14.30.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:21 schreef Biertjuhhhh het volgende:
hoelaat beginnen we live op tv?
Het zegt al genoeg dat Gilbert en Boonen hebben gezegd dat ze alleen maar in GW meerijden omdat het Pro-Tour is en er sponsorbelangen zijn, het interesseert hen verder totaal niet. Dat zijn dat "thuisrijders".quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:08 schreef Leatherface het volgende:
Dit vind ik toch eigenlijk een mooiere race dan GW. Het is toch een mini-Ronde van Vlaanderen.
Ik vergeet nooit dat hij Armstrong in Parijs-Roubaix (?) ging vertellen waar 'ie moest rijden, nog in z'n US Postal-tijd.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:46 schreef TheArt het volgende:
Boonen altijd precies op het goede moment vooraan. De perfecte parcourskennis.
Hij is goed, maar hij kan vooral laten zien dat hij goed is, omdat hij veel beter geplaatst zit dan iedereen dan ook. Waarom begint Flecha of Cancellara niet vooraan aan de Paters.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:46 schreef Ambrosius het volgende:
Weer Boonen die laat zien dat hij heel goed is. Maar het is nog 42 km.
Ze zijn weg lijkt het ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:49 schreef TheArt het volgende:
Het grote nadeel van de achtervolgers is dat Klostergaard er vooraan bij zit. Nu gaan ze nooit meer terugkomen.
Dan draait het niet perfect vooraan, want dan komt Pozzato nooit terug, hoe goed hij ook in vorm mag zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:55 schreef Ambrosius het volgende:
Pozzato gaat de oversteek maken, sterk zeg (al had hij er natuurlijk al bij moeten zitten).
Jaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:58 schreef VreemdeEend het volgende:
Hoorde ik die Belg net serieus zeggen dat Boonen in de buurt komt van Cancellara als tempobeul
Zo'n gekke uitspraak vind ik dat niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:58 schreef VreemdeEend het volgende:
Hoorde ik die Belg net serieus zeggen dat Boonen in de buurt komt van Cancellara als tempobeul
Hij zei meer dat het ging om tijdrijden volgens mij. Misschien op het korte werk (proloog), maar over 40+ km zeker niet imo.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zo'n gekke uitspraak vind ik dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |