Vietnamezen zijn veel leuker.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een halve indonees, geen vietnamees
Van achter?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
anders had ik je nicht wel gedaan onder die loempiakar
quote:
Op de Zwarte cross was het 2 euro per munt maar dan ook dingen van 3 munten en zulke ongein, dan snap ik ook best dan je de vrijdag avond de entree vrij kan doenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:10 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
2,35 per stuk volgens mij = 1 cola.
Eten > vanaf 1.5 munt. Sommige dingen waren 3 munten...
Oh. Sambal bij?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
En van voren! ik laat haar elke hoek van de loempiakar zien
Waquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:12 schreef Hyman het volgende:
Zullen we stevie en mark met een lekkele eesjun?
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Op mn lul ja, pijn lijden zal ze [ afbeelding ]
Jawel hoor. Het is gewoon zo dat mensen met blond haar en blauwe ogen vaak een lichtere huid en daardoor vaak ook minder pigment in hun huid hebben zitten.quote:
Die ogen zijn niet te missen. Zelfs d'r pupillen zijn goed te raken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier een schattige asian met voor aziatische normen gigantische ogen, want daar fappen de mannen daar op.
Doe je dat ook altijd met HJ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:16 schreef MarkM het volgende:
[..]
Die ogen zijn niet te missen. Zelfs d'r pupillen zijn goed te raken.
Ah. Op die fiets.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel hoor. Het is gewoon zo dat mensen met blond haar en blauwe ogen vaak een lichtere huid en daardoor vaak ook minder pigment in hun huid hebben zitten.
Ik zag laatst een meisje met heel rood haar, en keiveel sproetenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:16 schreef Heroinjunk het volgende:
Mensen met huidtype 1 hebben een heel lichte huid, blonde of rossige haren en sproeten of lichtblond haar met blauwe ogen. Ze hebben weinig pigment en zijn daardoor gevoelig voor zonlicht. Ze verbranden snel en worden niet of nauwelijks bruin.
Daar heb ik bij in de klas gezeten. Ze had ook groene ogen. Ze is alleen niet zo heel knap vind ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zag laatst een meisje met heel rood haar, en keiveel sproeten
Das jammer, want het ziet er wel schattig uit mits het een mooi meisje isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daar heb ik bij in de klas gezeten. Ze had ook groene ogen. Ze is alleen niet zo heel knap vind ik.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, want als ie het probeert krijgt ie een klap voor z'n ballen.
Uhu. Maar zij heeft echt vuurtorenrood haar.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Das jammer, want het ziet er wel schattig uit mits het een mooi meisje is
Kan je mij alvast queuen voor Hard mode ulduar?quote:
ekte bazen fappen met rechts.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:19 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik spuit alleen mijn rechterhand in zijn ogen.
echt keihard.quote:
Alleen als ik blauw word.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
echt keihard.
heim,,, mag het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |