Ja vast!! Maar volgens mij zit er geen 70% cacao in de gemiddelde chocoladereep!!!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:49 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Pure chocola wel, +70% cacao
Groene thee is ook een sterker alternatief op rode wijn
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 03:00 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Pickwick Green tea - cranberry flavor moet je proberen, erg zoet en wat minder bitter dan gewone groene thee![]()
[..]
Meer is maar zelden beter natuurlijk. Met mate wil ik nog wel aannemen maar je kunt je lijf niet ongestraft volproppen met ¨vette chocolade.quote:Antioxidanten zijn altijd goed voor je, meer = beter
Hier ben ik ook benieuwd naar.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 03:04 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Ja vast!! Maar volgens mij zit er geen 70% cacao in de gemiddelde chocoladereep!!!Vertel eens wat die zgn hoge doseringen doen!
Een dark liefhebber??quote:Op zaterdag 27 maart 2010 03:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Hier ben ik ook benieuwd naar.
Er wordt hier bijv.chocolade verkocht van minstens 90 procent. Je moet een dark liefhebber zijn.
Maar het schijnt iets goed te doen?
Chocola goed voor hart, vaten en bloeddrukquote:Op zaterdag 27 maart 2010 03:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Hier ben ik ook benieuwd naar.
Er wordt hier bijv.chocolade verkocht van minstens 90 procent. Je moet een dark liefhebber zijn.
Maar het schijnt iets goed te doen?
Goed nieuws voor de rokers dusquote:Op zaterdag 27 maart 2010 03:30 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Chocola goed voor hart, vaten en bloeddruk
Dat valt tegen. Antioxidanten op zich doen inderdaad goede dingen in je lichaam, maar het eten van méér antioxidanten heeft niet echt nut, er wordt zelfs gesuggereerd dat het schadelijk kan zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 03:00 schreef Dawwa het volgende:
Antioxidanten zijn altijd goed voor je, meer = beter
wat een toffe beker! Geeft zo'n middeleeuws gevoel aan tafel, met en groot gebraden varken + appelquote:
?quote:
Heeft die malloot nu ook al een eigen subforumquote:Op donderdag 1 april 2010 21:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kijk eens in het subforum waarin het nu staat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |