abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79785227
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:13 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Ja maar kijk even naar zijn laatste gevechten daar zie je er niets van terug! Daar knalt ie erop, loopt te kutten om een arm vast te pinnen, laat zich vallen over andere arm en begint!
Ah ja, zo ging het ook in zijn laatste gevecht tegen Schaub ja
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:15:55 #152
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_79785238
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:10 schreef Springbank het volgende:

[..]

Nee, maar jij hebt er blijkbaar geen kijk op.
O, omdat ik Nelson een dikzak vind, heb ik er geen kijk op. Ja dat is heel logisch.
I am not impressed by your performance
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:16:27 #153
279329 GSP
pi_79785264
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:15 schreef Springbank het volgende:

[..]

Ah ja, zo ging het ook in zijn laatste gevecht tegen Schaub ja
Tegen Kimbo precies zo.
pi_79785291
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:16 schreef GSP het volgende:

[..]

Tegen Kimbo precies zo.
Ja, 1 gevecht. Tegen Schaub won hij gewoon door een goede stoot.
pi_79785628
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:17 schreef Springbank het volgende:

[..]

Ja, 1 gevecht. Tegen Schaub won hij gewoon door een goede stoot.
Tegen Schaub inderdaad, volgens mij heeft ie toen ook wel die positie opgezocht, ben het nu even aan het nakijken, maar hij heeft het in TUF nog een keer gedaan volgens mij. Voor mij doet het niets af aan zijn talent als vechter, maar hij doet het misschien wel wat te effectief en niet met genoeg flair.
pi_79785793
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:23 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Tegen Schaub inderdaad, volgens mij heeft ie toen ook wel die positie opgezocht, ben het nu even aan het nakijken, maar hij heeft het in TUF nog een keer gedaan volgens mij. Voor mij doet het niets af aan zijn talent als vechter, maar hij doet het misschien wel wat te effectief en niet met genoeg flair.
Ik hou ook niet van zijn stijl maar het is gewoon een degelijke vechter.
En een schande voor de sport noemen vind ik veel te ver gaan en GSP lijkt hem alleen van TUF te kennen en daarom betwijfel ik een beetje zijn kijk op de sport.
pi_79785812
Eerste 2 minuten van het gevecht doet ie het ook... McSweeney heeft ie er ook mee gestopt btw!
pi_79785886
En nog even over zijn buik en zijn grappling tov Mir:

1
2
3
4
5
Grappling record

Professional record breakdown
Result     Opponent     Method     Event     Date     Round     Time     Location     Notes  
Win    Frank Mir   Submission(Belly bump)   Grapplers Quest World's Grappling Event   April 14, 2003   3   0:21    North Carolina, United States   

Submission by Belly Bump?
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:30:10 #159
279329 GSP
pi_79785901
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:27 schreef Springbank het volgende:

[..]

Ik hou ook niet van zijn stijl maar het is gewoon een degelijke vechter.
En een schande voor de sport noemen vind ik veel te ver gaan en GSP lijkt hem alleen van TUF te kennen en daarom betwijfel ik een beetje zijn kijk op de sport.
Ik had al eerder aangegeven dat ik dat anders bedoelde. Moeilijk he lezen? Maar je komt sowieso over als een vreemd mannetje door het gelijk persoonlijk te maken.
pi_79785902
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
Eerste 2 minuten van het gevecht doet ie het ook... McSweeney heeft ie er ook mee gestopt btw!
Dat is toch ook te begrijpen als het werkt.
En het is niet zo dat het een hele nieuwe positie is die hij heeft uitgevonden.
pi_79785989
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:30 schreef Springbank het volgende:

[..]

Dat is toch ook te begrijpen als het werkt.
En het is niet zo dat het een hele nieuwe positie is die hij heeft uitgevonden.
Nee maar als ik dan zeg dat het zijn standaard MO is dan krijg je de droeftoeter smiley met opm ja tegen Schaub, daar heeft ie het dus ook geprobeerd.
pi_79786043
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:32 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Nee maar als ik dan zeg dat het zijn standaard MO is dan krijg je de droeftoeter smiley met opm ja tegen Schaub, daar heeft ie het dus ook geprobeerd.
En dat lukte niet waardoor hij daarna liet zien dat hij ook nog meer kan dan de crusifix.
pi_79786322
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
En nog even over zijn buik en zijn grappling tov Mir:
[ code verwijderd ]

Submission by Belly Bump?
Haha, wikipedia zeker?
Heb dat gevecht (nou ja gevecht, was grappling match) gezien op youtube en Nelson won via decision. Z'n grappling zag er echt goed uit, hij had Mir aardig geneutraliseerd. Leuke pot.
Kijk en oordeel zelf:
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_79791196
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:39 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Haha, wikipedia zeker?
Heb dat gevecht (nou ja gevecht, was grappling match) gezien op youtube en Nelson won via decision. Z'n grappling zag er echt goed uit, hij had Mir aardig geneutraliseerd. Leuke pot.
Kijk en oordeel zelf:

Inderdaad leuke pot. Daar zie je inderdaad dat ie meer kan dan alleen zijn gewicht gebruiken, denk dat als ie dat doet in UFC het een grote kan zijn, maar goed. Wat ik wel knap vind is dat die vechters hun instincten kunnen uitschakelen. Er waren genoeg posities waarin ze in een MMA match zouden stoten oid en dat kunnen ze dan toch bedwingen.
  woensdag 31 maart 2010 @ 15:55:36 #165
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_79792002
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:35 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Inderdaad leuke pot. Daar zie je inderdaad dat ie meer kan dan alleen zijn gewicht gebruiken, denk dat als ie dat doet in UFC het een grote kan zijn, maar goed. Wat ik wel knap vind is dat die vechters hun instincten kunnen uitschakelen. Er waren genoeg posities waarin ze in een MMA match zouden stoten oid en dat kunnen ze dan toch bedwingen.
En dat vond ik dan weer jammer van GSP... Ik had graag willen zien dat hij meer de striking game ging uitvoeren tegen Hardy. Gewoon om te zien hoe hij het er via die weg vanaf had gebracht.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_79792260
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:35 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

MMA vechters trainen toch redelijk vaak alleen op submissions? Doen ze volgens mij vaker dan gecombineerd.
  woensdag 31 maart 2010 @ 16:01:27 #167
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_79792299
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:12 schreef Springbank het volgende:
Nelson is gewoon een hele goede BJJ'er, hoe dik hij ook is.
Hij won niet voor niets een grappling match tegen Mir.
in 2003, zonder stoten verder. Dat is 7 jaar (!) geleden.
Wees wel realistisch.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_79792699
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:01 schreef Paxlie het volgende:

[..]

in 2003, zonder stoten verder. Dat is 7 jaar (!) geleden.
Wees wel realistisch.
Nog steeds is het een goede BJJ'er hoor.
Ik zeg niet dat het een top heavyweight is in MMA.
  woensdag 31 maart 2010 @ 16:15:34 #169
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_79792939
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:09 schreef Springbank het volgende:

[..]

Nog steeds is het een goede BJJ'er hoor.
Ik zeg niet dat het een top heavyweight is in MMA.
dat ontken ik ook niet. Maar ik vind het een nogal gedateerd iets om mee te gaan schermen. In 1999 liep ik een 10km in 38 minuten. Dat betekent niet dat dat nu nog kan gebeuren. De manier waarop je die argumenten aandraagt en dit topic even komt binnenwalsen is ontzettend contra-productief
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_79793236
Genoeg over die dikke pens van Nelson, hoe denken jullie dat de gevechten gaan aflopen?
pi_79793822
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:00 schreef Johan_Haas_ het volgende:

[..]

MMA vechters trainen toch redelijk vaak alleen op submissions? Doen ze volgens mij vaker dan gecombineerd.
Ja maar ik denk dat als je een lock aangelegd krijgt en je instinct is om dan je vuist in het gezicht van je tegenstander te zetten vind ik het knap dat je dat dan niet doet op dat moment, dus het goed kunnen scheiden van de disciplines!
pi_79801023
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:25 schreef incognitoomuch het volgende:
'Big' Ben Rothwell is ook een dickertje.

Which brings me to the question... Ben Rothwell vs. Roy Nelson....?
Is al gebeurd Nelson verloren...

Er is iets wat mij in deze discussie dwars zit. Neem nu de volgende twee vechters:

-Als Machida wint, zonder veel damage op te lopen, dan is hij of saai of "Elusive"/ontwijkend.
-Als Lesnar wint dan is dat omdat hij te sterk is

Zij maken duidelijk gebruik van een manier van vechten waarop zij het effectiefst zijn en waardoor ze winnen. Putting the Mixed in mixed martial arts zullen we maar zeggen. Dus nu hebben we het over Roy Nelson, die gebruik maakt van zijn kracht, in dit geval zijn lichaam en de omvang van zijn buik en daarmee tegenstanders neutraliseert. Wat is er nu slecht? Dat hij wint op zijn manier, of dat zijn tegenstanders nog steeds niet erachter zijn gekomen hoe ze van hem moeten winnen?

Je zegt toch ook niet tegen Belfort: "Hey man, ga toch eens een keertje leren worstelen in plaats van zo snel je handen te gebruiken!"

[ Bericht 47% gewijzigd door roepdeman op 31-03-2010 19:57:58 ]
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_79801995
My Picks for:

UFC Fight Night 21

• Kenny Florian (No. 4 LW) vs. Takanori Gomi I Finish Fights! In any Goddamn way I want to!
  • Roy Nelson vs. Stefan Struve 2nd round TKO
  • Nate Quarry vs. Jorge Rivera ---> Ook een interessant gevecht
  • Ross Pearson vs. Dennis Siver ---> FOTN Siver in a spectacular way!
  • Andre Winner vs. Rafaello Oliveira ---> Ik zei hem steeds beter worden, dus deze keer ook
  • Robert Emerson vs. Nik Lentz ---> Kan beide kanten opgaan mijns inziens
  • Yushin Okami (No. 8 MW) vs. Lucio Linhares ---> Ik wil een rematch zien tegen Anderson
  • Caol Uno vs. Gleison Tibau ---> Moet lukken, ik zeg dat DREAM lightweights beter zijn dan die van UFC
  • Jacob Volkmann vs. Ronys Torres ---> Do or die voor Volkmann
  • Charlie Brenneman vs. Jason High ---> DREAM fighter!
  • Gerald Harris vs. Mario Miranda /care
  • Ik ben vergeten wat ik als signature had...
    pi_79803862
    quote:
    Op woensdag 31 maart 2010 19:49 schreef roepdeman het volgende:

[..]

Is al gebeurd Nelson verloren...

Er is iets wat mij in deze discussie dwars zit. Neem nu de volgende twee vechters:

-Als Machida wint, zonder veel damage op te lopen, dan is hij of saai of "Elusive"/ontwijkend.
    -Als Lesnar wint dan is dat omdat hij te sterk is

Zij maken duidelijk gebruik van een manier van vechten waarop zij het effectiefst zijn en waardoor ze winnen. Putting the Mixed in mixed martial arts zullen we maar zeggen. Dus nu hebben we het over Roy Nelson, die gebruik maakt van zijn kracht, in dit geval zijn lichaam en de omvang van zijn buik en daarmee tegenstanders neutraliseert. Wat is er nu slecht? Dat hij wint op zijn manier, of dat zijn tegenstanders nog steeds niet erachter zijn gekomen hoe ze van hem moeten winnen?

Je zegt toch ook niet tegen Belfort: "Hey man, ga toch eens een keertje leren worstelen in plaats van zo snel je handen te gebruiken!"
    Nee dat klopt, maar dat komt ook omdat je bij je 2 voorbeelden mensen ziet die hun best doen. Ze zien er getraind uit en ze bewegen veel en goed. Nelson ziet er uit als die kerel van dat cheeseburgerfilmpje die zich op iemand stort, zich dan over iemand heen legt en dan gewoon dood gewicht in de strijd brengt. Als je dat grappling filmpje ziet met hem tegen Mir en hij doet dat in de cage, geen commentaar van mijn kant, maar zoals je hem ziet de laatste paar matches dan vind ik het er gewoon matig uit zien. Ik vind matches met hem gewoon saai om te zien, hoop dat Struve hem kan pakken, maar ik ben er bang voor.
    pi_79804078
    Hoop dat ie het ook op de goede pagina doet, de voorbereiding van Nelson...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')