quote:
Kwartiertje.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:52 schreef zovty het volgende:
Definieer "iets later".
quote:
Faal.quote:
echt hequote:
Goeie reactie, inhoudelijk sterk. Gaat diep op de materie in, zonder te verzanden in teveel moeilijke termen.quote:
Jaquote:
Carpoolplaats is hier in de buurt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:53 schreef Dartanion het volgende:
Je bent heulmoal nog niet onderweg naar de carpoolplaatsJe zit namelijk nog thuis op je computertje te FOK!ken
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:53 schreef timbob het volgende:
[..]
Goeie reactie, inhoudelijk sterk. Gaat diep op de materie in, zonder te verzanden in teveel moeilijke termen.
(Maar verder ben je een simpele ziel.)
Dat kan zo'n koper ook niet ruiken natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:51 schreef Socios het volgende:
Klacht: wantrouwende kopers terwijl ik altijd goede producten heb.
Had opzich gekund, ja, maar er kwam even iets tussen. Maar sowieso, als ik keurig (ruim) van te voren bel etc. wat maakt het dan uit dat het even iets later wordt?! Daar wordt die laptop niet slechter van, hoor.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:54 schreef Dartanion het volgende:
Dus je HAD op tijd kunnen zijn? Maar je wilde niet?
Misschien ben jij die laptop aan het repareren op dit moment?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Had opzich gekund, ja, maar er kwam even iets tussen. Maar sowieso, als ik keurig (ruim) van te voren bel etc. wat maakt het dan uit dat het even iets later wordt?! Daar wordt die laptop niet slechter van, hoor.
Dat is waar ja... Beetje krom geformuleerd misschien. Het gaat er meer om dat er geen enkel verband is tussen ´iets later zijn´ en de kwaliteit van het product.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dat kan zo'n koper ook niet ruiken natuurlijk.
quote:
Goed gevonden, ja... Maar dat is niet zo. De bon zit er ook gewoon bij, dus ik hoop dat ik ´m kan overtuigen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:58 schreef Dartanion het volgende:
Misschien ben jij die laptop aan het repareren op dit moment?
Wie is hier nou wantrouwend als je niet eens in je eigen huis iets durft te verkopenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:51 schreef Socios het volgende:
Ik heb straks afgesproken op een carpoolplaats om een 3 weken oude laptop te verkopen
Het is heel gebruikelijk in de handelwereld om af te spreken op carpoolplaatsen, stations etc. Vaak makkelijker voor beide partijen. Maar als ´ie alleen aan huis wil kopen, is dat verder geen probleem.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:02 schreef MarkyMarkx het volgende:
Wie is hier nou wantrouwend als je niet eens in je eigen huis iets durft te verkopen
In bepaalde handelwerelden wel ja...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is heel gebruikelijk in de handelwereld om af te spreken op carpoolplaatsen, stations etc. Vaak makkelijker voor beide partijen. Maar als ´ie alleen aan huis wil kopen, is dat verder geen probleem.
Ja, ik ken nog een wereld waar het heel gebruikelijk is om op datsoort plaatsen af te sprekenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is heel gebruikelijk in de handelwereld om af te spreken op carpoolplaatsen, stations etc.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:16 schreef luckass het volgende:
TS is een crimineel en komt zo meteen op de carpoolplaats Alberto Stegeman tegen.
Ja, heb ´m gerust kunnen stellen. Het is helemaal goed gekomen. Uiteindelijk toch een tevreden klant volgens mij.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:46 schreef Dartanion het volgende:
En.. Is de deal gesloten?
Geef je de winst ook op bij de belastingdienst?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, heb ´m gerust kunnen stellen. Het is helemaal goed gekomen. Uiteindelijk toch een tevreden klant volgens mij.
Ja, via de margeregeling.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:14 schreef Dartanion het volgende:
Geef je de winst ook op bij de belastingdienst?
Laptop gekocht voor 575 euro, verkocht voor 700 euro.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:30 schreef Dartanion het volgende:
Ik geloof je niet. Maar het is mooi politiek correct antwoord
Hoezo dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:44 schreef gebrokenglas het volgende:
ik vind het altijd heel verdacht, als er voor zulk een transactie op carpoolplaatsen afspraken worden gemaakt.
Ik hoef de gemiddelde marktplaatskoper echt niet in mijn huis hoor.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:02 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Wie is hier nou wantrouwend als je niet eens in je eigen huis iets durft te verkopen
Voor een tweedehands artikel?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:14 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Geef je de winst ook op bij de belastingdienst?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |