SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 maart 2010 05:40 schreef Voltreffer het volgende:
Mir Vs. CarwinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slechte beurt trouwens van de ref, Dan Mirogliatta!![]()
GSP NU!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 28 maart 2010 11:42 schreef addictivebeat het volgende:Verkijk je hier niet op...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu snel naar de main card kijken![]()
![]()
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
[ spoiler ] [ / spoiler ]quote:Op zondag 28 maart 2010 16:54 schreef THEFXR het volgende:
euh, hoe maak ik die verborgen tekst? (spoiler)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al mooie gevechten in een prima card. Alweer zin in woensdag, STRUVE!!
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:52 schreef Happel het volgende:Haha, als je over een tijdje nog meer fan bent dan doe je dat niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woensdag inderdaad: STRUVE!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:38 schreef Paxlie het volgende:
Vond het geen fantastisch event. Miste net iets ofzo, maar wel een paar toffe gevechten.
UFC 116 gaat Brock Lesnar weer vechten. Dat is 3 juli.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al, het was weer tof! Echt een paar mooie partijen gezien! HELL YEAH!En nu nog even de andere partijen kijken die ik net geskipt heb
![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door GSP op 28-03-2010 19:52:02 ]I am not impressed by your performance
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:30 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]Hij IS jonger dan CoutureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar je punt is duidelijk![]()
I agree.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am not impressed by your performance
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:48 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hij IS jonger dan Couture![]()
Maar je punt is duidelijk![]()
I agree.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am not impressed by your performance
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:00 schreef GSP het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Livin' the American Dream baby! Met ook zo'n Dodge Ram 1500 bak onder z'n reet.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:13 schreef GSP het volgende:
W00T! ik lees net dat Shane Carwin een fulltime baan heeft als engineer en dat hij het vechten bij de UFC erbij doet.
Ik kijk al sinds UFC 58. Definieer tijdje?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:36 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha, als je over een tijdje nog meer fan bent dan doe je dat niet meer
parttimequote:Op maandag 29 maart 2010 13:13 schreef GSP het volgende:
W00T! ik lees net dat Shane Carwin een fulltime baan heeft als engineer en dat hij het vechten bij de UFC erbij doet.
In dat geval kan beter het woord fan gedefineerd wordenquote:Op maandag 29 maart 2010 18:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kijk al sinds UFC 58. Definieer tijdje?
Daar lig je dan met je Tapout shirtjequote:Cheeseburger Josh got drunk and decided to hold Whataburger Hostage for a cheesburger, by wearing a TapouT t-shirt and pretending he trained and was tuff...little did he know, Joseph Guichebarou was there and had 3 months of BJJ training..and although extremely drunk himself, still remembered enough to completely control Cheese burger Josh.....Good stuff man....Good stuff.
Epic!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 02:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Daar lig je dan met je Tapout shirtje
Die is inderdaad epic, wat een figuur!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 02:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Daar lig je dan met je Tapout shirtje
Inderdaad, ik snap zijn intentie niet helemaal. Hoevaak wilt hij nog winnen als hij constant blijft vinden dat zijn gameplan bijgeschaaft en geperfectioneerd moet worden...?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:32 schreef GSP het volgende:
Ik zie dat allemaal niet zo zitten eerlijk gezegd, hij kan beter proberen weight te gainen en een divisie hoger te kijken.
Mooie potquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:36 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap zijn intentie niet helemaal. Hoevaak wilt hij nog winnen? En als hij constant blijft vinden dat zijn gameplan bijgeschaaft moet worden kan het nog jaren duren...
De fans zullen hier op een gegeven moment idd van afzien. Dana White zou om die reden GSP gewoon ff een subtiel schopje moeten geven...
Over Koscheck gesproken:
UFC 113: Paul Daleyvs. Josh Koscheck
Waarom niet? BJ was @ UFC '94 ook een klasse lagerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:56 schreef Beach het volgende:
Ik wil GSP wel weer eens tegen BJ Penn zien, maar dat gaat nu toch niet meer omdat BJ een klasse lager zit?
Hmm.. geen behoefte meer aan. Een derde gevecht zou weer net zo gaan lijkt me.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:56 schreef Beach het volgende:
Ik wil GSP wel weer eens tegen BJ Penn zien, maar dat gaat nu toch niet meer omdat BJ een klasse lager zit?
BJ Penn maakt geen kans tegen GSP. Ik zou ook niet voor een GSP vs BJ Penn III warmlopen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:11 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hmm.. geen behoefte meer aan. Een derde gevecht zou weer net zo gaan lijkt me.
Veel interessanter om GSP in gewicht omhoog te zien gaan!
Afsluiter tegen de winnaar Fitch vs Koscheck zou een mooie afsluiter kunnen zijnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:41 schreef incognitoomuch het volgende:
Maar dan wel iig een 2e kans voor Fitch!
(Als Welter Weight afsluitertje dan...)
In de middleweights zou een fight tegen Nate "the Great" wel heel erg interessant zijn...!
En dan komt Thiago Alves om het hoekje kijken... en ik dan? en ik dan?!?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:57 schreef GSP het volgende:
[..]
Afsluiter tegen de winnaar Fitch vs Koscheck zou een mooie afsluiter kunnen zijnMaar Fitch wil niet meer tegen Koscheck, hij wil direct tegen GSP. Dana: "dus zo graag wil je die titel nu ook weer niet"
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:19 schreef Unstoppable het volgende:Vind die scores echt belachelijk. Wat heeft Hardy gedaan dan? Hij heeft alleen maar op zijn rug gelegen en submissions verdedigt. Gewoon 50-40 voor GSP wat mij betreft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |