waarom doet die link het niet bij mijquote:Op zondag 30 mei 2010 14:38 schreef Dr.Lektroluv het volgende:
http://www.2shared.com/file/sCW7V2XR/M26O.html
quote:
hehe. ik moet nog beginnenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:07 schreef denniss93 het volgende:
[..]
hehe. het is ondertussen al bijna 3 uur later en ben nog steeds bezig. de rest allemaal al gestopt met leren?
Die zijn echt simpel, ja.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:00 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Er zitten echt hele simpele dingen tussen
LiFo, FiFo, Samengesteld Interest, Enkelvoudige interest
Een 5 minimaal moet wel lukken
Enige waar je op je bek kan gaan zijn de balansen e.d.
Omdat ik lui benquote:Op zondag 30 mei 2010 22:15 schreef Etsu het volgende:
Waarom zo laat beginnen?
En lees je die theorie van geldmarkt, kapitaalmarkt enzo allemaal door?
Wat is het nut van samengestelde interest, ik snap het niet helemaalquote:Op zondag 30 mei 2010 22:00 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Er zitten echt hele simpele dingen tussen
LiFo, FiFo, Samengesteld Interest, Enkelvoudige interest
Een 5 minimaal moet wel lukken
Enige waar je op je bek kan gaan zijn de balansen e.d.
Bij samengesteld rente bereken je de rente over de rentequote:Op zondag 30 mei 2010 22:26 schreef MX6 het volgende:
[..]
Wat is het nut van samengestelde interest, ik snap het niet helemaal
Wat denk je dat er op jouw spaarrekening gebeurtquote:Op zondag 30 mei 2010 22:26 schreef MX6 het volgende:
[..]
Wat is het nut van samengestelde interest, ik snap het niet helemaal
http://www38.zippyshare.com/v/56305211/file.htmlquote:Op zondag 30 mei 2010 21:32 schreef SeeNoEvil het volgende:
[..]
waarom doet die link het niet bij mij![]()
![]()
wow. om 2 uur s'nachts nog?quote:Op maandag 31 mei 2010 02:21 schreef EchoAlpha het volgende:
Zo...Boek 3 uit...Morgen ochtend ga ik voor boek 4...nu lekker slapen
oops. perongeluk geqoute i.p.v gewijzigtquote:Op maandag 31 mei 2010 08:45 schreef denniss93 het volgende:
[..]
wow. om 10 voor half 3 s'nachts nog?![]()
doe ik je niet na. had et boek allang afgebrand denk ik
Dan moet ik nu nog even heel snel leren.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:15 schreef AE86_Trueno het volgende:
Zal wel behoorlijk groot zijn, gok op: gegevens krijgen, liquiditeitsbalans maken, winst- en verliesrekening maken en balans maken. Zoiets zal het wel zijn.. [ afbeelding ]
ik haal die liquiditeitsbalans en balans steeds door elkaarquote:Op maandag 31 mei 2010 10:15 schreef AE86_Trueno het volgende:
Zal wel behoorlijk groot zijn, gok op: gegevens krijgen, liquiditeitsbalans maken, winst- en verliesrekening maken en balans maken. Zoiets zal het wel zijn.. [ afbeelding ]
Een liquiditeitsbalans bestaat dan ook helemaal nietquote:Op maandag 31 mei 2010 10:38 schreef denniss93 het volgende:
[..]
ik haal die liquiditeitsbalans en balans steeds door elkaarkan iemand me even duidelijk het verschil tussen deze 2 uitleggen? (misschien aan de hand van een voorbeeld?)
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:39 schreef Rauwkost het volgende:
Je kunt trouwens maximaal 62 punten halen, of er zijn veel vragen of ze tellen gewoon zwaar mee..
waar zou ik dan aan moeten denken bij het opstellen van zon balans. krijg je dan op een apart blaadje een lege balans die je dan in moet vullen? of moet ik ook nog een potlood meenemen om er zelf 1 te gaan tekenen?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Een liquiditeitsbalans bestaat dan ook helemaal niet
Balans is bezittingen en schulden
Liquiditeitsoverzicht is staat van inkomsten en uitgaven (dus wat er aan geldstromen in en uit gaat)
Resultatenrekening is staat van kosten en opbrengsten
En zorg dat je heel goed het verschil tussen kosten/opbrengsten en inkomsten/uitgaven weet!
Geen ideequote:Op maandag 31 mei 2010 10:45 schreef denniss93 het volgende:
[..]
waar zou ik dan aan moeten denken bij het opstellen van zon balans. krijg je dan op een apart blaadje een lege balans die je dan in moet vullen? of moet ik ook nog een potlood meenemen om er zelf 1 te gaan tekenen?
Mocht je er zelf een moeten samenstellen, dan staat de basis hiervoor op een uitwerkbladquote:Op maandag 31 mei 2010 10:45 schreef denniss93 het volgende:
[..]
waar zou ik dan aan moeten denken bij het opstellen van zon balans. krijg je dan op een apart blaadje een lege balans die je dan in moet vullen? of moet ik ook nog een potlood meenemen om er zelf 1 te gaan tekenen?
Meldt zich.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:49 schreef conobram het volgende:
Goedemorgen, zijn er meer mensen die er totaal geen zin in hebben?
ik, mij en mezelfquote:Op maandag 31 mei 2010 10:49 schreef conobram het volgende:
oh shit! was ik bijna vergeten. dank u hartelijk voor deze postquote:Op maandag 31 mei 2010 10:51 schreef Etsu het volgende:
-zit laatste loodjes nog even in GR te stoppen-
hieroquote:Op maandag 31 mei 2010 10:49 schreef conobram het volgende:
weet ik, maar ik moet een 1.8 halen, en dan zou ik nog moeten kunnen slagenquote:Op maandag 31 mei 2010 10:56 schreef denniss93 het volgende:
[..]
lol.... nog niet?!het is al over een paar uurtjes
Ik ook.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:57 schreef t0sti het volgende:
[..]
weet ik, maar ik moet een 1.8 halen, en dan zou ik nog moeten kunnen slagen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |