Te lang verhaal om vanaf iPhone te doen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:44 schreef Socios het volgende:
Wat voor een raar verhaal dan?
coconut battery installerenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:02 schreef LeNick het volgende:
Oké dat is een goede. Waar kan je dat doen op de mac? En kan je, zoja hoe, ook kijken wat de "status" is van de batterij dat die nog 7 uur meegaat ongeveer..
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:05 schreef LeNick het volgende:
Slechte vermoedens bleken onterecht gelukkig, wat een schoon nieuw ding nog!Mijn eerste Fok post vanaf mijn nieuwe MacBook!
Gokje, macbook gekocht maar wist niet dat het geen 'gewone' laptop was? Ofwel geen Windows?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:51 schreef LeNick het volgende:
700
maar echt, niemand zal ook maar 0,0000001 seconden twijfelen als je zegt dat die niet 2e hands is. Mensen zullen eerder twijfelen als je dat wel zegt.. Hij is gewoon ECHT niet gebruiktWas echt een hele keurige man, verhaal was duidelijk.. Oplader zat nog ingewikkeld e.d..
Ja..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:35 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Gokje, macbook gekocht maar wist niet dat het geen 'gewone' laptop was? Ofwel geen Windows?
Ik bedoelde het verhaal van die kerel.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:38 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ja..Ik schrok me de fuck man, ik wilde eigenlijk eerst jou bellen, maar toen zag ik al redelijk snel dat het wel geiler was dan Windows..
Hihi, excuses!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:51 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Ik bedoelde het verhaal van die kerel.
Trots op jezelf zijn vanwege een lemming.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:55 schreef Socios het volgende:
Wantrouwende kopers
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Haha, aardig geslaagd toch? Werd wel hier en daar geroepen in dat topic, maar de meeste hadden het niet door en er werd serieus verder gepraat. Ook is niet één keer verwezen naar het origineel.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:02 schreef 08gnoT. het volgende:
Trots op jezelf zijn vanwege een lemming.![]()
Haha, ok, ja dat was een beetje gissen... Waar wel afgesproken dan? Ik maakte uit de OP op, dat dat niet bij de verkoper thuis was...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:11 schreef LeNick het volgende:
Haha, ik vind het altijd wel grappig zo'n lemming. Alleen voel ik me niet echt aangesproken, want het was niet op een carpoule
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |