Bron: Rogan's twitterquote:
Zit nu nog op werk, gaat hem niet worden voor mij dus!quote:
sorry dude.. Gustafson fight gecancelled due to medical reasons.. Paul Kelly werd niet gecleared..quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:32 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zit nu nog op werk, gaat hem niet worden voor mij dus!
Dan maar morgen op m'n gemakje kijken!
Hoop echt dat Gustafsson wint, leuke vechter en ook nog een aardig zakcent erbij dan
Voor de rest ben ik overtuigd dan Penn en Silva winnen, zo niet dan is het echt shocking!
ik zit het nu echt te kijken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
sorry dude.. Gustafson fight gecancelled due to medical reasons.. Paul Kelly werd niet gecleared..
mma-tvquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:48 schreef Blackviper het volgende:
iemand free stream ergens?
echt fucked up.. zou morgen BJJ toernooi hebben heb ik gister bij training mijn schouder gekneusd ..:S
Das jammer inderdaad. Achja, hoort erbij hequote:Op zaterdag 10 april 2010 19:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
sorry dude.. Gustafson fight gecancelled due to medical reasons.. Paul Kelly werd niet gecleared..
damn, had ik niet gezien.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:51 schreef Blackviper het volgende:
[..]
En hoe moet dat werken? Als ik wil registeren vraag hij om een key
Toernooi??quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:56 schreef pwned het volgende:
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=72257&part=sports
Mooi toernooitje tot nu toe, Anaconda choke![]()
Dat werktquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:55 schreef Dacide het volgende:
download Veetle ff... en dan hier kijken
http://www.veetle.com/view/index.html#4b6601d0b45fd
Event danquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:06 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Toernooi??
en denk aan de spoiler tags te plaatsen.. just saying
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: yeah penn vs edgar
Gooo bj
Bla Bla Bla :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Blackviper op 10-04-2010 21:53:51 ]Bla Bla Bla :P
Nog even voor de duidelijkheid..quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 april 2010 13:37 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Dana White over UFC 112En terecht.. ben benieuwd hoe die gaat doen wat hij zei ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bla Bla Bla :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Tazmaniac not a happy camperAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Helemaal mee eens vond het een vrij tam event vond het alleen jammer dat Grove verloor die begon ijzersterk en had de pech dat Munoz zijn dodelijke ground & pound kon uitvoeren.quote:Op zondag 11 april 2010 19:30 schreef DanHardy het volgende:
Ik ben mijn gegevens kwijt van mijn account GSP, dus ik heb even een nieuw account aangemaakt. Wat betreft UFC 112. Allereerst was het nice om een keer een UFC evenement live te kunnen zien via een stream. Dat was het positieve ervan.
Hughes vs Grazie
Het leek zoals eerder gezegd vooral een exhibition match. Renzo Gracie kan beter stoppen, er kwam niet veel uit. Achteraf beweren dat je weinig getraind hebt, is natuurlijk een beetje mosterd na de maaltijd. Hughes kan als toekomstig hall of famer zijn partijtjes meepakken. Hij heeft nog een contract voor 3 gevechten, dus dat belooft wat moois.
Penn vs Edgar
Tja, ik miste een beetje zijn eye of the tiger. Normaal ziet hij er uit alsof hij op het punt staat iemand te vermoorden, terwijl dit nu niet het geval was. Hij kwam wat tam over, maar dat kan ook aan Edgar gelegen hebben, Ik denk al met al verdient gewonnen. Shogun heeft achteraf gelijk gekregen met deze beslissing. Maar hopelijk kan hij het goedmaken bij zijn rematch. Wat betreft BJ Penn, ik hoop dat hij terug kan komen op niveau en een mooie rematch kan pakken.
Silva vs Maia
Silva heeft zichzelf compleet belachelijk gemaakt met zijn rare fratsen. Zijn taunting vond ik al erg ver gaan, maar als je dat doet dan moet je het ook waarmaken en afmaken. Dat deed hij niet, sterker nog hij ging even een mainevent naar de knoppen helpen. Waar ik me ook aan stoor is dat hij zogenaamd nog steeds geen Engels spreekt. Maia heeft gedaan wat hij kon, maar Silva heeft wat mij betreft helemaal afgedaan. "Maia heeft disrespect getoond door te zeggen dat hij 1 van mijn 8 poten wilde afrukken"![]()
Dat waren een paar mooie rake klappen. Ook dat hij op zijn knieën verder gingquote:Op zondag 11 april 2010 19:32 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
klik voor een grotere versie
Dat is natuurlijk jammer voor Dana die had gehoopt een spetterende "show" neer te kunnen zetten voor die Arabieren. Misschien is het nog niet eens zo gek om Silva een keer voor "straf" niet meer als (co)mainevent neer te zetten.quote:Op zondag 11 april 2010 19:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Helemaal mee eens vond het een vrij tam event vond het alleen jammer dat Grove verloor die begon ijzersterk en had de pech dat Munoz zijn dodelijke ground & pound kon uitvoeren.
Ik moet zeggen dat als ik tegenwoordig een event zie met Anderson als main event ik er al meteen minder zin in heb. Hij is lang niet meer de vermakelijke vechter die hij was toen hij net de titel had. Hopelijk slaat GSP the living hell uit Anderson misschien dat hij dan weer eens zijn best gaat doen.quote:Op zondag 11 april 2010 19:43 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk jammer voor Dana die had gehoopt een spetterende "show" neer te kunnen zetten voor die Arabieren. Misschien is het nog niet eens zo gek om Silva een keer voor "straf" niet meer als (co)mainevent neer te zetten.
Die spoiler kan je wel weglaten hoor. Iedereen weet dat je pas na de show een discussie moet bezoeken om niet geconfronteerd te worden met de uitkomst. Op het eind word het juist rete irritant als je alle spoilers moet openklikken.quote:Op zondag 11 april 2010 19:46 schreef addictivebeat het volgende:
ik snap niet dat silva maia niet meteen afmaakt, dan is hij er gelijk vanaf, nu deed hij bijna niks, leek meer op samba dansen in de octagon
Denk niet dat GSP dat kan eigenlijk.quote:Op zondag 11 april 2010 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hopelijk slaat GSP the living hell uit Anderson misschien dat hij dan weer eens zijn best gaat doen.
Als iemand hem naar de grond kan halen is het wel GSP, vergeet niet dat het voor Anderson een hele klus is om dat gewicht te verliezen. Ik zou het gevecht iig graag zien!quote:Op zondag 11 april 2010 19:53 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Denk niet dat GSP dat kan eigenlijk.
Er is eigenlijk maar 1 keus, en dat is SIlva een klasse hoger.
Mousasi kan het misschienquote:Op zondag 11 april 2010 19:53 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Denk niet dat GSP dat kan eigenlijk.
Er is eigenlijk maar 1 keus, en dat is SIlva een klasse hoger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |