quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:20 schreef Dirkh het volgende:
Pisces nog plannen voor vanavond? Of gezellig SC-en?
Oh ja, x-factor... ben benieuwd.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik plof zo lekker op de bank, wat lekkers erbij, pootjes omhoog, X-factor aan en even lekker doelloos kijkenEn uiteraard de chatbox hier bemannen
Jij gaat wat leuks doen vanavond met Paddo?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh ja, x-factor... ben benieuwd.
Ik ga straks naar Daniël Arends. Vermoedelijk wordt dat wel lachen, dat is tenminste wel de bedoeling.
Hij is wel een paar keer op tv geweest, maar op een of andere manier breekt ie nog niet echt door.quote:
Nee dat was hem i.d.d.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja, volgens mij heb je pas een linkje voorbij geschoven hier van hem, of was dat iemand anders?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij is wel een paar keer op tv geweest, maar op een of andere manier breekt ie nog niet echt door.
Ik ga er nu dus heen. Prettige avond en zie jullie later op de avond![]()
Gaat goedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ml-etje; hoe gaat het met Whoopie en het eten?
Veel plezier Dirkh!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh ja, x-factor... ben benieuwd.
Ik ga straks naar Daniël Arends. Vermoedelijk wordt dat wel lachen, dat is tenminste wel de bedoeling.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gaat vast lukken ben al in het theater en het biertje staat al voor me. En ook nog FOK!en
oh die heb ik wel eens gezien op tv ja, hij is best grappigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij is wel een paar keer op tv geweest, maar op een of andere manier breekt ie nog niet echt door.
Ik ga er nu dus heen. Prettige avond en zie jullie later op de avond![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gaat goednet nog hart en plastabletjes wezen halen en de bultjes plus jeuk lijken minder te worden en de oortjes worden minder gekrabd.
Dus op een zeer kinnetje na dat ik straks nog even ontsmet
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh die heb ik wel eens gezien op tv ja, hij is best grappig
Scheer je weg! Kssstquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gaat vast lukken ben al in het theater en het biertje staat al voor me. En ook nog FOK!en
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt goedGrappig trouwens dat ik helemaal niet het idee had dat ze een Jack Russel was (is), geen idee wat ik dan dacht qua ras, maar ik dacht gister toen het over honden ging "oh Ml-etje heeft nog een hondje thuis, wat leuk!"
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb er maar 1 hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stom hè![]()
Ja en het kan allemaal zoveel kosten als ze iets gaan mankeren. Maar verder investeer je het met liefde natuurlijk
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stom hè![]()
Ja en het kan allemaal zoveel kosten als ze iets gaan mankeren. Maar verder investeer je het met liefde natuurlijk
Zou hem meppenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denkt Paddo lekker even een avondje uit te zijn, zit de Dirk nog te internetten
Ze kijkt wel heel boos naar mij. Ik wil ook wel een gesprek aan gaan maar he, zoals ik al zei mijn lichaam maar ook mijn gezelschap is te veel voor een vrouw.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denkt Paddo lekker even een avondje uit te zijn, zit de Dirk nog te internetten
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:59 schreef Dirkh het volgende:
Kwam het geloofwaardig over ja? Ja? Toch?
He klein toetsenbord. Maar ik kan het nog wel ff over platte sex hebben en vriendelijk lachen naar paddo alsof ik echt luister.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, je bent wel eens duidelijker geweest, jammer.
Pff blijf je nou terug komen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze kijkt wel heel boos naar mij. Ik wil ook wel een gesprek aan gaan maar he, zoals ik al zei mijn lichaam maar ook mijn gezelschap is te veel voor een vrouw.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
dirk... heb je een handdoekje... alleen de aanwezigheid van de dames was al genoeg
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
dirk... heb je een handdoekje... alleen de aanwezigheid van de dames was al genoeg
[ afbeelding ]
Aan het kleine plukje blond haar te zien zou ik zeggen jaquote:
Gestoord zijn jullie!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:12 schreef tombolafan het volgende:![]()
Is nou gewoon iedereen die weg is toch maar hier?
quote:
Ll krijgt het ook zwaar als ie terug komt in het topic...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Erg hè.
LL heeft een zware avond zeker zo zonder drankEn Dirk, arme Paddo
Oh ja, hoi Tombolalalala![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ll krijgt het ook zwaar als ie terug komt in het topic...
Dirkh en het rammelende handdoekenrek...![]()
quote:
*insert pruilipjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Daar doet hij het voor he, voor de lachers
quote:
jaaaaa, ik zag het toen Strega em posttequote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Voor iedereen die graag naar de film gaat:
http://www.mycitydeal.nl/
bioscoopbon twv 7,50 voor maar 1 euro
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Voor iedereen die graag naar de film gaat:
http://www.mycitydeal.nl/
bioscoopbon twv 7,50 voor maar 1 euro
Ik heb m ook gejat van Stregaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jaaaaa, ik zag het toen Strega em postte
bizar goedkoop eigenlijk
Voorraad FTWquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Het is ook weer niet te geloven. Heb ik custardcakejes en Toblerone in huis gehaald, maar nee... geen trek in zoet, ik had liever nu iets van chips of nootjes gehad![]()
![]()
Heb ik Pringles dan wil ik chocola
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Voorraad FTW
Whoopertje lag net slapen voor de kachel en Mr L gaat de kachel oppoken en ze draait zich om zo van "buikje kriebelen!"
en danquote:
Personalityquote:
Hond en baasje enzoquote:
oh, goed dat je het zegt!!! Ik heb ook Toblerone!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Het is ook weer niet te geloven. Heb ik custardcakejes en Toblerone in huis gehaald, maar nee... geen trek in zoet, ik had liever nu iets van chips of nootjes gehad![]()
![]()
Heb ik Pringles dan wil ik chocola
quote:
Wilma Nanningaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie is er als gast?
Ik kijk X-factor
Hé waar is dat?quote:
Moet eiks wel ff.quote:
Bende tuulk nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moet eiks wel ff.
Mams past op de poesjes dit weekend en ik wil niet dat ze in een dikke bende komt.
Denk dat ik morgen maar ff vroeg opsta en dan een rondje met doe
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:13 schreef Ml-etje het volgende:
Ah hier discovery, wil wel wat te knagen eigk
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
En weer weg...onverwachte visite.
Of nou ja, meneer I. had het niet verteld![]()
Sta ik daar in m'n trainingsbroek, msnjasje en klompenpantoffels![]()
Tja....quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Sta ik daar in m'n trainingsbroek, msnjasje en klompenpantoffels![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja....
Nou ja, gelukkig is het ons weekendadoptie-vriendje.
Die is wel wat van me gewend qua schitterende outfits
Redelijk open.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
Dirkh heb je de pot met sarcasme open of dicht?
Duidelijkquote:
quote:
We hebben nog de hele avondquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Duidelijk
Jee het is pas net tien uur geweest
Hup hup, wakker worden. Fris en fruitig zitten zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben al helemaal ingezakt alsof het na 12 is![]()
Dit dus..heb prompt ook zin om te douchen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben al helemaal ingezakt alsof het na 12 is![]()
Oud wijfquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga douchen
Kijken of ik daar wakkerder van wordt
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hup hup, wakker worden. Fris en fruitig zitten zijn
quote:
Damn, geen schoonheidsslaapje tussendoor? Of heb je dat niet nodig?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf 4 uur wakker, dussehhhhhh
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Damn, geen schoonheidsslaapje tussendoor? Of heb je dat niet nodig?
Is het kiddie steeds vroeg wakker dan joh?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, daarom sluit ik meestal hier rond 22:00 af, zodat ik rond 23:00 / 23:30 in slaap val..
Op Vrijdag kijk ik iets langer tv programma's en morgen stort ik dan wel gigantisch in
Ja, dat mag ook wel als je zo vroeg uit je bed komt. Laat me dat een week doen en ik ben totaal naar de kloten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, daarom sluit ik meestal hier rond 22:00 af, zodat ik rond 23:00 / 23:30 in slaap val..
Op Vrijdag kijk ik iets langer tv programma's en morgen stort ik dan wel gigantisch in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |