quote:
Kwartiertje.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:52 schreef zovty het volgende:
Definieer "iets later".
quote:
Faal.quote:
echt hequote:
Goeie reactie, inhoudelijk sterk. Gaat diep op de materie in, zonder te verzanden in teveel moeilijke termen.quote:
Jaquote:
Carpoolplaats is hier in de buurt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:53 schreef Dartanion het volgende:
Je bent heulmoal nog niet onderweg naar de carpoolplaatsJe zit namelijk nog thuis op je computertje te FOK!ken
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:53 schreef timbob het volgende:
[..]
Goeie reactie, inhoudelijk sterk. Gaat diep op de materie in, zonder te verzanden in teveel moeilijke termen.
(Maar verder ben je een simpele ziel.)
Dat kan zo'n koper ook niet ruiken natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:51 schreef Socios het volgende:
Klacht: wantrouwende kopers terwijl ik altijd goede producten heb.
Had opzich gekund, ja, maar er kwam even iets tussen. Maar sowieso, als ik keurig (ruim) van te voren bel etc. wat maakt het dan uit dat het even iets later wordt?! Daar wordt die laptop niet slechter van, hoor.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:54 schreef Dartanion het volgende:
Dus je HAD op tijd kunnen zijn? Maar je wilde niet?
Misschien ben jij die laptop aan het repareren op dit moment?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Had opzich gekund, ja, maar er kwam even iets tussen. Maar sowieso, als ik keurig (ruim) van te voren bel etc. wat maakt het dan uit dat het even iets later wordt?! Daar wordt die laptop niet slechter van, hoor.
Dat is waar ja... Beetje krom geformuleerd misschien. Het gaat er meer om dat er geen enkel verband is tussen ´iets later zijn´ en de kwaliteit van het product.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dat kan zo'n koper ook niet ruiken natuurlijk.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |