abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79648179
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:40 schreef typtypo het volgende:

[..]

Smiley face
[ afbeelding ]
pi_79648197
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:43 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoofddoek vrouw heeft jongetje zomaar geslagen. Dat doen moslims altijd bij infidel.

"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_79648241
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:44 schreef typtypo het volgende:

[..]

Hoofddoek vrouw heeft jongetje zomaar geslagen. Dat doen moslims altijd bij infidel.

[ afbeelding ]

Ga je nu janken dat ik een antisemiet ben?
pi_79648298
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:46 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ga je nu janken dat ik een antisemiet ben?
Ik jank helemaal niet. Jij wel.
Ben je dat dan?
Voel je jouw geweten knagen?

Nazi's en moslimfascisten trekken in elke discussie de joden aan de haren erbij dus ik laat het aan de mensen over om te beoordelen of jij een nazi of moslimfascist bent.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_79648436
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:48 schreef typtypo het volgende:

[..]

Nazi's en moslimfascisten trekken in elke discussie de joden aan de haren erbij dus ik laat het aan de mensen over om te beoordelen of jij een nazi of moslimfascist bent.
Fout. Het ligt meer aan jezelf hoor, overal waar jij reageert bezorg je je geliefde Israël een zeer slechte naam. Zionistenfascisten worden door de hele wereld uitgekotst. Volgens de VN is zionisme namelijk racisme en aangezien zionisme net als communisme een politieke ideologie is kunnen we ze bekritiseren zonder dat jij daar ook maar iets aan kunt doen! Lekker puh!
pi_79648467
Ik vraag me inderaad of hoe we nu bij "Joden" en Israel aangekomen zijn.
Daarnaast wat jij vindt met je "honden" dat zijn jouw woorden, ben je naam vergeten, tsja.
pi_79648497
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:55 schreef DeParo het volgende:
Daarnaast wat jij vindt met je "honden" dat zijn jouw woorden, ben je naam vergeten, tsja.
Ik ken typtypo langer dan vandaag en weet dat ie een israëlische fascist is.
pi_79648516
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:55 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

Fout. Het ligt meer aan jezelf hoor, overal waar jij reageert bezorg je je geliefde Israël een zeer slechte naam. Zionistenfascisten worden door de hele wereld uitgekotst. Volgens de VN is zionisme namelijk racisme en aangezien zionisme net als communisme een politieke ideologie is kunnen we ze bekritiseren zonder dat jij daar ook maar iets aan kunt doen! Lekker puh!
hmmmm......
Ik ben er nog niet uit of je een nazi of een moslimfascist bent.
www.jihadwatch.org
pi_79648635
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:57 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

Ten eerste had ik het niet tegen hem, en ten tweede, ben ik het zat dat bepaalde zogenaamde linkse mensen terroristen de hand boven het hoofd willen houden.
Ik ben zo links als het maar zijn kan maar Israel krijgt mn volledige steun, we geraken weer langzaam waar we 80 jaar geleden waren, met de Republikeinen was dit nooit gebeurd te Amerika.
Maar die komen nu wel weer langzaam terug,
Obama kan er op buitenlands niveau weinig van dus ik vraag me nog steeds af waarom hij die nobelprijs plus een miljoen krijgt, en hillary clinton is in de verste verte niet wat haar man ooit is geweest, roei het terreur in deze gebieden op een goede manier uit, stuur Europese en Amerikaanse soldaten naar Gaza om Hamas omver te werpen en een nieuwe staat op te richten
waar mensen echt een toekomst nog kunnen hebben.
pi_79648658
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:55 schreef DeParo het volgende:
Dat is moslim discussie en oorlogs tactiek
TAQIYYA genaamd.

Een set met regels om een discussie te verstoren of een ander kant op te sturen.
Mohammed zei al oorlog is misleiding en iets wat de moslims in elk topic voortdurend ook ziet doen.

Interessant om je er eens te verdiepen en anderen ook aanmoedigen om zich erin te verdiepen.
Je zal NOOIT meer een discussie van een mosliim verliezen.

http://islammustbestopped(...)is-deceive-west.html
www.jihadwatch.org
pi_79648660
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:57 schreef typtypo het volgende:

[..]

hmmmm......
Ik ben er nog niet uit of je een nazi of een moslimfascist bent.
Lijkt een beetje op groen en gras.
Gras is groen, maar niet alles wat groen is is gras.
Een nazi hoeft niets op te hebben met de islam, een moslim daarentegen haat doorgaans (heimelijk of in het open) maar al te graag......vul hier jood of een andere minderheid in.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_79648687
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:01 schreef DeParo het volgende:

[..]

roei het terreur in deze gebieden op een goede manier uit
Ik denk dat jij ook een Israëliër bent met je 'het terreur'. Wie probeer je nou voor de gek te houden. Je postgeschiedenis zegt genoeg over je abjecte gedachtegang.
pi_79648738
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:04 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

Ik denk dat jij ook een Israëliër bent met je 'het terreur'. Wie probeer je nou voor de gek te houden. Je postgeschiedenis zegt genoeg over je abjecte gedachtegang.
Nu heb je me.
Deporteer me maar ofzo.
pi_79648775
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:02 schreef huhggh het volgende:

[..]

Lijkt een beetje op groen en gras.
Gras is groen, maar niet alles wat groen is is gras.
Een nazi hoeft niets op te hebben met de islam, een moslim daarentegen haat doorgaans (heimelijk of in het open) maar al te graag......vul hier jood of een andere minderheid in.
Het nacisme lijkt sterk op de islam wat de jodenhaat aangaat.
Misschien dat sommige nazi's zich er niet van bewust zijn.
Hitler was een grote fan van de islam en moslims vinden hitler weer geweldig.
www.jihadwatch.org
pi_79648914
Nogmaals, dit heeft niets te maken met religie voor Israel, maar voor de moslims daarentegen heeft dit alles te maken met religie. Al die moslims die de Palestijnen steunen interesseren zich niks voor het land, voor de echte redenen, voor de geschiedenis, het gaat ze puur om hun geloofsgenoten te helpen, terwijl ze niks van de situatie snappen en Palestijnen als minderwaardige moslims zien. Dit is voor hun de strijd tegen het Westen en nog steeds een deel van het post-kolonialisme.
Nee, de Islam is niet facistisch of nazistisch, dat zijn deze mensen die het puur om waanideeen volgen.
Maar daar heeft hun religie niets of weinig mee te maken, getuige de moslims die zich niets van de situatie aantrekken, en op een vredige manier hun geloof belijden.
Anders kan je van elke religie zeggen dat ze oorlogszuchtig zijn en facistisch.
Dat is niet waar.
pi_79648934
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:57 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]

Gek, Ik ken jou helemaal niet.
Ben je kloon van iemand?
star7fighter of zo?

Ik ben niet eens joods. Waarom ben je zo geobsedeerd met joden enzo?
Zie je ze achter elke boom en roepen de bomen en rotsen je toe hier zit een jood?

Dan ben je een moslimfascist.
www.jihadwatch.org
pi_79648967
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:08 schreef typtypo het volgende:

[..]

Het nacisme lijkt sterk op de islam wat de jodenhaat aangaat.
Misschien dat sommige nazi's zich er niet van bewust zijn.
Hitler was een grote fan van de islam en moslims vinden hitler weer geweldig.
Dat is natuurlijk zo, maar uiteindelijk was Hitler geen praktiserend moslim, laat staan dat hij mohammed (die vieze zand-oom) als god's boodschapper erkende.
Maar er zullen ongetwijfeld parallelen te trekken zijn tussen die twee.
Faal van de eeuw.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:16:22 #168
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_79649001
Wat zitten jullie nou dom te lullen joh? Het onderwerp is een VS-rapport en dan specifiek het deel waarin Europa verweten wordt moslims te discrimineren. Niet wie de mooiste plaatjes kan posten of de ander het vaakst voor nazi of fascist uit kan maken.
pi_79649180
Ga huilen joh met je verbod op minaretten te zien als discrimiatie tegen moslims.
Als moslims niet zoveel negatieve aandacht op zichzelf vestigen dat z'n verbod er oko nooit zou zijn gekomen.
Maar he, moslims volgen letterlijk de koran op, en dan krijg je dit natuurlijk.
Niks meer dan actie -> reactie.
Faal van de eeuw.
pi_79649273
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:22 schreef huhggh het volgende:
Ga huilen joh met je verbod op minaretten te zien als discrimiatie tegen moslims.
Als moslims niet zoveel negatieve aandacht op zichzelf vestigen dat z'n verbod er oko nooit zou zijn gekomen.
Maar he, moslims volgen letterlijk de koran op, en dan krijg je dit natuurlijk.
Niks meer dan actie -> reactie.
Minarettenverbod is discriminatie want Zwitserland heeft alleen moslims het recht ontnomen om torens te bouwen en niet alle gelovigen. Dat gelul van moslims hebben het aan zichzelf te danken is niet relevant en ook nog eens onzin.
pi_79649534
Mwuah, in de Koran en in de hadiths wordt onderscheid gemaakt tussen moslims en niet-mosims: er worden aan moslims en niet-moslims verschillende rechten en plichten toegeschreven. Dus er is geen eenzijdig verhaal dat alleen Europa - althans volgens de VS - discrimineert.
pi_79649559
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:25 schreef Jibbe het volgende:

[..]

Minarettenverbod is discriminatie want Zwitserland heeft alleen moslims het recht ontnomen om torens te bouwen en niet alle gelovigen. Dat gelul van moslims hebben het aan zichzelf te danken is niet relevant en ook nog eens onzin.
Nee hoor, kijk maar eens naar het nieuws.
Een paar maanden geleden wilde zo'n prachtige gelovige moslim nog mensen opblazen in een vliegtuig in Detroit.
Die zwijnen proberen het overal en constant.
Dat jij die kritiek niet kannen hebben is pech voor jou.
Voor 11 september was er bij mijn weten ook geen aandacht voor moslims.
Nu, inmiddels aardig wat aanslagen en mislukte pogingen verder, kun je niet meer met droge ogen stellen dat moslims niet geweldadiger en agressiever (om nog maar niet te spreken over de doortraptheid van sommige moslims) zijn dan andere gelovigen.
De meeste terroristen zijn toch echt moslims, en handelen ook vanuit die achtergrond.
Dat kun je niet negeren, dat is al gevaarlijk gebleken.
Dat laatste konden we aanschouwen bij het Fort Hood "incident", waarbij kritische noten op het zendelingendrang van die moslim voor dovemansoren was bij hun meerderen.
Hoe mooi politieke correctheid toch wel niet kan zijn.
Faal van de eeuw.
  † In Memoriam † zaterdag 27 maart 2010 @ 18:40:35 #173
137949 Disana
pi_79649730
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:35 schreef huhggh het volgende:

[..]

Die zwijnen proberen het overal en constant.
Jij gaat wel erg ver.
pi_79649794
Hoeveel van die zogenaamde moslimterroristen waren Zwitserse moslims? 0? Nou dan. Zwijg dan ipv te liegen over dat ze het aan zichzelf te danken hebben.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:54:08 #175
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79650156
amerika moet een pas op de plaats gaan maken en vooral zichzelf eens kritisch bekijken. hun welvaart drijft op oorlog.

in plaats van anderen veroordelen, zouden ze hun enorme energie eens moeten steken in samenwerken en minder opmaken van de aardse delfstoffen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')