We gaan naar las Vegas...niet tegen je pappa en mamma zeggen heurquote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:14 schreef suikertaartje het volgende:
Als je het nou ST trouw me met had genoemd...dan misschien...
Iets met 3keernix ik geef je geld?:Pquote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik weet niet meer wat ik wou zeggen
Ik krijg nog 100 piek van je !quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:15 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Iets met 3keernix ik geef je geld?:P
shit...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik krijg nog 100 piek van je !
Zij is geen objectquote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:16 schreef 3keernix het volgende:
[..]
shit.....Ik verkoop Suikertaartje wel aan je goed?
*kuch*quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:16 schreef 3keernix het volgende:
[..]
shit.....Ik verkoop Suikertaartje wel aan je goed?
Is goed slaap lekkerquote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:18 schreef 3keernix het volgende:
Maar goed that would be all voor vandaag...ik ga me nest eens opzoeken als ik de F1 nog wil meemaken
Ja ik wacht al eventjes op jequote:
Slotjesregenquote:
Ik zou die laptop niet meer aanrakenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
er kruipt net een minispin bij psalms in zn laptop
Het is maar een minispinnetje hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou die laptop niet meer aanraken
Nou en ze blijven engquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is maar een minispinnetje hoor
quote:
quote:
quote:
Ik moest lachen om de titel, that's itquote:
Ik om het introquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de titel, that's it
Je houdt niet meer van me hequote:
Jawelquote:
* DevilsWhore moansquote:
Wat hij zegtquote:
Wist je dat nog niet?quote:
Neequote:
Bij dezequote:
Dat vraag ik me ook af.quote:
vroeg klaar dus?quote:
Waarom schijnt die hier niet?quote:
Omdat jij Paul bent.quote:
quote:
Nee, Ez wil toch niet trouwen.quote:
Waarom niet?quote:
Dus? Ik al met Ezechielk.quote:
Is niet zoquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Je weet trouwens dat Saaaab en ik op 1 juli een episch trio hebben met Stoep ?
Trevquote:
Erwinquote:
eerder berucht...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat lees ik nu? Paul denkt dat ie populair is?
Maart roert zijn staartquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
nou ja zeg. 5 tellen geleden nog dikke hagelbui hier en nu schijnt de zon alweer
ach ja... het nederlandse weer...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
nou ja zeg. 5 tellen geleden nog dikke hagelbui hier en nu schijnt de zon alweer
Mensen die denken dat dat niet zo is, moeten zich eens inlezenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Trev
[..]
Erwin
Wat lees ik nu? Paul denkt dat ie populair is?
Ik ga geen hele SC teruglezenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen die denken dat dat niet zo is, moeten zich eens inlezen
Ik bedoel heel fok, ik ben zwaar populair zoals dat heetquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ga geen hele SC teruglezen
Maar waarom aanbid lang niet iedereen jou?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik bedoel heel fok, ik ben zwaar populair zoals dat heet
Vroegahh misschien.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik bedoel heel fok, ik ben zwaar populair zoals dat heet
Dat is maar 1 procent van fok, dat zijn de onwetendequote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar waarom aanbid lang niet iedereen jou?
Fout!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vroegahh misschien.Nu zijn er andere popieposters.
ga maar lekker naar pubquote:
... en toch zit je binnen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is zaterdag middag en lekker weer
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sukkel ik ben net thuis.
Ik ga zo eten.
Lees eens beter
Het is je vergeven.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sorry mijn reactie was niet zo goed.
Maar dat kwam door die smileys.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
verdomme, dan ben je 30 en kijk je al de hele dag naar Boomerang![]()
STOP THAT PIGEON!!!
Die tekenfilm is geweldigquote:
Kan jij Wacky racers zien?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die tekenfilm is geweldig![]()
Net al Wacky races gekeken
Nee ik kan het wel zienquote:
Je wil me aanraken hequote:
Ik wil ook dat kunnen zienquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
woehoe ninja edit![]()
En ja ik kan dat zienOp boomerang
![]()
Nu komt nog meer dastardly and muttley en dan scooby doo
Dat altijdquote:
Ik ben niet zo van de tekenfilms...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die tekenfilm is geweldig![]()
Net al Wacky races gekeken
hmm, pizza... er liggen er voor mij ook 3 klaar.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil ook dat kunnen zien
[..]
Dat altijd
Ben nu pizza eten[ afbeelding ]
3??????????????????????quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:32 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
hmm, pizza... er liggen er voor mij ook 3 klaar.![]()
smakelijk![]()
Er liggen er 3 in de vriezer ja, maar dat wil nog niet zeggen dat ik ze alle 3 vanavond al opeet...quote:
Maar maar maarquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:32 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de tekenfilms...
Die vond ik juist helemaal niet zo leuk.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar
[ afbeelding ]
Aanbid deze helden
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar
[ afbeelding ]
Aanbid deze helden
OOOH! What Does This Button Do?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:40 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Die vond ik juist helemaal niet zo leuk.![]()
Dexter's Lab vond ik (toen we nog Cartoon Network konden ontvangen) wel altijd erg leuk.![]()
[ afbeelding ]
Idd.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
OOOH! What Does This Button Do?
[ afbeelding ]
Cartoon Network was pas leuk !quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
verdomme, dan ben je 30 en kijk je al de hele dag naar Boomerang![]()
STOP THAT PIGEON!!!
Dat komt ook op boomerangquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:40 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Die vond ik juist helemaal niet zo leuk.![]()
Dexter's Lab vond ik (toen we nog Cartoon Network konden ontvangen) wel altijd erg leuk.![]()
[ afbeelding ]
Snachts na het stappen cow and chicken, dexter's lab, powerpuff girls, johnny bravo en ed, edd and eddy kijkenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Cartoon Network was pas leuk !
NEEquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:13 schreef 8108139dpths het volgende:
Zo. Net een paar seconden klaar met de grote schoonmaak... nu heb ik wel een biertje verdiend dacht ik zo...
Dan ga je naar zn fobo toequote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat komt ook op boomerang![]()
[..]
Snachts na het stappen cow and chicken, dexter's lab, powerpuff girls, johnny bravo en ed, edd and eddy kijken![]()
![]()
![]()
IK MIS STOEP!!
Proost!!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:13 schreef 8108139dpths het volgende:
Zo. Net een paar seconden klaar met de grote schoonmaak... nu heb ik wel een biertje verdiend dacht ik zo...
Dus die gaat aan wat sterkers neem ik aan?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Proost!!
Ik doe met je mee.
Raph is nu naar een kroeg toe waar ze alleen HJ schenken
Hebben ze daar nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus die gaat aan wat sterkers neem ik aan?
Bewijst alleen maar dat de ONZ SCers een sociaal leven hebben als enigen van FOK!quote:
Waar dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bewijst alleen maar dat de ONZ SCers een sociaal leven hebben als enigen van FOK!
Ik ben de laatste tijd idd. wel steeds drukker...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bewijst alleen maar dat de ONZ SCers een sociaal leven hebben als enigen van FOK!
Ja... mijn broertje had dus een fiets geregeld bij een vriendin van 'm en mijn mams, en ik ben 'm dezelfde dag nog gaan halen... de volgende dag zelf de fiets wat opgeknapt (ketting en versnellingen smeren, zadel hoger, bandenspanning, wat roestplekjes wegwerken, achterverlichting erop) en hij is nu perfect. Hij fietst heerlijk. Ik ben er erg blij mee.quote:
Hoi!quote:
Wat tof!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:09 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja... mijn broertje had dus een fiets geregeld bij een vriendin van 'm en mijn mams, en ik ben 'm dezelfde dag nog gaan halen... de volgende dag zelf de fiets wat opgeknapt (ketting en versnellingen smeren, zadel hoger, bandenspanning, wat roestplekjes wegwerken, achterverlichting erop) en hij is nu perfect. Hij fietst heerlijk. Ik ben er erg blij mee.
Hey Erwin . . .quote:
Ik hoop het niet . . .quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi!aan het werk dit weekend?
Ze wou er eigenlijk geen geld voor hebben, maar ik heb 'r er toch maar 50 euro voor gegeven. Het is een hartstikke mooie sportieve herenfiets, en zij moet daarnaast ook nog eens rondkomen van maar 900 euro in de maand (met 2 kleine kinderen), dus het lijkt me wel zo fair... zij blij, ik blij...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat tof!![]()
En kreeg je hem gewoon, of was het een vriendenprijsje?
Het is wel erg stil vandaag ja...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:12 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Hey Erwin . . .![]()
Beetje stil hier, vindt je niet ?
Netjes van je.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:13 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ze wou er eigenlijk geen geld voor hebben, maar ik heb 'r er toch maar 50 euro voor gegeven. Het is een hartstikke mooie sportieve herenfiets, en zij moet daarnaast ook nog eens rondkomen van maar 900 euro in de maand (met 2 kleine kinderen), dus het lijkt me wel zo fair... zij blij, ik blij...
Ah...maar wel pieper in de buurt dus?quote:
Schat, wat ben je toch ook een goed mensquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:13 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ze wou er eigenlijk geen geld voor hebben, maar ik heb 'r er toch maar 50 euro voor gegeven. Het is een hartstikke mooie sportieve herenfiets, en zij moet daarnaast ook nog eens rondkomen van maar 900 euro in de maand (met 2 kleine kinderen), dus het lijkt me wel zo fair... zij blij, ik blij...
'k ga zo nog ff een biertje halen bij de buurman en kom later nog wel ff terug.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:13 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Het is wel erg stil vandaag ja...
groetjes aan de buurmanquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:15 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
'k ga zo nog ff een biertje halen bij de buurman en kom later nog wel ff terug.
Kom toch al tijd te kort vannacht.
Nope. Nu ff niet. Maar moet voor noodgevallen altijd wel bereikbaar zijn en blijven. Maar kan vanavond wel even lekker een biertje drinken bij de buurman. En als de nood aan de man is dan bel ik wel een taxi.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah...maar wel pieper in de buurt dus?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schat, wat ben je toch ook een goed mens
Lekker.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:15 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
'k ga zo nog ff een biertje halen bij de buurman en kom later nog wel ff terug.
Kom toch al tijd te kort vannacht.
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:17 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Nope. Nu ff niet. Maar moet voor noodgevallen altijd wel bereikbaar zijn en blijven. Maar kan vanavond wel even lekker een biertje drinken bij de buurman. En als de nood aan de man is dan bel ik wel een taxi.
oeh, tof!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:15 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb mezelf ook gelijk maar even in het nieuw gestoken (nieuwe schoenen, nieuw shirt)... maart is nog niet eens afgelopen, en ik ben nu al bijna door mijn geld heen...
En vannacht ook nog een uur minder rente.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:15 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb mezelf ook gelijk maar even in het nieuw gestoken (nieuwe schoenen, nieuw shirt)... maart is nog niet eens afgelopen, en ik ben nu al bijna door mijn geld heen...
Slotenmaker. Word regelmatig uit m'n nest gebeld door iemand die z'n sleutels kwijt is geraakt tijdens het zuipen of die zichzelf heeft buitengesloten, of door de politie om een pand af te sluiten waar is ingebroken.quote:
Ik heb er geen pics van nee.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh, tof!
foto's?![]()
en herkenbaar
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb er geen pics van nee.![]()
brb, ff een pizza in de oven gooien...
tjaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:20 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Slotenmaker. Word regelmatig uit m'n nest gebeld door iemand die z'n sleutels kwijt is geraakt tijdens het zuipen of die zichzelf heeft buitengesloten, of door de politie om een pand af te sluiten waar is ingebroken.
Niet echt spannend maar wel leuk om te doen.
huisgenotenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:24 schreef 8108139dpths het volgende:
GVD, heeft één van mijn huisgenoten de oven uitgezet omdat er niemand beneden was, kan ik nog 10 minuten langer gaan wachten voor die pizza er in kan...
Die neiging krijg ik toch wel af en toe ja...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
huisgenotenin de oven ermee!
ik had ook pizza vandaag...welke heb jij?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Die neiging krijg ik toch wel af en toe ja...![]()
![]()
Goeie... geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik had ook pizza vandaag...welke heb jij?
Zo'n ronde met tomatensaus?quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:37 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, tomatensaus en vooral veel paprika geloof ik... en kaas natuurlijk...
Ananasquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:39 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
oeh, die zijn ook erg lekker.![]()
En dan vooral pizzabroodjes hawaii, met ananas dus...![]()
Ik vind dat Johnnie Walker maar niks...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vanavond niet [ afbeelding ]
Amerikaans vind ik te zacht.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:48 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik vind dat Johnnie Walker maar niks...![]()
Geef mij maar Amerikaanse whiskeys...
Ja een jongequote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:50 schreef 8108139dpths het volgende:
Een jonge jenever gaat er trouwens ook wel in...![]()
Is trouwens wel jaren geleden dat ik voor het laatst een fles gekocht heb...
omg, uit een theeglas...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag gekocht
Ik drink altijd uit een thee glas
heel!quote:
Maar goeie whiskey moet je bewarenquote:Op zondag 28 maart 2010 00:00 schreef ToT het volgende:
Speciaal moment? ZO duur is dat spul nou OOK weer niet!
En dat is ie zeker.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heel!
ach, als ie maar lekker is!
Dank je.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:02 schreef suikertaartje het volgende:
Slapen!
Iets met afspraken morgen en de klok moet vooruit enzo....![]()
![]()
Oh, en Erwin, eet smakelijk!
Ik doe meestal wel rustig aanquote:Op zondag 28 maart 2010 00:13 schreef ToT het volgende:
Misschien dat ik binnenkort weer een Dimple ga kopen....alleen dan is-ie waarschijnlijk binnen een weekje al op!
Ach met Laphroaig doe ik het wel een heel stuk rustiger aan.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik doe meestal wel rustig aan
Vind het zonde om het op te drinken
Dimplequote:Op zondag 28 maart 2010 00:13 schreef ToT het volgende:
Misschien dat ik binnenkort weer een Dimple ga kopen....alleen dan is-ie waarschijnlijk binnen een weekje al op!
Ik heb ook een whiskey glas, alleen dat thee glas drinkt fijnquote:Op zondag 28 maart 2010 00:16 schreef justmattie het volgende:
Whisky uit een theeglas
Ik heb zo'n groot whisky glas
Ik ben kiep het best hard wegquote:Op zondag 28 maart 2010 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach met Laphroaig doe ik het wel een heel stuk rustiger aan.Dat moet je ERVAREN! Daar moet je goed bij stilstaan als je het drinkt, je moet de smaak heel aandachtig proeven!
Ik ben net naar The book of Eli geweest en die film is echt vetquote:Op zondag 28 maart 2010 00:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
gladiator gekeken.
Wat is Joaquin Phoenix toch een kut acteur.
Misschien dat ik daar morgen naartoe gaquote:Op zondag 28 maart 2010 00:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben net naar The book of Eli geweest en die film is echt vet
Is echt een aanraderquote:Op zondag 28 maart 2010 00:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien dat ik daar morgen naartoe ga
gary Oldman
Ik denk dat ik de volgende keer weer pas eind april begin mei gaquote:Op zondag 28 maart 2010 00:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Volgense week clash of the titans !
Ik ga zo snel mogelijk naar clash of the titans !quote:Op zondag 28 maart 2010 00:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de volgende keer weer pas eind april begin mei ga
Denk dat ik hem een keer op dvd ga kijkenquote:Op zondag 28 maart 2010 00:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga zo snel mogelijk naar clash of the titans !
Die lijkt me gewoon vet
Moon is ook uit op DVDquote:Op zondag 28 maart 2010 00:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk dat ik hem een keer op dvd ga kijken
Geen id, lijkt me niet zo leuk. Een film die ik wel een keer op dvd wil zien is From love with paris.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Moon is ook uit op DVD
Die moet goed zijn !
From paris with love bedoel jequote:Op zondag 28 maart 2010 00:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen id, lijkt me niet zo leuk. Een film die ik wel een keer op dvd wil zien is From love with paris.
Die ja, ik had alleen een ander idee van wat de film zou zijnquote:Op zondag 28 maart 2010 01:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
From paris with love bedoel je
Moon had oscars moeten krijgen, maar ze hebben geen campagne gevoerd
Maja iedereen heeft een andere smaak he.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die ja, ik had alleen een ander idee van wat de film zou zijn
Lijkt me wel een keertje leuk om op een avond op dvd te kijkenquote:Op zondag 28 maart 2010 01:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maja iedereen heeft een andere smaak he.
paris with love lijkt mij weer een mislukte actiefilm
Ik hou niet zo van actie films.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me wel een keertje leuk om op een avond op dvd te kijken
Ik dus welquote:Op zondag 28 maart 2010 01:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van actie films.![]()
Ik moet altijd diep gravende films hebben
en die vind ik dan weer minderquote:Op zondag 28 maart 2010 01:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je hebt wel een paar meesterwerken zoals Kill Bill 1 en Sin City
Slaap lekkerquote:Op zondag 28 maart 2010 01:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sin City is geniaal !
Maar ik ga nu slapen
Trusten
Goed. Lekker biertje gedronken en heb zijn poes gezienquote:Op zondag 28 maart 2010 01:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
wb spieker![]()
Hoe was het bij de buurman?
quote:Op zondag 28 maart 2010 01:26 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Goed. Lekker biertje gedronken en heb zijn poes gezien
Een buurman met een poes?quote:Op zondag 28 maart 2010 01:26 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Goed. Lekker biertje gedronken en heb zijn poes gezien
quote:
Goedemorgen Paulquote:Op zondag 28 maart 2010 09:28 schreef Paul het volgende:
Hoi fans!
Ik dacht net dat het 8 uur was en baalde al dat ik zo vroeg wakker was maar het was gelukkig al 9 uur.quote:
hiihihhi ik snapt het ook ff niet toen ik het nieuws aanzettequote:Op zondag 28 maart 2010 09:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik dacht net dat het 8 uur was en baalde al dat ik zo vroeg wakker was maar het was gelukkig al 9 uur.![]()
Moest mn klok nog verzetten.
Raphael?quote:Op zondag 28 maart 2010 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Raph stond op ging naar de wc en toen was het 8:22. Toen stapte ik uit bed en ging de wekker goed zetten en naar beneden. Toen hij terug kwam van de wc heeft hij even heel raar naar de wekker staan kijken want hij dacht dat ie een uur op de wc had doorgebracht
Psalms aka Huppelman heet Raphaëlquote:
Rafaël Santiquote:Op zondag 28 maart 2010 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Psalms aka Huppelman heet Raphaël![]()
Geloof dat jij de eerste bent die het meteen goed schrijft trouwens
De engelquote:Op zondag 28 maart 2010 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is hij naar vernoemd
Mjuh, weinig engelachtigs aan Raph maar okquote:
Oh ik ben denk ik vernoemd naar Paulus uit de bijbelquote:Op zondag 28 maart 2010 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjuh, weinig engelachtigs aan Raph maar ok
Niet naarquote:Op zondag 28 maart 2010 09:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh ik ben denk ik vernoemd naar Paulus uit de bijbel
quote:Op zondag 28 maart 2010 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Raph stond op ging naar de wc en toen was het 8:22. Toen stapte ik uit bed en ging de wekker goed zetten en naar beneden. Toen hij terug kwam van de wc heeft hij even heel raar naar de wekker staan kijken want hij dacht dat ie een uur op de wc had doorgebracht
Jawel hequote:Op zondag 28 maart 2010 09:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Raphael is een mooie naam![]()
Goedemorgen Huppelmuts
quote:
Nou pak jij de lapo dan maarquote:Op zondag 28 maart 2010 09:55 schreef Paul het volgende:
In de volgende TT moet iets komen met Paulus en Raphael
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |