quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:20 schreef Dirkh het volgende:
Pisces nog plannen voor vanavond? Of gezellig SC-en?
Oh ja, x-factor... ben benieuwd.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik plof zo lekker op de bank, wat lekkers erbij, pootjes omhoog, X-factor aan en even lekker doelloos kijkenEn uiteraard de chatbox hier bemannen
Jij gaat wat leuks doen vanavond met Paddo?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh ja, x-factor... ben benieuwd.
Ik ga straks naar Daniël Arends. Vermoedelijk wordt dat wel lachen, dat is tenminste wel de bedoeling.
Hij is wel een paar keer op tv geweest, maar op een of andere manier breekt ie nog niet echt door.quote:
Nee dat was hem i.d.d.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja, volgens mij heb je pas een linkje voorbij geschoven hier van hem, of was dat iemand anders?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij is wel een paar keer op tv geweest, maar op een of andere manier breekt ie nog niet echt door.
Ik ga er nu dus heen. Prettige avond en zie jullie later op de avond![]()
Gaat goedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ml-etje; hoe gaat het met Whoopie en het eten?
Veel plezier Dirkh!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh ja, x-factor... ben benieuwd.
Ik ga straks naar Daniël Arends. Vermoedelijk wordt dat wel lachen, dat is tenminste wel de bedoeling.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gaat vast lukken ben al in het theater en het biertje staat al voor me. En ook nog FOK!en
oh die heb ik wel eens gezien op tv ja, hij is best grappigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij is wel een paar keer op tv geweest, maar op een of andere manier breekt ie nog niet echt door.
Ik ga er nu dus heen. Prettige avond en zie jullie later op de avond![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gaat goednet nog hart en plastabletjes wezen halen en de bultjes plus jeuk lijken minder te worden en de oortjes worden minder gekrabd.
Dus op een zeer kinnetje na dat ik straks nog even ontsmet
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh die heb ik wel eens gezien op tv ja, hij is best grappig
Scheer je weg! Kssstquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gaat vast lukken ben al in het theater en het biertje staat al voor me. En ook nog FOK!en
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt goedGrappig trouwens dat ik helemaal niet het idee had dat ze een Jack Russel was (is), geen idee wat ik dan dacht qua ras, maar ik dacht gister toen het over honden ging "oh Ml-etje heeft nog een hondje thuis, wat leuk!"
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb er maar 1 hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stom hè![]()
Ja en het kan allemaal zoveel kosten als ze iets gaan mankeren. Maar verder investeer je het met liefde natuurlijk
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stom hè![]()
Ja en het kan allemaal zoveel kosten als ze iets gaan mankeren. Maar verder investeer je het met liefde natuurlijk
Zou hem meppenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denkt Paddo lekker even een avondje uit te zijn, zit de Dirk nog te internetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |