Ik ben altjd bereid om samen te vatten en meer mensen met mij......quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:48 schreef z80 het volgende:
maar meestal te snel als je ook nog moet werken.
Ik droomde vannacht over het Land van Ooit en toen werd ik grienend wakker omdat het er niet meer is!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:01 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten, ik hoop dat ik niet van wapens ga dromen.....Ik haat wapens. Om te hanteren.
Jammer dat je die verjaardag niet bij hem kunt vieren, maar leuk dat ze zondag toch even bij jou op visite komen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:59 schreef DarkElf het volgende:
net heerlijk een tijd met zusje gebeld. morgen is de derde verjaardag van mijn neefje (jammer hoor dat ik er niet kan zijn) en zo ben ik toch op de hoogte van alle voorbereidingen enzo... zondag komen ze hierheen en dan geven de mr en ik ons cadeautje aan hem.
Fijn dat ze komen joh!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:59 schreef DarkElf het volgende:
tvp
net heerlijk een tijd met zusje gebeld. morgen is de derde verjaardag van mijn neefje (jammer hoor dat ik er niet kan zijn) en zo ben ik toch op de hoogte van alle voorbereidingen enzo... zondag komen ze hierheen en dan geven de mr en ik ons cadeautje aan hem.
Dat hoort bij stress joh! Maar jij weet het tenminste nog.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht over het Land van Ooit en toen werd ik grienend wakker omdat het er niet meer is!Labiele toestanden ook! Grr.
Oh, hihi. Nou ja, ik droom altijd wel heel uitgebreid, en dat weet ik dan de rest van de dag ook nog heen goed. Overblijfseltje van een periode waarin ik heb geprobeerd lucide te leren dromen. Bleek ik uiteindelijk te lui voor, maar ik onthou mijn dromen nu wel goed.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat hoort bij stress joh! Maar jij weet het tenminste nog.
Ik kom niet verder dan aangevallen worden met de afwas.....
truste meid, fijne avondquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:09 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten allemaal!
Veel plezier morgen DE!
troost*quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht over het Land van Ooit en toen werd ik grienend wakker omdat het er niet meer is!Labiele toestanden ook! Grr.
Mweh, ik ben er helaas maar twee keer geweest, en toen was het Land van Ooit al op sterven na dood..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
troost*
Denk niet aan het verlies van het land van ooit. Maar denk aan het geluk dat jij gehad hebt daar, de mooie tijd die je daar hebt kunnen beleven. Dat het er niet meer is kun je niks aan doen. Maar je kunt wel terug kijken op een leuke tijd daarzo toch ?
als echte internetliefhebbers kunnen we mijn neefje niet vroeg genoeg kennis laten maken met dit soort spulquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:08 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk DE, wat voor kadootje hebben jullie?
Oeh, een 'Schitterende kinder- laptob''!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als echte internetliefhebbers kunnen we mijn neefje niet vroeg genoeg kennis laten maken met dit soort spul
Mensen die in het ziekenhuis liggen hoeven geen sorry te zeggen!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:26 schreef DarkElf het volgende:
ik vond het land van ooit (nooit geweest) altijd zo hysterisch overkomen
sorry minilot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |