Check.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:48 schreef Marrije het volgende:
Wil een mod de l van loco in de TT veranderen in een hoofdletter?
Thanks!
Fijne avondquote:Maybe you should stay with yo' mama
She could do your laundry 'n' cook for you
Maybe you should stay with yo' mama
You're really kinda stupid 'n' ugly too
You ain't really made for bein' out in the street
Ain't much hope for a fool like you
'Cause if you play the game, you will get beat
And
You should never smoke in pyjamas
You might start a fire 'n' burn yer face
Maybe you'll return to Managua
You could go unnoticed in such a place
Veel plezier!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Enfin voor ik wegga:
Vervelend voor Elena dat ze depressief is maar ze zou toch beter moeten weten zich in die conditie bloot te stellen aan de kijkers. En dan ook nog eens interactief. Dat vind ik heel onverstandig en kan me niet voorstellen dat een reguliere psychiater zoiets een goed idee vindt. Alhoewel, rare jonges, die psychiaters
Desalniettemin: voor Liesbeth![]()
[..]
Fijne avond
Zappa natuurlijk, even nagevraagd hierquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:07 schreef beequeen het volgende:
Die songtekst Scrut.....zo van toepassing op Lies.![]()
Enjoy de Melkweg.
Echt? Zou het een soort van levenslied zijn?quote:
Johan zou een bed in elkaar gaan zetten, vandaar ons vermoeden. Maar het lijkt er meer op dat hij met veilingspullen bezig is.quote:
Rommelmarkt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Johan zou een bed in elkaar gaan zetten, vandaar ons vermoeden. Maar het lijkt er meer op dat hij met veilingspullen bezig is.
[ afbeelding ]
Het nút Meneer Sonneberg.. Het nút.. vraag ik U...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:11 schreef Toverheks het volgende:
snap niet dat Johan Channel, Pb, Scrut, Gher,Snetje of wie ook van de COS vraagt om foto`s te maken van de prularia voor op de websjop.
En Disana of Tuinfluiter ( waar hangt die eigenlijk uit) voor een leuk onderschriftje
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Dacht johan nou echt dat we ze niet hadden???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(clap)quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat de verrassing is dat Johan er in gaat slapen onstream.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
groot bed, wie moet daarin ?
[ afbeelding ]
Ik zie dat Alsido eraan bezig is. Nou dan kan er maandag wel in geslapen worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat de verrassing is dat Johan er in gaat slapen onstream.
Nu wel dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit was dus het nummer dat Johan zelfs niet durfde draaien:
nou gemistquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:14 schreef bbfakir het volgende:
En Johan wou het netjes houden. Ze draaien nu het hele oeuvre. Pijpen, beffen, likken enz.
ook ik heb het vroeg afgesloten,kreeg een beetje genoeg van het puberale gedrag van johan,en dit is niet alleen van gisteravond,maar is al dagen zo.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou gemisten een geintje of grolletje is leuk ook op de chat, maar zoals gisteren werden er ook weer dingen gezegt daar dat ik eerst de vertaling kreeg van iemand en echt dacht, nou ja dit ga je niet vragen.
en heb gewoon afgesloten en ben lekker P&W gaan kijken.
quote:ROTTERDAM - Een mens knapt op van de lente, zou je denken, maar dat is niet bij iedereen het geval. De komst van het nieuwe voorjaar kan zelfs tot depressie leiden. Na de winter zeggen sommigen heel wat last te ondervinden van de overgang naar het nieuwe seizoen.
Lange winter
Volgens het Fonds Psychische Gezondheid kampen meer mensen na een lange en donkere winter met een lentedip. Klachten zijn neerslachtigheid, vermoeidheid, veel slapen en de neiging zich in zichzelf terug te trekken. "Vooral na een lange en donkere winter, zien we de verschijnselen", stelt een woordvoerder van het Fonds."Voor velen is de accu leeg en is de koek echt op. Je hebt ook mensen die anderen vrolijk zien worden en zich dan afvragen: waarom ik niet?"
Moe
Het begrip 'voorjaarsmoeheid' is een oud gegeven. Mensen waren op het eind van de winter echt moe omdat ze tijdens die periode onvoldoende voedingsstoffen binnenkregen. Tientallen jaren geleden was er een geringer aanbod van verse groenten en vooral gepekelde en geconserveerd voedsel werd tijdens de winter gegeten.
Cijfers
Over de huidige lentedip is voorlopig weinig bekend. Meer dan 1 miljoen Nederlanders zouden kampen met een winterdepressie, cijfers over een voorjaarsdip zijn er niet voorhanden.
AD.nl
Ik heb nog niemand gezien, maar kom net pas binnen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:59 schreef Disana het volgende:
Zo te horen heeft niemand zich nog gemeld voor In the Picture?
Ik ook dus. En ik zie wel een verkleedpartij, maar volgens mij zijn dat Liesbeth en Els.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand gezien, maar kom net pas binnen.
Zwakke poging om de mensen te laten blijven kijken denk ik.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:38 schreef Jian het volgende:
Vlem zegt dat de wat er ook gebeurt, de camera's blijven draaien, hij verwacht dat die man misschien nog wel effe langskomt. Lijkt me sterk, maar je weet nooit; Cagefightng bij SV, ik hou ervan
Kan ookquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:22 schreef Copycat het volgende:
Een nieuw programma: 'Aan de schandpaal'?
Om het geld met rente terug te komen brengen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:37 schreef beequeen het volgende:
Johan verwacht vandaag een confrontatie met die Walter. Camara's moeten blijven draaien, wat er ook gebeurt. En dat om iets wat 20 jaar geleden gebeurd is.
Wat een dramaqueen is het ook.
Van pure ellende zijn ze maar met de veiling begonnen. Wat een zooitje zeg.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:04 schreef Disana het volgende:
Nou ja, wie had er ook anders verwacht na de 'persberichten' zoals Liesbeth die uitdeelt.
Harrie noemt alles 'origineel'quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van pure ellende zijn ze maar met de veiling begonnen. Wat een zooitje zeg.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:30 schreef beequeen het volgende:
Ik word helemaal naar van dat neplachje van Lies.
Nee, ik niet. Wel Viool.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat Kelly dat "schilderij" in HBB heeft gemaakt. Jullie wel?
Voorzover wij weten niemand.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoeveel mensen zijn er al in the picture geweest?
Alleen Johan, maar weet niet of hij heeft betaaldquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoeveel mensen zijn er al in the picture geweest?
De schilderij en deze schort.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Voorzover wij weten niemand.
En weer noemt Harrie het origineel, never mind the quality
De meest zelfmoorden worden in de lente gepleegdquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:43 schreef Disana het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk........
[ afbeelding ]
En mensen die het besluit eenmaal hebben genomen, zijn vaak vrolijk.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De meest zelfmoorden worden in de lente gepleegd
Net een agente van het belteam in Opsporing Verzochtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:51 schreef Disana het volgende:
Echt lachwekkend zoals Jolanda daar met een bloedserieuze stem de biedingen van de chat door zit te geven.
Wat doet Harrie daar?quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
De veilingmeester moet er zo vandoor
Oh, dus toch. Bedankt voor het checken Scrut. Van Viool wist ik het wel.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb het net even nagekeken. Kelly schilderde inderdaad portretten om het goede doel van HBB te steunen. Die werden verkocht voor 100 euro. (ik geloof dat er nu iemand 200 euro geboden heeft)
De achterkant is net zo mooi als de voorkant?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:15 schreef Disana het volgende:
'Je kunt dit schilderij ook omgekeerd ophangen.'
Pb kan het er gewoon op, bij deze schrijf ik haar afquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Die Bianca is echt eng. Zo'n type dat tijdens een nachtmerrie grijnzend naast je bed staat met een bijl in haar hand.
Volgens Johan kan je het ook tweedelig ophangen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:15 schreef Disana het volgende:
'Je kunt dit schilderij ook omgekeerd ophangen.'
PB zou zelfs in een Roemeense psychiatrische instelling nog aan haar trekken komen, volgens mij.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Pb kan het er gewoon op, bij deze schrijf ik haar af
Hij biedt dat ding mooi niet aan die uitgekookte, alleen maar rotzooiquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Boelkloedig zit te wachten op de Stratocaster. Dat wordt een lange zit voor jou, Boelie
Potentieel vrijwilligers materiaal.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:26 schreef mootie het volgende:
Die Bianca heeft ook een fijn verhaal, schoonmoeder op haar gedoken, kind bij oma, bladiebla verhuizen naar Eindhoven, geen geld. Uit haar huis gezet etc.
Nee, dat is de vrouw van DJ Provox...je weet wel, die met dat ding in zijn keel.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:30 schreef Disana het volgende:
Wat een enge kop, is dit die Bianca?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:30 schreef Disana het volgende:
Wat een enge kop, is dit die Bianca?
[ afbeelding ]
Oh ja, nu hoor ik hem ook.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, dat is de vrouw van DJ Provox...je weet wel, die met dat ding in zijn keel.
Jezus fuck!quote:
Ik had verwacht dat ze Borderline van Madonna zou gaan zingen. Dat had ik treffender gevonden.quote:
Ze doet ook modellenwerk.quote:
Hahaha. Ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ze Borderline van Madonna zou gaan zingen. Dat had ik treffender gevonden.
Het repareren van de VW Polo heeft nu even preoriteit.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahaha. Ja.
Wat ik trouwens gek vind is dat dat hek op slot zit. Hoe moeten mensen zich dan melden voor In the Picture?
Volgens mij is het levensgevaarlijk om dat door Alsido te laten doen. Die gaf zelf al toe het nooit eerder gedaan te hebben en had het over 'dat ding dat van hier tot daar loopt is kapot'.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het repareren van de VW Polo heeft nu even preoriteit.
Die Polo zal wel voor de verkoop bedoeld zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is het levensgevaarlijk om dat door Alsido te laten doen. Die gaf zelf al toe het nooit eerder gedaan te hebben en had het over 'dat ding dat van hier tot daar loopt is kapot'.
Klopt, omdat er eindelijk weer eens wat anders te doen is op Zaterdag dan naar de Bar kijken.. logisch!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:46 schreef Disana het volgende:
Hahaha, Suzzy heeft een fout mailadres boven de chat gezet maar is in geen velden of wegen te bekennen.
Scrute, dat is onverantwoordelijk en dat zeg ik deze keer niet eens om Alsido af te kraken.
47 viewers en Alsido en Liesbeth vinden het druk voor een zaterdag.
Nee hoor, Suzzy is er altijd, leest alles mee maar heeft af en toe geen zin om te antwoorden, volgens Suzzy.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:46 schreef Disana het volgende:
Hahaha, Suzzy heeft een fout mailadres boven de chat gezet maar is in geen velden of wegen te bekennen.
Vertel mij wat, ik ben al bij drie auto's door de rem getrapt. Daar word je niet blij vanquote:Scrute, dat is onverantwoordelijk en dat zeg ik deze keer niet eens om Alsido af te kraken.
Harrie Nak.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:53 schreef Disana het volgende:
Kijk aan, daar hebben we ons derde zonnetje in huis
[ afbeelding ]
Meestal staat er dan nog iets bij van "We zijn benieuwd waarmee onze gasten ons zullen verrassen"quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Die programma beschrijving ook:
12.00 - 17.00
In The Picture >
Iedereen kan 5 min in beeld_!
En zwaarden!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Aha, Walter moet met tien knuppels achterna gezeten worden.
Foutje bedankt, het was voor een piano-aansteker.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
20 euro voor die verschrikkelijke vaas met eendenkoppen. Bij de kringloop vind je die rommel voor 2 euro.
Ik hoorde hetquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Foutje bedankt, het was voor een piano-aansteker.
Je ziet hem denken: als die hier woensdag nog liggen gooit Jaap ze vast kapot.quote:De kroeglampjes zijn voor Johan 'een gevoelig iets'.
Ja daar dacht ik ook al aan.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Een geldtelmachine die alleen werkt met guldens. Of je zou briefjes van 25 euro moeten hebben.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:48 schreef bbfakir het volgende:
Haha. Die eendevaas en de drie lampjes. En hij was er aan gehecht.
Niks mis mee hoor.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, dat is de vrouw van DJ Provox...je weet wel, die met dat ding in zijn keel.
Bianca doet ook modellenwerk.![]()
Gebeurt bij echte veilingen ook hoor.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:30 schreef Dementor het volgende:
Triestheid, opeens items terugtrekken als men vind dat er te weinig is geboden.
Fopveiling.
Die tarotkaarten waren dus voor hemzelf. Ik wacht in spanning op de rest.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:55 schreef bbfakir het volgende:
De resten van de eens zo waardevolle artikelen worden geruimd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oei.. Dan ziet ze er op die andere foto toch een stuk leuker uit..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze doet ook modellenwerk.
[ afbeelding ]
Behalve dan dat bij echte veilingen vooraf duidelijk is wat de minimumprijs is en dat die hier pas na de veiling wordt vastgesteld.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gebeurt bij echte veilingen ook hoor.
Na wat ik hem vandaag heb horen spuien staat er hem ivm karma nog heel wat te wachtenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Die tarotkaarten waren dus voor hemzelf. Ik wacht in spanning op de rest.
Ha.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Na wat ik hem vandaag heb horen spuien staat er hem ivm karma nog heel wat te wachten
De inbrenger kan tijdens het veilen nog beslissen dat de kavel niet weggaat als de prijs hem niet. Simpelweg door zelf het hoogste bod uit te brengen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Behalve dan dat bij echte veilingen vooraf duidelijk is wat de minimumprijs is en dat die hier pas na de veiling wordt vastgesteld.
Het is ook nog maar 55 minuten.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha.
Wedden trouwens dat hij er nu meteen helemaal de brui aan geeft?
Twiki is blij dat hij eindelijk eens ergens bij hoort.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is ook nog maar 55 minuten.
Twiki doet ook al zo gemaakt popiejopie.
Aan het eind van de avond of volgende week ergens?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De inbrenger kan tijdens het veilen nog beslissen dat de kavel niet weggaat als de prijs hem niet. Simpelweg door zelf het hoogste bod uit te brengen.
O is dat het? Ik hoor nergens bij, dus ik ken dat gevoel nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Twiki is blij dat hij eindelijk eens ergens bij hoort.
Neuh, hij loopt al weer van hot naar her en weer terug.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:06 schreef bbfakir het volgende:
Waar is hij eigenlijk? Zit hij in een stil hoekje te grienen om het verlies van de waardevolle spullen?
Of je daar gelukkig van wordt? Dat zie je toch aan alledrie? Fluitend de dag door!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O is dat het? Ik hoor nergens bij, dus ik ken dat gevoel nietWord je daar gelukkig van?
Goddamnit! Hoe pak ik dat aan?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Of je daar gelukkig van wordt? Dat zie je toch aan alledrie? Fluitend de dag door!
Oké, dealquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Zal ik het eerst proberen? Als het mij lukt, vertel ik jou het geheim.
Zit ik net te denken: hoe krijgen we die defeated en zure look in ons gezicht en die strakke lijnen om onze monden? Ik ga het even met stijfsel proberen.quote:
Dan scheer ik m'n kruinquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit ik net te denken: hoe krijgen we die defeated en zure look in ons gezicht en die strakke lijnen om onze monden? Ik ga het even met stijfsel proberen.
Hoho, dat is wel de eerste onderbroek die Johan ooit gewassen heeft.quote:Gaat ie nu echt onderbroeken veilen?
Zeg dat wel, en iemand in de chat heeft zichzelf er al van ondergeplast.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind Johan nu nog enger nu ik hem met die blote poppetjes zie spelen
We kunnen onderhand een aardig dossier aanleggen voor als het echt misgaatquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
Zooo... beetje limonade erbij,,,,
[ link | afbeelding ]
En Poppetje heeft heel d'r badje volgeplast...
[ link | afbeelding ]
Tot zover Studio Debielo...
Daar heeft-ie er vast ook nog 18.000 van.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:50 schreef Disana het volgende:
Johan verkoopt nu de kapotte en vieze dingen.
30 euro voor het schaap, dus het werkt nog ook.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar heeft-ie er vast ook nog 18.000 van.
Vertel.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom zou die Angela_K nu uitgerekend tijdens de veiling haar verhaal moeten doen op de chat?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat wel, en iemand in de chat heeft zichzelf er al van ondergeplast.
Nou ja.. ze moet het toch ergens kwijt, het zijn niet mis te verstane herinneringen voor haar!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom zou die Angela_K nu uitgerekend tijdens de veiling haar verhaal moeten doen op de chat?
Haar dochter is 18 jaar geleden, net als Milly, vermoord. Dader kreeg 3 jaar, na 2 jaar vrij. Dader werd fantastisch behandeld door justitie, de familie als criminelen, een pleidooi voor eigenrichting .... enzovoorts.quote:
Ja, volstrekt logisch om dat te doen als Johan als een pias z'n rommel staat te veilen. Volstrekt logisch.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja.. ze moet het toch ergens kwijt, het zijn niet mis te verstane herinneringen voor haar!
Bedankt. Ik zag haar nog net schrijven dat haar huis de dag voor de rechtzaak werd doorzocht op wapens.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Haar dochter is 18 jaar geleden, net als Milly, vermoord. Dader kreeg 3 jaar, na 2 jaar vrij. Dader werd fantastisch behandeld door justitie, de familie als criminelen, een pleidooi voor eigenrichting .... enzovoorts.
Zeker, en Johan is idd een pias met een hoop rommel..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, volstrekt logisch om dat te doen als Johan als een pias z'n rommel staat te veilen. Volstrekt logisch.
De chat opent een nieuwe wereld voor mij. Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet. Als een chatter een hartaanval krijgt kruipt hij naar z'n pc, start 'm op en laat aan z'n medechatters weten dat het niet goed met hem of haar gaat, zodat de chatters een ambulance kunnen bellen ipv dat ze dat zelf in eerste instantie doen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedankt. Ik zag haar nog net schrijven dat haar huis de dag voor de rechtzaak werd doorzocht op wapens.
Dat bestaat toch niet, 3 jaar voor moord.
Ik snap dat ook niet, die verbroedering met volslagen vreemden die maakt dat je heel je privé blootgeeft.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De chat opent een nieuwe wereld voor mij. Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet. Als een chatter een hartaanval krijgt kruipt hij naar z'n pc, start 'm op en laat aan z'n medechatters weten dat het niet goed met hem of haar gaat, zodat de chatters een ambulance kunnen bellen ipv dat ze dat zelf in eerste instantie doen.
Rare jongens, die chatters
Het gaat mij ook om het moment. Je gaat toch ook niet in de bioscoop of gezeten in het publiek in een theater je levensverhaal zitten vertellen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, die verbroedering met volslagen vreemden die maakt dat je heel je privé blootgeeft.
Ik heb het al eerder gezegd....snap niet dat chatters hun hele hebben en houwen op de chat gooien. Volkomen onbegrijpelijk imho.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:13 schreef Disana het volgende:
Ik snap dat ook niet, die verbroedering met volslagen vreemden die maakt dat je heel je privé blootgeeft.
Ze heeft het er de afgelopen week al meerdere keren over gehad en ik begrijp dat het een moeilijke dag is voor haar.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
En of Angela een sterke vrouw is durf ik te betwijfelen. Het lijkt me vooral een vrouw met een hard hoofd en niets omhanden. Ze heeft het niet zomaar als hotshot jaren op Nowlive volgehouden.
Wat een BS lees ik daar nu allemaal zeg. Als het zo'n zwarte dag voor je is ga je toch niet op zo'n chat zitten hangen en naar zo'n infantiele stream zitten kijken?
Ach, als ik het hier niet had gelezen, had ik het niet eens geweten. Ik zat naar een infantiele stream te kijken en daarover verbaasde ik me al genoegquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd....snap niet dat chatters hun hele hebben en houwen op de chat gooien. Volkomen onbegrijpelijk imho.
En de timing was gewoon slecht van Angela. Dat doe je toch niet.![]()
Misschien omdat somige chatters niemand anders hebben die naar hun verhaal willen luisteren, en ja ik weet het is allemaal soms klote, en soms vertel je meer dan je zou willen over je prive, maar heb ff gedag gezwaaid op de chat soms zou ik willen dat ik helemaal geen chatter was. pppffttt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd....snap niet dat chatters hun hele hebben en houwen op de chat gooien. Volkomen onbegrijpelijk imho.
Ik ben trots op je Boelkloedigquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:19 schreef Jian het volgende:
[..]
ha ha ha ha, ze snappen dat Fok niet hè
Aandacht? Anders zou ik het ook niet weten. Wat ik dan wel weer sneu vind is dat je op zo'n dag dus de aandacht moet vragen van een stel mensen die je niet kent.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, als ik het hier niet had gelezen, had ik het niet eens geweten. Ik zat naar een infantiele stream te kijken en daarover verbaasde ik me al genoeg
Spuitje, wat doet ze daar dan? Het lijkt mij dat je zo'n dag wel zinvoller en respectvoller kunt besteden dan met dit.
Je doelt op DJ-Gaatje?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou ook nog een grap hebben willen maken maar die heeft keelkanker gehad en één rel op de zaterdagmiddag is me genoeg.
Nu zegt Els dat In the Picture om 7 uur begint?
Correct. Ik wilde zeggen dat hij de ex van Liesbeth is en dat zij z'n stem kwijtgemaakt heeft, maar dat doe ik niet. Ik kijk wel uit!quote:
Lulquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:37 schreef Jian het volgende:
Ha ha ha, 25% veilingkostende chat op z'n achterste poten en Johan krijgt al z'n troep weer terug ..., tis zo simpel
En Bianca leest mee, maar die is niet zo snel van begrip, geloof ik.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:37 schreef Jian het volgende:
Ha ha ha, 25% veilingkostende chat op z'n achterste poten en Johan krijgt al z'n troep weer terug ..., tis zo simpel
Ventiel??quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou de vriendin van DJ Ventil nog steeds buiten op de parkeerplaats naast de vlaggemast staan?
Er komt daarna toch ook nog eens BTW overheen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:37 schreef Jian het volgende:
En het goeie is dat ze niet weten dat jij mij vanmiddag uitgedaagd hebt om vanaf Fok! een rel op de chat van SV te veroorzakenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:45 schreef Jian het volgende:
Er dreigt een opstand dus effe snel blussen;
5:45 Boelkloedig: Jongens het is niet waar van die 25%, 't was een bericht van Fok, die zijn weer bezig, flauwe lui !
Opruiers zijn het die Fokkers..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:45 schreef Jian het volgende:
5:45 Boelkloedig: Jongens het is niet waar van die 25%, 't was een bericht van Fok, die zijn weer bezig, flauwe lui !
Ik lig gestrekt hier, bij sommige chatters komt volgens mij inmiddels stoom uit de oren! Ze hoeven de spullen niet meer, ze gaan wel naar Leen Bakker!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:45 schreef Jian het volgende:
Alle eer gaat naar Beequeen, het was in 1e instantie haar idee, wij zijn slechts haar instrumenten, ere wie ere toekomt Scrutquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En het goeie is dat ze niet weten dat jij mij vanmiddag uitgedaagd hebt om vanaf Fok! een rel op de chat van SV te veroorzaken
Wij zijn goed bezig, Boelkloedig
Ik kan haast niet wachten tot Johan erachter komt dat jij Walter van Hest bentquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Alle eer gaat naar Beequeen, het was in 1e instantie haar idee, wij zijn slechts haar instrumenten, ere wie ere toekomt Scrut
Ghehehe.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:56 schreef Jian het volgende:
5:55 benthe: geen 25% heffing. heb net een mail tereug ontvangen.
Ow, gelukkig het is nu bevestigd vanuit SV zelf
Tuurlijk, weer volledig volgens de planningquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ghehehe.
Ik ben er weg van. Bianca gaat VmR doen, om 6 uur. Ook allemaal volstrekt logisch
Nog nooit de SC'topiques van de diverse fora gelezen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Even tellen hoor.... er waren... hmmm... 0 kandidaten.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:22 schreef gomi het volgende:
is t nog wat geworden met die 20 euro voor 5 minuten zendtijd?
was vandaag toch?
hehe, ach volgende keer loopt t stormquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Even tellen hoor.... er waren... hmmm... 0 kandidaten.
Ja hoor. Opbrengst ¤0,-. Volgende week weer een nieuwe aflevering.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:22 schreef gomi het volgende:
is t nog wat geworden met die 20 euro voor 5 minuten zendtijd?
was vandaag toch?
ik denk dat er eigenlijk heel veel aanmeldingen waren. maar liesbeth raakte alles weer eens kwijtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:36 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ja hoor. Opbrengst ¤0,-. Volgende week weer een nieuwe aflevering.
Nee deze keer was het niet Liesbeth haar schuld, mod Suzzy had het verkeerde mailadres op de chat gezetquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:38 schreef gomi het volgende:
[..]
ik denk dat er eigenlijk heel veel aanmeldingen waren. maar liesbeth raakte alles weer eens kwijt
Ik denk dat het voornamelijk aantoont hoe bang ze zijn hun baantje te verliezen. We vonden het lachen immers al zo onecht toen Johan er was?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu de chatters vandaag hun geld aan Johan hebben kunnen geven tijdens de veiling worden ze, nu deze zijn hielen heeft gelicht, getrakteerd op fantastische beelden van de parkeerplaats met Liesbeth aan de rooktafel en zijn alle zenders gauw weer uitgedaan.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee deze keer was het niet Liesbeth haar schuld, mod Suzzy had het verkeerde mailadres op de chat gezetstond er al een week, kwamen ze dus vanmiddag achter,Alsido heeft nu het goede mailadres neer gezet.
Het lachen van Jolanda was wel echt toen Johan een doodsmak voorover maakte.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat het voornamelijk aantoont hoe bang ze zijn hun baantje te verliezen. We vonden het lachen immers al zo onecht toen Johan er was?
Nou dan.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het lachen van Jolanda was wel echt toen Johan een doodsmak voorover maakte.
Het was pure jaloeziequote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Zag je hoe Mevrouw Ceausescu tijdens VMR op de chat kwam om even fijntjes te melden dat we geen aardige vragen aan Bianca stelden? En dat sloeg dus echt helemaal nergens op.
Terwijl jullie Bianca niet eens hoefden te vragen of ze even scheel wilde kijken.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Zag je hoe Mevrouw Ceausescu tijdens VMR op de chat kwam om even fijntjes te melden dat we geen aardige vragen aan Bianca stelden? En dat sloeg dus echt helemaal nergens op.
Heh, ik hing al met mijn vingers boven het toetsenbord om die vraag te stellen. Maar toch maar niet gesteldquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Terwijl jullie Bianca niet eens hoefden te vragen of ze even scheel wilde kijken.
En jij denkt dat het wel storm had gelopen als het goede adres er wel had gestaan? Tijdens de VMR met Alsido vertelde Johan dat er al aanmeldingen waren en ook nog steeds binnen kwamen? Waar waren al die mensen dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee deze keer was het niet Liesbeth haar schuld, mod Suzzy had het verkeerde mailadres op de chat gezetstond er al een week, kwamen ze dus vanmiddag achter,Alsido heeft nu het goede mailadres neer gezet.
Was ze op de chat?? En dat zou ze niet meer doen! Vals wijf is het ook he!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Maar nu mis je dat Liesbeth de bar opruimt. Nou okee, ze verschuift twee mokken.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, ik ga naar het 8 uur journaal kijken, dat komt ook vast een uur eerder vandaag.
Kiwi kwam ook inene op de chatquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:48 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:24 schreef tonja het volgende:
Vanmootje maakt zich op voor een gezellig avondje chatten, maar ze moet eerst even plassen.
Johan's geloofwaardigheid daalt en daalt...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:29 schreef spuitje het volgende:
[..]
En jij denkt dat het wel storm had gelopen als het goede adres er wel had gestaan? Tijdens de VMR met Alsido vertelde Johan dat er al aanmeldingen waren en ook nog steeds binnen kwamen? Waar waren al die mensen dan?
Johan lult gewoon zoals het hem uitkomt. Donderdag waren we allemaal nog kut chatters en klotestreamers en vandaag waren we goed genoeg om op zijn ouwe meuk te bieden. Die vent spoort dus echt niet
Ja, Jolanda kwam niet meer bij idd.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:56 schreef Toverheks het volgende:
Elke keer als ik HiDi zijn stream aanzet komt dat filmpje dat hij me een teringsmak maakt vanaf het podium.
Zie je jolanda toch me een partijtje binnensmonds lachen
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:55 schreef tonja het volgende:
Vanmootje en haar groepje gaan een eigen stream opzetten omdat er op SV van de chatters zoveel kritiek kwam.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:55 schreef tonja het volgende:
Vanmootje en haar groepje gaan een eigen stream opzetten omdat er op SV van de chatters zoveel kritiek kwam.
Nou lekker dan, ben je daar eindelijk, wilde voor je bieden er stond een mooi Bingoapparaat bij de veilingquote:
Oh maar dan moet je minimaal 500 euro bieden anders trekken ze simpelweg het item terug.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou lekker dan, ben je daar eindelijk, wilde voor je bieden er stond een mooi Bingoapparaat bij de veiling
ja is maar goed dat ik er niet op geboden had he vanmiddagquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh maar dan moet je minimaal 500 euro bieden anders trekken ze simpelweg het item terug.
Ja echt een topveiling!
Ben druk geweest in de tuin.
Nee toch maar niet gedaan dat kastje maar wel een hoop andere dingetjes gekocht.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja is maar goed dat ik er niet op geboden had he vanmiddagoke je had toch zo een glazen tuinhuisje gekocht voor je bloemetjes.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee toch maar niet gedaan dat kastje maar wel een hoop andere dingetjes gekocht.
Alweer?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:55 schreef tonja het volgende:
In dat opzicht past het wel goed bij SV, nietwaarquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Alweer?Dat roepen ze al maanden.
weet het niet, zie het alleen als ik de stream open, ik zit alleen op HiDi zijn streamquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
Doet HiDiHo dat nou? die stierlijk vervelende herhaling iedere keer bij inloggen op zijn site ?![]()
En ik heb de veiling ook al gemistquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar nu mis je dat Liesbeth de bar opruimt. Nou okee, ze verschuift twee mokken.
Nee, maar ik hoorde Johan vanmiddag zeggen dat er al duizenden euro's geboden waren. Maar ja, Johan zegt zoveel he..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:04 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb een deel gemist, is die Fender, of hoe dat heet, geveild? Denk het niet hè
filmpje?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het lachen van Jolanda was wel echt toen Johan een doodsmak voorover maakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |