abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 maart 2010 @ 15:42:43 #26
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79645102
Barack Hussein Obama.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_79645330
Ik kan het haast niet geloven. Zou er dan uiteindelijk een eind komen aan het ondersteunen van Israels bezettingspraktijken?
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
pi_79645393
Oeh, dan ga ik maar snel eens de toeristische trekpleisters van Israël bezoeken.
Voordat ze weg zijn.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_79645422
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 15:54 schreef Reuzelbek het volgende:
Ik kan het haast niet geloven. Zou er dan uiteindelijk een eind komen aan het ondersteunen van Israels bezettingspraktijken?
Een Iraanse kernwapen doet wonderen, ze kunnen Iran wel bombarderen maar daarmee vertragen ze een Iraanse nuke maar met hoogstens 24 maanden.
ll ride in golden armour like the sun;
And in my helm a triple plume shall spring,
Spangled with diamonds, dancing in the aire,
To note me emperor of the three-fold world.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 15:59:08 #30
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79645433
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 15:54 schreef Reuzelbek het volgende:
Nee hoor, Guantanamo bestaat immers ook nog steeds.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_79645451
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 15:58 schreef TimoerLenk het volgende:

[..]

Een Iraanse kernwapen doet wonderen, ze kunnen Iran wel bombarderen maar daarmee vertragen ze een Iraanse nuke maar met hoogstens 24 maanden.
Ja, echt wonderen. Een kernoorlog in het Midden Oosten zal ons totaal voorbijgaan.

Afgezien van de ineenstorting van onze economie door olietekorten dan.
pi_79645503
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:00 schreef waht het volgende:

[..]

Ja, echt wonderen. Een kernoorlog in het Midden Oosten zal ons totaal voorbijgaan.

Afgezien van de ineenstorting van onze economie door olietekorten dan.
Die kernoorlog komt er natuurlijk niet. Maar het vooruitzicht op een Iraanse kernwapen voert de druk op Israël omhoog, ze moeten snel handelen anders is het straks te laat.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 16:09:10 #33
78918 SeLang
Black swans matter
pi_79645627
John bolton had gelijk. Israel had Iran voor 2009 moeten aanvallen. Nu is de kans weg.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_79645656
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:02 schreef TimoerLenk het volgende:

[..]

Die kernoorlog komt er natuurlijk niet. Maar het vooruitzicht op een Iraanse kernwapen voert de druk op Israël omhoog, ze moeten snel handelen anders is het straks te laat.
Wat verandert er als Iran een kernwapen heeft?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 16:12:35 #35
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_79645707
Wat heeft Equatoriaal Guinea Israel ooit misdaan?
Ik wens je een dolfijne dag
pi_79645818
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:02 schreef TimoerLenk het volgende:

Maar het vooruitzicht op een Iraanse kernwapen voert de druk op Israël omhoog
Niet dus, anders had Netanjahoe zich wel gedragen. Maar dat heeft hij niet gedaan, waarom? Omdat Israël helemaal niet bang is voor een eventuele Iraanse kernbom, ze maken er slechts gebruik van om de aandacht af te leiden (zoals ze ook Hamas in de Gazastrook gebruiken), om de aandacht af te leiden van een bezetting die al meer dan veertig jaar duurt en die Israël niet wil beëindigen.
pi_79645869
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:12 schreef Pinterman het volgende:

Echt he

LEAVE EQUATORIAAL GUINEA ALONE!!
pi_79645920
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:09 schreef SeLang het volgende:
John bolton had gelijk. Israel had Iran voor 2009 moeten aanvallen. Nu is de kans weg.
Maar goed dat die kans niet genomen was. Mocht de steun van de VS ooit helemaal wegvallen (niets is immers eeuwig) en Israel heeft dezelfde beroerde banden met de buurlanden, dan vrees ik dat de consequenties niet te overzien zijn.
pi_79645960
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 15:59 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Nee hoor, Guantanamo bestaat immers ook nog steeds.
Daarom blijf ik voorlopig sceptisch
  zaterdag 27 maart 2010 @ 16:24:44 #40
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_79646053
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:16 schreef Monidique het volgende:

[..]

Niet dus, anders had Netanjahoe zich wel gedragen. Maar dat heeft hij niet gedaan, waarom? Omdat Israël helemaal niet bang is voor een eventuele Iraanse kernbom, ze maken er slechts gebruik van om de aandacht af te leiden (zoals ze ook Hamas in de Gazastrook gebruiken), om de aandacht af te leiden van een bezetting die al meer dan veertig jaar duurt en die Israël niet wil beëindigen.
pi_79646366
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:10 schreef waht het volgende:

[..]

Wat verandert er als Iran een kernwapen heeft?
Dit is ook gelijk een reactie op Monidique.

Er ontstaat dan meer ruimte om Iraanse 'proxies' als Hezbollah en Hamas met zwaardere wapens te bewapenen om Israël ongestraft te terroriseren. De enige manier waarop Israël kan terugslaan is door de Palestijnen of de Libanezen aan te vallen, maar tegen Iran durven ze dan niks meer te doen.

Iran wil zijn macht in het Midden-Oosten uitbreiden. In Irak via al-Sadr, in Jemen via de Houthi's, Syrië hebben ze al in hun zak, in Libanon en de Palestijnse gebieden hebben ze Hezbollah en Hamas, en in Afghanistan financieren ze nog een andere militie (ik ben even hun naam kwijt). Met een kernwapen zijn ze als het ware onschendbaar en kunnen ze doen wat ze willen. De enige die ze dan moeten vrezen is de Iraanse bevolking die het regime van binnenuit kapot kan maken, maar er zal dan geen enkel land meer zijn dat het in zijn hoofd zal halen om een regime change in Iran door middel van een invasie te bewerkstelligen.

Israël is geen fan van een Iraans kernwapen. Je hoort ze altijd zeggen: "de Arabieren zijn meer bang voor Iran dan voor Israël hoor", aan de ene kant willen ze de hulp van de Arabieren hebben tegen het Iraanse regime en aan de andere kant vernederen ze de Arabieren door nog meer bezet gebied te koloniseren. Zulke politiek kunnen ze niet nog langer volhouden.
pi_79646485
De gezondheidszorgwet is door, en daarin werd de zionistenkaart ook uitgespeeld, nu heeft Obama wat meer bewegingsvrijheid en moet Israel wel inbinden. Het is alleen de vraag of zijn veiligheidsdienst hem wil beschermen tegen de 'lone killer' of dat die een "Rabin" gaan doen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_79648089
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:12 schreef Pinterman het volgende:
ja dat dacht ik dus ook , nogal racistische opmerking... maarja, t is netanyahu, dus het past wel.
pi_79648751
gedurfde uitgesproken actie van obama
Jusqu'ici tout va bien...
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:52:39 #45
271876 copilco
Elvis is dead
pi_79650111
Obama is een eigenaardige president. Ben benieuwd wat die allemaal in petto heeft.
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."
pi_79650377
Obama is lang niet zo populair meer en tijdens de komende mid-terms gaan wij een flinke winst voor de republikeinen zien dus Obama moet haast maken als hij zijn pastoor de bekende anti-semiet Wright nog een gunst wil verlenen.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:05:00 #47
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_79650455
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Obama is lang niet zo populair meer en tijdens de komende mid-terms gaan wij een flinke winst voor de republikeinen zien dus Obama moet haast maken als hij zijn pastoor de bekende anti-semiet Wright nog een gunst wil verlenen.
Dat zal het zijn.

Reverend Wright! Maar natuurlijk! Why didn't I see it before!

pi_79650503
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Obama is lang niet zo populair meer
Hij schommelt qua populariteitscijfer al maanden rond de 50%.
quote:
en tijdens de komende mid-terms gaan wij een flinke winst voor de republikeinen zien
Niet meer dan gebruikelijk, waarschijnlijk, zeker gezien het feit dat zowel Obama als de Democraten in het congres populairder zijn dan de Republikeinen.
pi_79650769
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:05 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Dat zal het zijn.

Reverend Wright! Maar natuurlijk! Why didn't I see it before!

Wright is natuurlijk slechts het gezicht van de door Obama gevolgde stroming van Marxisme/Islamisme/Multi-Culti/Anti-semitisme.
pi_79650800
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:17 schreef MelbaToast het volgende:

[..]

Onzin die 2 Atoombommen op Bezetter Japan deden ook wonderen.

Ik zou zeggen pleur er 1 op Israel.

Dat zal je zien dat ze zo stoppen met de bezetting en kolonisatie van de Palestijnse gebieden.

Praten heeft geen nut dat doen ze al van 1967
Goed idee, op een genuked land wonen de pallies dan nog lang en gelukkig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')