Per e-mail is wel even iets anders dan per DigiD.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:58 schreef qeqa het volgende:
[..]
aanvragen die per internet zijn gedaan gelden wel degelijk, je krijgt toch zeker meteen een bevestiging dat je aanvraag is ingediend, of er moet iets fout zijn gegaan bij je aanvraag, want ze hebben zelfs liever dat het per internet wordt gedaan omdat ze dat sneller kunnen verwerken.
Mooi om te horen! Hopelijk komt er nog meer goed nieuws voor de rest hierquote:Op woensdag 7 april 2010 18:48 schreef Giant78 het volgende:
Mijn mijn aanvraag is de 17e binnen gekomen, hij was gister bij de 1e controleur, vandaag bij de 2e en morgen hoor ik waarschijnlijk iets! Blijkbaar zit hij er nog bijIk houdt jullie op de hoogte!
dat hoeft toch niet. Waar staat dat ze 1 dag per dag behandelen?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:10 schreef Santi het volgende:
Uitgaande van het verhaal zoals hierboven is beschreven zullen de komende dagen er ongeveer als volgt uit kunnen zien. Vanzelfsprekend met een hoog speculatief gehalte....
Behandeldatum Do 08-04
1e controleur 19-mrt
2e controleur 18-mrt
Toekenning 17-mrt
Behandeldatum Vr 09-04
1e controleur 20-mrt
2e controleur 19-mrt
Toekenning 18-mrt
Behandeldatum Ma 12-04
1e controleur 22-mrt
2e controleur 20-mrt
Toekenning 19-mrt
Behandeldatum Di 13-04
1e controleur 23-mrt
2e controleur 22-mrt
Toekenning 20-mrt
Behandeldatum Wo 14-04
1e controleur 24-mrt
2e controleur 23-mrt
Toekenning 22-mrt
Behandeldatum Do 15-04
1e controleur 25-mrt
2e controleur 24-mrt
Toekenning 23-mrt
Het lijkt er wel op dat ze 1 per dag doen. Zeker gezien het aantal aanvragen nu.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:15 schreef Chinless het volgende:
[..]
dat hoeft toch niet. Waar staat dat ze 1 dag per dag behandelen?
Als je die mensen nou laat doorwerken i.p.v. ze steeds te bellen, gaat 't nog veel snellerquote:Op donderdag 8 april 2010 09:57 schreef Aaiphone het volgende:
Ze zijn op dit moment met de 22ste bezig. Gaat snel in 1 keer. Heb net gebeld.
Mij werd gemeld dat er op een gegeven moment zoveel digitale aanvragen gedaan werden dat ze op post datum zijn gaan selecteren. Ik heb pas de dagtekening van 31 maart, terwijl ik het 29 maart digitaal had verstuurd... Ik ga zo weer is bellen met de hypotheker...quote:Op woensdag 7 april 2010 17:58 schreef qeqa het volgende:
[..]
aanvragen die per internet zijn gedaan gelden wel degelijk, je krijgt toch zeker meteen een bevestiging dat je aanvraag is ingediend, of er moet iets fout zijn gegaan bij je aanvraag, want ze hebben zelfs liever dat het per internet wordt gedaan omdat ze dat sneller kunnen verwerken.
Euh dit was de 2e keer. En het zou wel erg stom zijn als ze daar geen aparte mensen voor hadden!quote:Op donderdag 8 april 2010 10:26 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Als je die mensen nou laat doorwerken i.p.v. ze steeds te bellen, gaat 't nog veel sneller
Waarschijnlijk wel, maar ik kan uberhaupt al geen gebruik maken van de koopsubsidie omdat we teveel spaargeld hebbenquote:Op donderdag 8 april 2010 10:46 schreef Aaiphone het volgende:
[..]
Euh dit was de 2e keer. En het zou wel erg stom zijn als ze daar geen aparte mensen voor hadden!
Ennuh boeiend...als het om jouw aanvraag zou gaan zou jij het ook doen!
Geld oppotten is niet goed voor de economie, en moet dan ook ontmoedigd worden door de overheid.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:01 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar ik kan uberhaupt al geen gebruik maken van de koopsubsidie omdat we teveel spaargeld hebben.
Eerlijk gezegd vind ik dat ergens wel weer krom, maar typisch nederlands; de mensen die sparen om later een huis te kopen, krijgen niks, terwijl de mensen die, zodra ze een vast contract en niets aan eigen vermogen hebben, gewoon een "extra'tje" krijgen om wat leuks te kunnen kopen..![]()
Geld moet rollen, anders wordt het vierkantquote:Op donderdag 8 april 2010 11:18 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Geld oppotten is niet goed voor de economie, en moet dan ook ontmoedigd worden door de overheid.
We kunnen ook wel ruilen. Leef jij mijn leven van de 18 tot 25ste. En ga ik die periode leven als jou.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:01 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar ik kan uberhaupt al geen gebruik maken van de koopsubsidie omdat we teveel spaargeld hebben.
Eerlijk gezegd vind ik dat ergens wel weer krom, maar typisch nederlands; de mensen die sparen om later een huis te kopen, krijgen niks, terwijl de mensen die, zodra ze een vast contract en niets aan eigen vermogen hebben, gewoon een "extra'tje" krijgen om wat leuks te kunnen kopen..![]()
Daar gaat het overzicht van Santi.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:57 schreef Aaiphone het volgende:
Ze zijn op dit moment met de 22ste bezig. Gaat snel in 1 keer. Heb net gebeld.
Tsja, in mijn specifieke geval komt dat geld ook van een erfenis af. Ik had liever die betreffende persoon nog in m'n leven gehad dan dat geld. Maarja, nu is het mijn vermogen en kan je ook fluiten naar dit soort regelingen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:32 schreef Chinless het volgende:
[..]
We kunnen ook wel ruilen. Leef jij mijn leven van de 18 tot 25ste. En ga ik die periode leven als jou.
Ik zie het ook liever anders, maar ik vind wel dat je het per aanvraag even moet beoordelen.
[..]
Daar gaat het overzicht van Santi.
Maar morgen dus mijn aanvraag![]()
Daar hebt u een punt hahaquote:Op donderdag 8 april 2010 11:23 schreef qeqa het volgende:
logisch dat ze nu met de 22e bezig zijn, er zitten weekenddagen tussen..
Net weer gebeld met de hypotheker. Ze hebben zelf geen update omdat ze er niet door kwamen per telefoon...Ik wacht tot en met dinsdag anders ga ik alvast het traject voor startlening in... De papieren liggen al op me bureau.. Vond het wel vreemd dat ik mijn adviseur moest adviseren de hypotheek offerte alvast te tekenen... hij wilde een nieuwe aanvragen (met waarschijnlijk mindere rentes) Volgens mij kan je door de koopsubsidie boeteloos van de offerte af... Iemand advies???quote:
Ok dankjewel. Stom dat mijn adviseur dat niet aandraagt... Heeft hij baat bij een hogere rente?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:01 schreef qeqa het volgende:
je kan de offerte gewoon tekenen, onder voorbehoud van de koopsubsidie
Nee. hun krijgen tussen de 0,5 en 2,5 % van de van de hypotheek som van de bank en 1% provisie van jou. Hogere rente maakt dus niets uit, omdat jou lasten daar hoger mee zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:42 schreef Benijx het volgende:
[..]
Ok dankjewel. Stom dat mijn adviseur dat niet aandraagt... Heeft hij baat bij een hogere rente?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |