Daarom draag ik nog een trainingsbroekquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik loop in een windjack met loopshirt eronder een een korte broek. Al moet ik zeggen dat de korte broek gisteren een beetje tegenviel....tijdens het 'hardlopen' had ik er niet zoveel last van maar tijdens het wandelen wel....brrrr
netjes hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:07 schreef Dupje het volgende:
Yesss, 5 maanden niet gelopen, en nu toch weer 3,5 km in minder dan 25 min gelopen. Vind ik toch best wel netjes van mezelf
Ik heb nu 200 m meer gelopenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:25 schreef winka het volgende:
[..]
Vandaag ging het hardlopen echt ontzettend goed, maar door online mijn afstand te meten was ik toch een beetje teleurgesteld. 4.4 km in 31.30. Is inclusief mintuuje lopen. Mwah
DanceDepartment podcast?quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:54 schreef winka het volgende:
[..]
Ik heb nu 200 m meer gelopenIk moet toch echt eens 5 km onafgebroken hardlopen, moet nu toch makkelijk lukken! Ik ben alleen hard op zoek naar goede muziek. Heb zelf wel goede nummers maar het is fijner als het onafgebroken achter elkaar is
![]()
Ik heb nog geen zomerkleding, ook nog niet nodig gehad.. vind het nog best wel koud! Een 3/4e broek zou wel handig zijn. Dus maar eens op zoek
DJ mixen zijn daar goed voor.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:54 schreef winka het volgende:
[..]
Ik heb nu 200 m meer gelopenIk moet toch echt eens 5 km onafgebroken hardlopen, moet nu toch makkelijk lukken! Ik ben alleen hard op zoek naar goede muziek. Heb zelf wel goede nummers maar het is fijner als het onafgebroken achter elkaar is
![]()
Ook net klaar met les 9, beviel me primaquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:45 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Zo les 9 zit erop!, die 5 minuten zijn echt wel weer een stapje verder, ging lekker!, terug met nog 2 maal 2 minuten om 2 minuten
http://sportstracker.noki(...)/index.do?id=2272297 staat er ook weer op!
Als ik niet op evy loop of tijdens fitness luister ik graag naar techno en dat haal ik meestal hierquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:34 schreef winka het volgende:
dyna18 en PiRANiA bedankt voor de tips, ik ga gelijk even zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |