Ananasquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:39 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
oeh, die zijn ook erg lekker.![]()
En dan vooral pizzabroodjes hawaii, met ananas dus...![]()
Ik vind dat Johnnie Walker maar niks...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vanavond niet [ afbeelding ]
Amerikaans vind ik te zacht.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:48 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik vind dat Johnnie Walker maar niks...![]()
Geef mij maar Amerikaanse whiskeys...
Ja een jongequote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:50 schreef 8108139dpths het volgende:
Een jonge jenever gaat er trouwens ook wel in...![]()
Is trouwens wel jaren geleden dat ik voor het laatst een fles gekocht heb...
omg, uit een theeglas...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag gekocht
Ik drink altijd uit een thee glas
heel!quote:
Maar goeie whiskey moet je bewarenquote:Op zondag 28 maart 2010 00:00 schreef ToT het volgende:
Speciaal moment? ZO duur is dat spul nou OOK weer niet!
En dat is ie zeker.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heel!
ach, als ie maar lekker is!
Dank je.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:02 schreef suikertaartje het volgende:
Slapen!
Iets met afspraken morgen en de klok moet vooruit enzo....![]()
![]()
Oh, en Erwin, eet smakelijk!
Ik doe meestal wel rustig aanquote:Op zondag 28 maart 2010 00:13 schreef ToT het volgende:
Misschien dat ik binnenkort weer een Dimple ga kopen....alleen dan is-ie waarschijnlijk binnen een weekje al op!
Ach met Laphroaig doe ik het wel een heel stuk rustiger aan.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik doe meestal wel rustig aan
Vind het zonde om het op te drinken
Dimplequote:Op zondag 28 maart 2010 00:13 schreef ToT het volgende:
Misschien dat ik binnenkort weer een Dimple ga kopen....alleen dan is-ie waarschijnlijk binnen een weekje al op!
Ik heb ook een whiskey glas, alleen dat thee glas drinkt fijnquote:Op zondag 28 maart 2010 00:16 schreef justmattie het volgende:
Whisky uit een theeglas
Ik heb zo'n groot whisky glas
Ik ben kiep het best hard wegquote:Op zondag 28 maart 2010 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach met Laphroaig doe ik het wel een heel stuk rustiger aan.Dat moet je ERVAREN! Daar moet je goed bij stilstaan als je het drinkt, je moet de smaak heel aandachtig proeven!
Ik ben net naar The book of Eli geweest en die film is echt vetquote:Op zondag 28 maart 2010 00:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
gladiator gekeken.
Wat is Joaquin Phoenix toch een kut acteur.
Misschien dat ik daar morgen naartoe gaquote:Op zondag 28 maart 2010 00:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben net naar The book of Eli geweest en die film is echt vet
Is echt een aanraderquote:Op zondag 28 maart 2010 00:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien dat ik daar morgen naartoe ga
gary Oldman
Ik denk dat ik de volgende keer weer pas eind april begin mei gaquote:Op zondag 28 maart 2010 00:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Volgense week clash of the titans !
Ik ga zo snel mogelijk naar clash of the titans !quote:Op zondag 28 maart 2010 00:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de volgende keer weer pas eind april begin mei ga
Denk dat ik hem een keer op dvd ga kijkenquote:Op zondag 28 maart 2010 00:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga zo snel mogelijk naar clash of the titans !
Die lijkt me gewoon vet
Moon is ook uit op DVDquote:Op zondag 28 maart 2010 00:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk dat ik hem een keer op dvd ga kijken
Geen id, lijkt me niet zo leuk. Een film die ik wel een keer op dvd wil zien is From love with paris.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Moon is ook uit op DVD
Die moet goed zijn !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |