Ik erger me dood aan dat toontje van hem, wat een galbak. Kockelmann is ook wat van slag.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:43 schreef Paul-89 het volgende:
Wel opvallend dat Peter zo fel reageert als het over de grote criminelen gaat.
Peter gaat altijd in de tegenaanval als het lastig wordtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind het vooral een faal dat hij al na een paar minuutjes met een briefje komt wat de onderwerpen zouden zijn. Als je daar nu mee aan het einde zou komen (zoals bij DWDD) dan had je een punt.
Nu leek het meer om wat 'vervelende' vragen te kunnen ontwijken.
Ja omdat er vervolgens wat tamme vragen werden gesteld.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:50 schreef marcodej het volgende:
Eerste tien minuten waren voor Kockelman, toen herstelde Peter R. zich.
Oh, nu schiet hij weer in de verdediging.
Dat was het direct al.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:54 schreef rubbereend het volgende:
Het is zo langzamerhand een onaangenaam gesprek aan het worden
Promotie voor z'n uitzending.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:00 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vond Peter R de Vries als een chagerijnig gefrustreerd mannetje eruit komen.
Waarom heeft hij ingestemd met dit interview als je vervolgens aan alle kanten uitstraalt dat je er geen zin in hebt.
Vooral die "whatever"van peter op 3;23.quote:
Oh, ik dacht dat hij zei "ga verder sven"quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vooral die "whatever"van peter op 3;23.![]()
Er had alleen nog talk to the hand cause the face ain't listening achteraan gemoeten.
Zijn hele site draait ook om Peter R de Vries, die man heeft een obsessie met de 'maffiajournalist'.quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:23 schreef idefixo het volgende:
"Het zou om mij gaan en niet om mijn vrienden".![]()
http://stevebrown.tk/
quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zijn hele site draait ook om Peter R de Vries, die man heeft een obsessie met de 'maffiajournalist'.
Precies mijn gedachte, netjes verwoord.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:32 schreef Injetta het volgende:
Net op uitzending gemist gekeken. Ik had nog niet gehoord dat het zo'n raar interview geworden was. Vanaf de eerste minuut voel je al die enorme weerstand en tegenzin van Peter r. de Vries.
Het tekent die man om al met zo'n email op zak daar te gaan zitten. Hij houdt dus al rekening met het feit dat hij dit moet gaan laten zien....
Tot het einde toe blijft hij dwars en geeft nauwelijks antwoord.
Ik kreeg meer het idee dat hij ergens al in zijn hoofd had om op die manier erin te gaan. Want het was al vanaf de allereerste minuut en niet gaandeweg of zo.
Het lijkt me niet dat Peter r. de Vries daar onvoorbereid en naïef is gaan zitten. Die heeft vast uitgebreid het programma bekeken, research gedaan. Alsof hij die Kokkelmans (hoe heet die man?) wilde ontmaskeren als een waardeloze interviewer.
Die Peter komt altijd al over als een nare man en dat heeft hij alleen maar bevestigd. Het rijmt dan niet met zijn enorme begaandheid met de 'gewone' mens die slachtoffer wordt van een misdrijf.
Die man heeft een enorm gevoel voor recht en onrecht, maar is daarin zo doorgeslagen dat hij alleen nog maar alles en iedereen de maat neemt.
quote:De man die tien jaar geleden zijn opmerkelijke opwachting maakte op het Binnenhof. Wat zijn de parallellen met nu? Wat vindt hij van Wilders? En hoe zou hij de crisis aanpakken? Tien jaar na de moord op Pim Fortuyn is Herman Heinsbroek te gast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |