14.30.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:21 schreef Biertjuhhhh het volgende:
hoelaat beginnen we live op tv?
Het zegt al genoeg dat Gilbert en Boonen hebben gezegd dat ze alleen maar in GW meerijden omdat het Pro-Tour is en er sponsorbelangen zijn, het interesseert hen verder totaal niet. Dat zijn dat "thuisrijders".quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:08 schreef Leatherface het volgende:
Dit vind ik toch eigenlijk een mooiere race dan GW. Het is toch een mini-Ronde van Vlaanderen.
Ik vergeet nooit dat hij Armstrong in Parijs-Roubaix (?) ging vertellen waar 'ie moest rijden, nog in z'n US Postal-tijd.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:46 schreef TheArt het volgende:
Boonen altijd precies op het goede moment vooraan. De perfecte parcourskennis.
Hij is goed, maar hij kan vooral laten zien dat hij goed is, omdat hij veel beter geplaatst zit dan iedereen dan ook. Waarom begint Flecha of Cancellara niet vooraan aan de Paters.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:46 schreef Ambrosius het volgende:
Weer Boonen die laat zien dat hij heel goed is. Maar het is nog 42 km.
Ze zijn weg lijkt het ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:49 schreef TheArt het volgende:
Het grote nadeel van de achtervolgers is dat Klostergaard er vooraan bij zit. Nu gaan ze nooit meer terugkomen.
Dan draait het niet perfect vooraan, want dan komt Pozzato nooit terug, hoe goed hij ook in vorm mag zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:55 schreef Ambrosius het volgende:
Pozzato gaat de oversteek maken, sterk zeg (al had hij er natuurlijk al bij moeten zitten).
Jaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:58 schreef VreemdeEend het volgende:
Hoorde ik die Belg net serieus zeggen dat Boonen in de buurt komt van Cancellara als tempobeul
Zo'n gekke uitspraak vind ik dat niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:58 schreef VreemdeEend het volgende:
Hoorde ik die Belg net serieus zeggen dat Boonen in de buurt komt van Cancellara als tempobeul
Hij zei meer dat het ging om tijdrijden volgens mij. Misschien op het korte werk (proloog), maar over 40+ km zeker niet imo.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zo'n gekke uitspraak vind ik dat niet.
Kijk hem eens gas geven manquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:52 schreef TheArt het volgende:
Boom vandaag goed, maar net niet goed genoeg.
Ervaring is ook erg belangrijk in dit soort koersen, dat komt nog wel denk ik in de komende jaren.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als de echte groten er zin in hebben, lijkt het allemaal toch nog een maatje te groot voor de Breschels en Boasson Hagens van deze wereld.
Breschel doet niet mee vandaag, maar morgen wel.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als de echte groten er zin in hebben, lijkt het allemaal toch nog een maatje te groot voor de Breschels en Boasson Hagens van deze wereld.
Oh. Ik had me gebaseerd op een post in dit topic.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Breschel doet niet mee vandaag, maar morgen wel.
Vergeet Stijn niet en de goede benen van Karsten en Nuyens.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Naast Pozzato zag ik hier alleen een goede Haussler mee kunnen. Heel misschien Gilbert, maar ik betwijfel het. Eventueel Ballan als die ooit terug zijn oud niveau haalt, maar dat zie ik eigenlijk niet meer gebeuren.
Inderdaad. Jammer.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:10 schreef Sheepcidus het volgende:
Rabo straks misschien 4 in de top 10 en niks in de top 5.
Mooi toch ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
Nog maar 6 km te gaan en nog niet te zeggen wie er wint.
Zeg ik. Uniek.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:47 schreef Zwansen het volgende:
Dat zal niet snel gebeuren. Iemand die Boonen zo uit het wiel rijdt.
Contador en Armstrong zijn er al af gereden.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Tip: Nog 2 km in Criterium International (Eurosport 1)
In de breedte waren ze nog beter geweest zonder de val van Tankink en Nuyens. Als Boom doorgroeit dan hebben ze in de toekomst iemand die kan winnen, met daarachter een fantastisch middenveldquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:45 schreef marcodej het volgende:
Rabo in de breedte prima, maar er waren er duidelijk drie beter.
Dat gebeurde dan ook niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:47 schreef Zwansen het volgende:
Dat zal niet snel gebeuren. Iemand die Boonen zo uit het wiel rijdt.
Mooie hybride mengeling van Vlaams en Engels inderdaad.quote:
Het mooiste blijft Jean Marie Pfaffquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:56 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Mooie hybride mengeling van Vlaams en Engels inderdaad.
Doet me aan Sablikova. Die leute in der Czech Republic sind ganz happy, of iets dergelijk zei ze.
Cancellara en Boonen doen weer mee. Al zal de eerste weer voor Breschel rijden en de tweede om te trainen denk ikquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nou, dat oorlogje tussen Gent-Wevelgem en de E3-prijs... ze mogen morgen hun best doen om een straffer podium te hebben.
Als 't echt slecht weer wordt, zal Boonen ook wel voor Chavanel rijden (als die tenminste vandaag heeft ingehouden en niet gewoon slecht bezig is).quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Cancellara en Boonen doen weer mee. Al zal de eerste weer voor Breschel rijden en de tweede om te trainen denk ik
ik denk dat Chavanel niet in orde is. Is hij het hele jaar al niet. Devolder lijkt me ook zo iemand die het niveau van verleden jaar niet weer zal behalenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als 't echt slecht weer wordt, zal Boonen ook wel voor Chavanel rijden (als die tenminste vandaag heeft ingehouden en niet gewoon slecht bezig is).
Absurd iddquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:13 schreef Pritt het volgende:
Je kunt je haast niet voorstellen dat ze voor morgen alweer volledig fit zijn na zo'n uitputtingsslag.
mits in goede doen zul je hebbenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:11 schreef Ereinion het volgende:
Chavenel reed toch aardig in Milaan - Sanremo. Ik denk dat hij nog de beste is bij Quick-Step na Boonen. Maar de andere kopmannen zullen het komende zondag waarschijnlijk toch ook alleen moeten opknappen (met misschien nog een goede Breschel bij Cancellara).
Toen het ontplofte, zaten er even veel renners van Saxo, Sky, Quickstep en Katusha vooraan als Rabo's, alleen lieten die anderen het lopen aangezien hun kopmannen wel bij de les waren (Pozzato wel iets minder), dus ik betwijfel dat Rabo het sterkst is in de breedte.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:48 schreef forzaudinese het volgende:
Veder heeft rabo toch wel de sterkste ploeg in de breedte op dit moment,
Paar jaar geleden dacht ik nog dat het een echte topper zou worden.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:47 schreef El_Bassie het volgende:
Devolder moet nog wel enorm verbeteren wil hij ook maar enige rol van betekenis spelen.
Zeg dat niet te hard in Vlaanderen. Daar is ie al een topper.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden dacht ik nog dat het een echte topper zou worden.
Heb niemand meer gezien van sky ,quickstep en saxo hoor???!!!De andere lieten het lopen jaja...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toen het ontplofte, zaten er even veel renners van Saxo, Sky, Quickstep en Katusha vooraan als Rabo's, alleen lieten die anderen het lopen aangezien hun kopmannen wel bij de les waren (Pozzato wel iets minder), dus ik betwijfel dat Rabo het sterkst is in de breedte.
Er zaten echt niemand van die teams meer vooraan op de Pater. Alleen Wynants, die dan ook het gat liet vallen achter Boonen. Maar die had echt niet meegekund met die anderen daarachter.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toen het ontplofte, zaten er even veel renners van Saxo, Sky, Quickstep en Katusha vooraan als Rabo's, alleen lieten die anderen het lopen aangezien hun kopmannen wel bij de les waren (Pozzato wel iets minder), dus ik betwijfel dat Rabo het sterkst is in de breedte.
Als je twee keer de RvV wint ben je natuurlijk ook een topper.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard in Vlaanderen. Daar is ie al een topper.
2 keer de RvV winnen (ook nog eens op rij), dan ben je wel een grote daar. Hier ook wel, maar toch iets minder.
ja je vraagt je af of er meer renners zijn met koersinzicht zoals Freire bij de Rabo'squote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:10 schreef Sheepcidus het volgende:
Rabo straks misschien 4 in de top 10 en niks in de top 5.
Je kunt nog zo'n goed inzicht hebben, als de sterkere renners wegrijden heb je daar helemaal niets aan.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:04 schreef maril het volgende:
[..]
ja je vraagt je af of er meer renners zijn met koersinzicht zoals Freire bij de Rabo's
Ik twijfel een beetje, als het een soort mini-RvV wordt heeft het ook weinig allure..quote:Op zondag 28 maart 2010 11:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Uiteindelijk zijn het toch 16 hellingen op 80 kilometer, hopelijk ligt het daardoor genoeg uit elkaar om alle sprintploegen ontregeld te krijgen. Misschien krijgt Gent-Wevelgem dan terug wat uitstraling.
Er is toch een verschil. Niet dat Vlaanderen zo groot is dat alle regio's heel verschillend zijn, maar de RvV, Omloop het Nieuwsblad, Kuurne, Dwars door Vlaanderen en de E3 liggen allemaal rond Oudenaarde te draaien en keren, daar waar Gent-Wevelgem het in de Westhoek gaat zoeken.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje, als het een soort mini-RvV wordt heeft het ook weinig allure..
Dat weten alleen de Vlamingen en de wielerfreaksquote:Op zondag 28 maart 2010 12:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er is toch een verschil. Niet dat Vlaanderen zo groot is dat alle regio's heel verschillend zijn, maar de RvV, Omloop het Nieuwsblad, Kuurne, Dwars door Vlaanderen en de E3 liggen allemaal rond Oudenaarde te draaien en keren, daar waar Gent-Wevelgem het in de Westhoek gaat zoeken.
Met als gevolg dat die anderen allemaal over dezelfde hellingen gaan en dat de heuvels van Gent-Wevelgem nergens anders terugkomen. Nou ja, er zitten er een paar in een ritje van de Driedaagse van De Panne, maar het is toch net iets anders.
Maar er is nog wel een verschil of je een heuvel in 5 verschillende wedstrijden per jaar oprijdt of in maar één wedstrijd per jaar.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat weten alleen de Vlamingen en de wielerfreaks![]()
Een Boasson Hagen denkt gewoon; heuvel is heuvel.
Gent-Wevelgem heeft toch redelijk wat uitstraling?quote:Op zondag 28 maart 2010 11:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Uiteindelijk zijn het toch 16 hellingen op 80 kilometer, hopelijk ligt het daardoor genoeg uit elkaar om alle sprintploegen ontregeld te krijgen. Misschien krijgt Gent-Wevelgem dan terug wat uitstraling.
Is wel waar.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar er is nog wel een verschil of je een heuvel in 5 verschillende wedstrijden per jaar oprijdt of in maar één wedstrijd per jaar.
Ik laat Gilbert even toelichtenquote:Op zondag 28 maart 2010 12:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gent-Wevelgem heeft toch redelijk wat uitstraling?
Je kunt ook niet verwachten dat er in België 10 koersen a la RvV of LBL zullen zijn.
Volgens mij is dat de mening van veel renners. Het doet hen weinig, maar het is nu eenmaal Pro-Tour (naar mijn mening onterecht) en misschien hebben de wijzigingen het interessanter gemaakt.quote:De numero uno van Omega Pharma-Lotto kon het zich veroorloven, vermits hij pas zondag aan de slag moet in Gent-Wevelgem. 'Een wedstrijd waarmee ik eigenlijk niks heb', gaf hij toe. 'Een mooie koers, daar niet van, maar ik stond er nog maar twee of drie keer aan de start. Vandaar dat ik er niet hetzelfde gevoel heb als pakweg met de Omloop Het Nieuwsblad. Ik ken de hellingen niet eens. Gent-Wevelgem hoort echter tot de ProTour en komt internationaal meer aan bod dan de E3-Prijs. Kortom, het is belangrijk voor de sponsor. Vandaar onze keuze. Ik denk trouwens dat het hertekende traject me meer mogelijkheden biedt dan de meeste mensen denken. De Kemmel blijft de scherprechter maar de tien kilometer die volgen op de eerste passage kunnen heel wat verschil maken. Zeker met een blik op de weersvoorspellingen. Wind en regen zullen het de ploegen van de snelle mannen niet gemakkelijker maken.'
iig voor de kijker.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
misschien hebben de wijzigingen het interessanter gemaakt.
We moeten inderdaad niet doen als of G-W niks is.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gent-Wevelgem heeft toch redelijk wat uitstraling?
Gadverquote:Op zondag 28 maart 2010 13:26 schreef TheArt het volgende:
Iemand van Vacansoleil afgevoerd naar het ziekenhuis. Ben benieuwd wie dat is.
Rik Vanwalleghemquote:Op zondag 28 maart 2010 13:33 schreef maril het volgende:
Wie is die man ok al weer bij sporza die bij Carl zit (ik vind dat dus een mooie man om te zien)
Ook lesbo's kunnen mannen mooi vinden
senk you, ik hoop dat hij weer bij de avondetappe komt,(is er regelmatig, vergeet elke keer zijn naamquote:
Nope, niet bekend.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:39 schreef maril het volgende:
Aert weet je nu wie de renner is die naar het ziekenhuis is vervoerd
Bron: Cyclingnews.comquote:14:06 (110km remaining from 219km)
And the gap is starting to come down. It's 2:45 now.
Situation:
Geert Steurs (Topsport Vlaanderen – Mercator), Angel Madrazo (Caisse d´Epargne), Tom Van den Haute (Landbouwkrediet) and Matthé Pronk (Vacansoleil Pro Cycling Teamb).
Peloton at 2.45
Vooral het commentaar van Mark Uytterhoeven. Geniaalquote:Op zondag 28 maart 2010 14:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Prachtige beelden van Vanderaerden en Plankaert en die pony's.
Jammer dat we die niet meer horen bij voetbal en wielrennen op de VRT.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vooral het commentaar van Mark Uytterhoeven. Geniaal
Beetje jammer, ze gebruiken het als verkapte training.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Boonen en Cancellara hebben er zin in!
Ja.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:52 schreef Sheepcidus het volgende:
Hebben ze wel iemand op de motor?
En Oscar en Gilbert dus niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:22 schreef TheArt het volgende:
Traksel, Van Leijen en Hoogerland mee in de eerste waaierVacansoleil
quote:Op zondag 28 maart 2010 15:22 schreef TheArt het volgende:
Traksel, Van Leijen en Hoogerland mee in de eerste waaierVacansoleil
Die zeker niet, die rijdt veel verder achter en zal niet meedoen om de zege.quote:
Die heeft gisteren natuurlijk ook al een flinke inspanning gedaan. Hij was sowieso niet vooraan te verwachten.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die zeker niet, die rijdt veel verder achter en zal niet meedoen om de zege.
Dank je. Nu zeker niet meer zie ik: Opgave Boonenquote:Op zondag 28 maart 2010 15:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die zeker niet, die rijdt veel verder achter en zal niet meedoen om de zege.
Al heeft dit natuurlijk wel krachten gekost.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:48 schreef franklop het volgende:
amai, Freire sterk
Bennati en Farrar dus gezien.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:09 schreef Wombcat het volgende:
De rest komt ook weer terug.
Op z'n hotelkamer.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:12 schreef Tommeke het volgende:
Waar is d'n Boane?
Het nieuwe wielrennen is verleden tijd?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:25 schreef franklop het volgende:
ik zap naar de NOS en ducrot heeft het over puur wielrennen, ik zap weer terug
Ik heb nog geen een keer gezapt naar de nosquote:Op zondag 28 maart 2010 16:25 schreef franklop het volgende:
Linkeballen is ook weer gevallenquote:Op zondag 28 maart 2010 16:25 schreef franklop het volgende:
Ik alleen om even teletekst te kijken, daarna snel weer terug.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb nog geen een keer gezapt naar de nos
Mevrouw van Zetten uit Tiel kwam ook langsquote:Op zondag 28 maart 2010 16:25 schreef franklop het volgende:
Breschel dan.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:39 schreef franklop het volgende:
tis wachten totdat Freire lekt rijdt
Zou dat echt? Dat zou wel een erg grote gok zijn imo.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon je niet uit de tent laten lokken en straks hopen op Breschel.
Slim zeg.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon je niet uit de tent laten lokken en straks hopen op Breschel.
Hij had gewoon vooraan kunnen zitten hoor, ik zie niet in waarom deze situatie te prefereren valt.quote:
Zo beter?:quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:52 schreef Pino112 het volgende:
Freire![]()
Wat een baas dat ie niet gaat winnen
met zo'n erelijst iemand een kneus noemen, weet jij veel wat er aan de hand is, misschien issie helemaal op, nadat hij diverse flinke inspanningen heeft moeten leveren?quote:
quote:
Hij kon heus wel in het wiel blijven zitten, kneuzig is het op z'n minst.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Misschien kon ie niet beter, misschien boeit het hem niks. :Maar een kneus is het niet.
Nah, op zich was het wel een erg grote gok om op Breschel te gaan wachten.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:57 schreef TheArt het volgende:
Mensen die er geen donder van snappen en een beetje gaan zitten zeiken op FreireHij heeft gewoon gegokt en verloren. Dit gebeurt zo vaak in het wielrennen en meestal loopt het dan wel goed af.
Wat een onzin. Hij was misschien zelf niet goed genoeg en dan is het gokken als je geviseerd wordt. Helaas, maar het is niet anders.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Freire is natuurlijk geen kneus maar deze tactiek was op z'n minst niet slim.
Toch niet dus. Eiselquote:Op zondag 28 maart 2010 16:59 schreef Pritt het volgende:
Wordt gewoon Gilbert.
Bijnaquote:Op zondag 28 maart 2010 16:59 schreef Pritt het volgende:
Wordt gewoon Gilbert.
Soms pakken gokken goed uit, dat betekent niet dat elke gok per definitie goed is..quote:Op zondag 28 maart 2010 16:57 schreef TheArt het volgende:
Mensen die er geen donder van snappen en een beetje gaan zitten zeiken op FreireHij heeft gewoon gegokt en verloren. Dit gebeurt zo vaak in het wielrennen en meestal loopt het dan wel goed af. Maar dit is gewoon het nadeel als je de snelste bent.
quote:1 - Eisel
2 - Vanmarcke
3 - Gilbert
4 - Hincapie
5 - Oss
6 - Roelandts
7 - Iglinskiy
8 - Breschel
9 - Farrar
10 - Paolini
11 - Knees
12 - Freire
13 - Kuschynski
14 - Cooke
..Had ie maar een meter achterstand op Eisel gehad.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, die Vanmarcke, als die niet aanvalt, daardoor met krampen sukkelt en wat beter begint aan die sprint...
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:57 schreef TheArt het volgende:
Mensen die er geen donder van snappen en een beetje gaan zitten zeiken op Freire
Oh absoluut niet en wie zit er nou op zijn luie reet. De mensen die commentaar hebben op Freire doen dan net zo goed. Iets met een pot, een ketel en zwart zien dusquote:Op zondag 28 maart 2010 17:10 schreef Pritt het volgende:
[..]
![]()
Blijf jij nou maar op je luie reet zitten en commentaar geven. Je had zeker ook bondscoach kunnen zijn. Als iemand een andere mening heeft dan jij betekent dat niet ze er meteen geen donder van begrijpen.
Maar jij vond het een goede keuze van Freire?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh absoluut niet en wie zit er nou op zijn luie reet. De mensen die commentaar hebben op Freire doen dan net zo goed. Iets met een pot, een ketel en zwart zien dus
Het gaat me er om dat je de beweegredenen van Freire niet snapt en dan kritiek gaat geven, dan slaat het gewoon nergens op.
Ach gegokt en verloren. Iedereen keek sowieso naar hem. Hij was gewoon door zijn beste krachten heen. Als je er dan mee blijft draaien tot er aanvallen komen dan kijkt iedereen naar hem om het op te lossen en ben je net zo goed kansloos. Nu gokte hij erop dat Kuschynski het gat ging dichtrijden, wat 9 van de 10 keer ook gewoon gebeurt.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar jij vond het een goede keuze van Freire?
Hoe weet je nou dat Freire zijn beste krachten verspeeld had? Dat is een pure gok. Als er iemand wel taai is, is hij het wel. Gister niet gereden, dus zo onwaarschijnlijk was het niet als hij nog wat krachten over had (t.o.v. zijn concurrentie).quote:Op zondag 28 maart 2010 17:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach gegokt en verloren. Iedereen keek sowieso naar hem. Hij was gewoon door zijn beste krachten heen. Als je er dan mee blijft draaien tot er aanvallen komen dan kijkt iedereen naar hem om het op te lossen en ben je net zo goed kansloos. Nu gokte hij erop dat Kuschynski het gat ging dichtrijden, wat 9 van de 10 keer ook gewoon gebeurt.
De meest domme actie vind ik echter van Kuschynski komen. Die laat het gat vallen, terwijl Liquigas juist alleen kon winnen als ze dat overtal zouden kunnen uitspelen. En die hebben nu ook helemaal niets.
Dat zag je gewoon een paar keer, vooral op de Kemmel, waar hij als laatste van de kopgroep over kwam. Een goede Freire doet dat gewoon niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:24 schreef Pritt het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat Freire zijn beste krachten verspeeld had? Dat is een pure gok. Als er iemand wel taai is, is hij het wel. Gister niet gereden, dus zo onwaarschijnlijk was het niet als hij nog wat krachten over had (t.o.v. zijn concurrentie).
Het was ondenkbaar dat Kuschynski dat gat nog ging dichtrijden. Welk overtal had Liquigas gehad als Kuschynski helemaal kapot was?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach gegokt en verloren. Iedereen keek sowieso naar hem. Hij was gewoon door zijn beste krachten heen. Als je er dan mee blijft draaien tot er aanvallen komen dan kijkt iedereen naar hem om het op te lossen en ben je net zo goed kansloos. Nu gokte hij erop dat Kuschynski het gat ging dichtrijden, wat 9 van de 10 keer ook gewoon gebeurt.
De meest domme actie vind ik echter van Kuschynski komen. Die laat het gat vallen, terwijl Liquigas juist alleen kon winnen als ze dat overtal zouden kunnen uitspelen. En die hebben nu ook helemaal niets.
Wel als het vooraan helemaal stilvalt omdat er steeds meer mensen niet gaan meerijden. Je zag Freire vlak voor dat moment ook steeds sneller weer op kop komen. Dan kan ik het best begrijpen.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het was ondenkbaar dat Kuschynski dat gat nog ging dichtrijden. Welk overtal had Liquigas gehad als Kuschynski helemaal kapot was?
+ Ze reden gewoon met Eisel naar de meet uiteindelijk.
Kijk je moet misschien wel gokken als er mensen om en om gaan demarreren, maar pas dan. Niet eerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |