abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:42:56 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79626956
Als dit topic althans een heel weekend overleefd, want het gaat tegenwoordig wel heel snel met de SC.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_79627056
Hmm, soms ook vrij langzaam heur.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:48:58 #3
63722 z80
I fink you freaky
pi_79627294
maar meestal te snel als je ook nog moet werken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_79627413
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 21:48 schreef z80 het volgende:
maar meestal te snel als je ook nog moet werken.
Ik ben altjd bereid om samen te vatten en meer mensen met mij......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79627798
nergens goed voor

en house was vet, nu aan de top gear en een hertog MIJ
pi_79627811
tvp

net heerlijk een tijd met zusje gebeld. morgen is de derde verjaardag van mijn neefje (jammer hoor dat ik er niet kan zijn) en zo ben ik toch op de hoogte van alle voorbereidingen enzo... zondag komen ze hierheen en dan geven de mr en ik ons cadeautje aan hem.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79627887
Trusten, ik hoop dat ik niet van wapens ga dromen.....Ik haat wapens. Om te hanteren.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79627930
Nou, toch nog ruim tien happen lasagne op!

DE, in elk geval leuk dat het verjaardagpartijtje ook nog een beetje jouw kant op komt!
Let me see you stripped down to the bone
pi_79627969
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:01 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten, ik hoop dat ik niet van wapens ga dromen.....Ik haat wapens. Om te hanteren.
Ik droomde vannacht over het Land van Ooit en toen werd ik grienend wakker omdat het er niet meer is! Labiele toestanden ook! Grr.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:04:51 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79628077
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 21:59 schreef DarkElf het volgende:

net heerlijk een tijd met zusje gebeld. morgen is de derde verjaardag van mijn neefje (jammer hoor dat ik er niet kan zijn) en zo ben ik toch op de hoogte van alle voorbereidingen enzo... zondag komen ze hierheen en dan geven de mr en ik ons cadeautje aan hem.

Jammer dat je die verjaardag niet bij hem kunt vieren, maar leuk dat ze zondag toch even bij jou op visite komen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_79628112
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 21:59 schreef DarkElf het volgende:
tvp

Fijn dat ze komen joh!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79628170
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik droomde vannacht over het Land van Ooit en toen werd ik grienend wakker omdat het er niet meer is! Labiele toestanden ook! Grr.
Dat hoort bij stress joh! Maar jij weet het tenminste nog.
Ik kom niet verder dan aangevallen worden met de afwas.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79628212
Leuk DE, wat voor kadootje hebben jullie?
pi_79628284
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:07 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Dat hoort bij stress joh! Maar jij weet het tenminste nog.
Ik kom niet verder dan aangevallen worden met de afwas.....
Oh, hihi. Nou ja, ik droom altijd wel heel uitgebreid, en dat weet ik dan de rest van de dag ook nog heen goed. Overblijfseltje van een periode waarin ik heb geprobeerd lucide te leren dromen. Bleek ik uiteindelijk te lui voor, maar ik onthou mijn dromen nu wel goed.
pi_79628303
Trusten allemaal!
Veel plezier morgen DE!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79628548
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:09 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten allemaal!
Veel plezier morgen DE!
truste meid, fijne avond
pi_79628601
Even een snelle tvp!

Bente was om half negen al op de bank in slaap gevallen, hihi, dus de hapjes hebben we maar overgeslagen vandaag........

Ik ga nog even een wijntje doen met manlief. Cola voor hem, want hij gaat zo naar zijn werk....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_79628603
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:02 schreef minilot het volgende:

[..]

troost*

Denk niet aan het verlies van het land van ooit. Maar denk aan het geluk dat jij gehad hebt daar, de mooie tijd die je daar hebt kunnen beleven. Dat het er niet meer is kun je niks aan doen. Maar je kunt wel terug kijken op een leuke tijd daarzo toch ?
pi_79628782
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:15 schreef Braamyo het volgende:

[..]

troost*

Denk niet aan het verlies van het land van ooit. Maar denk aan het geluk dat jij gehad hebt daar, de mooie tijd die je daar hebt kunnen beleven. Dat het er niet meer is kun je niks aan doen. Maar je kunt wel terug kijken op een leuke tijd daarzo toch ?
Mweh, ik ben er helaas maar twee keer geweest, en toen was het Land van Ooit al op sterven na dood..

Ik baal er vooral van dat een wonderschoon artistiek concept als Ooit door een gebrekkige uitvoering, mismanagement en een verkeerde PR gedoemd was om te mislukken.

Daar blief ik geen troost voor. Dat is gewoon jammer! Snif.

Maar waarom dat nou vanmorgen ineens weer op kwam zetten, geen idee!
pi_79628874
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:08 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk DE, wat voor kadootje hebben jullie?
als echte internetliefhebbers kunnen we mijn neefje niet vroeg genoeg kennis laten maken met dit soort spul
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79628945
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:21 schreef DarkElf het volgende:

[..]

als echte internetliefhebbers kunnen we mijn neefje niet vroeg genoeg kennis laten maken met dit soort spul
Oeh, een 'Schitterende kinder- laptob''!

Nee, tof! Je kunt ze er niet vroeg genoeg mee laten beginnen!
pi_79629076
ja het zal wat tobben worden idd erg he? dat ze zoiets niet zien.

maar ik denk idd dat het wel leuk is voor hem, al heb ik echt geen flauw benul van wat kindjes leuk vinden maar speelgoed enzo krijgt hij al genoeg dus wij wilden liever iets geven wat langer mee gaat (hopelijk, vtech is wel goed spul)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79629115
ik vond het land van ooit (nooit geweest ) altijd zo hysterisch overkomen sorry minilot
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79629703
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:26 schreef DarkElf het volgende:
ik vond het land van ooit (nooit geweest ) altijd zo hysterisch overkomen sorry minilot
Mensen die in het ziekenhuis liggen hoeven geen sorry te zeggen!

Maar mja, dingen als die stomme Kloontje-televisieserie hebben Ooit weinig goed gedaan..Oorspronkelijk was het Land van Ooit gewoon opgezet als een perfecte plek in het bos, waar een vreemdsoortig acteursgezelschap temidden van decors bezig was met een stuk op te voeren dat 's morgens vroeg begon en pas eindigde als Ooit de deuren weer sloot, en kinderen konden daar zich dan helemaal in verliezen, alsof het écht was wat daar gebeurde. Iedereen daar, van de lakeien bij de ingang tot de toiletjuffrouwen, iedereen speelde mee, en dat was echt heel tof. Je kon je daar als kind écht onderdeel van een groots en mysterieus verhaal voelen.

Mits ouders een beetje mee wilden doen natuurlijk, en daar ging het vaak verkeerd. Door de manier waarop het Land van Ooit werd gepromoot gingen gezinnen daar naartoe met het idee dat ze in een soortement Duinrell of Walibi terecht zouden komen, en dat was dan altijd een teleurstelling, want je kon nergens 'in'.

Enfin. </stokpaardje>
pi_79629860
effin, ik ga mijn bedje ''in''

fijen avond allemaal !
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:49:20 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79630124
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:21 schreef DarkElf het volgende:

Waarom bestond dat nou nog niet toen ik jong was of zelfs niet toen onze kinderen klein waren.
Wat grappig.
Poef.....gone! ©golfer
pi_79630183
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:39 schreef minilot het volgende:

[..]

Mensen die in het ziekenhuis liggen hoeven geen sorry te zeggen!

Maar mja, dingen als die stomme Kloontje-televisieserie hebben Ooit weinig goed gedaan..Oorspronkelijk was het Land van Ooit gewoon opgezet als een perfecte plek in het bos, waar een vreemdsoortig acteursgezelschap temidden van decors bezig was met een stuk op te voeren dat 's morgens vroeg begon en pas eindigde als Ooit de deuren weer sloot, en kinderen konden daar zich dan helemaal in verliezen, alsof het écht was wat daar gebeurde. Iedereen daar, van de lakeien bij de ingang tot de toiletjuffrouwen, iedereen speelde mee, en dat was echt heel tof. Je kon je daar als kind écht onderdeel van een groots en mysterieus verhaal voelen.

Mits ouders een beetje mee wilden doen natuurlijk, en daar ging het vaak verkeerd. Door de manier waarop het Land van Ooit werd gepromoot gingen gezinnen daar naartoe met het idee dat ze in een soortement Duinrell of Walibi terecht zouden komen, en dat was dan altijd een teleurstelling, want je kon nergens 'in'.

Enfin. </stokpaardje>
dat klinkt bekend, heb idd wel eens teleurgestelde mensen gehoord want je ' kon' er niets... maar zoals je verteld wat de bedoeling was hoeft dat ook helemaal niet. denk idd alleen dat mensen teveel kortdurende thrills zoeken en weinig oog hebben voor zoiets als toneel enzo... nou ja dat bleek ook wel.

Truste braam
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:56:53 #28
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_79630389
Ha, veel medespelers van de toneelvereniging hier hebben ooit bijgebeund in het Land van Ooit
Confidence through competence
pi_79630499
ik ga zo ook eens slapen, heb mij wel vermaakt vandaag weer op internet dus das een goed teken. met het goede nieuws van de dr vandaag, mijn wandelingetje en fijn geknuffel met de mr zie ik vandaag als een goeie dag

bye beebs
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 26 maart 2010 @ 23:03:37 #30
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_79630635
Is er in Groningen net een Whiskyfestival, heb ik kaarten gewonnen voor de Golf & Lifestyle-beurs

Apie doen, doei!
Met een wuifkus naar DE.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_79630976
Golf-beurs?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 23:13:40 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79630992
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:03 schreef Duderella het volgende:
Is er in Groningen net een Whiskyfestival, heb ik kaarten gewonnen voor de Golf & Lifestyle-beurs

Apie doen, doei!
Met een wuifkus naar DE.
Golfen en whisky gaan prima samen, kan ik je uit zeer betrouwbare bron vermelden.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 26 maart 2010 @ 23:16:20 #33
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79631056
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:13 schreef Den_Haag het volgende:
Golf-beurs?
Pas geleden is er weer een hele grote golfbeurs in Amsterdam geweest.
Poef.....gone! ©golfer
pi_79631264
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ha, veel medespelers van de toneelvereniging hier hebben ooit bijgebeund in het Land van Ooit
Heel veel mensen die in Brabant op de planken staan zijn ooit wel een keertje lakei geweest.
pi_79631350
Bwuh. We moeten het hele weekend op pad, en onderwijl moet Meneer gewoon werken. Dat wordt een heel weekend naast een aan de laptop gekluisterde echtgenoot
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 maart 2010 @ 00:01:04 #36
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79632406

Verjaardag in 030 was gezellig.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_79632758
wat een heerlijke avond! letterlijk! ik had zin in flensjes met ijs en slagroom na het eten vriendlief ook maar dan wel met grand marnier met zijn gelaserde ogen dus snel even de makro in om grand marnier en slagroom te halen En toen we weer thuis waren ik beslagje maken voor de flensjes het was fanfuckinglekker!
pi_79632885
en zo lekker te bed aangezien PdeHoog hier om een uur of 8 is... vroegvroegvroeg voor die stomme visjes van sun en tafkapdinges

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2010 00:18:14 ]
  zaterdag 27 maart 2010 @ 01:44:50 #39
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_79634707
Ik hoop nog even op 3 uur diepe coma :S
Half 7 weer aan het werk zijn, (morgen) 's avonds een verjaardag (die ik echt niet kan laten lopen).
Ik ga echt met mn kop tegen een muur aan rennen ofzo
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  zaterdag 27 maart 2010 @ 02:10:09 #40
55709 Stereotomy
pi_79634967
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 00:16 schreef SeaOfLove het volgende:
en zo lekker te bed aangezien PdeHoog hier om een uur of 8 is... vroegvroegvroeg voor die stomme visjes van sun en tafkapdinges
pi_79636292
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 02:10 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En weer wakker. zo maar eens een lekker lange douche nemen. en dan richting Nemo & friends
  zaterdag 27 maart 2010 @ 06:54:34 #42
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_79636306
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 06:46 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

En weer wakker. zo maar eens een lekker lange douche nemen. en dan richting Nemo & friends
Mogge !

Alex ligt nog te slapen, ik ga zometeen lekkers halen voor het ontbijt
pi_79636382
Hij is meteen ingetrokken bij je Windigo?

Morguh! zo naar tentamen
pi_79636416
goeiemorgen wat een mooie dag buiten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79636448
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 21:10 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Jup, en bijv als je *uitgestegen acties* doet, ofwel zonder voertuig een actie uitvoert. En je moet in *rood* optreden, ofwel gericht op front, dan heeft een underslung ruim 3 KG extra aan de loop hangen.

Stel je voor:

Diemaco 3,93 (geladen met 29 patronen) <-- de mijne
Mini-me 8,45 + 200 patronen <---- ratel geweer, ziek zwaar !
Diemaco+underslung+elkan kijker, meer dan 7 kg + patronen waarvan de underslung op 1 meter afstand hangt van de schutter (balanspunt zwaartegewicht)

ofwel, ik kom altijd heel goed weg

Daarintegen doe ik bijv met de 3 KM speedmars (waar iedereen stuk ging) de Mag. dragen. Het 12 KG groter kaliber ratel geweer Dus je hebt nogsteeds baas boven baas

wees blij dat je ook geen M82 hebt... weegt ook maar 13 KG en is ook nog eens lomp groot
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 07:43:05 #46
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_79636459
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 07:27 schreef Den_Haag het volgende:
Hij is meteen ingetrokken bij je Windigo?

Morguh! zo naar tentamen
Part-time ja In de weekenden

Succes op je tentamen!
pi_79636485
Ha, hier zijn jullie!

Red mij, ik heb een zieke man
pi_79636491
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 07:36 schreef DarkElf het volgende:
Hier ook
Heb je een beetje een uitzicht plekje?
pi_79636509
Goedemorgen!!!
pi_79636522
Mogguh Ik abonneer me ook ff op de weekend-editiie
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 07:41 schreef cybermans het volgende:

[..]

wees blij dat je ook geen M82 hebt... weegt ook maar 13 KG en is ook nog eens lomp groot
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Mooi speelgoed Zoiets voor op kantoor.....dat houd de lastige gebruikers en collega's wel weg
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 07:36 schreef DarkElf het volgende:
Hi DE Sterkte vandaag weer in het ziekenhuis Morgen iig leuk bezoek en een leuk cadeautje
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 07:47 schreef freecell het volgende:
Ha, hier zijn jullie!

Red mij, ik heb een zieke man
Het is wel een afwisselende ziekenboeg bij jou he Bewijst weer dat de vrouw toch het sterke geslacht is.....of zo

Zo, en dan nu eens gaan kijken of TAV74 en Sunny ook 's ochtends een beetje zonnig zijn
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_79636533
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 07:48 schreef freecell het volgende:

[..]

Hier ook
Heb je een beetje een uitzicht plekje?
kijk wel een beetje uit over dingen ja, zit op de vijfde verdieping.

wat is er met je man?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79636597
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 07:55 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh Ik abonneer me ook ff op de weekend-editiie
[..]

Ja Mooi speelgoed Zoiets voor op kantoor.....dat houd de lastige gebruikers en collega's wel weg
[..]

Hi DE Sterkte vandaag weer in het ziekenhuis Morgen iig leuk bezoek en een leuk cadeautje
[..]

Het is wel een afwisselende ziekenboeg bij jou he Bewijst weer dat de vrouw toch het sterke geslacht is.....of zo

Zo, en dan nu eens gaan kijken of TAV74 en Sunny ook 's ochtends een beetje zonnig zijn
je hebt als eerste met mij te dealen schiet eens op joh, ben al een half uur klaar voor vertrek
pi_79636614
Ohhh ik kan maar niet wakker worden vandaag.....
pi_79636722
ik heb juist het tegenovergestelde tezz,

Prima geslapen, maar om 06:30 al klaar wakker, en niet meer in slaap kunnen komen haha
pi_79636737
Ik ga zometeen maar even douchen, misschien helpt dat. Vandaag staat in ieder geval op het programma de was en de hond in bad doen. Verder ligt nog geheel open! Het is vooralsnog prima weer hier, dus misschien nog wel even de bossen in!
pi_79636739
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 07:55 schreef PdeHoog het volgende:

Nou uhm nee k heb zelf nog steeds flink stuwing en heb dus ook koorts. Alleen ik ga gewoon door omdat er iémand voor dit gezin moet zorgen
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 07:58 schreef DarkElf het volgende:

[..]

kijk wel een beetje uit over dingen ja, zit op de vijfde verdieping.

wat is er met je man?
Oeh, 5e is een tof uitzicht inderdaad

Buikgriepje. Heel zielig, heeft me 4x wakker gemaakt vannacht. En demonstratief zuchten als IK de nachtvoeding doe Maar goed, hij ligt op bed en ik red me beneden ook wel zonder hem, maar ik ga hem er NIET bij verzorgen vandaag. Hij had een kans gemaakt als hij me niet wakker had gemaakt vannacht
pi_79636761
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 08:39 schreef Braamyo het volgende:
ik heb juist het tegenovergestelde tezz,

Prima geslapen, maar om 06:30 al klaar wakker, en niet meer in slaap kunnen komen haha
ook zo van hele week vroeg uit de veren en dan in het weekend amper kunnen uitslapen?
pi_79636807
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 08:45 schreef cybermans het volgende:

[..]

ook zo van hele week vroeg uit de veren en dan in het weekend amper kunnen uitslapen?
Heb ik trouwens ook last van hoor. Mijn bioklok staat standaard op 7.00 uur, als gevolg van het jarenlang opstaan op dit uur.
In het weekend vind ik het ooit wel vervelend, want ik lag gisteren redelijk laat in bed en dan is zeven uur echt heel vroeg. En ondanks dat ik nog moe ben en moeite heb met wakker worden kan ik gewoonweg niet meer slapen!
Op vakantie vind ik het altijd heerlijk om vroeg wakker te zijn. Iedereen slaapt nog en een strandwandeling zo vroeg in de ochtend is geniaal........
pi_79636814
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 08:45 schreef cybermans het volgende:

[..]

yup, maar ben ook de hele week vroeg naar bed geweest dus heb ook geen slaap te kort, en net als gistr al rond 23:00 naar bed is echt super vroeg voor mijn doen
pi_79636823
Mogge, liefjes! Het is eigenlijk niet mijn gewoonte om zo vroeg op te staan op zaterdag, maar ja, wat moet dat moet Druk weekend voor de boeg, hopelijk morgenmiddag bijtijds weer thuis.

Freecell, beterschap voor jullie allemaal
pi_79636847
beterschap fc

ik ga eens lekker douchen en de haartjes wassen vanmiddag met de mr naar het restaurant lopen en misschien wel ff lekker door naar buiten als het zonnetje er nog is dan

fijn weekend cf
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79636949
zo maar ff een bak oplos koffie.... hopelijk de laatste in lange tijd ik ga straks even langs MM om een nieuwe nespresso te halen. Ik wil weer lekkere koffie!!
pi_79636974
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 08:42 schreef freecell het volgende:
Nou uhm nee k heb zelf nog steeds flink stuwing en heb dus ook koorts. Alleen ik ga gewoon door omdat er iémand voor dit gezin moet zorgen

Buikgriepje. Heel zielig, heeft me 4x wakker gemaakt vannacht. En demonstratief zuchten als IK de nachtvoeding doe Maar goed, hij ligt op bed en ik red me beneden ook wel zonder hem, maar ik ga hem er NIET bij verzorgen vandaag. Hij had een kans gemaakt als hij me niet wakker had gemaakt vannacht
Vervelend FC, dat jullie allebei niet fit zijn... Dikke knuf
pi_79637154
Grom en mopper! Amanda Seyfried's badpak uit Mamma Mia is er één uit de collectie van Michale Kors uit 2007 en nergens meer te koop!

Ik wil 'm zo graag hebben!
pi_79637166
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 09:00 schreef DarkElf het volgende:
beterschap fc

ik ga eens lekker douchen en de haartjes wassen vanmiddag met de mr naar het restaurant lopen en misschien wel ff lekker door naar buiten als het zonnetje er nog is dan

Oeh, naar buiten! Dat gaat vast goed voelen!
Toen je het ziekenhuis in ging lag er volgens mij nog sneeuw!
pi_79637187
Zo, stap 1 van mijn dagplanning is uitgevoerd. Frisse douche, kleren aan en nu op naar stap 2 (de hond in bad).
pi_79637192
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 09:17 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Vervelend FC, dat jullie allebei niet fit zijn... Dikke knuf
Ik ben voornamelijk chagrijnig
pi_79637194
En een dikke kus en beterschap voor het humeur van FC en het gestel van TARA natuurlijk.

Nu ontbijt zoeken. Eindelijk weer een beetje trek.

Oh, en hoezee voor Windigo! Die laat er geen gras over groeien, zeg!
pi_79637199
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 09:34 schreef Tezz het volgende:
Zo, stap 1 van mijn dagplanning is uitgevoerd. Frisse douche, kleren aan en nu op naar stap 2 (de hond in bad).
succes! wil dat een beetje?
pi_79637215
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 09:35 schreef freecell het volgende:

[..]

succes! wil dat een beetje?
Ach, hij weegt maar 2,5 kilo dus ik kan hem met 1 hand onder controle houden. Dus eigenlijk heeft ie niets te willen...... (maar hij vindt het niet leuk nee).
pi_79637240
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 09:36 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ach, hij weegt maar 2,5 kilo dus ik kan hem met 1 hand onder controle houden. Dus eigenlijk heeft ie niets te willen...... (maar hij vindt het niet leuk nee).
Mijn kat is niet zwaarder, maar als ik die ga wassen ben ik wel dood
pi_79637334
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 09:37 schreef freecell het volgende:

[..]

Mijn kat is niet zwaarder, maar als ik die ga wassen ben ik wel dood
Oh nee, Harley gaat heel gedwee zitten in de wasbak en dan kijkt ie me aan met van die ogen (als in: 'wat doe je me aan.....". En verder ondergaat hij het gewoon. En hij weet dat de beloning na het wassen en uitkammen de fohn is (en dat vindt ie echt heerlijk!). En als alles achter de rug is een snoepje!
Hij heeft me net met de hondenshampoo zien sjauwen, dus hij is nu onder de tafel gekropen......
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 maart 2010 @ 09:44:27 #73
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79637335
Mogge

Voor FC + aanhang
pi_79637716
quote:
Ik wilde net zeggen op 'vrouwen zijn het sterke geslacht' dat vrouwen meestal gewoon door moeten gaan of ze ziek zijn of niet. Beterschap

Den Haag, ik heb over je gedroomd vanmorgen En het was helemaal niet positief! We waren in een oorlogsgebied in een stad en jij schoot allemaal mensen (en kleide kinderen!) neer Het was echt een hele nare droom en je bleef gewoon heel vrolijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79638179
Oh Isa, dromen kunnen ooit zo 'echt' zijn he! Ik heb vannacht gedroomd dat mijn broer en zijn vrouw de baby kregen. En we waren in een zwembad . En het was een prachig meisje met de naam Simone. En mijn broer hing boven haar met een shagie in zijn mond (en hij rookt helemaal niet!).
En toen werd ik boos en toen zei mijn broer, 'ik noem haar wel Nelleke, dan kun je niet meer boos zijn'

Echt bizar, dromen........
pi_79638196
Stap 2 van mijn dagplanning is inmiddels ook uitgevoerd, Harley is weer een mooi wit knuffelhondje! Hij is nu met zijn rug langs de bank aan het schuren, want ik heb hem meteen een anti-vlooienspray opgedaan en dat prikt denk ik een beetje.....
pi_79638781
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Den Haag, ik heb over je gedroomd vanmorgen En het was helemaal niet positief! We waren in een oorlogsgebied in een stad en jij schoot allemaal mensen (en kleide kinderen!) neer Het was echt een hele nare droom en je bleef gewoon heel vrolijk.
dat is toch positief. ik was vrolijk
pi_79639047
vanmorgen zei de dr, toen ik het had over mijn keelpijn die steeds erger wordt door die sonde, dat dat vervelend is maar dat we hem zeker dit weekend er nog in laten zitten...

dat klinkt toch best positief of ligt dat nou aan mij? voorgaande keren als we het over de sonde hadden was het meestal ' die zal nog wel een tijdje blijven zitten vrezen we' ...

*stiekum meer hoop heeft (en tegelijkertijd geen hoop durft te hebben)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79639134
gewoon hoop houden DE
pi_79639161
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:33 schreef Den_Haag het volgende:
gewoon hoop houden DE
is serieus wel moeilijk na zoveel tegenslagen terwijl, en dat is iets wat je van jezelf leert kennen in barre tijden, blijkbaar best een heel opgewekt en vriendelijk mens ben want (op gisteren na en dat was ook maar 5 minuutjes, toen moest ik alweer om mezelf lachen) ben ik nog niet enorm sjacherijnig oid geweest en ondanks mijn dipjes zie ik toch snel weer de goeie dingen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79640126
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:34 schreef DarkElf het volgende:

is serieus wel moeilijk na zoveel tegenslagen terwijl, en dat is iets wat je van jezelf leert kennen in barre tijden, blijkbaar best een heel opgewekt en vriendelijk mens ben want (op gisteren na en dat was ook maar 5 minuutjes, toen moest ik alweer om mezelf lachen) ben ik nog niet enorm sjacherijnig oid geweest en ondanks mijn dipjes zie ik toch snel weer de goeie dingen
Mensen kunnen ongelofelijk veel 'hebben' he? Dat verbaast me wel eens.
Dikke Elf!
pi_79640497
Boodschappen doen
Pak naar de stomerij brengen
Nespresso machine kopen
pi_79640530
Nespresso
pi_79640545
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:28 schreef Den_Haag het volgende:
Nespresso
echt wel... maar ze moeten hem niet jatten
pi_79640571
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:44 schreef Tezz het volgende:
Oh Isa, dromen kunnen ooit zo 'echt' zijn he! Ik heb vannacht gedroomd dat mijn broer en zijn vrouw de baby kregen. En we waren in een zwembad . En het was een prachig meisje met de naam Simone. En mijn broer hing boven haar met een shagie in zijn mond (en hij rookt helemaal niet!).
En toen werd ik boos en toen zei mijn broer, 'ik noem haar wel Nelleke, dan kun je niet meer boos zijn'

Ook bizar! Soms vraag je je af wat je hersenen aan het doen zijn als ze dat soort rare voorstellingen in elkaar zetten

En DE, natuurlijk moet je wat hoop houden! Het gaat toch steeds een beetje beter en geen hoop is ook zo wat. Dan bescherm je je wel tegen teleurstelling, maar ik zou denk ik toch voor de hoop houden gaan
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79640593
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:27 schreef cybermans het volgende:
Boodschappen doen [ afbeelding ]
Pak naar de stomerij brengen [ afbeelding ]
Nespresso machine kopen [ afbeelding ]
  zaterdag 27 maart 2010 @ 12:33:57 #87
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79640663
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:44 schreef Tezz het volgende:

Traumdeutung van Freud maar eens er op na slaan.
Poef.....gone! ©golfer
pi_79640713
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:30 schreef Bluezz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  zaterdag 27 maart 2010 @ 12:36:04 #89
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79640722
Im Traum einer Frau kann ein jüngerer Bruder Rivalitätsgefühle zum Ausdruck bringen, aber auch Verletzbarkeit. Ein älterer Bruder repräsentiert ihr extrovertiertes Selbst.

Poef.....gone! ©golfer
pi_79640974
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ook bizar! Soms vraag je je af wat je hersenen aan het doen zijn als ze dat soort rare voorstellingen in elkaar zetten
Jah!

Mijn stervende zwaan ligt inmiddels op de bank hier Hij is wel echt zielig trouwens.
pi_79641809
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:36 schreef golfer het volgende:
Im Traum einer Frau kann ein jüngerer Bruder Rivalitätsgefühle zum Ausdruck bringen, aber auch Verletzbarkeit. Ein älterer Bruder repräsentiert ihr extrovertiertes Selbst.

en wat als je iemand als moordenaar ziet?
pi_79643123
Zo! Ik heb mijn huis in paassfeer gebracht. Dochter bleef maar zeuren om een paastak, dus maar even gedaan. En ook overal hyacinten en narcissen enzo, lekker voorjaar in huis!
  zaterdag 27 maart 2010 @ 15:04:03 #93
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79644249
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:21 schreef Den_Haag het volgende:

en wat als je iemand als moordenaar ziet?
Ein Traum, in dem Sie selbst zum Mörder werden, warnt vor unbedachten Handlungen.
Werden Sie selbst ermordet, haben Sie mit Schwierigkeiten zu rechnen.
Im Traum ermordet werden zeigt, dass Sie von falschen und heimtückischen Menschen umgeben sind, die Ihnen schaden wollen.
Es ist immer das Zeichen eines herannahenden Unglücks und Schwierigkeiten.
Selbst jemandem zu ermorden heißt, Sie sollten sich vor unbedachten Handlungen hüten.

Erschlagen oder erschießen Sie im Traum einen bekannten Menschen, bringt dies unterdrückte Wutgefühle, die Sie im Alltag verdrängt haben, zum Ausdruck, die sich jetzt Luft machen.
Werden Sie dagegen selbst von jemandem ermordet oder angegriffen, so stellt diese bestimmte Person in Ihrem Leben unerfüllbare Erwartungen an Sie. Weil Sie diese Wünsche, Forderungen oder Erwartungen nicht erfüllen können, kommen Schuldkomplexe auf. Das Unbewusste reagiert oft durch Aggressionsattacken diesen "inneren Druck" ab.
Poef.....gone! ©golfer
pi_79644879
Daag!

Ik weer lekkere overjarige boerenkaas gehaald

En een stuk van de vloer geolied, hij lijkt als nieuw!

Straks lekker eten bij m'n ouders
pi_79645036
het is gelukt heen en terug gelopen naar het restaurant (ja jullie weten niet hoe ver het is maar CF zei ook dat t ver was dus t is niet alleen mijn vermoeide perceptie ) waarbij we een theebreak hebben gehouden voor we terug gingen. De terugweg ging een stuk langzamer dan de heenweg maar tis gelukt

en nu stort ik ff in ....
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79645137
even groet vanaf de visjesbeurs van sun en tafkap het is echt gigantisch! heb lekker heel de dag kaartjes verkocht. al met al echt een hele toffe dag! om half 6 maakt PdeHoog nog een groepsfoto van de crew en dan gaan we richting delft weer
  zaterdag 27 maart 2010 @ 15:54:12 #97
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79645321
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 15:39 schreef DarkElf het volgende:
het is gelukt heen en terug gelopen naar het restaurant (ja jullie weten niet hoe ver het is maar CF zei ook dat t ver was dus t is niet alleen mijn vermoeide perceptie ) waarbij we een theebreak hebben gehouden voor we terug gingen. De terugweg ging een stuk langzamer dan de heenweg maar tis gelukt

Yes! Alweer een stap (letterlijk) in de goede richting.
Poef.....gone! ©golfer
pi_79645425
ik sluit me bij golfer aan, DE
pi_79645623
zow eindelijke weer aan de nespresso net me eerste bakje weer op
pi_79645672
Goed zo DE! Lekker uitrusten van je wandeling....... knap dat het gelukt is! Het is een hele vooruitgang lijkt me...
pi_79645754
DE, goed gedaan!! nu lekker tukkie doen!
pi_79646680
Goed zo DE!

Jongens, jongens, als we zo doorgaan zijn we woensdag nog met de weekend-editie bezig!
pi_79647223
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:47 schreef LieLie het volgende:
Goed zo DE!

Jongens, jongens, als we zo doorgaan zijn we woensdag nog met de weekend-editie bezig!
ik ben straks weer thuis, ga ik t topic wel even vol spammen Als t me tenminste lukt wakker te blijven
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:26:59 #104
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_79647718
Zo 2 dagdiensten weer done,.. nog 1 te gaan met heel kort slapen leuk dat wisselen van tijd
Maargoed dan nog 2 avonden en dan ben ik weer ff vrij 2 daagjes
ben op gewoon ik trek die vroege diensten gewoonweg NIET!

Ga nu ff roerbakken eten, douchen en mijn bed in denk ik zo ik leef al rond half 7 kan ik vast wennen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_79647817
Ik vind het heerlijk, de zomertijd. Weer lekker lang licht en dus kan ik na het eten nog even met de hond naar het bos. Heerlijk vooruitzicht!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 maart 2010 @ 17:39:07 #106
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79648062
voor DE

Hier vanavond een simpel groentesoepje vanavond. Wel zelf gemaakt .
pi_79648198
Nu even een instant cup-a-soupie kip en zometeen
spaghetti met zeevruchten en chili olie (vanuit de allerhande)
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:47:32 #108
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_79648277
kutjepoep!
pi_79648291
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:47 schreef kaasplankje het volgende:
kutjepoep!
Daar hoort geen poep te zitten hoor!
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:21:45 #110
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_79649159
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:48 schreef Tezz het volgende:

Daar hoort geen poep te zitten hoor!
Nee joh, dat moest er ook nog bij komen zeg
pi_79650006
lekker supportive zijn jullie altijd

mijn conditie is zo dat ik pas net weer wakker ben 2x een stuk lopen en thee drinken = 2 .5 uur slapen als een roosje
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 maart 2010 @ 19:03:05 #112
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79650395
Ik kies bewust logo . NU bij kassa. Hoe wil je de boel 'bedonderen'.
pi_79650646
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:44 schreef cybermans het volgende:
Nu even een instant cup-a-soupie kip en zometeen
spaghetti met zeevruchten en chili olie (vanuit de allerhande)
eetbaar maar niet echt mijn ding. Ga het niet nog een keer maken

Nu op travel channel chef abroad - amsterdam.... wat doen we het weer slecht.... komt er tot nu toe vooral op neer dat er weinig Hollandse keuken te vinden is in Amsterdam (de stroopwafel was nog het grootste succes)
pi_79650659
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:03 schreef borisz het volgende:
Ik kies bewust logo . NU bij kassa. Hoe wil je de boel 'bedonderen'.
straks ff in uitzending gemist kijken dan
pi_79650660
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:49 schreef DarkElf het volgende:
lekker supportive zijn jullie altijd

mijn conditie is zo dat ik pas net weer wakker ben 2x een stuk lopen en thee drinken = 2 .5 uur slapen als een roosje
Das ook niet zo gek toch? Al bijzonder dat je een eind kan lopen weer

TARA zijn oma belde net trouwens. TARA 'nou, ik ben ziek, blablablabla' even stil 'Free? Nee, daar is niks mee aan de hand hoor, alles prima!'

En daar zat ik dan, met mijn stuwing, koorts ervan, koppijn en een hormoonwisseling door het stoppen waardoor ik al de hele dag om alles brul. En hij is vandaag nog niet onder zijn dekentje op de bank uitgeweest....

Het is dat hij echt een beetje te slap is om een end te kunnen lopen, anders had ik hem voor minstens een uur buitengesloten gok ik Ik ben stiekem nog steeds kwaad...
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:14:57 #116
55709 Stereotomy
pi_79650717
FC

Wat is stuwing?

En kan TARA niet een dam bouwen ofzo?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 maart 2010 @ 19:17:12 #117
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79650776
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:12 schreef cybermans het volgende:

[..]

straks ff in uitzending gemist kijken dan
Simpel voorbeeldje je hebt het Bertoli pastasaus en je hebt AH eigenmerk. In die saus van AH zit minder zout, vetten, en Kcal. Bertoli heeft het logo en AH niet. Zo waren er in de show talloze voorbeelden te verzinnen waarbij andere merken 'beter' waren dan producten met het ik kies bewust logo.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:19:42 #118
55709 Stereotomy
pi_79650845
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:17 schreef borisz het volgende:

[..]

Simpel voorbeeldje je hebt het Bertoli pastasaus en je hebt AH eigenmerk. In die saus van AH zit minder zout, vetten, en Kcal. Bertoli heeft het logo en AH niet. Zo waren er in de show talloze voorbeelden te verzinnen waarbij andere merken 'beter' waren dan producten met het ik kies bewust logo.
Klopt! Het gaat om de relatieve waardes in 'dezelfde categorie'

Resultaat: AH vitaminewater met een smaakje krijgt een 'kies bewust' logo en verse sap niet.
pi_79651015
Het enige wat er nog een erg uitsprong
http://www.proefamsterdam.nl in de westergas
pi_79651044
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:19 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Klopt! Het gaat om de relatieve waardes in 'dezelfde categorie'

Resultaat: AH vitaminewater met een smaakje krijgt een 'kies bewust' logo en verse sap niet.
dus als ze ook nog een nog ongezondere variant op de markt brengen kan dus gewone cola dus als ik kiest bewust gebrand worden?
pi_79651361
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
FC

Wat is stuwing?

En kan TARA niet een dam bouwen ofzo?

opvrolijk-post

Ik ben nogal abrupt gestopt met borstvoeding, omdat Florian niet kon drinken bij me. Maar... mijn borsten maken nog wel melk....
Resultaat: ik zie er uit als Lola Ferrari en het is nogal pijnlijk en je wordt er vaak wat emotioneel en koortsig van.
pi_79651384
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:26 schreef cybermans het volgende:

[..]

dus als ze ook nog een nog ongezondere variant op de markt brengen kan dus gewone cola dus als ik kiest bewust gebrand worden?
jup
pi_79651751
V&D heeft macarons!

Maar ze zijn niet bepaald om over naar huis te schrijven..
pi_79651787
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:49 schreef minilot het volgende:
V&D heeft macarons!

[ afbeelding ]

Maar ze zijn niet bepaald om over naar huis te schrijven..
krijg al kiespijn bij het ernaar kijken
pi_79651820
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:12 schreef freecell het volgende:

Das ook niet zo gek toch? Al bijzonder dat je een eind kan lopen weer

TARA zijn oma belde net trouwens. TARA 'nou, ik ben ziek, blablablabla' even stil 'Free? Nee, daar is niks mee aan de hand hoor, alles prima!'

En daar zat ik dan, met mijn stuwing, koorts ervan, koppijn en een hormoonwisseling door het stoppen waardoor ik al de hele dag om alles brul. En hij is vandaag nog niet onder zijn dekentje op de bank uitgeweest....

Het is dat hij echt een beetje te slap is om een end te kunnen lopen, anders had ik hem voor minstens een uur buitengesloten gok ik Ik ben stiekem nog steeds kwaad...
Je bent zo boos dat je het in 2 SC's post
of doe je dat altijd dan heb ik niks gezegd

Ik zit me even in te 'luisteren' in een nummer waarvoor ik mss ook wel wil auditeren, kom ik deze versie tegen :

Dat mens heeft een hele reeks van dit soort vids
pi_79652967
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:51 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik zit me even in te 'luisteren' in een nummer waarvoor ik mss ook wel wil auditeren, kom ik deze versie tegen :

Dat mens heeft een hele reeks van dit soort vids

@FC kan mij wel voorstellen dat je pissed bent en dan ben ik gewoon een vrouw en heb niet al die hormoondingen die jij hebt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 27 maart 2010 @ 20:37:40 #127
55709 Stereotomy
pi_79653369
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:36 schreef freecell het volgende:

[..]

opvrolijk-post

Ik ben nogal abrupt gestopt met borstvoeding, omdat Florian niet kon drinken bij me. Maar... mijn borsten maken nog wel melk....
Resultaat: ik zie er uit als Lola Ferrari en het is nogal pijnlijk en je wordt er vaak wat emotioneel en koortsig van.
Owja, dat wist ik eik wel, maar da was'k gewoon vergeten
  zaterdag 27 maart 2010 @ 20:37:55 #128
55709 Stereotomy
pi_79653376
Tevens: hup AZ
pi_79653467
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:51 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Je bent zo boos dat je het in 2 SC's post
of doe je dat altijd dan heb ik niks gezegd
nee, dat doe ik normaal nooit
Dat je het zag zeg
Ik ben gewoon een beetje gefrustreerd. Boos is het nog niet eens, want hij is wel degelijk echt ziek.
Maar intussen moet ik wél alles alleen doen én hem glaasjes water ed brengen....
pi_79654137
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 08:17 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

je hebt als eerste met mij te dealen schiet eens op joh, ben al een half uur klaar voor vertrek
Jij was ook zonnig ja
quote:
Alleen ik ga gewoon door omdat er iémand voor dit gezin moet zorgen
Dat schijnt typisch vrouwelijk te zijn
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 15:39 schreef DarkElf het volgende:

en nu stort ik ff in ....
Klinkt goed
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 15:44 schreef SeaOfLove het volgende:
even groet vanaf de visjesbeurs van sun en tafkap het is echt gigantisch! heb lekker heel de dag kaartjes verkocht. al met al echt een hele toffe dag! om half 6 maakt PdeHoog nog een groepsfoto van de crew en dan gaan we richting delft weer
Ja. Wat zij zegt dus Heb helaas niet echt chantage materiaal van de dames dus ik moet jullie teleurstellen. Sunny vroeg nog wel of ik wat levende waren wilde fotograferen en posten....iets met kikkers of zo Moet dat nog of niet
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_79654264
Heb net de Wii weer eens afgestoft en een uurtje getennist etc
I won

@ Elf, goed van je zég, dat lopen naar het rest.!! Logisch dat je daarna hebt liggen slapen.
@ Free, beterschap voor jullie állemaal dan maar... ik lurk nog wel eens hier en daar en SC's & FB's zijn mijn favoriet daarbij

Avondje voor mezelf, golfer is uit eten met 2 inmiddels ex-collega's.
Dat betekend dan meestal een heel arsenaal van muziekjes draaien waar hij niet van houdt
pi_79654405
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:10 schreef Bluezz het volgende:
Dat betekend dan meestal een heel arsenaal van muziekjes draaien waar hij niet van houdt
Lekker

Ik ga een soort van instorten nu denk ik 33 en dan niet eens meer tegen een dagje beurslopen kunnen
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 maart 2010 @ 21:15:28 #133
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79654412
Zoals?

Ik heb de frituurpan aangezet. Tijd voor lekkere hapjes
pi_79654548
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:15 schreef PdeHoog het volgende:

Ik ga een soort van instorten nu denk ik 33 en dan niet eens meer tegen een dagje beurslopen kunnen
Ik kan het me helemaal voorstellen. Het was wel lekker druk daar dus?
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:15 schreef borisz het volgende:
Zoals?
Ik had nu een aanval van Live, TTD & Jon Allen met een kort sausje van Anouk en Prince
quote:
Ik heb de frituurpan aangezet. Tijd voor lekkere hapjes
Hier een blokkie kaas met een glaasje rivella
Het wachten is op deadline op de tv.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 maart 2010 @ 21:24:25 #135
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79654640
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
Tevens: hup AZ

edit:

[ Bericht 13% gewijzigd door borisz op 27-03-2010 21:29:52 ]
pi_79654887
het was echt ontzettend druk bluez! heb echt genoten van deze dag. en natuurlijk leuk om sun en tavding weer te zien en mijn lieve vriendje kres. verder lekker kleppen in de auto met P. ik dutte alleen op de terugweg even in
pi_79654926
@P, ik lig hier ook meer dood dan levend op de bank met een dekentje
pi_79655108
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan het me helemaal voorstellen. Het was wel lekker druk daar dus?
Het was heerlijk druk En een ontzettend tof sfeertje. Mooie ruime beurs. Goed opgezet. Ik heb bewondering voor de organisatie. Zat goed in elkaar
pi_79655147
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:37 schreef SeaOfLove het volgende:
@P, ik lig hier ook meer dood dan levend op de bank met een dekentje
Ik heb net de foto's gekopieerd
pi_79655250
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Het was heerlijk druk En een ontzettend tof sfeertje. Mooie ruime beurs. Goed opgezet. Ik heb bewondering voor de organisatie. Zat goed in elkaar
Hear! Hear! respect voor de organisatie, wat een werk zeg! en wat een leuke club vrijwilligers bij elkaar
pi_79655400
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:45 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb net de foto's gekopieerd
Ah die ga ik mooi even bekijken maandag als jij voor me in de keuken staat te koken ik ben btw een kleine eter
pi_79655533
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:55 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Ah die ga ik mooi even bekijken maandag als jij voor me in de keuken staat te koken ik ben btw een kleine eter
Hahahahaha...als jij komt is het eten al klaar Je krijgt preischotel a la P. Makkelijk, goed gekruid en lekker (althans...ik vind het lekker en makkelijk en snel en gezond en zo). Ben je een toetjesvrouw? heb je 1.5 uur in de auto gezeten met elkaar, ben ik nog vergeten je uit te horen
pi_79655584
Ik zit nu de panorama-foto te maken Uit 20 foto's Je ziet de mensen op de foto dubbel Dit wordt echt een humoristische weet-ik-hoeveel-megapixel-foto
pi_79655767
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Ben je een toetjesvrouw? heb je 1.5 uur in de auto gezeten met elkaar, ben ik nog vergeten je uit te horen
whehehe En nee ik ben niet van de toetjes, liever een kopje thee en een lekker rummetje/whiskeytje oid OH ben benieuwd naar die panorama foto, hoop dat het je lukt!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2010 22:08:37 ]
pi_79655888
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:06 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

whehehe En nee ik ben niet van de toetjes, liever een kopje thee en een lekker rummetje/whiskeytje oid OH ben benieuwd naar die panorama foto, hoop dat het je lukt!
Morgen weer een dag Geen zin meer
pi_79655976
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:10 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Morgen weer een dag Geen zin meer
ik kan me er iets bij voorstellen
pi_79656692
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:50 schreef SeaOfLove het volgende:

Hear! Hear! respect voor de organisatie, wat een werk zeg! en wat een leuke club vrijwilligers bij elkaar
Tof, dat straalt zoiets dan ook echt uit En zorgt ervoor dat er veel mensen op de been zijn.
(zoals jullie )

Zijn de pics al ergens de zien P ?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 22:50:57 #148
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79656872
Zo. Ook weer thuis. Lekker Italiaans gegeten met mijn lieve 2 ex-collegaatjes. Lekker zitten bijkleppen.
Nu ontspannen en uitbuiken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_79657497
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:43 schreef Bluezz het volgende:
Zijn de pics al ergens de zien P ?
Nope. Ik ga zo eerst eens slapen. Misschien morgen
pi_79657787
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:50 schreef golfer het volgende:
Zo. Ook weer thuis. Lekker Italiaans gegeten met mijn lieve 2 ex-collegaatjes. Lekker zitten bijkleppen.
Nu ontspannen en uitbuiken.
klinkt als een leuk avondje uit @P, ik was op de bank in slaap gevallen, toch een klein uurtje geslapen. @Bluez, volgens mij komen de foto's op de site van vivarium als P en de andere fotografen hun foto's hebben gemaild
pi_79658534
De weekend editie overleeft het nog tot nu toe !

ik niet safari is echt slecht voor je !
pi_79659088
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:40 schreef freecell het volgende:
nee, dat doe ik normaal nooit
Dat je het zag zeg
Ik ben gewoon een beetje gefrustreerd. Boos is het nog niet eens, want hij is wel degelijk echt ziek.
Maar intussen moet ik wél alles alleen doen én hem glaasjes water ed brengen....
Ik begrijp je frustratie. Maar soms hebben mannen het inlevingsvermogen van een stoeptegel. En omdat TARA geen tieten heeft, nooit borstvoeding zal geven en ook nooit stuwing zal hebben, kan hij zich er niets bij voorstellen
  zondag 28 maart 2010 @ 03:38:07 #153
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_79661582
Hotaru no haka OF Kôkaku kidôtai OF Akira?
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_79662433
Hooooi ik meld me ook nog even snel. Net thuis van uitgaan, pfff heb zoveel drank gekregen dat ik straks zeker weten wakker wordt met een enorme kater. Ik wil niet slapen

Beterschap voor FC en de fam en ik ben benieuwd naar de pics van de beurs van Sun!!

Toch maar slapen nu

pi_79662885
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 23:25 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

klinkt als een leuk avondje uit @P, ik was op de bank in slaap gevallen, toch een klein uurtje geslapen. @Bluez, volgens mij komen de foto's op de site van vivarium als P en de andere fotografen hun foto's hebben gemaild
Ik had toestemming een kleine preview hier te dumpen geloof ik
pi_79662912
oh leuk lekker geslapen?wat een heerlijk zonnetje nu
pi_79662983
Goedemorgen allemaal! Gisteravond ging ik filmkijken met mijn man en ik heb maar liefst tien minuten gezien... Gewoon de hele avond op de bank liggen slapen, hihi! En vannacht ook nog redelijk geslapen, dus ik denk dat ik het nodig had.......
pi_79663049
goeiemorgen, ik heb lekker geslapen werd wakker op mijn buik dus dat zal schelen (als buikslaper gedwongen 6 weken op je rug slapen is echt niet leuk en blijkbaar heb ik vannacht het toch voor elkaar gekregen om op mijn buik te draaien ... geen idee hoe met die sonde maar goed)

Vandaag komen mijn zus, zwager en jarige neefje deze kant op Leuk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79663172
quote:
Op zondag 28 maart 2010 08:29 schreef SeaOfLove het volgende:
oh leuk lekker geslapen?wat een heerlijk zonnetje nu
Mwjah...slapen was best ok IEtsiepietsie te weinig dankzij dat ingeleverde uur
quote:
Op zondag 28 maart 2010 08:56 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen, ik heb lekker geslapen werd wakker op mijn buik dus dat zal schelen (als buikslaper gedwongen 6 weken op je rug slapen is echt niet leuk en blijkbaar heb ik vannacht het toch voor elkaar gekregen om op mijn buik te draaien ... geen idee hoe met die sonde maar goed)

Vandaag komen mijn zus, zwager en jarige neefje deze kant op Leuk
Klinkt goed, DE En dat feestje ook
  zondag 28 maart 2010 @ 09:24:45 #160
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_79663216
Goedemorgen allemaal ben gaar niet normaal, wekker ging achterlijk vroeg (4.30 nieuwe tijd dus voorgevoel toch echt een uur eerder)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_79663229
Mijn man heeft net Alice in Wonderland als torrent gedownload! Dochter en ik kruipen dus NU op de bank!
pi_79663496
@Tezz das wel vroeg voor en film zeg

* cybermans zapt weg van aftiteling smokin aces 2: assassins' ball

Gister na een goede start ook echt helemaal nietsmeer gedaan dus ik moet vandaag alsnog veel doen
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 maart 2010 @ 10:15:32 #163
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79663757
Goedemorgen , Sportzondag hier met oa Gent-Wevelgem en het voetbal
  zondag 28 maart 2010 @ 10:30:21 #164
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_79663942
quote:
Op zondag 28 maart 2010 10:15 schreef borisz het volgende:
Goedemorgen , Sportzondag hier met oa Gent-Wevelgem en het voetbal
Mogguh!
Gisteren ook een mooie wedstrijd gezien met de E3 Prijs. Wat een finale met Cancellara, Boonen en Flecha!
Dat beloofd veel goeds
  zondag 28 maart 2010 @ 10:31:17 #165
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_79663953
Zomertijd!
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 maart 2010 @ 10:45:02 #166
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79664139
Ja was een mooie finale met Cance . Met dat interview:'' I'm happy to win a koers.''
  zondag 28 maart 2010 @ 10:54:22 #167
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_79664249
quote:
Op zondag 28 maart 2010 10:45 schreef borisz het volgende:
Ja was een mooie finale met Cance . Met dat interview:'' I'm happy to win a koers.''
Hha ja dat interview met een mengelmoesje van engels en vlaams door elkaar
pi_79664497
quote:
Op zondag 28 maart 2010 10:31 schreef kaasplankje het volgende:
Zomertijd!
enige voordeel is dat de zomer weer voor de deur staat... maar morgen 6 uur (dus 5 uur wintertijd) is wel weer vroehoeg

maar goed nu weer
pi_79664513
altijd leuk hoe mensen denken

klik

[ Bericht 10% gewijzigd door DarkElf op 28-03-2010 11:45:19 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79664768
quote:
Op zondag 28 maart 2010 09:54 schreef cybermans het volgende:
@Tezz das wel vroeg voor en film zeg

* cybermans zapt weg van aftiteling smokin aces 2: assassins' ball

Gister na een goede start ook echt helemaal nietsmeer gedaan dus ik moet vandaag alsnog veel doen
Hihi, heerlijk op zondagmorgen met pyama aan en broodjes op schoot... Helaas vond dochterlief de film te eng. Hij was ook best spooky voor een zevenjarige.... Gelukkig zijn we niet naar de bioscoop gegaan, dat was helemaal een drama geweest......
pi_79665034
quote:
Op zondag 28 maart 2010 11:27 schreef Tezz het volgende:

[..]

Hihi, heerlijk op zondagmorgen met pyama aan en broodjes op schoot... Helaas vond dochterlief de film te eng. Hij was ook best spooky voor een zevenjarige.... Gelukkig zijn we niet naar de bioscoop gegaan, dat was helemaal een drama geweest......
milou zou 'm ook te eng vinden Hier weer heerlijk weggedommeld voor een paar uur. en dat is ook gelijk mijn plan van de dag: slapen, lezen, tv kijken, eten en internet...dit alles strak uitgevoerd op de bank met af en een uitstapje naar de keuken en de wc DE, veel plezier vanmiddag met je bezoek.
pi_79665081
quote:
Op zondag 28 maart 2010 11:41 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

milou zou 'm ook te eng vinden Hier weer heerlijk weggedommeld voor een paar uur. en dat is ook gelijk mijn plan van de dag: slapen, lezen, tv kijken, eten en internet...dit alles strak uitgevoerd op de bank met af en een uitstapje naar de keuken en de wc DE, veel plezier vanmiddag met je bezoek.
Ik zie net dat het voor 9 jaar en ouder is... Hmm, val ik als ouder weer door de mand dat ik niet even eerst gechecked heb. Nou goed, we hebben het overleefd..

Hopelijk kan ze vanmiddag nog wel gewoon netjes op voor haar B-diploma (zwemmen) en staat ze niet stijf van de spanning...
pi_79665089
heb ff tijd om te zwaaien..

bah ben mijn stem nu bijna kwijt en een opgezette keel, maar verder is het erg gezellig hier!!
pi_79665147
quote:
Op zondag 28 maart 2010 11:44 schreef Sunnythesun het volgende:

bah ben mijn stem nu bijna kwijt en een opgezette keel, maar verder is het erg gezellig hier!!
Houd vol Sunny!!
pi_79665207
Sun Succes met de laatste loodjes Oh spannend straks voor Bente, tezz!
pi_79665278
morguh

Mijn motor is klaar
alleen zit ik morgen weer in Munchen.

DE, gaat het al weer wat beter?
pi_79665346
hoe zou het in huize freecell zijn nu, ben ik ook wel benieuwd naar
pi_79665367
quote:
Op zondag 28 maart 2010 11:14 schreef DarkElf het volgende:
altijd leuk hoe mensen denken

[ afbeelding ]
lol!

Het is wel waar

Ik heb weinig te melden. Gisteren de mozarella pizza die nr 1 uit de test kwam bij kassa gehad en die was echt heel heel erg lekker Was er 1 van dr Oetker, maar dan niet die ik normaal nam. Duidelijk huh
pi_79665411
Zolang het maar lekker is he Isa
hoe is de rug?
pi_79665556
pi_79665701
quote:
Op zondag 28 maart 2010 11:59 schreef Den_Haag het volgende:
Zolang het maar lekker is he Isa
hoe is de rug?
Ja, wel goed eigenlijk. Voel het 's nachts nog wel, maar daar is alles wel mee gezegd. Doet niet echt pijn of zo.
  zondag 28 maart 2010 @ 12:16:22 #182
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_79665820
quote:
Op zondag 28 maart 2010 11:12 schreef cybermans het volgende:

[..]

enige voordeel is dat de zomer weer voor de deur staat... maar morgen 6 uur (dus 5 uur wintertijd) is wel weer vroehoeg

maar goed nu weer [ afbeelding ]
Herkenbaar ja, wekker ging om 4.30 zomertijd, pff koste echt moeite vanochtend maar nu nog maar 2 uurtjes dus dat gaat dan weer wel lekker snel op het werk en tiehiefus druk !
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_79666051
Elf, fijne dag voor je en lekker op je buik geslapen mét sonde. Goed teken lijkt me
Wie weet mag ie er morgen uit want dan is het weekend voorbij

Isa, bij jou klinkt het ook goed

Alice in wonderland wil ik ook zien (johnny depp ) maar vind het niks om daarvoor naar de bios te gaan - bovendien ken ik echt niemand die mee wil ) dus ook maar even binnenloodsen
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 maart 2010 @ 12:27:36 #184
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79666138
Er is wat leven in IJmuiden vandaag . Bom WOII geruimd in IJmuiden
  zondag 28 maart 2010 @ 12:29:25 #185
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_79666203
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:27 schreef borisz het volgende:
Er is wat leven in IJmuiden vandaag . Bom WOII geruimd in IJmuiden
Oja 600 mensen die even uit huis moesten he ?
verder niet gevolgd
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 maart 2010 @ 12:32:50 #186
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79666293
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:29 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Oja 600 mensen die even uit huis moesten he ?
verder niet gevolgd
Jup, straks wordt de bom een eindje uit de kust tot ontploffing gebracht.
pi_79666402
@ Bluezz, de dr zei net; ik kan niet beloven dat hij er volgende week uitgaat maar we denken er wel aan... Nou dat klinkt toch al een stuk beter Natuurlijk besef ik mij dat er nog van alles kan gebeuren en ook dat als hij eruit is het niet inhoudt dat alles meteen goed is... je kan door beginnen met eten een terugval krijgen bijv... maar we gaan vooruit
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79666421
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, wel goed eigenlijk. Voel het 's nachts nog wel, maar daar is alles wel mee gezegd. Doet niet echt pijn of zo.
gelukkig maar!
pi_79666633
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:37 schreef DarkElf het volgende:
@ Bluezz, de dr zei net; ik kan niet beloven dat hij er volgende week uitgaat maar we denken er wel aan... Nou dat klinkt toch al een stuk beter Natuurlijk besef ik mij dat er nog van alles kan gebeuren en ook dat als hij eruit is het niet inhoudt dat alles meteen goed is... je kan door beginnen met eten een terugval krijgen bijv... maar we gaan vooruit
Met kleine stapjes, terwijl je met van die 7mijls laarzen zou willen he!
Het gaat met stipjes (...) vooruit Hou vol Elf
pi_79666778
straks gaat DE met kleine hapjes vooruit, onderdeel van een grote stap
  zondag 28 maart 2010 @ 12:51:28 #191
55709 Stereotomy
pi_79666799
Hup Elf We gaan voorwaarts
pi_79666812
quote:
Op zondag 28 maart 2010 11:41 schreef SeaOfLove het volgende:
Hier weer heerlijk weggedommeld voor een paar uur. en dat is ook gelijk mijn plan van de dag: slapen, lezen, tv kijken, eten en internet...dit alles strak uitgevoerd op de bank met af en een uitstapje naar de keuken en de wc
Hier niet anders Ik heb drie afleveringen Studio 60 on the sunset strip gekeken, maar ik heb toch het idee dat ik sommige afleveringen alleen aan het begin en het einde gezien heb
quote:
Op zondag 28 maart 2010 11:44 schreef Sunnythesun het volgende:

Hou vol Nog ff En dan hopen dat het woensdag allemaal weer goed is
pi_79666978
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hier niet anders Ik heb drie afleveringen Studio 60 on the sunset strip gekeken, maar ik heb toch het idee dat ik sommige afleveringen alleen aan het begin en het einde gezien heb
[..]
lolz dat zal ik zo meemaken denk ik, doe er even een dvd van rozengeur en wodkalime in. maar heb nu al moeite mijn ogen open te houden
pi_79667026
voor je het weet sta ik thuis achter het fornuis (en daarbuiten ) weer de goddelijke huisvrouw voor de mr uit te hangen (waarna ik uren slaap natuurlijk steeds want een half uurtje iets doen is echt een topinspanning )

[disclaimer] ik bereid mijzelf wel een beetje voor op tegenvallers nog (die heus nog wel komen) dus ik zal niet al te naief optimistisch gaan denken nu [/disclaimer]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 28 maart 2010 @ 13:07:10 #195
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79667204
Heerlijk uitgeslapen.
Hoewel..eigenlijk dus een uurtje minder.
Poef.....gone! ©golfer
pi_79667274
ik vind dat je er heel wijs tegenaan kijkt DE. en we duimen natuurlijk allemaal dat je straks weer lekker in je eigen vertrouwde omgeving bent en gewoon je eigen ding kan doen. Zo en nu ben ik wijvenserie kijken
pi_79667469
DE
Eten is ook gewoon leuk en lekker, dus fijn dat het straks wrs weer mag

Wij zijn hier gisteren gewoon bizar vroeg naar bed gegaan. En verder is zomertijd heerlijk
pi_79667646
Ik merk nog helemaal niks van de zomertijd, heb er niet beter of slechter om geslapen
Maar wel lekker dat het langer licht blijft vandaag.

Verder: studie, en studie en studie.
En ik kwam er achter dat ik door die actie van m'n werk van nu tot 17 april geen vrije dag meer heb
Als ik al geen verplichtingen heb waarvoor ik de deur uit moet dan moet ik wel tentamens leren of eindopdrachten maken.
Ben er nog steeds niet helemaal uit of dat mijn probleem is, zoals zij het doen overkomen, of ook hun probleem.
pi_79668324
quote:
Op zondag 28 maart 2010 11:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

lol!

Het is wel waar

Ik heb weinig te melden. Gisteren de mozarella pizza die nr 1 uit de test kwam bij kassa gehad en die was echt heel heel erg lekker Was er 1 van dr Oetker, maar dan niet die ik normaal nam. Duidelijk huh
Volgens mij was die van grand d'italia de beste van de test... Erg goed te eten!

Even wie is de chef van de hele week gekeken. En als je goed bij intro filmpje keek was het duidelijk wel het stampotje en de panchetta ossenhaas die daar getoond werd... beetje jammer
pi_79668333
En ik kom er net achter dat ik echt veel te dik geworden ben. Dat lekkere koken begint me echt op te breken.. Ik moet van die Bourgondische instelling af! Vanaf morgen is het water-en-brood...
Ik voel me echt zwaar klote. Er is niet een leuk zomerbloesje van vorig jaar meer wat me leuk staat....(zonder dikke vette zwemband er in dan).
pi_79668365
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:49 schreef Tezz het volgende:
En ik kom er net achter dat ik echt veel te dik geworden ben. Dat lekkere koken begint me echt op te breken.. Ik moet van die Bourgondische instelling af! Vanaf morgen is het water-en-brood...
Ik voel me echt zwaar klote. Er is niet een leuk zomerbloesje van vorig jaar meer wat me leuk staat....(zonder dikke vette zwemband er in dan).
Ik kan mijn zomerjas niet meer dichtkrijge zonder dat het er slecht uitziet... weer veel fitnessen komende weken
pi_79668401
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:51 schreef cybermans het volgende:

[..]

Ik kan mijn zomerjas niet meer dichtkrijge zonder dat het er slecht uitziet... weer veel fitnessen komende weken
Ik ga echt flink opletten, niets mee eten na half acht 's avonds en iedere dag op de fiets naar het werk. Blegh.
pi_79668489
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:52 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ik ga echt flink opletten, niets mee eten na half acht 's avonds en iedere dag op de fiets naar het werk. Blegh.
Want?

Hier moet er trouwens ook echt iets af.... Maar heb er even de energie niet voor. Komt wel weer.
pi_79668515
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:52 schreef Tezz het volgende:

[..]

Om die reden haal ik dus eigenlijk nooit chips/koekjes/snacks wanneer ik thuis ben. (waar ik dan weer elke avond over vloek maar in de ochtend weer blij mee ben)
pi_79668569
quote:
Deze sc geef ik de schuld, al dat lekkere eten dat voorbij komt

Nou, succes dan maar!
  zondag 28 maart 2010 @ 14:00:04 #206
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_79668659
De spartaanse weken zijn weer aangebroken dames en heren. De bikini´s en nauwsluitende zomerkleding wordt weer van zolder gehaald en blijkt niet meer te passen
pi_79668977
@ Tezz, als je af wilt vallen géén brood bij dat water

Hier is de 10k grens bereikt en ik kan 2 broeken écht niet meer aan
en ik heb nog steeds niet het idee dat ik aan het 'lijnen' ben
pi_79669771
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:11 schreef Bluezz het volgende:
@ Tezz, als je af wilt vallen géén brood bij dat water

Hier is de 10k grens bereikt en ik kan 2 broeken écht niet meer aan
en ik heb nog steeds niet het idee dat ik aan het 'lijnen' ben
Oke, ik ban het brood uit mijn dieet.... Ik wil ook 10 kilo kwijt!
pi_79669795
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:55 schreef freecell het volgende:

[..]

Want?

Hier moet er trouwens ook echt iets af.... Maar heb er even de energie niet voor. Komt wel weer.
Omdat het gevaar bij mij in de avonden zit! We eten altijd erg vroeg (en dat kan ik ook niet wijzigen in verband met de bedtijd van dochterlief), dus rond een uur of negen heb ik echt enorme trek.... En het zijn dan meestal niet de meest 'lichte' dingen die ik dan naar binnen werk.
pi_79669990
ik heb een jurkje aan
pi_79669999
wat ook veel zal schelen is op werk stoppen met drinken van cappuciono's en gewoon op zwarte koffie overgaan.
pi_79670439
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb een jurkje aan
Pics or
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:38 schreef Tezz het volgende:

Omdat het gevaar bij mij in de avonden zit! We eten altijd erg vroeg (en dat kan ik ook niet wijzigen in verband met de bedtijd van dochterlief), dus rond een uur of negen heb ik echt enorme trek.... En het zijn dan meestal niet de meest 'lichte' dingen die ik dan naar binnen werk.
Lekkere mozarella, tomaat, kaas, brie, komkommer, worst, avocado, plakjes kipfilet etc etc kopen in voorraad, low carb dus en je kan er heerlijk van snoepen!!

ik wil nog 13k kwijt, dus ik ben bijna op de helft
pi_79670600
quote:
Op zondag 28 maart 2010 15:02 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Pics or
[..]

Lekkere mozarella, tomaat, kaas, brie, komkommer, worst, avocado, plakjes kipfilet etc etc kopen in voorraad, low carb dus en je kan er heerlijk van snoepen!!

Bluezz, geef me eens een link naar jouw dieet? Ben wel benieuwd eigenlijk! En zondig je wel eens? En zo ja, hoe vaak?
pi_79670612
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:46 schreef cybermans het volgende:
wat ook veel zal schelen is op werk stoppen met drinken van cappuciono's en gewoon op zwarte koffie overgaan.
Ik drink koffie met een klein beetje melk. En op zich wil ik best een bepaald dieet volgen, maar ik denk dat het al heel veel scheelt als ik gewoon stop met snacken!
pi_79670634
quote:
Op zondag 28 maart 2010 15:02 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Pics or
[..]

kan geen goede van ,mezelf maken had t al geprobeerd
pi_79671526
pi_79671661
quote:
Op zondag 28 maart 2010 15:39 schreef LieLie het volgende:

Heb ik ook last van, maar mijn dochter moet zometeen op voor haar B-diploma, dus ik mag nog minstens anderhalf uur in een warme zwemhal zitten... Maar wel spannend !
pi_79671877
quote:
Op zondag 28 maart 2010 15:44 schreef Tezz het volgende:

[..]

Heb ik ook last van, maar mijn dochter moet zometeen op voor haar B-diploma, dus ik mag nog minstens anderhalf uur in een warme zwemhal zitten... Maar wel spannend !
Ah, schattig!

Ben al bijna de hele dag bezig om een rapport te maken voor een enorm halfbakken project.
Maar goed, de opzet en meeste tekst is er nu. Dus misschien komen we er wel
  zondag 28 maart 2010 @ 16:04:25 #219
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_79672300
quote:
Dat wordt veel groentjes, fruitjes, visjes, vleesjes en geen brood/pasta/rijst meuk
en natuurlijk veel work out
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 28 maart 2010 @ 16:06:55 #220
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_79672389
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:38 schreef Tezz het volgende:

Wij hebben ook best een bourgondische instelling eiks, alleen eten we meestal pas laat; rond 20:00. Maar snacken doen we dan vaak vooraf, lekker stukje worst of kaas met een belgisch biertje erbij. Ook niet echt low carb CAL maja je hebt dan ook geen zin om op een stuk wortel te gaan knagen

[ Bericht 0% gewijzigd door kaasplankje op 28-03-2010 16:13:06 ]
pi_79672663
zo ik ga nu aan de 5de aflevering van vanmiddag van rozengeur en wodka lime beginnen
  zondag 28 maart 2010 @ 16:23:17 #222
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_79672926
quote:
Op zondag 28 maart 2010 16:14 schreef SeaOfLove het volgende:
zo ik ga nu aan de 5de aflevering van vanmiddag van rozengeur en wodka lime beginnen
Dat vind ik ook een leuke serie
Have fun!!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 maart 2010 @ 16:34:57 #223
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79673354
Ik lig hier lekker languit naar een best aardige koers te kijken . Heb vanmorgen wel 24s2e5 gekeken .
pi_79674101
quote:
Op zondag 28 maart 2010 16:34 schreef borisz het volgende:
Ik lig hier lekker languit naar een best aardige koers te kijken . Heb vanmorgen wel 24s2e5 gekeken .
damn dan loop je nog maar 6 seizoenen achter

Vandaag beide wassen reeds gedaan
afwas gedaan
Nu ff wat opruimen en als ik nog tijd heb wat extra administratie bijwerken (loop heul veul achter, maar je moet ergens beginnen)
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 maart 2010 @ 17:02:27 #225
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79674195
quote:
Op zondag 28 maart 2010 16:59 schreef cybermans het volgende:

[..]

damn dan loop je nog maar 6 seizoenen achter

Vandaag beide wassen reeds gedaan
afwas gedaan
Nu ff wat opruimen en als ik nog tijd heb wat extra administratie bijwerken (loop heul veul achter, maar je moet ergens beginnen)
Ja, ik kijk nauwelijks series . Heb nu toevallig S2 van 24 gedownload. . S1 pak en beet anderhalf jaar geleden gezien.
  zondag 28 maart 2010 @ 17:18:20 #226
63722 z80
I fink you freaky
pi_79674622
net weer binnen.
even Kleve in geweest, was een trödelmarkt met koopzondag.
altijd gezellig.
daarna mezelf vol gestopt bij een in mongools/chinees buffet restaurant.
pi_79674679
goeiemiddag zusje, zwager en neefje zijn al weer een tijdje weg (zijn wel lang geweest) en ik ben doodmoe maar het was heel gezellig ook al was mijn neefje een enorme dwarse aap door vermoeidheid (want gisteren zijn verjaardagsfeestje gehad) ... zijn cadeautje viel iig goed in de smaak dus das mooi

Nu tijd voor een dutje
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79675042
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:20 schreef DarkElf het volgende:
goeiemiddag zusje, zwager en neefje zijn al weer een tijdje weg (zijn wel lang geweest) en ik ben doodmoe maar het was heel gezellig ook al was mijn neefje een enorme dwarse aap door vermoeidheid (want gisteren zijn verjaardagsfeestje gehad) ... zijn cadeautje viel iig goed in de smaak dus das mooi

Nu tijd voor een dutje
truste
pi_79675550
quote:
Op zondag 28 maart 2010 16:23 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Dat vind ik ook een leuke serie
Have fun!!
ik had het nog nooit op tv gekeken maar jaar of 4 geleden bij blokker s2 gekocht voor 7.50e en afgelopen zomer s3 voor 5e op een rommelmarkt in antwerpen. nu op speurtocht voor de rest vd seizoenen voor weinig geld. het kijkt echt heerlijk weg
pi_79675670
slaap lekker DE, kan me voorstellen dat t best vermoeiend voor je is zo'n middagje
  zondag 28 maart 2010 @ 18:39:53 #231
63722 z80
I fink you freaky
pi_79676801
belasting aangifte is ook weer de deur uit.
elk jaar weer het zelfde ge****.
pi_79677086
Fijn dat het een leuke middag was DE! En in je favoriete houding slaapt het toch het lekkerst. En de sonde eruit komt al dichterbij!
Ik heb maar niet gefietst, de ontsteking bij m'n kies is terug van weggeweest. Morgen eens horen wat de tandarts vindt.
* krakkemieke spookbeeld van beitelende kaakchirurg ziet opdoemen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79677221
Pfoee hee wat een verwarrend weekend was dit zeg.. Ik ga waarschijnlijk stoppen met de studie die ik nu doe.. Ik zit er al zo lang over te twijfelen en ik merk aan mezelf dat ik heel weinig motivatie heb om deze studie te doen. Na heel veel gesprekken met vrienden heb ik nu toch maar besloten dat ik ga proberen de toelating voor docent beeldende kunst en vormgeving (jaja dat is nogal een switch, ik weet het) te doen. De richting die ik eigenlijk altijd al had willen doen. Ik heb met mn ouders wel afgesproken dat ik dit jaar zo goed mogelijk ga proberen af te ronden, zij denken namelijk dat het even een fase is waar ik in zit.. En naja mn propedeuse proberen te halen is sowieso wel handig. Voor t zelfde geld word ik niet toegelaten aan de WdkA, dan wordt het waarschijnlijk wel een andere HBO, maar die opleidingen moet ik nog allemaal even bekijken. Ik voel me echt klote hierover, omdat ik het gevoel heb dat ik 3 jaar heb verpest door niet goed naar mezelf te luisteren (Ik twijfel al zeker een jaar hierover). Maargoed, nu moet ik dus heel snel een portfolio bij elkaar zien te krijgen, aangezien ik de laatste jaren bijna niks met mn creativiteit heb gedaan... Dus heel veel werk is verouderd, maar even een weekje er hard tegen aan en dan moet dat wel goed komen

Zo dat is er uit en dan nu eventjes bijlezen.
pi_79677275
quote:
Op zondag 28 maart 2010 18:39 schreef z80 het volgende:
belasting aangifte is ook weer de deur uit.
elk jaar weer het zelfde ge****.
goed bezig dus, dat dan weer wel ik ben sinds gisteravond toen ik thuis was nog niet van de bank gescheiden geweest zelfs op de bank geslapen alleen af en toe een wandeling naar de keuken of wc heb zelfs mijn oude tvtje met tvkastje op de salontafel gezet en de andere tv op de dvdspeler aangesloten zodat ik alles vanaf de bank kan regelen
pi_79677413
aure, na dit jaar heb je toch nog maar 1 jaar te gaan? rond je studie af en ga daarna die andere studie doen. wie weet komt later als je 'groot' bent studie nr1 wel van pas. het is echt zonde het nu te laten vallen dan.
pi_79677428
quote:
Op zondag 28 maart 2010 18:54 schreef Aure het volgende:
Pfoee hee wat een verwarrend weekend was dit zeg.. Ik ga waarschijnlijk stoppen met de studie die ik nu doe.. Ik zit er al zo lang over te twijfelen en ik merk aan mezelf dat ik heel weinig motivatie heb om deze studie te doen. Na heel veel gesprekken met vrienden heb ik nu toch maar besloten dat ik ga proberen de toelating voor docent beeldende kunst en vormgeving (jaja dat is nogal een switch, ik weet het) te doen. De richting die ik eigenlijk altijd al had willen doen. Ik heb met mn ouders wel afgesproken dat ik dit jaar zo goed mogelijk ga proberen af te ronden, zij denken namelijk dat het even een fase is waar ik in zit.. En naja mn propedeuse proberen te halen is sowieso wel handig. Voor t zelfde geld word ik niet toegelaten aan de WdkA, dan wordt het waarschijnlijk wel een andere HBO, maar die opleidingen moet ik nog allemaal even bekijken. Ik voel me echt klote hierover, omdat ik het gevoel heb dat ik 3 jaar heb verpest door niet goed naar mezelf te luisteren (Ik twijfel al zeker een jaar hierover). Maargoed, nu moet ik dus heel snel een portfolio bij elkaar zien te krijgen, aangezien ik de laatste jaren bijna niks met mn creativiteit heb gedaan... Dus heel veel werk is verouderd, maar even een weekje er hard tegen aan en dan moet dat wel goed komen

Zo dat is er uit en dan nu eventjes bijlezen.
Dat lijkt me heel verwarrend ja.
Als je al een jaar twijfelt en het de richting is die je al op wilde, lijkt me toch geen bevlieging hoor.
Ik weet niet wat je nu doet, maar veranderen lijkt me eng idd.
Aan de andere kant is het nu misschien makkelijker dan wanneer je 50 bent.
Sterkte!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79677457
quote:
Op zondag 28 maart 2010 18:59 schreef SeaOfLove het volgende:
aure, na dit jaar heb je toch nog maar 1 jaar te gaan? rond je studie af en ga daarna die andere studie doen. wie weet komt later als je 'groot' bent studie nr1 wel van pas. het is echt zonde het nu te laten vallen dan.
Ow! Dan zou ik dat ene jaar nog doen ja.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79677465
quote:
Op zondag 28 maart 2010 18:59 schreef SeaOfLove het volgende:
Nee, ik heb 2 jaar rechten gestudeerd in Leiden, maar daar mn propedeuse niet gehaald. Nu studeer ik dus aan een andere universiteit, maar dan begin je gewoon weer in je eerste jaar. Dus ik moet hierna nog 3 jaar
pi_79677497
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:00 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Dat lijkt me heel verwarrend ja.
Als je al een jaar twijfelt en het de richting is die je al op wilde, lijkt me toch geen bevlieging hoor.
Ik weet niet wat je nu doet, maar veranderen lijkt me eng idd.
Aan de andere kant is het nu misschien makkelijker dan wanneer je 50 bent.
Sterkte!
Ja dat is zo'n beetje wat de meeste mensen tegen me zeggen. Mn beste vrienden vinden docent beeldende kunst en vormgeving eigenlijk ook veel beter bij me passen dan een studie rechten... Eigenlijk kijkt niemand die ik het vertel er raar van op
pi_79677517
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:01 schreef Aure het volgende:

[..]

Nee, ik heb 2 jaar rechten gestudeerd in Leiden, maar daar mn propedeuse niet gehaald. Nu studeer ik dus aan een andere universiteit, maar dan begin je gewoon weer in je eerste jaar. Dus ik moet hierna nog 3 jaar
Ja! Zo wordt ik ook verward!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79677645
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:01 schreef Aure het volgende:

[..]

ah oké, dat maakt het even een ander verhaal. weet je zeker dat je die andere studie wel gaat afmaken? heb je je goed laten informeren wat de studie inhoudt enzo? en nog belangrijker wat je ermee kan bereiken voor je latere loopbaan?
pi_79677660
zo de eerste papiertjes zitten in mappen... best wel een gat tussen de vorige lading en wat er nu in gaat qua data

nou ja nog eventjes door want anders vind ik het zo vervelend dat ik er volgende keer niet mee verder ga
pi_79677746
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:07 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ah oké, dat maakt het even een ander verhaal. weet je zeker dat je die andere studie wel gaat afmaken? heb je je goed laten informeren wat de studie inhoudt enzo? en nog belangrijker wat je ermee kan bereiken voor je latere loopbaan?
Ik ben me nog een beetje aan het oriënteren, maar ik weet bijna zeker dat dit het gaat worden. Er is binnenkort nog een open dag dus daar ga ik ook zeker nog heen.En er is a.s. dinsdag een meeloopdag dus ik ga morgen nog even informeren of ik misschien toch nog daar aan mee kan doen. Dan krijg ik helemaal een goed beeld van de studie en wat je er nog meer mee kan behalve docent worden
pi_79677823
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:02 schreef Aure het volgende:

[..]

Ja dat is zo'n beetje wat de meeste mensen tegen me zeggen. Mn beste vrienden vinden docent beeldende kunst en vormgeving eigenlijk ook veel beter bij me passen dan een studie rechten... Eigenlijk kijkt niemand die ik het vertel er raar van op
Goeie beslissing dan
pi_79677954
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:11 schreef Aure het volgende:

[..]

Ik ben me nog een beetje aan het oriënteren, maar ik weet bijna zeker dat dit het gaat worden. Er is binnenkort nog een open dag dus daar ga ik ook zeker nog heen.En er is a.s. dinsdag een meeloopdag dus ik ga morgen nog even informeren of ik misschien toch nog daar aan mee kan doen. Dan krijg ik helemaal een goed beeld van de studie en wat je er nog meer mee kan behalve docent worden
volgens mij ben je er al zo'n beetje uit wat te doen probeer inderdaad deel te nemen aan die inloopdag ook
pi_79677967
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:11 schreef Aure het volgende:

[..]

Klinkt als gedegen voorbereiding!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79677998
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:17 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

volgens mij ben je er al zo'n beetje uit wat te doen probeer inderdaad deel te nemen aan die inloopdag ook
Hahaha, als het niet kan, gewoon meelopen en kijken of je erbij hoort!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 28 maart 2010 @ 19:20:20 #248
55709 Stereotomy
pi_79678048
Beter dan dat je heelveelstejaars bent en dan nog moet afstuderen (:W hier ), Aure, in een studie die je eigenlijk helemaal niet boeit. Gelukkig ben ik straks wel flexibel met mijn diploma, en bouw ik nu een netwerkje met mijn freelance gedoe zodat ik wat opties heb na het afstuderen.

Motivatie is eigenlijk vrijwel alles als je een lastige opleiding doet op WO niveau. Zonder motivatie is het echt wandelen door te dikke stroop. Heb je wel motivatie, dan snij je als een warm mes door boter heen.

Als je jezelf later niet ziet als advocate of bedrijfjurist of.... dan kun je idd beter kunstdocent worden. Enige wat ik nog zou kunnen bedenken om het niet te doen is dat je er minder betaald door krijgt, maar om nou een hele leven lang op je tenen te lopen tussen mensen die eigenlijk helemaal niet je type zijn, en werkt te doen wat niet bij je past, mwah, weet niet hoe gelukkig je daar van wordt.

En wtf, volgens mij ruik ik BBQ buiten. Of het appartement staat in de fik.

Een vriendin van me is trouwens net afgestudeerd kunstdocente. Die is er helemaal happy mee, past ook goed bij haar, dat zie je meteen. En een andere vriendin heeft Design Academy gedaan hier in Eindhoven. Geen docente, maar wel erg artsy fartsy.

[ Bericht 19% gewijzigd door Stereotomy op 28-03-2010 19:25:42 ]
pi_79678228
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
Beter dan dat je heelveelstejaars bent en dan nog moet afstuderen (:W hier ), Aure, in een studie die je eigenlijk helemaal niet boeit. Gelukkig ben ik straks wel flexibel met mijn diploma, en bouw ik nu een netwerkje met mijn freelance gedoe zodat ik wat opties heb na het afstuderen.

Motivatie is eigenlijk vrijwel alles als je een lastige opleiding doet op WO niveau. Zonder motivatie is het echt wandelen door te dikke stroop. Heb je wel motivatie, dan snij je als een warm mes door boter heen.

Als je jezelf later niet ziet als advocate of bedrijfjurist of.... dan kun je idd beter kunstdocent worden. Enige wat ik nog zou kunnen bedenken om het niet te doen is dat je er minder betaald door krijgt, maar om nou een hele leven lang op je tenen te lopen tussen mensen die eigenlijk helemaal niet je type zijn, en werkt te doen wat niet bij je past, mwah, weet niet hoe gelukkig je daar van wordt.

En wtf, volgens mij ruik ik BBQ buiten. Of het appartement staat in de fik.
Ik meende ook al ergens bbq te ruiken. Beetje laat voor een record, het mijne staat op half januari!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 28 maart 2010 @ 19:26:39 #250
55709 Stereotomy
pi_79678270
Ik vind de echte zomergeur deprimerend. Het is bij mij onlosmakelijk verbonden met: weer een academisch jaar voorbij, en ik zít hier nog.

Oh, mag niet zo negatief meer over mezelf denken.
  zondag 28 maart 2010 @ 19:28:42 #251
55709 Stereotomy
pi_79678328
Zou DE nog aan het slapen zijn?
  zondag 28 maart 2010 @ 19:29:09 #252
55709 Stereotomy
pi_79678341
Oh en Aure, hamvraag: waarom ben je ooit begonnen en weer begonnen met rechten?
pi_79678352
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:26 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind de echte zomergeur deprimerend. Het is bij mij onlosmakelijk verbonden met: weer een academisch jaar voorbij, en ik zít hier nog.

Oh, mag niet zo negatief meer over mezelf denken.
Nee!
Je denkt gewoon: de volgende keer als ik (insert geur) ruik, ben ik klaar!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 28 maart 2010 @ 19:29:38 #254
55709 Stereotomy
pi_79678359
hierboven staan 3 avatars van krak naast elkaar

lama
pi_79678439
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
hierboven staan 3 avatars van krak naast elkaar

lama
Blaadjes? Marine? Of zag je gewoon dikke vrouwen?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79678475
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
Zou DE nog aan het slapen zijn?
Volgens mij is DE Doorn-Elfje en moet ze wakker gekust worden door prins Arti.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 28 maart 2010 @ 19:35:50 #257
55709 Stereotomy
pi_79678572
Doornelfje Haha die houden we d'r in.
pi_79678577
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:25 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik meende ook al ergens bbq te ruiken. Beetje laat voor een record, het mijne staat op half januari!
hier 1 januari op een verjaardag.... iedereen zijn champagne-kater wegwerken met vette hamburgers enzo
pi_79678642
Aure, ik ben twee keer geswitched van studie, en heb er absoluut geen spijt van! Je moet je echt goed voelen bij een studie, anders wordt het een eindeloos verhaal waar je jezelf alleen maar mee plaagt en niets mee helpt omdat je dat werk toch niet wilt doen.
pi_79678681
doorn-elfje
pi_79678686
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:36 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

hier 1 januari op een verjaardag.... iedereen zijn champagne-kater wegwerken met vette hamburgers enzo
Eerste weekend van januari sowieso op de motorclub-nieuwjaarsborrel. Dat vind ik niet meetellen, wegens vaste prik.
Maar de spontane, eerste bbq, al eet je binnen.....
En liever nu dan wanneer het bloedheet is, gekke hollanders...
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79678749
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:38 schreef SeaOfLove het volgende:
doorn-elfje
Ik zie opeens een met rozen omgeven ziekenhuisbed voor me......
En een Arti-prins die met een scalpel door de rozen hakt.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79678937
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:40 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik zie opeens een met rozen omgeven ziekenhuisbed voor me......
En een Arti-prins die met een scalpel door de rozen hakt.....
arti is van dude hoor ?
  zondag 28 maart 2010 @ 19:47:15 #264
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_79678986
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:45 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

arti is van dude hoor ?
Nou, gék genoeg ook van Elf.
pi_79679009
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:45 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

arti is van dude hoor ?
Oh ja!
Maar ik vond RT zo onromantisch....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79679034
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:33 schreef krakkemieke het volgende:

Volgens mij is DE Doorn-Elfje en moet ze wakker gekust worden door prins Arti.
Als het maar de Arti van Rt is, en niet van arty van shock

Terug van borrelen bij "vega-familie". Dus onderweg terug een lekkere mac gehaald Ja ik ook, broodje niet, maar de rest wel, best lekker na dat rechtsdraaiende feestje

Aure, doe vooral wat bij je past en wat je voelt. Echt, je leeft maar 1 keer, doe het alsjeblieft op gevoel

Elf wakker worden
pi_79679039
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:47 schreef Duderella het volgende:

[..]

Nou, gék genoeg ook van Elf.
als we het over de duvel hebben Hoi dude
oja Rti spreek je ook uit als arti natuurlijk
pi_79679074
Oh te lang over bijlezen en posten gedaan. Alles achterhaald.
En dudeke
pi_79679107
@ Tezz. Zie pm
pi_79679126
pi_79679167
Stomme kies! Stomme antibiotica! Stomme schimmelinfectie!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 28 maart 2010 @ 19:51:40 #272
55709 Stereotomy
pi_79679185
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:49 schreef Bluezz het volgende:
Oh te lang over bijlezen en posten gedaan. Alles achterhaald.
Claus is dood
  zondag 28 maart 2010 @ 19:51:50 #273
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_79679193
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:48 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

als we het over de duvel hebben Hoi dude
oja Rti spreek je ook uit als arti natuurlijk
"Aan hoorntjes voelt". Inderdaad, ze zitten er nog.
  zondag 28 maart 2010 @ 19:52:43 #274
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_79679236
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:51 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Claus is dood
En Bril
pi_79679290
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:51 schreef Duderella het volgende:

[..]

Hier, reserve!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79679316
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:20 schreef Stereotomy het volgende:

Ja en mijn motivatie is dus helemaal weg.. Dat wat je zegt over minder betaald krijgen, was ook hetgeen wat me destijds in mn examenjaar er van heeft weerhouden om het toen niet te doen en toch voor rechten te kiezen. Maar ik voel me hier helemaal niet op mn plek.
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en Aure, hamvraag: waarom ben je ooit begonnen en weer begonnen met rechten?
Ik twijfelde een beetje tussen rechten en een kunstopleiding. Salaris was een van de factoren dat ik toch voor rechten heb gekozen. Plus dat ik toen net weer contact kreeg met mn vaders familie, waarvan iemand in het juristenwereldje zit en die daar zo enthousiast over was dat ik toen nog meer dacht van, ik ga gewoon rechten studeren Eerste jaar in Leiden ging best goed, 55/60 gehaald, ik moest dus nog maar 1 vak. Die haalde ik steeds maar niet in het tweede jaar en toen was het dus over daar... Toen begonnen ook de twijfels of ik wel goed zat met die studie, omdat ik mn tweede jaar ook niet zo heel tof vond. Maar ergens was ik ook zo pissig dat ik vanwege 5 punten daar weg moest dat ik mezelf gewoon moest bewijzen dat ik het wél kon ofzo. Heel stom, want echt vanaf afgelopen november was mn hele motivatie nergens meer te vinden Ik had gewoon nooit aan dit jaar moeten beginnen.
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:37 schreef LieLie het volgende:
Aure, ik ben twee keer geswitched van studie, en heb er absoluut geen spijt van! Je moet je echt goed voelen bij een studie, anders wordt het een eindeloos verhaal waar je jezelf alleen maar mee plaagt en niets mee helpt omdat je dat werk toch niet wilt doen.
Mjah ik denk dat je gelijk hebt Het is alleen zoo moeilijk om de stap te nemen, ook omdat mn ouders echt heel trots zijn dat ik WO doe enzo en dan zou ik nu opeens naar hbo gaan, dat vinden ze geloof ik toch wel een beetje moeilijk. Maar volgens mij (ik moet het nog even goed uitzoeken) zou ik uiteindelijk nog wel een master kunstgeschiedenis kunnen doen.

En echt heel erg bedankt iedereen voor de adviezen enzo, doet me echt goed
pi_79679423
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:54 schreef Aure het volgende:

[..]

Ja en mijn motivatie is dus helemaal weg.. Dat wat je zegt over minder betaald krijgen, was ook hetgeen wat me destijds in mn examenjaar er van heeft weerhouden om het toen niet te doen en toch voor rechten te kiezen. Maar ik voel me hier helemaal niet op mn plek.
[..]

Ik twijfelde een beetje tussen rechten en een kunstopleiding. Salaris was een van de factoren dat ik toch voor rechten heb gekozen. Plus dat ik toen net weer contact kreeg met mn vaders familie, waarvan iemand in het juristenwereldje zit en die daar zo enthousiast over was dat ik toen nog meer dacht van, ik ga gewoon rechten studeren Eerste jaar in Leiden ging best goed, 55/60 gehaald, ik moest dus nog maar 1 vak. Die haalde ik steeds maar niet in het tweede jaar en toen was het dus over daar... Toen begonnen ook de twijfels of ik wel goed zat met die studie, omdat ik mn tweede jaar ook niet zo heel tof vond. Maar ergens was ik ook zo pissig dat ik vanwege 5 punten daar weg moest dat ik mezelf gewoon moest bewijzen dat ik het wél kon ofzo. Heel stom, want echt vanaf afgelopen november was mn hele motivatie nergens meer te vinden Ik had gewoon nooit aan dit jaar moeten beginnen.
[..]

Mjah ik denk dat je gelijk hebt Het is alleen zoo moeilijk om de stap te nemen, ook omdat mn ouders echt heel trots zijn dat ik WO doe enzo en dan zou ik nu opeens naar hbo gaan, dat vinden ze geloof ik toch wel een beetje moeilijk. Maar volgens mij (ik moet het nog even goed uitzoeken) zou ik uiteindelijk nog wel een master kunstgeschiedenis kunnen doen.
Volgens mij zijn je ouders uiteindelijk ook echt heel trots als je een andere opleiding afrondt hoor!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79679474
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:52 schreef Duderella het volgende:

En Bril
En Mier

pi_79679476
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:54 schreef Aure het volgende:

[..]

En echt heel erg bedankt iedereen voor de adviezen enzo, doet me echt goed
Trek je daar alstjeblieft niks van aan. Ik snap heel goed dat het zo voelt hoor! Maar bedenk je goed dat er uiteindelijk maar één ding belangrijk is, en dat is dat jij later werk hebt waar je helemaal happy mee bent.
pi_79679508
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:56 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Volgens mij zijn je ouders uiteindelijk ook echt heel trots als je een andere opleiding afrondt hoor!
Ook dat, al ken ik helaas ouders waar dat minder voor geldt. Maar uiteindelijk mag dat geen argument zijn.
pi_79679534
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:56 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook wel

Ik ga eventjes langs wat vrienden, beetje dit gedoe bepraten

pi_79679579
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:58 schreef Aure het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook wel

Veel plezier!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 28 maart 2010 @ 20:03:25 #283
55709 Stereotomy
pi_79679756
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:58 schreef Aure het volgende:

[..]

Groeten aan bovestaande jongen dan
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 maart 2010 @ 20:03:58 #284
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79679782
Aure doe wat goed bij je voelt . Ik heb de mazzel dat ik daar eigenlijk nooit last van had. Ik wist vrijwel gelij wat ik wilde.

Zo even de plantjes van Hobbels bemest en de kippen eten gegeven .
  zondag 28 maart 2010 @ 20:05:00 #285
55709 Stereotomy
pi_79679829
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:03 schreef borisz het volgende:
Aure doe wat goed bij je voelt . Ik heb de mazzel dat ik daar eigenlijk nooit last van had. Ik wist vrijwel gelij wat ik wilde.

Zo even de plantjes van Hobbels bemest en de kippen eten gegeven .
Wat doe je bij Hobje
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 maart 2010 @ 20:06:04 #286
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79679879
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat doe je bij Hobje
Farmville . Stom spelletje waarbij je online kan tuinieren .
pi_79679902
Planten bemesten en kippen eten geven?
Of ik heb niet goed gelezen. Dan zijn de kippen bemest en hebben de planten te eten.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79679927
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:06 schreef borisz het volgende:

[..]

Farmville . Stom spelletje waarbij je online kan tuinieren .
Oh! LOL!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79679940

arti is idd van dude, Rti(ficial) is van mij
Maar idd lijken dude en ik vrij veel op elkaar met namen irl.. en de heren ook geloof ik.

en ik heb maar heel even geslapen, heb nog een tijdje rondgeneusd op internet..

en moet mijzelf steeds bedwingen om geen lekkere dingen op te zoeken... Had van CF (jullie) ook een ' La cucina' gehad en daar staan zulke lekkere dingen in... Ik bladerde hem door vanmiddag en mijn maag ging knorren

boehoe.... eten...

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79680085
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:07 schreef DarkElf het volgende:

arti is idd van dude, Rti(ficial) is van mij

en ik heb maar heel even geslapen, heb nog een tijdje rondgeneusd op internet..

en moet mijzelf steeds bedwingen om geen lekkere dingen op te zoeken... Had van CF (jullie) ook een ' La cucina' gehad en daar staan zulke lekkere dingen in... Ik bladerde hem door vanmiddag en mijn maag ging knorren

boehoe.... eten...

Jamaar... Rt Is bijna arti en ik dacht aan Arthur, een ridder dus. Enzo.

Ik doe graag een stom spelletje met hamburgers. Maar ik doe het niet als ik niet mag eten. En ik houd niet eens van fastfood......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79681213
IBTL Oh nee, ik had 'm al in m'n AT staan

DE, fijn dat het leuk was met neefje, was hij blij met z'n laptop? En Aure, echt, je bent nu nog jong, wil je ooit veranderen van studie dan is dit een goed moment En als je voor de klas moet, kun je maar beter 26 zijn en geen 22
pi_79681261
ja hij was er blij mee, nog even uitvinden hoe alles werkt maar die kinderen zijn zo snel met alles ...

hoe was je weekend, je moest toch veel weg?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79681262
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:51 schreef Duderella het volgende:

pi_79681334
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:33 schreef DarkElf het volgende:
ja hij was er blij mee, nog even uitvinden hoe alles werkt maar die kinderen zijn zo snel met alles ...

hoe was je weekend, je moest toch veel weg?
Ja, wat zijn ze snel met alles he? Vond ie het niet raar/eng om tante Elf zo in het zkh te zien?

CF
pi_79681379
quote:
Tof Altijd leuk om kids blij te zien met cadeautjes
pi_79681415
Ja, druk weekend gehad. Wel gezellig, o.a. eindelijk de vriendin van m'n broertje ontmoet, leuk! En nu even bijkomen, ga vanavond denk ik maar de hele avond Will&Grace kijken
pi_79681464
Ik geef het toe. Ik mis het fietsen.
Dus het gaat dinsdag vast goed met sporten.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79681525
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:35 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja, wat zijn ze snel met alles he? Vond ie het niet raar/eng om tante Elf zo in het zkh te zien?

CF
nee hoor, hij is al meerdere keren meegeweest.

toen ik trombose had vroeg hij waarom ik een ballonhand had en hij wilde wel weten wat alle toeters en bellen toen waren maar meer dan ietwat onder de indruk was hij niet.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 28 maart 2010 @ 20:48:08 #299
63722 z80
I fink you freaky
pi_79682017
wie sluit het weekend af?
deze zit bijna vol
pi_79682066
quote:
ik was van de week even lunch bij mijn exschoonmoeder doen (de moeder van milou's vader dus) en die vertelde dat milou haar computer van een andere achtergrond had voorzien : kijk oma! nu Dora, niet meer bloemen! (dit is natuurlijk gewoon met stom geluk gebeurd maar ik moest wel lachen)
pi_79682117
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:49 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ik was van de week even lunch bij mijn exschoonmoeder doen (de moeder van milou's vader dus) en die vertelde dat milou haar computer van een andere achtergrond had voorzien : kijk oma! nu Dora, niet meer bloemen! (dit is natuurlijk gewoon met stom geluk gebeurd maar ik moest wel lachen)
Oh leuk!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')