Ff op binsearch.info zoeken op 'start to run' doet wonderen...quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb alle NZB's afgezocht, maar ik kan geen Evy vinden, nergens niet.
Ja, ik zag het.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ff op binsearch.info zoeken op 'start to run' doet wonderen...
ja zoietsquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:25 schreef KingOfMars het volgende:
ET, hoe deel jij je workout nu in met Runkeeper? Is Slow gewoon wandelen? En steady is standaard rennen?
Ah ok. Dan werkt het iets anders dan ik gedacht had!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:06 schreef E.T. het volgende:
[..]
ja zoiets![]()
Het maakt niets uit.. het is alleen wat je te horen krijgt bij het wissen "next interval; 2 minutes slow"
dat is alles![]()
Vanavond les 6
Gewoon gaan, lui varkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:15 schreef Marurk het volgende:
Vanavond weer, maar heb eigenlijk geen zin.Ik word best moe van het rennen.
Ik krijg de ene keer echt heel veel energie, en de andere keer ben ik de hele dag niks meer waard.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:27 schreef Marurk het volgende:
Ik denk dat ik morgenvroeg ga rond 8 uur ofzo.Maar dan ben ik de hele dag moe.
wat had jij dan gedacht? Ik wist ook niet zo goed wat ik me er van voor moest stellen hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ah ok. Dan werkt het iets anders dan ik gedacht had!
Hilversum dan? Ik doe de 10 kilometer.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:53 schreef beertenderrr het volgende:
ik had graag meegedaan, maar ik denk dat ik niet tot het startveld wordt toegelaten
zwakke geslacht enzo jeweetsquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:30 schreef dyna18 het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk wedstrijden voor alleen vrouwen?
Ja, het echte werk gaat beginnen. Geen stukjes meer van 2 en 3 minutenquote:
Inderdaad, heerlijk!quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, het echte werk gaat beginnen. Geen stukjes meer van 2 en 3 minuten
Jep ik ga de 10km lopen in Hilversum, Vrijdag voor het eerst echt een 10km gelopen, 50;31 gekloktquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:56 schreef Skv het volgende:
Startnummer voor de Nike Hilversum Cityrun net per post gekregen. Hoop dat ik dan van dat gedonder met mijn scheen af ben. Tot dat moment maar 2 á 3 keer per week zwemmen.
Nog anderen die gaan lopen op 18 april in Hilversum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |