Hoofddoek vrouw heeft jongetje zomaar geslagen. Dat doen moslims altijd bij infidel.quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:44 schreef typtypo het volgende:
[..]
Hoofddoek vrouw heeft jongetje zomaar geslagen. Dat doen moslims altijd bij infidel.
[ afbeelding ]
Ik jank helemaal niet. Jij wel.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:46 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga je nu janken dat ik een antisemiet ben?
Fout. Het ligt meer aan jezelf hoor, overal waar jij reageert bezorg je je geliefde Israël een zeer slechte naam.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:48 schreef typtypo het volgende:
[..]
Nazi's en moslimfascisten trekken in elke discussie de joden aan de haren erbij dus ik laat het aan de mensen over om te beoordelen of jij een nazi of moslimfascist bent.
Ik ken typtypo langer dan vandaag en weet dat ie een israëlische fascist is.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:55 schreef DeParo het volgende:
Ik vraag me inderaad of hoe we nu bij "Joden" en Israel aangekomen zijn.
Daarnaast wat jij vindt met je "honden" dat zijn jouw woorden, ben je naam vergeten, tsja.
hmmmm......quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:55 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Fout. Het ligt meer aan jezelf hoor, overal waar jij reageert bezorg je je geliefde Israël een zeer slechte naam.Zionistenfascisten worden door de hele wereld uitgekotst. Volgens de VN is zionisme namelijk racisme en aangezien zionisme net als communisme een politieke ideologie is kunnen we ze bekritiseren zonder dat jij daar ook maar iets aan kunt doen! Lekker puh!
Ten eerste had ik het niet tegen hem, en ten tweede, ben ik het zat dat bepaalde zogenaamde linkse mensen terroristen de hand boven het hoofd willen houden.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:57 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Ik ken typtypo langer dan vandaag en weet dat ie een israëlische fascist is.
Dat is moslim discussie en oorlogs tactiekquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:55 schreef DeParo het volgende:
Ik vraag me inderaad of hoe we nu bij "Joden" en Israel aangekomen zijn.
Daarnaast wat jij vindt met je "honden" dat zijn jouw woorden, ben je naam vergeten, tsja.
Lijkt een beetje op groen en gras.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:57 schreef typtypo het volgende:
[..]
hmmmm......
Ik ben er nog niet uit of je een nazi of een moslimfascist bent.
Ik denk dat jij ook een Israëliër bent met je 'het terreur'. Wie probeer je nou voor de gek te houden. Je postgeschiedenis zegt genoeg over je abjecte gedachtegang.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:01 schreef DeParo het volgende:
[..]
roei het terreur in deze gebieden op een goede manier uit
Nu heb je me.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:04 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook een Israëliër bent met je 'het terreur'. Wie probeer je nou voor de gek te houden. Je postgeschiedenis zegt genoeg over je abjecte gedachtegang.
Het nacisme lijkt sterk op de islam wat de jodenhaat aangaat.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:02 schreef huhggh het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op groen en gras.
Gras is groen, maar niet alles wat groen is is gras.
Een nazi hoeft niets op te hebben met de islam, een moslim daarentegen haat doorgaans (heimelijk of in het open) maar al te graag......vul hier jood of een andere minderheid in.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:57 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Ik ken typtypo langer dan vandaag en weet dat ie een israëlische fascist is.
Dat is natuurlijk zo, maar uiteindelijk was Hitler geen praktiserend moslim, laat staan dat hij mohammed (die vieze zand-oom) als god's boodschapper erkende.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:08 schreef typtypo het volgende:
[..]
Het nacisme lijkt sterk op de islam wat de jodenhaat aangaat.
Misschien dat sommige nazi's zich er niet van bewust zijn.
Hitler was een grote fan van de islam en moslims vinden hitler weer geweldig.
Minarettenverbod is discriminatie want Zwitserland heeft alleen moslims het recht ontnomen om torens te bouwen en niet alle gelovigen. Dat gelul van moslims hebben het aan zichzelf te danken is niet relevant en ook nog eens onzin.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:22 schreef huhggh het volgende:
Ga huilen joh met je verbod op minaretten te zien als discrimiatie tegen moslims.
Als moslims niet zoveel negatieve aandacht op zichzelf vestigen dat z'n verbod er oko nooit zou zijn gekomen.
Maar he, moslims volgen letterlijk de koran op, en dan krijg je dit natuurlijk.
Niks meer dan actie -> reactie.
Nee hoor, kijk maar eens naar het nieuws.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:25 schreef Jibbe het volgende:
[..]
Minarettenverbod is discriminatie want Zwitserland heeft alleen moslims het recht ontnomen om torens te bouwen en niet alle gelovigen. Dat gelul van moslims hebben het aan zichzelf te danken is niet relevant en ook nog eens onzin.
Jij gaat wel erg ver.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:35 schreef huhggh het volgende:
[..]
Die zwijnen proberen het overal en constant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |