Da's alles behalve niks wat je daar zegt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:45 schreef IHVK het volgende:
Ik zeg niks. Maar het zal vast een links complot zijn om de PVV te demoniseren..
Het was de linkerbuurman.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:41 schreef Strooper het volgende:
Ik zal deze alvast inkoppen: was vast een linkse aannemer die Brinkman in een kwaad daglicht wilde zetten!
Dat is het!!! Bovendien heeft mijn zusje gehoord dat iemand bij Grone Lins ook een keer zijn televoon rekening te laat betaalt had!!!¡ Dus het is alemaal het zelfdde !!!! Nederlandt word toch eens wakker !¡¡¡¡quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:45 schreef IHVK het volgende:
Ik zeg niks. Maar het zal vast een links complot zijn om de PVV te demoniseren..
Nee dat is alleen voor Marokkaanse relschoppers..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:04 schreef OeJ het volgende:
Als Brinkman lastig blijft doen kunnen ze 'm altijd nog in de knie schieten, dan is hij wel een tijdje rustig.
Hoeveel redenen heeft een extremistische moslim nodig om te bewijzen dat Allah niet bestaat?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:26 schreef MelbaToast het volgende:
Hoeveel redenen moet iemand hebben om niet op de PVV te stemmmen?
De gratis media zullen het wel weer goedpraten.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:53 schreef Vasilevski het volgende:
Al dat goedpraten is inderdaad wel leuk. Ik hoop dat er iemand nog gaat zeggen dat Brinkman nu eenmaal "een authentiek mens" is.
Precies.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:52 schreef Farenji het volgende:
Als een marokkaan dit had gedaan dan hadden die kansloze pvv-sympathisantjes al om een nekschot gevraagd, "dat dit kan in dit land!!!"
Om het nu dan te gaan goedpraten, daarmee maak je jezelf echt belachelijk.
Dat is inderdaad wel een goede weergave van het standaardverhaal. Ze doelen hiermee op mensen als Duyvendak en Pormes; oftewel, mensen die niet eerlijk zijn geweest over hun verleden, en die bij het uitkomen hiervan zelf opstapten (Duyvendak) of door de partij geroyeerd (Pormes).quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:03 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dat is het!!! Bovendien heeft mijn zusje gehoord dat iemand bij Grone Lins ook een keer zijn televoon rekening te laat betaalt had!!!¡ Dus het is alemaal het zelfdde !!!! Nederlandt word toch eens wakker !¡¡¡¡
Nee hoor, doet Wilders ook nooit... (wie kaatst etc...)quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:24 schreef Chooselife het volgende:
Ik denk dat we het justitieel onderzoek even af moeten wachten voordat we gaan schreeuwen.
Noem eens een voorbeeld dan? Ik weet even niet wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee hoor, doet Wilders ook nooit... (wie kaatst etc...)
Dat klopt gezien de miljarden aan belastinggeld die de afgelopen jaren over de balk zijn gegooid en inmiddels liggen de ouderen in verzorgingstehuizen in hun eigen stront te rollen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:20 schreef Nielsch het volgende:
Ach ja, bij tokkie stemmers horen tokkie politici!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat klopt gezien de miljarden aan belastinggeld die de afgelopen jaren over de balk zijn gegooid en inmiddels liggen de ouderen in verzorgingstehuizen in hun eigen stront te rollen.
Hoeveel krijg je nou van de PVV, om hun leugens hier te verspreiden? Het gaat zeker niet zo goed met je eigen onderneminkje...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat klopt gezien de miljarden aan belastinggeld die de afgelopen jaren over de balk zijn gegooid en inmiddels liggen de ouderen in verzorgingstehuizen in hun eigen stront te rollen.
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=569&Itemid=74quote:In een vrije en veilige samenleving moet de burger er op kunnen vertrouwen, dat zijn medeburgers hem niet naar het leven staan en zijn eigendommen respecteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |