Modern Warfare te moeilijkquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:12 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb de online optie multiplayer eens geprobeerd van dit spel, maar daar gebeurd zoveel in dat ik al binnnen 5 minuten 20 keer was neergeschoten, ik raak het complete overzicht kwijt. (heeft denk ik met mijn autisme te maken)
Is het mogelijk om het spellevel ergens in te stellen van makkelijk naar moeilijk?
Het verhaal mischien niet, maar om te spelen wel. Heb bij online het spel ''free for all'' gekozen, maar snap niet hoe het mogelijk is dat ik zelf niemend kan neerschieten terwijl ik zelf al 20 keer geraakt ben. wat doe ik fout?quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:10 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Het verhaal mischien niet, maar om te spelen wel. Heb bij online het spel ''free for all'' gekozen, maar snap niet hoe het mogelijk is dat ik zelf niemend kan neerschieten terwijl ik zelf al 20 keer geraakt ben. wat doe ik fout?
Leg mij dan eens uit hoe het kan dat ik wel geraakt wordt terwijl ik de tegenstrander niet kan zien. Wat zie ik over het hoofd? Ik ben effe aan het uitzoeken hoe het mogelijk is dat ik niemand krijg geraakt terwijl ik al binnen 10 seconden 2 keer ben geraakt (ik zie de tegenstander niet). Ik neem aan als iemamd mij raakt dan moet ik hem toch kunnen zien zodat ik ook kan terugschieten, het lijkt wel alsof ik uit het niets geraakt wordt.quote:
Waarschijnlijk moet je de knop van je TV op ''ON'' zetten,quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:19 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit hoe het kan dat ik wel geraakt wordt terwijl ik de tegenstrander niet kan zien. Wat zie ik over het hoofd? Ik ben effe aan het uitzoeken hoe het mogelijk is dat ik niemand krijg geraakt terwijl ik al binnen 10 seconden 2 keer ben geraakt (ik zie de tegenstander niet). Ik neem aan als iemamd mij raakt dan moet ik hem toch kunnen zien zodat ik ook kan terugschieten, het lijkt wel alsof ik uit het niets geraakt wordt.
Effe serieus met mijn TV is niks mis mee, maar echt waar. hoe goed ik ook oplet toch is het zo dat het lijkt alsof ik vanuit het niets geraakt wordt, links bovenin kun je zo'n kaartje zien waar iedereen zich bevind, maar ondanks dat ik niemand zie wordt ik ploteling geraakt en dat snap ik niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je de knop van je TV op ''ON'' zetten,
anders kun je altijd nog even kijken of er mogelijk een stroomkabel uit je tv is waar door je helaas geen beeld kan ontvangen en dus ook niet kan zien wanneer je wordt neergeschoten
Wist je dat je met een mes niet kunt schieten?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:46 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Effe serieus met mijn TV is niks mis mee, maar echt waar. hoe goed ik ook oplet toch is het zo dat het lijkt alsof ik vanuit het niets geraakt wordt, links bovenin kun je zo'n kaartje zien waar iedereen zich bevind, maar ondanks dat ik niemand zie wordt ik ploteling geraakt en dat snap ik niet.
Mischien moet iemand eens online met mij spelen en mij aanwijzingen geven waar ik op letten moet, mnischien doe ik toch iets niet goed.
Maar je kunt hem wel gooienquote:Op zondag 28 maart 2010 00:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wist je dat je met een mes niet kunt schieten?
Dat het spel voor mij veel te snel gaat, kan het tempo niet bijhouden.quote:
Klopt,quote:Op zondag 28 maart 2010 03:13 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Dat het spel voor mij veel te snel gaat, kan het tempo niet bijhouden.![]()
Denk dat ik de PS3 maandag as terug breng en het spel waarvan de sealing verwijderd is te koop aanbiedt.
De headset heb ik nog niet uit de verpakking gehaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |