quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:20 schreef Dirkh het volgende:
Pisces nog plannen voor vanavond? Of gezellig SC-en?
Oh ja, x-factor... ben benieuwd.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik plof zo lekker op de bank, wat lekkers erbij, pootjes omhoog, X-factor aan en even lekker doelloos kijkenEn uiteraard de chatbox hier bemannen
Jij gaat wat leuks doen vanavond met Paddo?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh ja, x-factor... ben benieuwd.
Ik ga straks naar Daniël Arends. Vermoedelijk wordt dat wel lachen, dat is tenminste wel de bedoeling.
Hij is wel een paar keer op tv geweest, maar op een of andere manier breekt ie nog niet echt door.quote:
Nee dat was hem i.d.d.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja, volgens mij heb je pas een linkje voorbij geschoven hier van hem, of was dat iemand anders?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij is wel een paar keer op tv geweest, maar op een of andere manier breekt ie nog niet echt door.
Ik ga er nu dus heen. Prettige avond en zie jullie later op de avond![]()
Gaat goedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ml-etje; hoe gaat het met Whoopie en het eten?
Veel plezier Dirkh!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh ja, x-factor... ben benieuwd.
Ik ga straks naar Daniël Arends. Vermoedelijk wordt dat wel lachen, dat is tenminste wel de bedoeling.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gaat vast lukken ben al in het theater en het biertje staat al voor me. En ook nog FOK!en
oh die heb ik wel eens gezien op tv ja, hij is best grappigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij is wel een paar keer op tv geweest, maar op een of andere manier breekt ie nog niet echt door.
Ik ga er nu dus heen. Prettige avond en zie jullie later op de avond![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gaat goednet nog hart en plastabletjes wezen halen en de bultjes plus jeuk lijken minder te worden en de oortjes worden minder gekrabd.
Dus op een zeer kinnetje na dat ik straks nog even ontsmet
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh die heb ik wel eens gezien op tv ja, hij is best grappig
Scheer je weg! Kssstquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gaat vast lukken ben al in het theater en het biertje staat al voor me. En ook nog FOK!en
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt goedGrappig trouwens dat ik helemaal niet het idee had dat ze een Jack Russel was (is), geen idee wat ik dan dacht qua ras, maar ik dacht gister toen het over honden ging "oh Ml-etje heeft nog een hondje thuis, wat leuk!"
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb er maar 1 hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stom hè![]()
Ja en het kan allemaal zoveel kosten als ze iets gaan mankeren. Maar verder investeer je het met liefde natuurlijk
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stom hè![]()
Ja en het kan allemaal zoveel kosten als ze iets gaan mankeren. Maar verder investeer je het met liefde natuurlijk
Zou hem meppenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denkt Paddo lekker even een avondje uit te zijn, zit de Dirk nog te internetten
Ze kijkt wel heel boos naar mij. Ik wil ook wel een gesprek aan gaan maar he, zoals ik al zei mijn lichaam maar ook mijn gezelschap is te veel voor een vrouw.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denkt Paddo lekker even een avondje uit te zijn, zit de Dirk nog te internetten
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:59 schreef Dirkh het volgende:
Kwam het geloofwaardig over ja? Ja? Toch?
He klein toetsenbord. Maar ik kan het nog wel ff over platte sex hebben en vriendelijk lachen naar paddo alsof ik echt luister.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, je bent wel eens duidelijker geweest, jammer.
Pff blijf je nou terug komen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze kijkt wel heel boos naar mij. Ik wil ook wel een gesprek aan gaan maar he, zoals ik al zei mijn lichaam maar ook mijn gezelschap is te veel voor een vrouw.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
dirk... heb je een handdoekje... alleen de aanwezigheid van de dames was al genoeg
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
dirk... heb je een handdoekje... alleen de aanwezigheid van de dames was al genoeg
[ afbeelding ]
Aan het kleine plukje blond haar te zien zou ik zeggen jaquote:
Gestoord zijn jullie!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:12 schreef tombolafan het volgende:![]()
Is nou gewoon iedereen die weg is toch maar hier?
quote:
Ll krijgt het ook zwaar als ie terug komt in het topic...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Erg hè.
LL heeft een zware avond zeker zo zonder drankEn Dirk, arme Paddo
Oh ja, hoi Tombolalalala![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ll krijgt het ook zwaar als ie terug komt in het topic...
Dirkh en het rammelende handdoekenrek...![]()
quote:
*insert pruilipjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Daar doet hij het voor he, voor de lachers
quote:
jaaaaa, ik zag het toen Strega em posttequote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Voor iedereen die graag naar de film gaat:
http://www.mycitydeal.nl/
bioscoopbon twv 7,50 voor maar 1 euro
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Voor iedereen die graag naar de film gaat:
http://www.mycitydeal.nl/
bioscoopbon twv 7,50 voor maar 1 euro
Ik heb m ook gejat van Stregaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jaaaaa, ik zag het toen Strega em postte
bizar goedkoop eigenlijk
Voorraad FTWquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Het is ook weer niet te geloven. Heb ik custardcakejes en Toblerone in huis gehaald, maar nee... geen trek in zoet, ik had liever nu iets van chips of nootjes gehad![]()
![]()
Heb ik Pringles dan wil ik chocola
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Voorraad FTW
Whoopertje lag net slapen voor de kachel en Mr L gaat de kachel oppoken en ze draait zich om zo van "buikje kriebelen!"
en danquote:
Personalityquote:
Hond en baasje enzoquote:
oh, goed dat je het zegt!!! Ik heb ook Toblerone!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Het is ook weer niet te geloven. Heb ik custardcakejes en Toblerone in huis gehaald, maar nee... geen trek in zoet, ik had liever nu iets van chips of nootjes gehad![]()
![]()
Heb ik Pringles dan wil ik chocola
quote:
Wilma Nanningaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie is er als gast?
Ik kijk X-factor
Hé waar is dat?quote:
Moet eiks wel ff.quote:
Bende tuulk nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moet eiks wel ff.
Mams past op de poesjes dit weekend en ik wil niet dat ze in een dikke bende komt.
Denk dat ik morgen maar ff vroeg opsta en dan een rondje met doe
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:13 schreef Ml-etje het volgende:
Ah hier discovery, wil wel wat te knagen eigk
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
En weer weg...onverwachte visite.
Of nou ja, meneer I. had het niet verteld![]()
Sta ik daar in m'n trainingsbroek, msnjasje en klompenpantoffels![]()
Tja....quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Sta ik daar in m'n trainingsbroek, msnjasje en klompenpantoffels![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja....
Nou ja, gelukkig is het ons weekendadoptie-vriendje.
Die is wel wat van me gewend qua schitterende outfits
Redelijk open.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
Dirkh heb je de pot met sarcasme open of dicht?
Duidelijkquote:
quote:
We hebben nog de hele avondquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Duidelijk
Jee het is pas net tien uur geweest
Hup hup, wakker worden. Fris en fruitig zitten zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben al helemaal ingezakt alsof het na 12 is![]()
Dit dus..heb prompt ook zin om te douchen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben al helemaal ingezakt alsof het na 12 is![]()
Oud wijfquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga douchen
Kijken of ik daar wakkerder van wordt
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hup hup, wakker worden. Fris en fruitig zitten zijn
quote:
Damn, geen schoonheidsslaapje tussendoor? Of heb je dat niet nodig?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf 4 uur wakker, dussehhhhhh
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Damn, geen schoonheidsslaapje tussendoor? Of heb je dat niet nodig?
Is het kiddie steeds vroeg wakker dan joh?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, daarom sluit ik meestal hier rond 22:00 af, zodat ik rond 23:00 / 23:30 in slaap val..
Op Vrijdag kijk ik iets langer tv programma's en morgen stort ik dan wel gigantisch in
Ja, dat mag ook wel als je zo vroeg uit je bed komt. Laat me dat een week doen en ik ben totaal naar de kloten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, daarom sluit ik meestal hier rond 22:00 af, zodat ik rond 23:00 / 23:30 in slaap val..
Op Vrijdag kijk ik iets langer tv programma's en morgen stort ik dan wel gigantisch in
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is het kiddie steeds vroeg wakker dan joh?
Get wat vervelend voor je!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja rond die tijd of tegen 5 uur, en weer terug bed in vind ik zelf niet zo geslaagd vaak...
Msn-taalquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Oh m'n Nederlands wordt ook steeds fijner zie ik
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Get wat vervelend voor je!
Maar dat is de leeftijd misschien
quote:
quote:
Zij vond het wel leuk, niet hilarisch, maar leuk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Dirk hoe vond Paddo het avondje uit, ook geen succes?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]gaat over
Voor je het weet lig je wakker omdat je de voordeur nog niet hebt gehoord
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zij vond het wel leuk, niet hilarisch, maar leuk.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De tijd gaat veel te hard, ik geniet van de extra uurtjes in de ochtend
WIKI! TLC?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog wel een beetje TLC gegeven erna/tijdens?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
WIKI! TLC?
Tederheid, liefde en complimentjes?
Ik heb ook geen flauw benul..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
WIKI! TLC?
Tederheid, liefde en complimentjes?
Ja maar natuurlijk heb ik dat gegeven. Romantische blikken uitgewisseld, knipoogje hier en daar...quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja maar natuurlijk heb ik dat gegeven. Romantische blikken uitgewisseld, knipoogje hier en daar...
hahaha, nee zij zit verveeld om zich heen te kijken. Daar zeg ik dan wel wat van hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit zij dan ook lekker te internetten via d'r mobieltje?
Nog oudere manquote:
Je weet dat de meerderheid hier vrouw is?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mannen zijn net als wijn, hoe ouder hoe beter.
Vrouwen zijn als melk.
Ja, of ze doen alsof ze vrouw zijn, he Erik!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je weet dat de meerderheid hier vrouw is?
Ben je weer met een omweg om foto's aan het vragen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, of ze doen alsof ze vrouw zijn, he Erik!
Nou, weer... weer... dat klinkt zo negatief.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben je weer met een omweg om foto's aan het vragen?
GOTCHAquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, weer... weer... dat klinkt zo negatief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
GOTCHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar geen foto's he... nee helemaal niks!
heb je geklikt johquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]![]()
Maar geen foto's he... nee helemaal niks!
Alsof ik nergens te zien ben geweestquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er was anders helemaal niks mis mee geweest
Ja, maar daar heb je gewoon kleren aan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Alsof ik nergens te zien ben geweest
Ehh ja ik zorg wel dat ik wat aan heb op foto'squote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je gewoon kleren aan.
Grotere bank gekocht Dirkhquote:
Oh, wil jij alleen naaktfoto's dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je gewoon kleren aan.
Ja, als je op een borrel bent en er staan een 100 man gewoon in kleding, dan moet je wel een bijzonder beroep hebben om zonder kleren aan te komen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehh ja ik zorg wel dat ik wat aan heb op foto's
[..]
Kijk en dat had ik dus ook! Sterker nog, twee banken.... maar het is zo gezellig om naast mij te zitten.quote:Grotere bank gekocht Dirkh
Hij kan niet meer meelezen
Nee, niet alleen foto's. Je begrijpt me helemaal verkeerd.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, wil jij alleen naaktfoto's dan?
Dan krijg je ook geen foto's van mij te zien, sorry
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in.
Trusten voor later allemaal![]()
![]()
Nee zit de pfafs te kijken en er tuut een auto buiten.quote:
Ah okay. Kan die auto niet stoppen met tuuten?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee zit de pfafs te kijken en er tuut een auto buiten.
Jeps de inzittenden komen nu binnenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah okay. Kan die auto niet stoppen met tuuten?
Welnee ben opgeschoven.quote:
Denk dat de heren spontaan een account aanmakenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh okay, dan zal ik oppassen wat ik schrijf.
Participerenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat de heren spontaan een account aanmaken
Goede tipquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:58 schreef Wereldman het volgende:
Hey wie gaat naar het promo concert in de lexion Zaandam op 24 april?
Vele landen treden daar op alvorens ze naar Oslo gaan
Sieneke, maNga, Tom Dice, en veel meer...
Uhuhquote:
Geen idee of ik ga. Maar vandeweek wel hier in ESF gezien dat het er was.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:58 schreef Wereldman het volgende:
Hey wie gaat naar het promo concert in de lexion Zaandam op 24 april?
Vele landen treden daar op alvorens ze naar Oslo gaan
Sieneke, maNga, Tom Dice, en veel meer...
Weltrusten Ml-etjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Uhuhmaar ik ga nu wel off tijd voor een slaapje.
quote:
Weltrusten tombolafanquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:27 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga ook slapen
Iedereen welterusten!![]()
Wat? Begin jij nu ook al?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe je niks Dirk. Ik heb hoofdpijn.
Om negen uur ookquote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:44 schreef Greys het volgende:Bonjour!
En goedenacht maar, want de buren willen morgenochtend om negen uur gezellig samen het hekje tussen ons in vervangen. Joepie ende jottem
Leuk! En het allerleukste was nog de terugwegquote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:43 schreef Greys het volgende:
ik zat al klaar met fototoestel maar dat had ie liever niet. Whehehehe
quote:
Een stuk jonger dan ikquote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een tijdstip ja![]()
Hoe oud zijn die buren?
Flauw he, hij wilde het echt nietquote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:17 schreef Greys het volgende:
Maar toen ze het gisteren vroeg leek het wel logisch, aangezien het vanmiddag zou gaan hozen en vanmorgen er nog een kans was dat het droog was.
Enig he?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:18 schreef Dirkh het volgende:
Goedemorgen!
Wat een leuk idee om na een avondje stappen lekker op tijd uit bed te mogen om de schutting te vervangen.
Ik hoor ze inmiddels in de tuin maar ik struisvogel nog evenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oke
Wel gezellig dat jij dan op tijd klaar zit en hun nog niet
oh, je hoort ze ook al nooit. Wat een saaie buren. Geen Italiaanse taferelen? Geen geschreeuw en gekreun?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Enig he?
Maar goed, verder zijn het best leuke buren van het type 'Je hoort ze amper, je ziet ze amper, dus heb je er geen last van'. En dat lage hekje dat er stond was idd nog uit het jaar nul, dat leek meer op half platgewaaid gaas. Zij hebben de moeite genomen om het hekje te kopen, te halen, te beitsen en wij zouden 'even' helpen plaatsen en meebetalen. Alleen jammer dat het vanmorgen moet, want Heer G is drumles geven en dus weg en ik was idd laat thuis. Nou ja, het voordeel van alles is dat ik zometeen een reden heb om de oranje/roze regenlaarzen aan te trekken
Die schutting is een hekje van 60 cm. hoog ofzoquote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
oh, je hoort ze ook al nooit. Wat een saaie buren. Geen Italiaanse taferelen? Geen geschreeuw en gekreun?
Saai! Die schutting kon me niet hoog genoeg zijn dan.
Zijn het soms hele kleine buren? Zijn het kaboutertjes waarvan je dénkt dat ze naast je wonen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Die schutting is een hekje van 60 cm. hoog ofzo![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoor ze inmiddels in de tuin maar ik struisvogel nog even
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
Maar wel tof dat ze idd een mooi hek geregeld hebben![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:31 schreef Ml-etje het volgende:succes Greys! Ik ga shoppen
en dan vervolgens het huis op orde maken voor de visite die alles ziet natuurlijk
Whihihihiihihiquote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:52 schreef Greys het volgende:
Nou, er zit 1 paal in de grond!
Ik heb heel behulpzaam wat struiken uit de weg gehouden (lees: ik lag in de bosjes, charming!).
Oh, ik wist niet eens dat je die bij je had!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:55 schreef Greys het volgende:
GB!
Ik had je eyeliner mee.
Vergeten te geven
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
De buren moesten nog even iets opnieuw opmeten, heb gezegd dat ik even een dringende email nog moest versturen en dat ik zo terug ben![]()
![]()
Al die tijd er aan gedacht, gistermiddag klaargelegd om mee te nemen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet eens dat je die bij je had!![]()
Volgende keer dan maar!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
De buren moesten nog even iets opnieuw opmeten, heb gezegd dat ik even een dringende email nog moest versturen en dat ik zo terug ben![]()
![]()
Whihihi, waar in hemelsnaam?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Al die tijd er aan gedacht, gistermiddag klaargelegd om mee te nemen.
Meegenomen, daar nooit meer aan gedacht
Nog enge mannen tegengekomen nadat we je hadden afgezet?
Omdat ik zin had om nog even hier te kijken en omdat ik net in een struik heb gelegen, letterlijk.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Maar waarom dan? Omdat je geen zin hebt of omdat je niet weet wat je tegen ze moet zeggen?Of sta je in de weg?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:01 schreef Greys het volgende:
En ik ga ook zo weer naar buiten om in de volgende struik te gaan liggen om die aan de kant te houden
Nee, Ll stopte bij de burenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
Over heer G gesproken, was er nog een ontmoeting met LL gister?
Hey Erik. Was jij niet met een nieuwe weg gister, of is dat vanavond?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Wakker. Ontbijt.
Goed bezig op de zaterdagquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:39 schreef Greys het volgende:
Dat was toch weer op donderdag, van Erik?
En hier gaat de laatste paal de grond in
En ik maar heen en weer rennen, met modderlaarzen door het huis. Hoezee!
Toch niet je blommetjes laarsjes?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:39 schreef Greys het volgende:
Dat was toch weer op donderdag, van Erik?
En hier gaat de laatste paal de grond in
En ik maar heen en weer rennen, met modderlaarzen door het huis. Hoezee!
Uiteráárd!quote:
Donderdag. Gisteren was ik musicallen met ouders en tante.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hey Erik. Was jij niet met een nieuwe weg gister, of is dat vanavond?
Sommige mannen hebben geen smaak zeg ik je.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteráárd!
De buurman/jongen zei er al wat van vanmorgen vroeg.
"Goh... wat een eh... leuke laarzen".
Hij meende het niet, ik merkte het
Sorry tombolafan is er niet, dus kon het niet nazoeken. Maar ik zie het al, ik dacht dat ik een kutavond had maar jij overtreft het met gemakquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Donderdag. Gisteren was ik musicallen met ouders en tante.
En even voor de goede orde. Zijn de mannen MET smaak dan diegene die het wel mooie laarsjes vinden, of niet?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben geen smaak zeg ik je.
Ik vond ze leuk, en ik heb smaak.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En even voor de goede orde. Zijn de mannen MET smaak dan diegene die het wel mooie laarsjes vinden, of niet?
Je vergeet dat ik homo ben he, ik vond hetquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sorry tombolafan is er niet, dus kon het niet nazoeken. Maar ik zie het al, ik dacht dat ik een kutavond had maar jij overtreft het met gemak
quote:After the success of "Bailamos", several mainstream record labels were eager to sign Enrique. Signing a multi-album deal after weeks of negotiations with Interscope, Iglesias recorded and released his first full CD in English, Enrique. The pop album, with some Latin influences, took two months to complete and contained a duet with Whitney Houston called "Could I Have This Kiss Forever"
Ik zal nooit vergeten dat je homo bent Erik, nooit.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik homo ben he, ik vond hetdolletjes
.
Voel je je buiten gesloten? Je mag gerust meepraten, ALS JE JE POTEN MAAR THUIS HOUDT!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
Zal ik jullie even alleen laten jongens
Praten is voor vrouwenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Voel je je buiten gesloten? Je mag gerust meepraten, ALS JE JE POTEN MAAR THUIS HOUDT!
Jaloers staat je niet, Ll.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
Zal ik jullie even alleen laten jongens
Is dit een indirecte afzegging voor mij op 15 meiquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Voel je je buiten gesloten? Je mag gerust meepraten, ALS JE JE POTEN MAAR THUIS HOUDT!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wijf.quote:
Neuh, de kazerne nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:02 schreef Goodbye het volgende:
Heb je de kazerne nog goed bekeken Ll?![]()
Ik ging héél snel naar huis, want ik moest zo nodig naar de wcHad Mr Gb de deur per ongeluk op slot gedaan. Moest ik nóg langer wachten
Het waren er wel meer dan 3 hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Wél Whitney dus!![]()
Hoorde ik het toch goed. Zelfs na drie wodka redbull
Nee toch?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het waren er wel meer dan 3 hoor
Je was wel nuchter ja, maar het waren er wel meer dan 3 denk ik hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee toch?
Vier dan, hooguit? Ik was nog zo nuchter als maar kan
Max vier, volgens mijquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je was wel nuchter ja, maar het waren er wel meer dan 3 denk ik hoor
Welke musical? En wast wat?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Donderdag. Gisteren was ik musicallen met ouders en tante.
Misschien had je dát moeten turven op dat bierviltje, ipv hoe vaak we naar het toilet gingenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je was wel nuchter ja, maar het waren er wel meer dan 3 denk ik hoor
Er stond nog heel veel anders op beide bierviltjes hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien had je dát moeten turven op dat bierviltje, ipv hoe vaak we naar het toilet gingen
Sowieso klopte die telling ook niet echtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien had je dát moeten turven op dat bierviltje, ipv hoe vaak we naar het toilet gingen
Ja, dat was omdat ik echt mega nodig moest plassen. Deed zeer aan m'n blaasquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:12 schreef Greys het volgende:
GB, je was wel héél stil op de terugweg, was dat echt omdat je nodig moest plassen?
We waren toch niet vervelend voorin?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er stond nog heel veel anders op beide bierviltjes hoor
Ja muts, je was haske gezellig!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat was omdat ik echt mega nodig moest plassen. Deed zeer aan m'n blaas![]()
![]()
Dus ik zat echt zo van "wanneer zijn we er nou, wanneer zijn we er nou". Dus ik was eiks niet echt op jullie gesprek aan het letten
![]()
Ik hoop dat ik verder wel wat gezellig was![]()
Jawelquote:
Nee dat was geen 'Hè...', dat was een 'Hé...'.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Tsss al die mooierds stonden ook online dus dit kan ook.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
JawelIk zal zo ff kijken of er iets plaatsbaars tussen zit. Maar ik gok op nee
En je had zelfs de glitters er omheen getekend.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, Greys?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok ook op neequote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
JawelIk zal zo ff kijken of er iets plaatsbaars tussen zit. Maar ik gok op nee
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, Greys?I herd you liek blazen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hihihihihhihiquote:
Heb je aan het pijpje van oom agent moeten zitten?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Het was wel mooi een P![]()
En we hebben de Woerdense politie ook een verzetje bezorgt, leuk toch
Ja ik moest 'm in mn mond nemen en blazen tot hij klaar was stop zeiquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je aan het pijpje van oom agent moeten zitten?
Ja die hebben we erin gevrot toen jij weer eens op de plee zat.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:24 schreef Greys het volgende:
Allebei de beschreven en getekende bierviltjes vind ik net in mijn tas![]()
Hij moest blazen in dat dingetje van die agent ja!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je aan het pijpje van oom agent moeten zitten?
Vergeet die troep in je haar nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij moest blazen in dat dingetje van die agent ja!
Nou had ie eerder op de avond toch al glitterletters zitten tekenen, dus wat dat betreft verbaasde het me niets dat ie niet tegenstribbelde.
Wat dan wél weer vreemd is, is dat we nog geen vijf minuten in die kroeg zaten en Ll had de eerste witte sliert al tegen de kandelaar aan zitten
Wéér eens?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die hebben we erin gevrot toen jij weer eens op de plee zat.
Ben je er vanavond ja?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:25 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga er vandoor, dus gedraag jullie! Tot vanavond!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vergeet die troep in je haar niet
Neeheeeeeequote:
Wat!? Is er nog niet gehakt!?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je er vanavond ja?
Dan goochelen we even een huisje voor de 15e!
We hebben het er wel over gehad hoor!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat!? Is er nog niet gehakt!?![]()
Ga dat eens gauw roggelen!
Ik ben er vandoor, tot ooit!
Joseph met z'n jas. En het was tof. Jamai in de hoofdrol (had 'm al gezien met Freek) en die kan verrekte goed zingen eigenlijk.quote:
Was het heel erg wennen met Jamai ipv Freek?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joseph met z'n jas. En het was tof. Jamai in de hoofdrol (had 'm al gezien met Freek) en die kan verrekte goed zingen eigenlijk.
Ik vond het eigenlijk helemaal niet storend of opvallend. En eigenlijk denk ik dat misschien Jamai een betere stem heeft voor deze musical. Jamai klinkt wat meer pop-achtig, en Freek heeft een meer klassieke stem.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Was het heel erg wennen met Jamai ipv Freek?
Qua uiterlijk lijken ze echt totáál niet op elkaar enzo natuurlijk
Maar je hebt gelijk, het valt mij ook op dat Jamai echt met het jaar beter lijkt te worden ook!
Draaiden ze dat ook in die kroeg? Dan heb ik dat geblockedquote:
Dat hele kerstgala was wel een soort dramaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:59 schreef Greys het volgende:
Erik, deze vond ik leuk van Jamai en Kim Lian met het kerstgala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |