Wat moet hij dan zeggen?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan zeggen dat de PVV zich niet netjes uit

quote:Op zondag 28 maart 2010 15:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je erkent dat het niveau van Brinkman laag is, maar stemt toch willens en wetens op zijn partij. Tsja, domheid kent blijkbaar geen grenzen.

En dan? Het zal mij een rotzorg zijn op wie jij stemt. Zal overigens wel de laatste keer zijn. Als Wilders aan de macht komt dan wordt natuurlijk het stemrecht afgepakt van allochtonen. En daar ben jij er toch eentje van.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
Alleen om jou willens en wetens te kunnen pesten ga ik een stembiljet aanvragen en dan stem ik niet op Wilders maar op Brinkman.

Ben je gek dit soort figuren heeft alle realiteitszin verloren en zal gewoon weer aan het werk gaan me dunkt.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:18 schreef remlof het volgende:
Maar ontopic, ik neem aan dat Brinkman nu opstapt, met een aanklacht voor poging tot doodslag aan z'n broek?

Het is inderdaad maar een incident, Hero Brinkman is juist altijd zo voorbeeldig bezig en doet nooit foute dingen, nee!quote:Op zondag 28 maart 2010 09:39 schreef manny het volgende:
een burenruzie. toe maar. zou zo maar iemand van de PVV kunnen gebeuren, of iemand van PVDA of van GL....

Je superieur voelen tov Brinkman is niet moeilijk. Maar wat is er nu zo precies opvallend aan intellectueel superieure mensen die afgeven op anderen? Is dat niet per definitie het geval?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:36 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind het opvallend dat hier zoveel mensen posten die tegen de PVV zijn en claimen (of tenminste impliceren) dat ze moreel en intellectueel superieur zijn aan het PVV-uitschot, terwijl ze hier wel Brinkman de grond in trappen op basis van een uiterst tendentieus artikel in de Telegraaf.

Goed, ik heb het geprobeerd. Je beweert van alles maar bent niet bereid om maar het geringste bewijs te leveren. Neem jij jezelf wel serieus?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja zeg, ik zit niet de hele dag te F5-en voor jou Meh7.
Vraag het je professor. Ik ben je lerares niet of doe eens zelf wat moeite luie donder.
Sjonge, die jeugd van tegenwoordig denkt maar dat de gebraden eend vanzelf in de bek vliegt.

Gezien zijn optredens in de media wordt er wel verwacht dat heer Brinkman tot zoiets in staat is. Dat zegt meer dan genoeg.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:36 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind het opvallend dat hier zoveel mensen posten die tegen de PVV zijn en claimen (of tenminste impliceren) dat ze moreel en intellectueel superieur zijn aan het PVV-uitschot, terwijl ze hier wel Brinkman de grond in trappen op basis van een uiterst tendentieus artikel in de Telegraaf.

Welnee, ik ben bloedserieus.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Nikita zit het hele weekend al ongehinderd te trollen in diverse topics. What goes around comes around. Zelfs als het topics verziekt.

Klopt, niets en nee. Ik wijs slechts op het feit dat velen hier conclusies aan een bericht in een roddelblad verbinden. Ik vraag me af of dat verstandig is.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:40 schreef Montov het volgende:
[..]
Je superieur voelen tov Brinkman is niet moeilijk. Maar wat is er nu zo precies opvallend aan intellectueel superieure mensen die afgeven op anderen? Is dat niet per definitie het geval?

Dit is niet de eerste keer dat hij in het nieuws komt.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:36 schreef Sloggi het volgende:

Een weldenkend mens ziet de Telegraaf ook (vooral) niet als betrouwbaar als er Marokkanen in het spel zijn.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:48 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Zelfs syndroom van down gangers staan inderdaad hoger in mijn achting dan een pvv,er.![]()
Wanneer het overigens over Marokkanen gaat is de televaag wel een hoog gewaardeerde bron

Neem jij jezelf nog wel serieus?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:40 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Goed, ik heb het geprobeerd. Je beweert van alles maar bent niet bereid om maar het geringste bewijs te leveren. Neem jij jezelf wel serieus?
Uiteraard ben ik goed op de hoogte over een eventueel verband tussen criminaliteit en de Islam; deze bestaat niet.

Linksdragende rat is ook niet echt op niveau verder.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan zeggen dat de PVV zich niet netjes uit

Jij vergelijkt ettertjes in Nederland met het moslimterrorisme van Bin Landen en consorte? Ik hoop echt dat je een grapje maakt, want dit is echt te triest voor woorden.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:54 schreef Dr.Nikita het volgende:
En nog vele vele andere landen waar moslims zitten is er altijd wel stront aan de knikker hetzij geïnitieerd door westerse landen hetzij door onverdraagzaamheid onder elkaar door religie.

Neuh, ik vergelijk absoluut geen moslimterrorisme met kutmarokkaantjes anders moet je me maar quoten waar ik dat wel doe i.p.v. zaken uit je dikke linkerduim te zuigen.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij vergelijkt ettertjes in Nederland met het moslimterrorisme van Bin Landen en consorte? Ik hoop echt dat je een grapje maakt, want dit is echt te triest voor woorden.

jij komt met opsporing verzocht en dan ga je de rollen omdraaien? Kom op nikita, door dit soort kaasreacties krijg ik echt jeuk onder mijn oksels. en zo te lezen heb jij al zat medische behandelingen achter de rug...quote:Op zondag 28 maart 2010 08:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Die is er ook niet, dat probeer jij te maken.
[..]
Wees er trots op.
[..]
Wat is dat nou, je zag de link toch niet en nu maak je het wel. Last van PTS?
Ik snap niet dat mensen zoals jij de verplichting niet hebben om zich onder medische behandeling te stellen.

En?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jij komt met opsporing verzocht en dan ga je de rollen omdraaien?
Heb je toch nog wat van mij.quote:Kom op nikita, door dit soort kaasreacties krijg ik echt jeuk onder mijn oksels.
Over lezen gesproken.quote:en zo te lezen heb jij al zat medische behandelingen achter de rug...

Onder andere ja.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:36 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind het opvallend dat hier zoveel mensen posten die tegen de PVV zijn en claimen (of tenminste impliceren) dat ze moreel en intellectueel superieur zijn aan het PVV-uitschot,
Hij wordt letterlijk geciteerd, het letterlijk citeren van een PVV-er vertrouw ik de Telegraaf dan wel weer toe. Daarin bekent hij dat hij huisvredebreuk heeft gepleegd, wat een misdrijf is. Knieschot dus.quote:terwijl ze hier wel Brinkman de grond in trappen op basis van een uiterst tendentieus artikel in de Telegraaf.

Gelukkig niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:16 schreef Mutant01 het volgende:
Waar Dr.Nikita woont, zijn helemaal geen moslims.
Nou niet zo overdrijven hoor, je maakt me haast verlegen. Het is net zo'n onderontwikkeld paradijs als jouw onderontwikkeld paradijsje in Noord-Afrika.quote:En dat land is dan ook een baken van licht, een paradijs op aarde.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |