Ja, we zijn al zeker van EL. Alleen nog niet in welke ronde we instromen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:09 schreef Siyara het volgende:
Hoezo zijn we eigenlijk al zeker door naar de EL? Omdat Ajax waarschijnlijk CL gaat halen en wij dus sowieso de EL ticket halen?
Boeiend, doel is behaald.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:47 schreef Ritmo het volgende:
Toch wel kut dat AZ nu zo dichtbij komt, dit is volledig aan jezelf te wijten. Als je Heracles thuis, ADO thuis en VVV uit maar 3 puntjes overhoudt faal je als Feyenoord zijnde. Achteraf toch weer best een kutseizoen geweest als je de bekerfinale verliest en 5e wordt.
Hij heeft 3 jaar nodig gehad bij AA Gent, waarom denken mensen altijd dat hij toen al dat niveau had...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:02 schreef Siyara het volgende:
Mijn god, wat Ruiz net uithaalt, laat je toch wel afvragen waarom hij niet bij ons gekomen is na z'n stage
Ja, klopt, maar als hij zich bij Feyenoord had kunnen ontwikkelen... Naja, wij hebben Castaignosquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:14 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Hij heeft 3 jaar nodig gehad bij AA Gent, waarom denken mensen altijd dat hij toen al dat niveau had...
Dat vind ik opzich vanzelfsprekend met de meest talentvolle selectie van Nederland en een prima trainer. Maar je moet het in perspectief zien: in de winterstop was die 4e plek vrijwel zeker, je mag hoe dan ook geen 15 punten weggeven op een club die achter je staat in 1 seizoenshelft.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:49 schreef Siyara het volgende:
Mjah eens Ritmo, maar het is wat mij betreft al heel mooi dat we naar de EL gaan...
Naja, vorig jaar hadden we ook een goede trainer (vind Verbeek nog steeds wel okay) en toen hadden we moeite in het linkerrijtje te blijven. Vanuit dat oogpunt vind ik het een hele verbetering op vorig seizoen.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat vind ik opzich vanzelfsprekend met de meest talentvolle selectie van Nederland en een prima trainer. Maar je moet het in perspectief zien: in de winterstop was die 4e plek vrijwel zeker, je mag hoe dan ook geen 15 punten weggeven op een club die achter je staat in 1 seizoenshelft.
Heb je die goal van Greene gezien?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:02 schreef Siyara het volgende:
Mijn god, wat Ruiz net uithaalt, laat je toch wel afvragen waarom hij niet bij ons gekomen is na z'n stage
Dat is lulkoek, dat weet je wel.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jou boeit het sowieso niet of we nou 14e of 1e worden volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |