?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:02 schreef Siyara het volgende:
Mijn god, wat Ruiz net uithaalt, laat je toch wel afvragen waarom hij niet bij ons gekomen is na z'n stage
Dat is lulkoek, dat weet je wel.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jou boeit het sowieso niet of we nou 14e of 1e worden volgens mij.
quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:02 schreef Siyara het volgende:
Vrij apart inderdaad. Vind het een beetje moeilijk om de vinger op de zere plek te leggen. Ligt het aan de instelling of is er heel iets anders aan de hand?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:26 schreef Gert het volgende:
0-0 uit bj NEC. Toch ontluisterend, na zo'n spectaculaire tweede helft woensdag.
Dat hobbelt met gebogen schouders plichtmatig over het veld. Enorm veel balverlies. Niemand die ballen opeist. Geen overleg, geen heilig vuur. En een tegenstander die ook al geen deuk in een pakje boter kan schoppen. Wat een niveau zeg, treurig stemmend.
Dat is het leven van een Feyenoord-fan.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:43 schreef WethouderHekking het volgende:
Het is al weken achter elkaar kommer en kwel, afgelopen woensdag was er in de tweede helft een kortstondige opleving.
Daar moeten we weer even op teren ben ik bang .
Was idd niet veel, maar die was nog altijd minder slecht dan Castaignos. Overduidelijk nog niet klaar voor de basis.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net terug. Saaie kut wedstrijd. Been had Biseswar gewoon weer moeten wisselen.
Biseswar en Wijnaldum mogen eens fijn een tijdje op de tribune plaatsnemen. Ze vertragen het spel constant met dat geleuter op de flanken.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:11 schreef H.M.Murdock het volgende:
Één goede helft tegen Twente maakt duidelijk nog geen zomer.![]()
Biseswar![]()
Wijnaldum was ook weer niet veel trouwens.
Als Feyenoord nu zelfs uit ook al alleen gelijk gaat spelen wordt de 4e plek nog moeilijk, PSV en Twente krijg je ook nog.
Wauw, wat treffend zeg. Volgens mij heeft Feyenoord daar al minstens drie seizoenen last van.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:41 schreef Ebbao het volgende:
Volgens mij zei van Halst het zeer treffend: tegen FC Twente hoefde Feyenoord het spel niet te maken, waardoor het een en ander ontstond. Men is echter zelf niet bij machte om het spel te maken indien dit benodigd is, zoals tegen NEC.
Liever niet ten koste van de uitslagen en de beker.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:06 schreef Happel het volgende:
Castaignos mag nog fouten maken, Biseswar moet gewoon weg.
Beker niet inderdaad, rest van de uitslagen boeien niet meer zo. Doel is al behaald. Juist nu kan je iemand als Castaignos de kans geven zich te ontwikkelen.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Liever niet ten koste van de uitslagen en de beker.
Ik vind toch dat je die 4e plek vast moet houden eigenlijk. Aan de andere kant: als je straks geen vierde meer kunt worden en je kunt Twente aan de titel helpen dan maakt de reactie van die schuimbekkende arrogante kneuzen uit Amsterdam veel goed.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Beker niet inderdaad, rest van de uitslagen boeien niet meer zo. Doel is al behaald. Juist nu kan je iemand als Castaignos de kans geven zich te ontwikkelen.
Woensdag de winst pakken tegen Vitesse, dan sta je 4 punten los. Az krijgt ook nog FC Utrecht, PSV En Twente als ik me niet vergis daar pakken ze ook geen 9 punten van.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind toch dat je die 4e plek vast moet houden eigenlijk. Aan de andere kant: als je straks geen vierde meer kunt worden en je kunt Twente aan de titel helpen dan maken die schuimbekkende reacties uit Amsterdam veel goed.
Maar misschien wel 6 en dan ben je de lul.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Woensdag de winst pakken tegen Vitesse, dan sta je 4 punten los. Az krijgt ook nog FC Utrecht, PSV En Twente als ik me niet vergis daar pakken ze ook geen 9 punten van.
Ik maak me niet meer zo druk om de 4e plek, zou inderdaad een slechte zaak zijn mocht je die nog weggeven. Maar in mijn ogen is Az ook gewoon een betere ploeg, en hebben wij het eerder al laten liggen (VVV,ADO,Heracles,Nec vandaag). Enige wat er nog echt toe doet is de Beker Finale.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar misschien wel 6 en dan ben je de lul.
Uitgaan van eigen kracht.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar misschien wel 6 en dan ben je de lul.
In dat geval behouden ze zeker plaats 4 niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |