abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 maart 2010 @ 09:38:20 #1
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_79637251
quote:
MIDDENBEEMSTER - De regiopolitie Zaanstreek-Waterland is bezig met een onderzoek naar een uit de hand gelopen burenruzie met PVV-Kamerlid Hero Brinkman.

De zaak is zo geëscaleerd dat de politie Purmerend de afgelopen tijd vele malen is uitgerukt na 112-meldingen. Over en weer zijn diverse aangiften gedaan van mishandeling en poging tot doodslag. Op 1 maart dit jaar blijkt de politie een voorhamer op het perceel van Brinkman in beslag te hebben genomen.

Het conflict komt voort uit de splitsing en verbouwing van de achtpalige stolpboerderij van het PVV-Kamerlid in Middenbeemster. Om zijn boerderij te splitsen had Brinkman een aannemer in huis genomen. Tijdens de verbouwingswerkzaamheden is onenigheid ontstaan over facturen en huurpenningen. De aannemer deed aangifte van mishandeling en poging tot doodslag. Het Kamerlid op zijn beurt deed ook verschillende aangiften van mishandeling.

...
Gaat lekker met Hero Brinkman. Niet links, niet rechts, maar midden in je smoel!

Moeten we vrezen voor zijn geestelijke gezondheid? Kijk, een knokpartijtje kan de beste gebeuren, maar in die positie zo snel achtereen in de picture komen te staan vanwege je vermeende losse handjes... Dat lijkt me niet helemaal in orde.
Intelligent, but fucked up.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 09:43:15 #2
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_79637318
Gosh.....My Hero!
Goeie PVV-leden hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_79637344
een beetje kamerlid weet zich wel te beheersen maar van de leden van de pvv hoor je wel vaker iets

onnadenkende rare lui zijn dat
pies on joe toe
  zaterdag 27 maart 2010 @ 09:50:11 #4
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_79637421
hehe don't mess with hero
I am not impressed by your performance
pi_79637445
Brinkman en de PVV mogen dan wel hun trekjes hebben maar dat is nog altijd beter dan zo'n partij als GL waar voormalige terroristen en criminelen hun toevlucht hebben gezocht.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 09:52:49 #6
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_79637458
Hero Brinkman

Tja, dit geziek ga je krijgen als je volkse figuren toelaat tot een politieke partij.
Searchers after horror haunt strange, far places.
pi_79637459
hihi, die zero drinkman toch! Wat een kneus!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 27 maart 2010 @ 09:55:24 #8
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_79637500
quote:
De PVV-voorman laat er verder geen onduidelijkheid over bestaan dat 'de Arubanen' Brinkman met rust moeten laten. "Als de Arubanen Hero Brinkman met ook maar één vinger aanraken ga ik persoonlijk naar Venezuela om Chavez te smeken die corrupte criminele middeleeuwse Arubaanse bende over te nemen."

http://www.trouw.nl/nieuw(...)inkman_op_Aruba.html
Gaat Wilders nu Chavez op de aannemer afsturen?
Géén kloon van tvlxd!
pi_79637531
Nog een paar keer en hij zal wel de partij uit worden geflikkerd: Methode Wilders.
pi_79637534
Ook het plebs met losje handjes moet worden vertegenwoordigd, moet hij gedacht hebben.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_79637550
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 09:51 schreef BeamMeUpScotty het volgende:
Brinkman en de PVV mogen dan wel hun trekjes hebben maar dat is nog altijd beter dan zo'n partij als GL waar voormalige terroristen en criminelen hun toevlucht hebben gezocht.
Die is opgeflikkert.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 10:07:21 #12
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_79637661
Profiel van Brinkman in begin 2009:
quote:
Hero Brinkman: bloedfanatiek en altijd in de aanval

(...)

Als Kamerlid heeft Brinkman de afgelopen twee jaar een reputatie opgebouwd met forse beschuldigingen en rigoureuze beleidsvoorstellen. Zo wilde hij het leger inzetten om de problemen met Marokkaanse jongeren in Gouda op te lossen. Hij beschuldigde minister Eurlings (Verkeer en Waterstaat, CDA) van speculatie met voorkennis, omdat deze een vakantiehuis op Bonaire zou hebben gekocht in de wetenschap dat het eiland een Nederlandse gemeente zou worden – waardoor de waarde van de woning zou kunnen stijgen. Hij noemde burgemeester Cohen „laf” en „de slechtste en meest naïeve burgemeester van Nederland”. Kamerlid Ton Heerts (PvdA) kreeg het predicaat „landverrader”. En in een debat waarin Laetitia Griffith verklaarde dat Nederland „in brand staat”, bezondigde de VVD-politica zich volgens Brinkman aan „multicultureel gewauwel”.

(...)

De hele familie Brinkman stemde PvdA. Brinkman zelf ook. In de jaren negentig was hij zelfs enkele jaren lid. Hij geloofde toen nog, in wat hij zelf noemt „sociaal-maatschappelijke samenwerkingsprojecten”. Zo leidde hij een project met de bedoeling alcoholisten te helpen door ze aan fietsen te laten sleutelen in een werkplaats.

Maar van reïntegratie kwam weinig terecht.

(...)

„Hij was een beetje een cowboy, die er prat op ging boeven te vangen. Hij vulde het buurtregisseurschap op zijn geheel eigen, vrij drieste wijze in. Hij trad hard op. Niet alleen tegen junks en krakers. Ook als iemand zijn hond vrij liet lopen, koos Hero voor de harde aanpak.”

http://www.nrc.nl/binnenl(...)_altijd_in_de_aanval
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 27 maart 2010 @ 10:09:47 #13
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_79637692
quote:
Maar die zijn tenminste slim genoeg om buiten het nieuws te blijven met opstootjes en incidenten.
Wat doet Geert dan ook moeilijk met het kiezen van PVV-vertegenwoordigers? Als je al een man als de Mos hebt (die alles van een blaadje voorleest) Barry Madlener, die als een soort van slaafse aan de dope geraakte hyena achter Geert aanloopt, en dan dus mensen als Graus en Brinkman die er gewoon op los rammen, schelden, agressief worden en bedreigen.

Dan vind ik het persoonlijk geen verrassing dat PVV met laagopgeleid en dom wordt geassocieerd.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  zaterdag 27 maart 2010 @ 10:13:04 #14
279329 GSP
pi_79637755
quote:
Zo eens, daar is dit opstootje van brinkman niks bij.
pi_79637780
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:13 schreef GSP het volgende:

[..]

Zo eens, daar is dit opstootje van brinkman niks bij.
Dus dan is het minder erg? Omdat ze het bij GL ook ooit deden?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 10:24:38 #16
279329 GSP
pi_79637896
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:15 schreef OeJ het volgende:

[..]

Dus dan is het minder erg? Omdat ze het bij GL ook ooit deden?
Bij GL zitten (ex)terroristen. Is van een heel andere orde van dit verhaal. Vergelijk het met een snoepje pikken en een bank overvallen.
pi_79637919
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:24 schreef GSP het volgende:

[..]

Bij GL zitten (ex)terroristen. Is van een heel andere orde van dit verhaal. Vergelijk het met een snoepje pikken en een bank overvallen.
Ja, ja, dan weet ik er ook nog wel één. Als je de naam van Brinkman nu vervangt voor een Marokkaans gezin. Dan waren de rapen gaar zeker.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 10:39:01 #18
294141 tarantism
hups in die kont
pi_79638097
hahaha, die mensen die het voor de pvv opnemen. Briljant, dit
pi_79638123
Ik zal deze alvast inkoppen: was vast een linkse aannemer die Brinkman in een kwaad daglicht wilde zetten!
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_79638181
Ik zeg niks. Maar het zal vast een links complot zijn om de PVV te demoniseren..
pi_79638262
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:45 schreef IHVK het volgende:
Ik zeg niks. Maar het zal vast een links complot zijn om de PVV te demoniseren..
Aannemer zegt het al.
pi_79638276
Een hoofddoekje is vele malen schadelijker en erger, dan mishandeling van een aannemer, ik heb het altijd gezegd.
pi_79638315
Als een marokkaan dit had gedaan dan hadden die kansloze pvv-sympathisantjes al om een nekschot gevraagd, "dat dit kan in dit land!!!"

Om het nu dan te gaan goedpraten, daarmee maak je jezelf echt belachelijk.
pi_79638346
Ik wou zeggen tegen Brinkman: "wat een mafkees", maar dat mag alleen Geert Wilders, dus ik zwijg, natuurlijk.
pi_79638355
quote:
Voor beide partijen geldt blijkbaar dat ze gewelddadige trekjes hebben.

En of het bij trekjes blijft zullen we moeten afwachten.
pi_79638384
quote:
Da's alles behalve niks wat je daar zegt.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  zaterdag 27 maart 2010 @ 11:03:00 #27
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_79638487
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:41 schreef Strooper het volgende:
Ik zal deze alvast inkoppen: was vast een linkse aannemer die Brinkman in een kwaad daglicht wilde zetten!
Het was de linkerbuurman.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 27 maart 2010 @ 11:03:58 #28
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_79638505
quote:
Dat is het!!! Bovendien heeft mijn zusje gehoord dat iemand bij Grone Lins ook een keer zijn televoon rekening te laat betaalt had!!!¡ Dus het is alemaal het zelfdde !!!! Nederlandt word toch eens wakker !¡¡¡¡
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_79638520
Als Brinkman lastig blijft doen kunnen ze 'm altijd nog in de knie schieten, dan is hij wel een tijdje rustig.
pi_79638649
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:04 schreef OeJ het volgende:
Als Brinkman lastig blijft doen kunnen ze 'm altijd nog in de knie schieten, dan is hij wel een tijdje rustig.
Nee dat is alleen voor Marokkaanse relschoppers..
  zaterdag 27 maart 2010 @ 11:15:54 #31
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_79638715
Partij van de Aannemers.
Nuf said.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_79638965
Het zit Wilders niet zo mee in deze verkiezingscampagne; De katholieke kerk blijkt veel pedofieler dan de islam, geen PVVers in de colleges in Almere en Den Haag;Job Cohen als tegenstander in plaats van Bos en nu blijkt dat zijn eigen kamerleden de grootste bedreiging voor de veiligheid zijn. Hoeveel redenen moet iemand hebben om niet op de PVV te stemmmen?
pi_79639094
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:26 schreef MelbaToast het volgende:
Hoeveel redenen moet iemand hebben om niet op de PVV te stemmmen?
Hoeveel redenen heeft een extremistische moslim nodig om te bewijzen dat Allah niet bestaat?

Het medicijn tegen Wilders is een andere schreeuwlelijk die dezelfde anti-moslim houdingt aanneemt en na verkiezingswinst gewoon een ander standpunt aanneemt.
pi_79639619
Al dat goedpraten is inderdaad wel leuk. Ik hoop dat er iemand nog gaat zeggen dat Brinkman nu eenmaal "een authentiek mens" is.
pi_79639626
Trouwens, hoe zit het met de drankproblematiek.
pi_79639810
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:53 schreef Vasilevski het volgende:
Al dat goedpraten is inderdaad wel leuk. Ik hoop dat er iemand nog gaat zeggen dat Brinkman nu eenmaal "een authentiek mens" is.
De gratis media zullen het wel weer goedpraten.

pi_79639895
De PVV manier.. de linkse kliek heeft het opgeblazen
pi_79639920
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:52 schreef Farenji het volgende:
Als een marokkaan dit had gedaan dan hadden die kansloze pvv-sympathisantjes al om een nekschot gevraagd, "dat dit kan in dit land!!!"

Om het nu dan te gaan goedpraten, daarmee maak je jezelf echt belachelijk.
Precies.
En al die idioten die nog steeds niet inzien dat de PVV gewoon een en al gelul is, zodra de gelegenheid zich voordoet, meteen goedkoop proberen te scoren. Maar echt iets positiefs doen, nee daar doen ze bij de PVV niet aan
pi_79639984
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:03 schreef eleusis het volgende:

[..]

Dat is het!!! Bovendien heeft mijn zusje gehoord dat iemand bij Grone Lins ook een keer zijn televoon rekening te laat betaalt had!!!¡ Dus het is alemaal het zelfdde !!!! Nederlandt word toch eens wakker !¡¡¡¡
Dat is inderdaad wel een goede weergave van het standaardverhaal. Ze doelen hiermee op mensen als Duyvendak en Pormes; oftewel, mensen die niet eerlijk zijn geweest over hun verleden, en die bij het uitkomen hiervan zelf opstapten (Duyvendak) of door de partij geroyeerd (Pormes).

Dat is nogal iets anders dan parlementsleden die het nu doen (in het geval van Brinkman tenminste), en die de hand boven het hoofd wordt gehouden omdat ze geen verantwoording aan partijleden hoeven af te leggen, want die zijn er niet. Gezien het feit dat mensen als Brinkman en Graus de crème de la crème van de PVV zijn is het geen wonder dat ze regeringsverantwoordelijkheid ontlopen door onhaalbare eisen te stellen (Den Haag) of na verkennende gesprekken weg te lopen (Almere).

Maar goed, dit soort mannetjes zijn natuurlijk gewoon authentieke voorbeelden van de superieure westerse beschaving. Alcoholisme (Brinkman) en geweldpleging (Brinkman x2) zijn gewoon tekens van een echte authentieke mens. Elke hardwerkende Nederlander laat wel eens wat rekeningetjes onbetaald achter (Graus). En als je 8 maanden zwangere wijf niet ophoudt met zeuren, dan vraagt ze er natuurlijk godverdomme zelf om als je haar even het ziekenhuis in mept om te laten zien wie er de baas is (Graus). Ja, dit zijn zeker de aangewezen mensen om straatgeweld en dierenmishandeling aan de kaak te stellen.
pi_79640278
Ach ja, bij tokkie stemmers horen tokkie politici!
PWBF
pi_79640423
Ik denk dat we het justitieel onderzoek even af moeten wachten voordat we gaan schreeuwen.
pi_79640489
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:24 schreef Chooselife het volgende:
Ik denk dat we het justitieel onderzoek even af moeten wachten voordat we gaan schreeuwen.
Nee hoor, doet Wilders ook nooit... (wie kaatst etc...)
PWBF
pi_79640513
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:27 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee hoor, doet Wilders ook nooit... (wie kaatst etc...)
Noem eens een voorbeeld dan? Ik weet even niet wat je bedoelt.
pi_79640514
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:20 schreef Nielsch het volgende:
Ach ja, bij tokkie stemmers horen tokkie politici!
Dat klopt gezien de miljarden aan belastinggeld die de afgelopen jaren over de balk zijn gegooid en inmiddels liggen de ouderen in verzorgingstehuizen in hun eigen stront te rollen.
pi_79640784
LPF 2.0.
pi_79640817
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:27 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Dat klopt gezien de miljarden aan belastinggeld die de afgelopen jaren over de balk zijn gegooid en inmiddels liggen de ouderen in verzorgingstehuizen in hun eigen stront te rollen.

En de PVV houd zich bezig met een eenzijdig Hoofddoekjes verbod wat niet Haalbaar is.
pi_79640831
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:27 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Hoeveel krijg je nou van de PVV, om hun leugens hier te verspreiden? Het gaat zeker niet zo goed met je eigen onderneminkje...
PWBF
  zaterdag 27 maart 2010 @ 12:49:15 #48
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_79641051
Goede publiciteit, zo tijdens verkiezingstijd.

Tjongejonge, waarom moeten vooroordelen altijd uitkomen?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 12:52:19 #49
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_79641129
Hero "straatterreur" Brinkman

Oh oh, ze maken het zichzelf wel erg moeilijk.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_79641159
quote:
In een vrije en veilige samenleving moet de burger er op kunnen vertrouwen, dat zijn medeburgers hem niet naar het leven staan en zijn eigendommen respecteren.
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=569&Itemid=74

En zo is het maar net!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')