abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79650962
Ik voorspel, ik voorspel,
dat dit de eerste en meteen de laatste termijn is van President Obama.
Z'n sociale voorzieningen waren minimaal en binnelandse hervormingen kan hij niet meer doorvoeren omdat de Republikeinen de tactiek van de verschroeide aarde toepassen. Daarnaast zuigt zijn kabinet op buitenlandse politiek.
Afghanistan beter ---> Nee niets
Irak beter ---> Niet dankzij Obama iing
Israel/Palestina beter ----> alleen wat kritiek maar totaal geen verbeteringen itt Bill Clinton en zelfs Bush
Rusland beter ----> slechter
China beter ----> slechter
Noord-Korea beter ----> zelfde
EU beter ----> iedereen in Europa is zwaar teleurgesteld in de prestaties van Obama tot dusverre.
Turkije/Armenie beter ----> leek er eventjes op maar nu is het weer als vanouds
Hillary Clinton reist de halve wereld rond maar ze is geen diplomatisch talent zoas haar man dat is.
Aangezien in het eigen land Obama weinig meer kan beteren en in het buitenland het mislukt gaat hij af.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:25:02 #52
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_79651012
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:23 schreef DeParo het volgende:
Ik voorspel, ik voorspel,
dat dit de eerste en meteen de laatste termijn is van President Obama.
Z'n sociale voorzieningen waren minimaal en binnelandse hervormingen kan hij niet meer doorvoeren omdat de Republikeinen de tactiek van de verschroeide aarde toepassen. Daarnaast zuigt zijn kabinet op buitenlandse politiek.
Afghanistan beter ---> Nee niets
Irak beter ---> Niet dankzij Obama iing
Israel/Palestina beter ----> alleen wat kritiek maar totaal geen verbeteringen itt Bill Clinton en zelfs Bush
Rusland beter ----> slechter
China beter ----> slechter
Noord-Korea beter ----> zelfde
EU beter ----> iedereen in Europa is zwaar teleurgesteld in de prestaties van Obama tot dusverre.
Turkije/Armenie beter ----> leek er eventjes op maar nu is het weer als vanouds
Hillary Clinton reist de halve wereld rond maar ze is geen diplomatisch talent zoas haar man dat is.
Aangezien in het eigen land Obama weinig meer kan beteren en in het buitenland het mislukt gaat hij af.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:25:31 #53
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_79651022
quote:
"Laat me weten als er iets nieuws te melden is",
Ik had graag dat beteuterde gezicht van Netanyahoo! willen zien bij deze uitspraak.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_79651076
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:25 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik had graag dat beteuterde gezicht van Netanyahoo! willen zien bij deze uitspraak.

Acht het voordeel dat Nethanyahu Obama beledigde is dat Amerika flink aan aanzien en macht verliest in de rest van de Wereld en vooral de Arabisch.

En dat is wel gunstig want die landen lopen ook als een hondje achter de VS aan.

Hoe minder invloed van de VS hoe beter voor de Wereld
pi_79651156
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:25 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Vergeet ik Iran helemaal,
las laatst een interessant stukje volgens mij in Vrij Nederland,
een journaliste ging daar wonen of werken en had het over de Iraanse toestanden,
en volgens haar hadden veel mensen inderdaad kritiek op het beleid en de verkiezingen,
maar daar bleef het dan ook bij, er was een groepje radicalen die alles weg willen hebben,
maar jouw voorspelling van een snelle val van deze regering lijkt ook hier alles behalve uit te komen.
Mensen zijn helemaal niet zo ontevreden, ze zijn gehersenspoeld, Iran is een geisoleerd eiland tussen conflict- en oorlogsgebieden in,
mensen protesteerden omdat ze daartoe de kans hebben,
helaas hebben ze nog altijd niet te Iran in de gaten hoe misdadig en corrupt hun regime is,
jij vanuit je luie stoel in Nederland denkt daar terecht heel anders voor maar jij kan je niet verplaatsen in deze mensen, mijn voorspelling is uitgekomen terwijl jouw voorspelling pas over 10 maybe 20 jaar uitkomt.
Misschien komt er nog wel een oorlog te Iran, en al deze mensen die protesteerden tegen de verkiezingen, die zullen vechten tegen Amerika, tegen Israel, en dat heb jij totaal niet in de gaten,
die mensen denken namelijk niet zoals jij, die hebben niet hoeven vluchten omdat hun seculiere elitaire posities in gevaar kwamen, die stonden juist op om de Islamitische hervorming toe te juichen,
of welke hervorming dan ook, je predikt in een verkeerd land AryaMehr.
pi_79651196
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:29 schreef DeParo het volgende:

[..]

Vergeet ik Iran helemaal,
las laatst een interessant stukje volgens mij in Vrij Nederland,
een journaliste ging daar wonen of werken en had het over de Iraanse toestanden,
en volgens haar hadden veel mensen inderdaad kritiek op het beleid en de verkiezingen,
maar daar bleef het dan ook bij, er was een groepje radicalen die alles weg willen hebben,
maar jouw voorspelling van een snelle val van deze regering lijkt ook hier alles behalve uit te komen.
Mensen zijn helemaal niet zo ontevreden, ze zijn gehersenspoeld, Iran is een geisoleerd eiland tussen conflict- en oorlogsgebieden in,
mensen protesteerden omdat ze daartoe de kans hebben,
helaas hebben ze nog altijd niet te Iran in de gaten hoe misdadig en corrupt hun regime is,
jij vanuit je luie stoel in Nederland denkt daar terecht heel anders voor maar jij kan je niet verplaatsen in deze mensen, mijn voorspelling is uitgekomen terwijl jouw voorspelling pas over 10 maybe 20 jaar uitkomt.
Misschien komt er nog wel een oorlog te Iran, en al deze mensen die protesteerden tegen de verkiezingen, die zullen vechten tegen Amerika, tegen Israel, en dat heb jij totaal niet in de gaten,
die mensen denken namelijk niet zoals jij, die hebben niet hoeven vluchten omdat hun seculiere elitaire posities in gevaar kwamen, die stonden juist op om de Islamitische hervorming toe te juichen,
of welke hervorming dan ook, je predikt in een verkeerd land AryaMehr.

Ach die Onzinnige Anti Iran Propaganda neem ik niet Serieus bedoel dat zelfde gelul zagen we in aanloop naar de Oorlog in Iraq.
pi_79651303
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:30 schreef MelbaToast het volgende:

[..]

Wat bedoel je met dat gezichtje ik vind dat onzinnige gelul van die gast wel grappig.

Net zo achterlijk als FOX TV
AryahMehr doet alles om mensen graag op te fokken.
Hij is er zelfs bereid voor om antisemitische filosofen en denkers ervoor na te praten.
Maar hij faalt er enorm in en dat is het ironische.
Meneer AryahMehr heeft zoveel moeite met kritiek als je ook maar iets zegt over Iran wat hem niet aanstaat.
Obama faalt, iedereen ziet het, houdt het nieuws in de gaten en je ziet dat het 'gelul' waar jij het over hebt gewoon waar is, als de sociale hervorming er niet doorheen was gekomen, dan was het einde verhaal geweest terwijl hij hoe lang aan de macht is, nog niet zo lang he,
maar zelfs nu omdat Obama niets meer kan veranderen, omdat hij faalt tov zijn meest loyale en trouwe bondgenoten in het buitenland, tov van zelfs zijn vijanden, en geloof me, dat is heel erg knap, daarom zit er geen tweede termein in voor Barack Obama, de sociale voorzieningen zijn er nu mag hij weer verdwijnen.
pi_79651310
Niet huilen Arya.
Cool story, Hansel.
pi_79651323
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:25 schreef MelbaToast het volgende:

[..]

1 kleine nuke hebben de Palestijnse gebieden geen last van.

Kijk Bezetters moet je hard aanpakken net zoals we Bezetter Duitsland en Bezetter Japan hebben aangepakt.

Het is Duidelijk dat Israel wil doorgaan met Bezetting en Kolonisatie van de Palestijnse gebieden.

Zoals Theo van Gogh zei De Slachtoffers van de Holocaust zijn de Daders van Nu.
1 kleine nuke van het kaliber Hiroshima? Veel kleiner kun je ze niet krijgen, of je maakt enkel een vuile bom. Dan veeg je een aardig groot gebied nog weg. vergeet niet dat Israel erg klein is. En fallout kan best ver komen. Er zitten meer moslims in dat gebied dan Joden, en het betwiste gebied zal decennia lang onbruikbaar zijn. Goede oplossing.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_79651415
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:35 schreef Bensel het volgende:

[..]

1 kleine nuke van het kaliber Hiroshima? Veel kleiner kun je ze niet krijgen, of je maakt enkel een vuile bom. Dan veeg je een aardig groot gebied nog weg. vergeet niet dat Israel erg klein is. En fallout kan best ver komen. Er zitten meer moslims in dat gebied dan Joden, en het betwiste gebied zal decennia lang onbruikbaar zijn. Goede oplossing.
Endlosung????
Mensen hoor jezelf eens praten,
beetje creepy veel overeenkomsten dit soort gelul met 60-70 jaar geleden,
doe ff normaal, kritiek op Israel moet altijd kunnen, maar blijf wel even netjes.
pi_79651505
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:34 schreef DeParo het volgende:

[..]

AryahMehr doet alles om mensen graag op te fokken.
Hij is er zelfs bereid voor om antisemitische filosofen en denkers ervoor na te praten.
Maar hij faalt er enorm in en dat is het ironische.
Meneer AryahMehr heeft zoveel moeite met kritiek als je ook maar iets zegt over Iran wat hem niet aanstaat.
Obama faalt, iedereen ziet het, houdt het nieuws in de gaten en je ziet dat het 'gelul' waar jij het over hebt gewoon waar is, als de sociale hervorming er niet doorheen was gekomen, dan was het einde verhaal geweest terwijl hij hoe lang aan de macht is, nog niet zo lang he,
maar zelfs nu omdat Obama niets meer kan veranderen, omdat hij faalt tov zijn meest loyale en trouwe bondgenoten in het buitenland, tov van zelfs zijn vijanden, en geloof me, dat is heel erg knap, daarom zit er geen tweede termein in voor Barack Obama, de sociale voorzieningen zijn er nu mag hij weer verdwijnen.

Loyale Bondgenoot?

Sauda Arabia is een beter Bondgenoot dan Israel.

Israel levert de VS niks op het kost een hoop geld en de steun van de VS aan Israel zorgt er alleen maar voor de de VS gehaat word (grote bek over vrijheid en democratie en dan wel een achterlijk Kunstmatig Terreurstaatje steunen.

Maar ja de Pro Israel Lobby is nogal machtig en bepaald grotendeels het buitenland beleid.

Nu de Zorgwet er door is wat Bill Clinton niet lukte heeft Obama wat meer Ruimte.

Maar de VS zal de druk op Israel flink op moeten voeren om een einde te maken aan de Bezetting en Kolonisatie van de Palestijnse gebieden, wat voor Israel zelf ook beter is maar ja die denken dat ze Uitverkorenen van God Zijn en dat hun joodse god hen heel Palestijna heeft belooft
pi_79652132
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:38 schreef DeParo het volgende:

[..]

Endlosung????
doe ff normaal, kritiek op Israel moet altijd kunnen, maar blijf wel even netjes.
schijnbaar ben je niet bekend met sarcasme. Was om aan te geven dat palestijnen er net zoveel, zo niet meer last van hebben dan Israeliers.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_79652147
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:40 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

Tja dat krijg je he als je telkens de fascistische israëlische bezetters in bescherming neemt, dan worden andere mensen extremistischer. Jij bent als zionist zijnde degene die ervoor zorgt dat het antisemitisme stijgt wereldwijd. Antisemiet
De Holocaust is dus de schuld van de Joodse mensen zelf.
Rot toch op man.
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:41 schreef MelbaToast het volgende:

[..]

Loyale Bondgenoot?

Sauda Arabia is een beter Bondgenoot dan Israel.

Israel levert de VS niks op het kost een hoop geld en de steun van de VS aan Israel zorgt er alleen maar voor de de VS gehaat word (grote bek over vrijheid en democratie en dan wel een achterlijk Kunstmatig Terreurstaatje steunen.

Maar ja de Pro Israel Lobby is nogal machtig en bepaald grotendeels het buitenland beleid.

Nu de Zorgwet er door is wat Bill Clinton niet lukte heeft Obama wat meer Ruimte.

Maar de VS zal de druk op Israel flink op moeten voeren om een einde te maken aan de Bezetting en Kolonisatie van de Palestijnse gebieden, wat voor Israel zelf ook beter is maar ja die denken dat ze Uitverkorenen van God Zijn en dat hun joodse god hen heel Palestijna heeft belooft
Saoedie-Arabie, laat me niet lachen, daar zitten alleen wat oliesjeiks die in de VS een belangrijke afnemer zien.
De elite is blij met de VS, min of meer, maar de grote massa allerminst.
Doe toch normaal over die Israelische lobby, hoeveel Joodse mensen zitten daar uberhaupt in, moet je nagaan. Tijdens de Suez-crisis had Amerika ook zware kritiek op Israel (en GB en FR) maar dat betekent niet einde verhaal qua bondgenootschap.
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:44 schreef MelbaToast het volgende:

[..]

Ik heb geen hekel aan Joden wel aan het Jodendom ( Wij zijn het Uitverkorenen Volk (Ubermensch) en onze Joodse God heeft ons dit land belooft) En dus ook aan Terreurstaatje Israel dat maar niet wil stoppen met de Bezetting en Nederzetting beleid.
Gooi er dan maar een Atoombom op werkte op Bezetter Japan ook erg goed
Je hebt een hekel aan het Jodendom, maar niet aan de Joodse mensen, hm iets klopt er niet want waren het niet de Joodse mensen die het Jodendom in praktijk brengen/brachten qua religie en niet qua politiek.
In Israel heeft religie weinig te maken met de politiek, maar goed, dat zal jij wel niet snappen,
en ja, je opmerkingen zijn inderdaad enorm anti-semitisch en hebben veel overeenkomst met een bepaald Duits of Oostenrijks heerschap meer dan een halve eeuw + wat decennia geleden.
pi_79652339
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:38 schreef DeParo het volgende:

[..]

Endlosung????

Hoezo
hebben we ooit kritiek gehad toen we Bezetter Duitsland Bezetter Iraq en Bezetter Japan plat bombardeerden.

Dat is het Risico wat een bezetter loopt moeten ze maar met hun poten van andersmans grondgebied afblijven.

Sinds 1967 al word van israel geeist dat ze zich terug trekken achter hun eigen grenzen,

Bedoel hadden ze dat gedaan dan hadden we nooit van HAMAS( opgericht pas in 1986 tijdens de eerste opstand tegen de Bezetting) gehoord
pi_79652743
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:06 schreef MelbaToast het volgende:

[..]

Hoezo
hebben we ooit kritiek gehad toen we Bezetter Duitsland Bezetter Iraq en Bezetter Japan plat bombardeerden.

Dat is het Risico wat een bezetter loopt moeten ze maar met hun poten van andersmans grondgebied afblijven.

Sinds 1967 al word van israel geeist dat ze zich terug trekken achter hun eigen grenzen,

Bedoel hadden ze dat gedaan dan hadden we nooit van HAMAS( opgericht pas in 1986 tijdens de eerste opstand tegen de Bezetting) gehoord

Sinds de oprichting van de staat Israel wordt Israel dus al aangevallen door deze zogenaamde vredelievende landen.
In 1967 volgens mij is o.a. Oost-Jeruzalem daarbij ingenomen, wanneer bijvoorbeeld Algerije Tunesie zou aanvallen, en Tunesie zou winnen, waarbij het een stuk van Algerije zou overnemen ter bescherming van de eigen grenzen zou niemand iemand dat kwalijk nemen.
Hetzelfde is gebeurd na de Tweede Wereldoorlog, hetzelfde is gebeurd na de Eerste Wereldoorlog, de agressor verliest en verliest daarbij ook zogenaamde strategische gebieden.
Oost-Jeruzalem is zeker voor de Palestijnen een strategisch gebied, daarom is het belangrijk dat Israel daar een zekere vorm van controle heeft, aangezien Oost-Jeruzalem tegenwoordig ook Israelisch gebied is mogen ze daar gewoon legitiem bouwen. Als Hamas er niet was geweest dan was iemand anders wel opgestaan. Hamas stond vooral op omdat Egypte aan het instorten was, daarmee de steun voor de PLO, en daarmee de val van de andere Palestijnse bondgenoten.
pi_79652837
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 14:13 schreef Rabin888 het volgende:

[..]

Goede zaak dit. Eindelijk een Amerikaanse president met cojones. Ik twijfelde in het begin nog aan Obama, hij was erg lief voor de extreemrechtse regering van Israël en het Iraanse regime, maar nu niet meer. Mooi zo
precies, Obama laat tenminste zien whois boss.

De joden gaan sidderen voor de zwarte man
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_79652840
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:18 schreef DeParo het volgende:
Sinds de oprichting van de staat Israel wordt Israel dus al aangevallen door deze zogenaamde vredelievende landen.
Even wat dikker gemaakt voor extra effect.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_79652897
quote:

[..]

.

Logisch Illigale Immigranten uit Europa hebben met moord en geweld de autochtonen bevolking van palestina verjaagd.

Logisch dat de buurlanden ingrepen.

En dat er geweldadig verzet is tegen Bezetter Israel vind ik niet meer dan Logisch

Israel zegt Vrede te willen zolang die Bezetting en Kolonisatie voortduurt zal dat niet gebeuren.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 20:25:27 #69
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79653001
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:20 schreef waht het volgende:

[..]

Even wat dikker gemaakt voor extra effect.
Was jij niet links?
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  † In Memoriam † zaterdag 27 maart 2010 @ 20:27:34 #70
230491 Zith
pls tip
pi_79653085
quote:

[..]

Sinds de bezetting van de nazis werden de duitsers al aangevallen door deze zogenaamde vredelievende landen en verzetsleden.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_79653171
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:27 schreef Zith het volgende:

[..]

Sinds de bezetting van de nazis werden de duitsers al aangevallen door deze zogenaamde vredelievende landen en verzetsleden.

Terroristen in de Ogen van de Nazi.

pi_79653174
Was wel te verwachten dat Amerika de schoffering van Biden door Israël niet over haar kant zou laten gaan. Als Israël geen toezeggingen doet leidt Amerika gezichtsverlies. Wel gevaarlijk. Voor beiden. Obama zal nog meer kritiek krijgen uit conservatieve hoek.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_79653204
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:30 schreef Schadenfreude het volgende:
Was wel te verwachten dat Amerika de schoffering van Biden door Israël niet over haar kant zou laten gaan. Als Israël geen toezeggingen doet leidt Amerika gezichtsverlies. Wel gevaarlijk. Voor beiden. Obama zal nog meer kritiek krijgen uit conservatieve hoek.

Ja de Havikken zijn aan de Macht in Israel met deze Regering kan zelfs de VS geen zaken doen.
pi_79653273
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:27 schreef Zith het volgende:

[..]

Aaaaaaah, wat lief , je probeert m'n zin tegen me te gebruiken
helaas faal je hierin, op zowel historische, als vergelijkende gronden.
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:22 schreef MelbaToast het volgende:

[..]

Logisch Illigale Immigranten uit Europa hebben met moord en geweld de autochtonen bevolking van palestina verjaagd.

Logisch dat de buurlanden ingrepen.

En dat er geweldadig verzet is tegen Bezetter Israel vind ik niet meer dan Logisch

Israel zegt Vrede te willen zolang die Bezetting en Kolonisatie voortduurt zal dat niet gebeuren.
1) Geef eens voorbeelden dat ze dat dan gedaan hebben deze bloeddorstige immigranten.
2) Geef eens voorbeelden dat deze landen dus alleen om deze reden hebben ingegrepen.
3) Als ik zeg, geef eens voorbeelden, dan bedoel ik dus + betrouwbare bronnen.
Of heeft de Zionistische internationale media die voor jou verborgen haha.
pi_79653354
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:33 schreef DeParo het volgende:

[..]

Aaaaaaah, wat lief , je probeert m'n zin tegen me te gebruiken
helaas faal je hierin, op zowel historische, als vergelijkende gronden.
[..]

1) Geef eens voorbeelden dat ze dat dan gedaan hebben deze bloeddorstige immigranten.
2) Geef eens voorbeelden dat deze landen dus alleen om deze reden hebben ingegrepen.
3) Als ik zeg, geef eens voorbeelden, dan bedoel ik dus + betrouwbare bronnen.
Of heeft de Zionistische internationale media die voor jou verborgen haha.
Hahahaha das niet zo moeilijk hoor.

In de jaren 80 vormden Israëlische historici als Benny Morris en Ilan Pappé, de zogenaamde Nieuwe Historici. Pappé beweert dat Deir Yassin slechts één van de vele gevallen was waarin Israëlische troepen gericht Palestijnse dorpen aanvielen. Zo zouden de Israëliërs zeker 228 dorpen hebben aangevallen, waarvan in tenminste 41 gevallen de bevolking verjaagd werd. Moordpartijen vergelijkbaar met die in Deir Yassin zouden plaats hebben gevonden in onder meer de dorpen Saliha, Lod, Al-Tantoera en Dawayima.

Doordat Deir Yassin zich in een zeer dichtbevolkt gebied bevond, verbreidde het nieuws over de moordpartij zich snel, wat sterk bijdroeg tot de Arabisch-Palestijnse vluchtelingenstroom en de beslissing van de omliggende Arabische staten om tussenbeide te komen en te trachten de creatie van de staat Israël te verhinderen.

(In het bloedbad kwamen tenminste 110-120 Arabische burgers om het leven. Na het bloedbad werden de gevangengenomen overlevenden in vrachtauto's naar Jeruzalem gebracht en in een soort overwinningsparade door de Joodse wijken aan de bevolking getoond. Vervolgens werden van de gevangenen ongeveer 25 volwassen mannen teruggevoerd naar Deir Yassin, waar ze in een steengroeve met geweren en mitrailleurs werden omgebracht)

Zelfs Engeland en de VS zijn slachtoffer geworden van Israel Terreur en de VS door de aanval op de USS Liberty waarbij Israel de schuld aan Egypte wilde geven

Zie aanslag om King David Hotel waar het engelse mandaat legetr zat (80 doden) en de leider van dedze aanslag werd later Premier van Israel ( een massamoordenaar dus)

[ Bericht 6% gewijzigd door MelbaToast op 27-03-2010 20:42:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')