Gewoon op havovwo.nl kijken voor de nomeringquote:Op maandag 17 mei 2010 17:40 schreef beertenderrr het volgende:
hoe werkt dat rekenen met de normering eigenlijk?/noobvraag
Ben jij gek? Het was knaken moeilijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:36 schreef Perquisite het volgende:
Wat denken jullie dat de norm is? rond de 1 lijkt me gewoon?
Vroeg ik me ook af.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:50 schreef Alxander het volgende:
Bij vraag 7.
Noem twee andere organische stikstofverbindingen die deel uit kunnen maken van de bacterie.
Waar vind je die dingen?
In het antwoordmodel staat wel RNA, maar ik had DNA, is dit dan fout?
Ook had ik Chlorofyl in de chloroplasten is dit ook fout?
Ik had daar precies dezelfde antwoorden, mijn cijfer hangt nu ook echt veel af van de examinatoren en hoe ze mijn open vragen gaan beoordelenquote:Op maandag 17 mei 2010 17:50 schreef Alxander het volgende:
Bij vraag 7.
Noem twee andere organische stikstofverbindingen die deel uit kunnen maken van de bacterie.
Waar vind je die dingen?
Dat had ik ookquote:
Ik zat echt helemaal verkeerd te denken bij die vraagquote:Op maandag 17 mei 2010 17:50 schreef Alxander het volgende:
Bij vraag 7.
Waar vind je die dingen?
Daar had ik iets over hogere temperatuur en meer daglicht ofzoquote:Op maandag 17 mei 2010 17:59 schreef FretVeensma het volgende:
Ik had ook bijvoorbeeld bij die vraag waarom dat plantje in ondiep water moest leven omdat de bodemsamenstelling daar anders was dan in diep water, naja ik zie wel of dat goed wordt geregeldWant zoiets stond wel in de tekst
Dat had ik ookquote:Op maandag 17 mei 2010 17:59 schreef FretVeensma het volgende:
Ik had ook bijvoorbeeld bij die vraag waarom dat plantje in ondiep water moest leven omdat de bodemsamenstelling daar anders was dan in diep water, naja ik zie wel of dat goed wordt geregeldWant zoiets stond wel in de tekst
Ik had daar NH3 en NO2quote:Op maandag 17 mei 2010 17:50 schreef Alxander het volgende:
Bij vraag 7.
Waar vind je die dingen?
Haha, ik ook. Die vraag met het sperma, wat een zaadvraag. Had hem eerst wel goed dus..quote:Op maandag 17 mei 2010 18:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb trouwens ook trombose, convergent en divergent opgezocht.
En die opdracht 5 over trombokinasecomplex. Nou wtf, nog nooooit van gehoord. Ik wist echt gewoon níks. Alles gegokt ongeveer. En mezelf natuurlijk weer drie keer verkeerd verbeterd.
Ik heb 5 gewoon goedquote:Op maandag 17 mei 2010 18:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb trouwens ook trombose, convergent en divergent opgezocht.
En die opdracht 5 over trombokinasecomplex. Nou wtf, nog nooooit van gehoord. Ik wist echt gewoon níks. Alles gegokt ongeveer. En mezelf natuurlijk weer drie keer verkeerd verbeterd.
Ik had ook echt NH4 en H2S ofzoquote:Op maandag 17 mei 2010 18:04 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik had daar NH3 en NO2Maar ik snap ook niks van die onzin. Ik moet een 5,0 halen om voldoende te staan en ik heb rond de 32 punten. Bij een wat hogere norm heb ik dan dus nog een kansje, denk ik iig?
![]()
Wat vinden jullie van dit examen t.o.v. dat van vorig jaar? Want toen was de norm 1,4 geloof ik.
quote:Noem twee andere organische stikstofverbindingen die deel uit kunnen maken van de bacterie.
Waar vind je die dingen?
Nee, ik heb gewoon echt geen hersensquote:Op maandag 17 mei 2010 18:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb 5 gewoon goedValt me echt mee!
[..]
Ik had ook echt NH4 en H2S ofzoVerkeerd begrepen?
Lol, ik heb ook 32 punten en ik moet ook een 5,0 halen om een 6,0 te staan. Ik vraag me af of het genoeg is. Hoe kan ik bijvoorbeeld mijn cijfer berekenen met de norm van vorig jaar?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:04 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik had daar NH3 en NO2Maar ik snap ook niks van die onzin. Ik moet een 5,0 halen om voldoende te staan en ik heb rond de 32 punten. Bij een wat hogere norm heb ik dan dus nog een kansje, denk ik iig?
![]()
Wat vinden jullie van dit examen t.o.v. dat van vorig jaar? Want toen was de norm 1,4 geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |