Je hoeft niet te vechten, je kan het ook bij trainen houdenquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Ja anders bevestig je even het stereotype rondom Fransen, wat een pannekoek zeg
Die gemolde neus daar was ik wel even stil van, dat ontneemt mij wel de zin om zelf aan MMA te doen
Je hebt nog nooit een neus zien eindigen in puin tijdens een training neem ik aan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je hoeft niet te vechten, je kan het ook bij trainen houden
Kan altijd gebeuren maar meestal valt het wel mee.. Zo veel neuzen worden er niet gebrokenquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een neus zien eindigen in puin tijdens een training neem ik aan?
Ik heb echt een enorme slurf op mijn gezichteen goed doelwit
Inderdaad, broken eye socket hoorde ik ook, ook geen lichte blessure.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:00 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Kan altijd gebeuren maar meestal valt het wel mee.. Zo veel neuzen worden er niet gebroken![]()
Je kan altijd nog preventief je neus botje laten verwijden
Die andere die afgevoerd werd met de ambu had zijn oogkas ofzo gebroken (verstond het niet goed) dus die was vast ook niet blij.
Zit nu ff de prelims te kijken van ufn21 Lentz vs Emerson.. Maar die Emerson heeft toch meegedaan aan tuf (5 of 6 ofzo..)? Wat doet hij in de prelims dan? Hij heeft al vaker gevochten in de UFC is hij gestopt en nu weer terug?
Dit zijn onbekende vechters. Vechters die bekender zijn krijgen vaak nog wat tijd om te kijken of ze kunnen herstellen, maar vaak ook zie je dat ze gewoon afgekapt worden.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:36 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
TUF 11-1 was inderdaad heel gaaf. Heb het idee dat de refs wel erg snel ingrijpen. Paar keer, zodra iemand naar de grond ging, doken ze er al tussen. Dat vond ik niet in lijn met wat ik tijdens de grote avonden zie. Daar wordt iemand vaak nog eens gehoekt als het licht al uit is. Waarschijnlijk willen ze van dat imago af, dan is het positief, maar het moet niet te flauw worden natuurlijk
Plus het feit dat ze snel weer moeten vechten. Je wilt ook niet dat 1 iemand helemaal verrot word geslagen en toch uiteindelijk nog wint en mee mag doen, waarna hij moet stoppen omdat hij niet snel genoeg hersteld is.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dit zijn onbekende vechters. Vechters die bekender zijn krijgen vaak nog wat tijd om te kijken of ze kunnen herstellen, maar vaak ook zie je dat ze gewoon afgekapt worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hele event via de website van SBS6 te bekijken! Aardig event voor degenen die van K-1 houden!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Ik verwacht overwinningen van Anderson Silva, BJ Penn en normaal gesproken Matt Hughes, maar hoop van harte op Renzo!quote:Main Card
* Middleweight Championship bout: Anderson Silva (c) vs. Demian Maia
* Lightweight Championship bout: B.J. Penn (c) vs. Frankie Edgar
* Welterweight bout: Matt Hughes vs. Renzo Gracie
* Lightweight bout: Terry Etim vs. Rafael dos Anjos
* Middleweight bout: Kendall Grove vs. Mark Munoz
Preliminary Card
* Light Heavyweight bout: Alexander Gustafsson vs. Phil Davis
* Lightweight bout: Paul Taylor vs. John Gunderson
* Welterweight bout: Nick Osipczak vs. Rick Story
* Welterweight bout:DaMarques Johnson vs. Brad Blackburn
* Lightweight bout: Paul Kelly vs. Matt Veach
* Heavyweight bout: Jon Madsen vs. Mostapha Al-turk
Oei, Diaz via insane reach advantage!quote:Op woensdag 7 april 2010 21:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Nick Diaz vs. "Mach" Sakurai @ Dream.15
WAR DIAZ!!!!!!!!!
binnenkort mousasi vs king mo en niet lang daarna alistair overeem vs rogers!quote:Op donderdag 8 april 2010 11:27 schreef Amos_ het volgende:
Het is wel genieten op MMA-vlak de laatste tijd
Mooie clip!quote:
Dat gaat nog taai worden voor Mousasi, king Mo is groot.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:13 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
binnenkort mousasi vs king mo en niet lang daarna alistair overeem vs rogers!
De eerste keer was hij ook zoveel beter in coachen dan Chuckquote:Op donderdag 8 april 2010 16:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Damn wat is Tito een goeie coach zeg fuck!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Dat was al duidelijk bij TUF 3 hij is inderdaad een zeer goede coach. itt shamrock toen..quote:Op donderdag 8 april 2010 16:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Damn wat is Tito een goeie coach zeg fuck!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al zou je dat niet snel verwachten na zijn kinderachtige gedrag de laatste tijd.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:33 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk bij TUF 3 hij is inderdaad een zeer goede coach. itt shamrock toen..
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:Wat een pussy inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ook benieuwd naar de shocking announcement.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bla Bla Bla :P
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:28 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
TUF:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:46 schreef Paxlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volg dat niet, dus grotendeels onbekende vechters voor mij, wat het minder leuk maakt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:24 schreef Happel het volgende:
Niemand die Bellator Fighting Championship gaat kijken? Gisteren is de eerste ronde geweest. Ben het nu aan het binnenhalen. Vanavond even kijken. Roger Huerta gaat even kont schoppen.
Wel eens gezien.. Maar het is zoveel inmiddels om alles te bekijken heb ik simpelweg geen tijdquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:24 schreef Happel het volgende:
Niemand die Bellator Fighting Championship gaat kijken? Gisteren is de eerste ronde geweest. Ben het nu aan het binnenhalen. Vanavond even kijken. Roger Huerta gaat even kont schoppen.
Klopt ook in NL... club bij ons is inmiddels zo druk dat er speciaal beginners lessen zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:02 schreef WammesWaggel het volgende:
In de laatste aflevering van Modern Family ging het oa even over BJJ en Gracie, het lijkt er op dat BJJ ook bekender aan het worden is.
Same herequote:Op vrijdag 9 april 2010 21:17 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Wel eens gezien.. Maar het is zoveel inmiddels om alles te bekijken heb ik simpelweg geen tijd![]()
Al zou ik liever dat kijken dan werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |